Cele trei vaccinuri COVID existente conțin ADN (nu doar ARN) și, prin urmare, sunt agenți de război biologic

Indexexpurgatorius blog

Diferitele vaccinuri COVID fabricate în grabă nu funcționează ca produsele biologice tradiționale (vaccinuri) și, ca atare, sunt denaturate și reglementate.  Vaccinurile standard introduc forme atenuate ale unui virus țintă împreună cu adjuvanți proinflamatori și alte substanțe chimice. Aceste noi vaccinuri cu ARNm, adenovirus și ADN profită de „software-ul” virusului și forțează organismul să facă copii ale acestuia.

3M awards philanthropic grant to Tel Aviv Uni | EurekAlert!

Profesorul Jonathan Gershoni de la Universitatea din Tel Aviv din Israel explică faptul că trei vaccinuri comercializate împotriva coronavirusului sunt de fapt vaccinuri ADN. Fabricate de Sputnik V, AstraZeneca și Johnson & Johnson, vaccinurile conțin ADN (nu doar ARN) care intră în nucleul celulelor umane pentru a traduce și replica proteinele spike concepute în laborator.

India va primi un nou tip de vaccin ADN fabricat de Zydus Cadila; se va numi ZyCoV-D. Acest vaccin conține mai puțin ADN decât alte vaccinuri ADN și acest ADN nu este ascuns de un vector viral (adenovirus). În aceste vaccinuri, secvența de 1.200 de aminoacizi a proteinei coronavirus spike este conținută într-o plasmidă și este administrată intradermic pe o perioadă de trei luni utilizând un protocol de trei doze, cu un jet de presiune înaltă de lichid care conține ADN-ul.

Experimente genetice, reprogramare celulară și distrugerea sistemului imunitar înnăscut

Toate vaccinurile covirale vaccinate cu adenovirusuri conțin ADN-ul proteinei spike modificate. Aceste vaccinuri livrează în secret ADN-ul armelor biologice ascunzându-l într-o coajă de adenovirus. Odată ce ADN-ul proteinei spike a ocolit sistemul imunitar înnăscut, instrucțiunile sale genetice sunt transmise în celulele umane, creând proteine ​​spike în masă în organism.

Mediile farmaceutice și verificatorii de fapte continuă să mintă asupra științei experimentale care modifică genele în spatele noilor vaccinuri COVID. Ei susțin în unanimitate că vaccinurile nu modifică ADN-ul uman și nici nu modifică expresia genelor. Cu toate acestea, aceste vaccinuri sunt experimente genetice menite să facă oamenii dependenți de actualizările vaccinului; vaccinările sunt concepute pentru a distruge sistemul imunitar înnăscut și pentru a schimba modul în care celulele citesc codul genetic al corpului.

Vaccinurile vectoriale adenovirus duc ADN-ul din proteina spike în celulă, folosind adenovirusul pentru a submina răspunsul imun înnăscut. Vaccinurile ARNm folosesc nanoparticule lipidice pentru a ascunde instrucțiunile și a le livra în ribozomii celulei. În procesul inițial de infiltrare a sistemului imunitar, aceste vaccinuri nu atrag un răspuns suficient de puternic al celulelor T pentru a produce suficiente T-helpers 1, T-helpers 2 și celule B de memorie. Deoarece sistemul imunitar înnăscut nu este expus întregului virus, inclusiv învelișului și nucleocapsidei, sistemul imunitar suferă. Acest răspuns imun incomplet și suprimat pregătește corpul pentru boli grave în caz de reinfecție.

Nu există nicio garanție că aceste experimente care modifică genele vor fi temporare.

Această nouă tehnologie de vaccinare implică introducerea ARN-ului messenger sau ADN-ului dintr-o proteină străină – produsă în laborator – în corp pentru a suprascrie sinteza proteinelor naturale ale celulelor afectate. Odată ce acest proces natural de transcripție este remodelat de vaccinuri, nu există nicio garanție că celulele nu vor mai folosi acest cod străin. Nu există studii care să demonstreze unde migrează proteinele spike în organism, cât timp pot dura sau dacă replicarea lor modifică la nesfârșit sinteza proteinelor și devine parte a celulelor umane sau a ADN-ului uman.

Deoarece ADN-ul nu este capabil să se transcrie, vaccinurile ADN trebuie să introducă ADN străin în nucleul celulei umane. Acest lucru permite ARN-ului mesager să facă o copie unică a ADN-ului și să pregătească instrucțiunile pentru sinteza proteinelor în ribozom. ARN-ul are capacitatea de a interacționa cu ribozomii celulei și este responsabil de codificarea tipului de proteină pe care trebuie să o producă celula.

