X

Din ce în ce mai mulți elevi din Germania sunt analfabeți, deoarece imigrația în masă crește și școlile sunt „copleșite”

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

38% dintre toți elevii de școală elementară din Germania au un trecut de migrație și mulți dintre ei nu au abilități de bază de citire și scriere

Elevii germani de clasa a IV-a sunt din ce în ce mai prost la matematică și germană, tendința negativă continuând în toate statele federale, arată un nou studiu al guvernului federal.  Cu toate acestea, scăderea performanței este cea mai dramatică în rândul copiilor imigranți, care se află în cel mai rău moment.

„IQB-Bildungstrend 2021” prezentat de Institutul pentru Calitatea Educației (IQB) arată că tot mai mulți elevi din clasele primare nici măcar nu ating standardele minime de germană și matematică stabilite de Conferința Miniștrilor Educației, ceea ce are consecințe grave nu numai pentru sistemul de învățământ german, ci ar putea avea și pentru perspectivele de viitor social și economic ale țării.

Deși studiul nu identifică o singură cauză a scăderii rapide a nivelurilor, indică imigrația și măsurile de blocare ale coronavirusului. Studiul recunoaște, de asemenea, că cele mai slabe rezultate sunt printre elevii imigranți. 38% din toți copiii de școală primară din Germania provin din imigranți, ceea ce indică schimbarea demografică masivă care are loc deja în această țară. În orașe precum Hamburg, majoritatea elevilor au un trecut de migrație.

Politica radicală de imigrație a țării, în vigoare din 2016, a atras milioane de alți migranți, iar mulți dintre acești migranți fie și-au adus copiii cu ei, fie au avut copii de când au ajuns în țară. Susținătorii imigrației în masă au afirmat odată că acești noi veniți ar fi viitori „specialiști” precum medici, avocați și ingineri. Cu toate acestea, realitatea este că mulți dintre ei au ajuns în Germania și nici măcar nu vorbesc limba germană. Mulți dintre ei au, la rândul lor, copii care, de asemenea, acţionează analfabetismul.

Datele din 2018 au arătat că aproape jumătate dintre toți imigranții care au susținut un test de limbă la nivel mediu au picat, iar numărul celor care nu au susținut crește în acel moment. Datele guvernului german arată că mulți dintre imigranții care au sosit în 2015 și 2016 aveau competențe incredibil de scăzute, iar majoritatea dintre ei rămân șomeri de lungă durată sau „căutători de locuri de muncă” în 2022. Chiar și dintre foștii imigranți angajați și supuși contribuțiilor la asigurările sociale, 43,3% nu au certificat de absolvire. Proporția angajaților cu locuri de muncă slab calificate este în mod corespunzător mare: 50,1%. Această pondere a crescut cu 6,6 puncte procentuale din ianuarie 2016, în timp ce ponderea lucrătorilor calificați, a specialiștilor și a experților continuă să scadă.

În aceste circumstanțe, profesorilor le este greu să transmită concepte educaționale de bază copiilor imigranți și chiar și atunci când părinții sunt implicați, adesea nu pot oferi mult sprijin educațional propriilor lor copii. În timp ce copiii nativi germani au performanțe mai slabe decât în ​​urmă cu cinci ani, copiii cu un mediu migrator au rezultate și mai slabe comparativ cu comparația de acum cinci ani. Ca urmare, decalajul educațional dintre cele două grupuri s-a extins în ultimii cinci ani.

Criza coronavirusului este, de asemenea, citată ca un factor în scăderea abilităților elevilor, scrie cotidianul Die Welt. În consecință, „declinul general al competențelor în Germania din 2016 corespunde unei reduceri a timpului de învățare de aproximativ o treime dintr-un an școlar la citire, o jumătate de an școlar la ascultare, un sfert de an școlar la ortografie și un sfert de an școlar la matematică.”

Datele au fost colectate de la 26.844 de elevi în perioada aprilie-august 2021, imediat după izolarea legată de Corona, șefa IQB, Petra Stanet, afirmând că există unele dovezi că închiderea Covid-19 și standardele de învățare eliminate au jucat un rol în „tendințe nefavorabile”.

În general, aproape 19% dintre elevi nu au atins standardele minime la citire în medie națională, inclusiv 30% la ortografie. La matematică, 22% dintre elevi nu au atins standardul minim.

Statul Saxonia, care este unul dintre statele cu cele mai scăzute cifre de imigrație din toată Germania, s-a descurcat cel mai bine. Pe locul doi s-a situat Bavaria, care a fost întotdeauna cel mai performant stat federal german în domeniul educației. Cele mai slabe performanțe au fost Berlinul, care are cea mai mare proporție de imigranți din Germania ca procent din populație, și Bremen, care are și o proporție mare de imigranți.

Între timp, 12 din cele 16 state ale Germaniei au impus o înghețare totală a admiterii noilor refugiați, guvernele declarând că nu au capacități disponibile în domeniile locuințelor, afacerilor sociale și educației. Școlile au trebuit să facă față unui aflux mare de imigranți care nu vorbesc germană, inclusiv mulți tineri din Ucraina, adăugând presiunea asupra sistemului școlar public deja suprasolicitat.

„În Bavaria, opțiunile de cazare pentru solicitanții de azil sunt din ce în ce mai folosite la capacitate maximă, dar Bavaria este în prezent încă receptivă”, a declarat luna trecută ministrul bavarez de interne și președintele conferinței miniștrilor de interne, Joachim Herrmann (CSU). „Totuși, în adăposturi sunt încă mulți ucraineni care au fugit în Germania în primele luni de la izbucnirea războiului. Noul guvern federal a împins masiv programele de admitere pentru a evita blocajele de capacitate.”

Ministrul de interne bavarez a avertizat că statul său, inclusiv sistemul școlar, riscă să fie „copleșit”.

Având în vedere criza imigranților în curs, este de așteptat ca tendința spre analfabetism în Germania să se intensifice. Condițiile economice și sociale se așteaptă să se deterioreze și mai mult, având în vedere amenințarea dezindustrializării și penuria de competențe în sectoarele de producție și tehnologie avansate ale țării.

Karen Smith de la Indexexpurgatorius’s Blog

invictuswebmedia.com

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button