X

California cere afișare neutră din punct de vedere al sexului pentru jucării și articole de îngrijire a copiilor în magazinele mari

CBSnews

California a devenit primul stat care a declarat că marile magazine trebuie să afișeze produse precum jucăriile și periuțele de dinți în moduri neutre din punct de vedere al genului, o victorie pentru susținătorii LGBT care spun că nuanțele roz și albastre ale metodelor tradiționale de marketing îi presează pe copii să se conformeze stereotipurilor de gen.

El gobernador Gavin Newsom ordena que los californianos se refugien en sus  casas | KRON4

Noua lege, semnată sâmbătă de guvernatorul democrat Gavin Newsom, nu interzice secțiile tradiționale de băieți și fete din magazinele universale. În schimb, spune că magazinele mari trebuie să aibă, de asemenea, o secțiune neutră din punctul de vedere al sexului, pentru a afișa „o selecție rezonabilă” de articole „indiferent dacă acestea au fost comercializate în mod tradițional fie pentru fete, fie pentru băieți”.

Asta nu include hainele. Legea se aplică doar jucăriilor și „articolelor de îngrijire a copiilor”, care includ produse de igienă și de dentiție. Și se aplică doar magazinelor cu cel puțin 500 de angajați, ceea ce înseamnă că întreprinderile mici sunt scutite.

Un număr tot mai mare de cercetări academice au arătat că jucăriile specifice genului pot împiedica creșterea emoțională și psihologică a unui copil.

An Interview with Elaine Blakemore, Interim Dean of the College of Arts and  Sciences - Purdue University Fort Wayne

Dacă doriți să dezvoltați abilitățile fizice, cognitive, academice, muzicale și artistice ale copiilor, jucăriile care nu sunt puternic tipizate de gen au mai multe șanse să facă acest lucru” a declarat Judith Elaine Blakemore, profesor de psihologie și decan asociat la Arte și Științe pentru Dezvoltarea facultăților de la Universitatea Indiana-Universitatea Purdue din Fort Wayne, Indiana, într-un interviu acordat Asociației Naționale pentru Educația Copiilor mici, la începutul acestui an.

Cercetările lui Blakemore au constatat că „în general, jucăriile asociate băieților erau legate de luptă sau agresiune — luptători, soldați, arme etc. — iar jucăriile asociate fetelor erau legate de aspect — păpușile și accesoriile Barbie, costumele de balerină, machiaj, bijuterii etc.”

California to enforce 'gender neutral' toy aisles in large stores - BBC News

Deputatul Deputatul Evan Low, un democrat din San Jose care a fost autorul proiectului de lege din California, s-a declarat „incredibil de recunoscător” că Newsom a semnat proiectul de lege anul acesta – a treia oară când democrații din Legislatura statului încearcă să adopte această lege, proiecte de lege similare fiind eșuate în 2019. și 2020., un democrat din San José care a fost autorul proiectului de lege din California, s-a declarat „incredibil de recunoscător” că Newsom a semnat proiectul de lege anul acesta – a treia oară când democrații din Legislatura statului încearcă să adopte această lege, proiecte de lege similare fiind eșuate în 2019. și 2020.

California law requires gender-neutral area in some stores

Low a spus că a fost inspirat de fiica (10 ani) unuia dintre angajații săi, care a întrebat-o pe mama ei de ce anumite articole din magazin erau „interzise” pentru ea, deoarece era fată.

„Trebuie să încetăm să stigmatizăm ceea ce este acceptabil pentru anumite sexe și să lăsăm copiii să fie copii”, a spus Low. „Speranța mea este că acest proiect de lege încurajează mai multe companii din California și din SUA să evite consolidarea stereotipurilor dăunătoare și învechite”.

Legea vine în timp ce companiile de jucării se întrec pentru a-și aduce produsele către comercianții cu amănuntul, în timp ce se confruntă cu o criză gravă a rețelei de aprovizionare care ar putea însemna rafturi goale pentru sărbători. Unii comercianți cu amănuntul îi îndeamnă pe consumatori să-și facă cumpărăturile de sărbători devreme, în timp ce bunurile demne de cadouri sunt încă disponibile.

California to Require Non-Gendered Toy Sections With New Law

În timp ce California este primul stat care solicită acest lucru, unele magazine mari și-au schimbat deja modul în care își expun produsele. Target, cu cele 1.915 magazine ale sale în Statele Unite, a anunțat în 2015 că va înceta să mai folosească anumite semne bazate pe gen în magazinele sale.

Legii i s-au opus unii republicani și unele grupuri conservatoare, care au susținut că guvernul nu ar trebui să le spună părinților cum/ce să cumpere pentru copiii lor.

*****

invictuswebmedia.com

Știrile sunt sub cenzură! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Guvernul nu dorește aflarea adevărului despre plandemia covid-19. Încercăm să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în cea mai mare provocare pe care o trăim. Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Articole asemănătoare

2 comentarii

  1. „Cine se aseamănă se adună” este o zicală românească. Noi nu ne asemănăm cu acești americani care fug de Lumină și îmbrățișează Întunericul, căci noi suntem și rămânem creștini, adică urmăm Luminii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
Avem nevoie de ajutorul dvs. pentru a menține OrtodoxINFO online VĂ RUGĂM SĂ NE SPRIJINIȚI!