Deoarece mutațiile predominante ale proteinei spike sunt descoperite în natură, producătorii de vaccinuri pot studia acest ADN și pot optimiza ADN-ul și ARNm-ul din vaccinurile lor pentru a replica noi secvențe ale proteinei spike la umani în fiecare an.

*****

invictuswebmedia.com

1. Bucurați.va toti cei care slujititi lui satana, ca acum e timpul vostru, insa va veni si vremea voastră cand va trebui sa va prezentati in fata ADEVARATULUI STAPAN AL UNIVERSULUI SI AL întregului pamant, domnul cel Tare si Sfânt Iisus Hristos! Asta e…trebuie sa acceptam.ca a venit o parte din judecata lui Dumnezeu peste omenire , pt ca ne scaldam in pacate! Slava Tie Doamne, ca trebuie sa plătim pt pacatele noastre, ajuta.ne sa nu puna gheara antihrist cu slugile lui pe sufletele noastre!?????

2. *Mărturisirea cutremuratoare a unui Preot-Călugăr care a făcut greșeala să se vaccineze*
    ? ⚠️Descarcati-va in calculator/telefon o copie a video-ului de pe facebook pana nu-l cenzureaza iarasi(pe youtube l-au blocat) si repostati-l pe contul vostru personal de facebook (apoi ⚠️DISTRIBUITI-L din nou SI VOI pe WHATSAPP/si TELEGRAM). ⚠️CAT MAI MULTA LUME TREBUIE SA AFLE DE PEROCOLUL VACCINULUI!
    ????⚠️Video pe facebook la adresa (dati click aici) : https://www.facebook.com/marian.cristian.50596013/videos/223015103145659/?sfnsn=wa
    ⚠️ Acest videoclip DESPRE MARTURISIREA UNUI PREOT-CALUGAR (DIN GRECIA) CARE A FACUT GRESEALA SA SE VACCINEZE (tradus din engleza cu coloana sonora in greaca) a fost cenzurat pe youtube foarte rapid in cateva zile! Se pare ca youtube cenzureaza in prostie. Vechiul cont youtube mi-a fost blocat momentan si nici macar de pe alte conturi nu ma mai lasa sa-l incarc deloc.
    Adevarului nu trebuie sa i se puna pumnul in gura!
    ?⚠️⚠️⚠️⚠️ Diavolul nu suporta adevarul, nu vrea ca oamenii sa afle capcana pe care el a pregatit-o omenirii (se chinuie sa insele, sa ia cu el cat mai multe suflete in iad)!
    Luptati cu sistemul (cu cenzura) si distribuiti si inclusiv descarcati o copie pe calculator/telefon!
    DOAMNE AJUTA!

CITEZ DIN DESCRIEREA ORIGINALA:
    ?⚠️ În acest clip video Părintele Savvas (din Grecia) ne prezintă o mărturisire personală a unui Preot-Călugăr care a făcut cumplita greșeală să se vaccineze (și ce mărturisește, ce a urmat este cutremurator [luați aminte că era doar prima doza de vaccin (nu făcuse mai multe doze și după asta NICI N-A MAI FĂCUT ALTE DOZE) Preotul-Călugar care a dat mărturia ne descrie suferința și decăderea sa în plan duhovnicesc). Pe lângă acestă mărturie Părintele Savvas ne prezintă și alte dovezi și mărturii cutremurătoare legate de vaccin! Urmăriți cu atenție clipul video până la sfârșit (are aproape 24 de minute).
    ? Înainte de a ne vorbi Părintele Savvas, eu, traducătorul, vă voi prezenta în prima parte a clipului video PROFEȚIA „Sfântului Paisie Aghioritul” pe care poate nu o știți cu toții:Sfântul Paisie Aghioritul (Sfânt făcător de minuni și contemporan cu noi) ne-a avertizat cu aproximativ 30 de ani în urmă despre ceea ce trăim astăzi, astfel:
    ? ⚠️ „Acum a mai apărut și o boală pentru care deja au descoperit vaccinul. Vaccinarea va fi obligatorie, iar, odată cu vaccinul, omului i se va implanta și cip-ul.„
    ? ⚠️ Să vă feriți de vaccin. Să nu ne lăsăm înșelați! Trimiteți și altora această mărturie (distribuiți mai departe)! Dumnezeu să ne apere! Doamne ajută!