X

Miley Cyrus în “Black Mirror” (”Oglinda neagră”) interpretează o vedetă pop controlată mental: nu e ficțiune

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

În episodul  ”Rachel, Jack and Ashley Too” al serialului ”Oglinda neagră”, Miley Cyrus joacă rolul unei vedete pop cu o personalitate falsă, controlată și manipulată de manipulatori nemiloși. Niciunul dintre aceste scenarii nu este ”science fiction”.

Din 2011, serialul Black Mirror (Oglinda Neagră) al Netflix sperie milioane de telespectatori cu privire la efectele perverse ale tehnologiei. În timp ce serialul este considerat a fi ”science-fiction”, episoadele lui se bazează totuși pe tendințele vieții reale și pe produsele care fac parte deja din societate. Secretul Oglinzii Negre: să demonstrăm cu exactitate modul în care suntem la un pas greșit distanță de un coșmar orwellian.

Cel de-al cincilea sezon al serialului a dus lucrurile într-o direcție puțin diferită: a inclus un episod ceva mai neobișnuit, care a adoptat un ton oarecum diferit și a prezentat o vedetă neașteptată: Miley Cyrus.

În episodul intitulat Rachel, Jack and Ashley Too, Miley joacă rolul lui Ashley O, un star pop extrem de populară în rândul tinerilor. Dar apoi, descoperim că Ashley O este de fapt o sclavă controlată mental, cu un personaj fals, controlată de o echipă de manipulatori nemiloși care o păstrează constant sub medicație intensă. Dacă ați citit alte articole de pe acest site, știți că nimic din acestea nu este ficțiune. Câteva staruri pop trăiesc în felul acesta. Inclusiv Miley Cyrus, care a fost un pion al industriei de divertisment încă de la o vârstă foarte tânără.

Din actrița-copil din serialul Disney Hannah Montana, Miley s-a transformat într-o vedetă pop hipersexualizată, atunci când și-a început cariera solo. Există câteva articole pe Vigilant Citizen care explică exact modul în care Miley a fost folosită de industrie, pentru a le promova agendele. Faptul că ea joacă exact acest rol într-un episod al Oglinzii Negre este … înfiorător. Mai ales atunci când iau în considerare câteva evenimente din trecutul personal al lui Miley.

Deși Oglinda Neagră descrie o versiune igienizată și romanțată a controlului minții, sunt aici mai multe elemente de bază. Să aruncăm o privire la episod.

Vedeta pop controlată mental

Ashley O în videoclipul ei Head Like a Hole (Capul ca o cavitate).Titlu simbolic al cântecului.

La începutul episodului, Ashley O este prezentată ca o stea pop, cu un”aer de împuternicire”, care vorbește constant despre importanța controlului propriului destin. În mod ironic, fără deosebire de cele mai multe vedete pop de acolo, ea nu este ”împuternicită” și nu are control absolut asupra propriului destin.

Într-adevăr, întreaga ei viață și carieră sunt controlate de mătușa ei Catherine, care este de fapt manipulatorul ei MK. În timp ce acționează ca o femeie caldă, grijulie, Catherine se asigură întotdeauna că Ashley este ascultătoare și productivă, prin medicamente cu efect greu.

În timpul unui interviu, Catherine o instruiește pe Ashley ce anume să spună.

În timp ce, pe cameră, Ashley este veselă și zâmbește, ne dăm seama rapid că ea este, în principiu, o prizonieră a casei ei și a personajului ei de vedetă pop.

În tot acest timp, în camera ei, Ashley scrie în secret cântece mai întunecate despre situația ei.

Când Catherine o aude Ashley cântând despre a fi un ”animal într-o cușcă” (un mod adecvat de a descrie un sclav MK), ea o întreabă dacă își ia medicamentele.

În articolele anterioare, am văzut cum au încercat câteodată vedetele pop pop controlate să iasă din personajul lor pentru, a scrie cântece oneste, în care descriu prin ceea ce trec ele. De exemplu, cântecul lui Kesha, Dancing With the Devil (Dansând cu diavolul), care a fost scris în timp ce era sub controlul producătorului Dr. Luke, vorbește despre cum ”și-a vândut sufletul” și că ”nu există nici o întoarcere”. În mod nemaipomenit, piesa nu a fost lansată niciodată.

Într-o întâlnire cu ”doctorul” lui Ashley, Catherine își face griji că nepoata ei scria ”cântece proaste obtuze, pe care nimeni nu le va cumpăra”. Concluzia: îi trebuie schimbată medicația.

În timp ce o filma în secret Ashley, Catherine descoperă că fata nu-și lua medicamentele.

După ce a descoperit că Ashley își dorea mai mult control asupra vieții și a carierei sale, Catherine a făcut ceea ce ar face orice mătușă grijulie: a drogat-o suficient pentru a-i induce o comă.

În timp ce Ashley a fost drogată intenționat de către manipulatoarea ei, știrile anunță că ea a fost spitalizată din cauza unei reacții alergice la crustacee.

O situație similară s-a întâmplat de fapt cu Miley Cyrus, în 2014:

O captură de ecran dintr-un buletin de știri din 2014, despre faptul că Miley Cyrus a fost spitalizată din cauza unei reacții alergice. Miley a postat pe social media, de fapt, o imagine a ei făcând semnul cu un ochi, în timp ce era în spital. Un mod simbolic de a spune: Sunt aici pentru că sunt un pion al industriei.

Chiar și mai bizar: Miley a filmat un clip muzical tulburător CÂT TIMP a fost spitalizată.

O captură de ecran din videoclipul Blonde SuperFreak Steals the Magic Brain (Super-ciudatul îi fură blondei creierul magic), în care Miley Cyrus este drogată cu o mulțime de pastile. De asemenea, creierul ei este furat de un ”super-ciudat” – o metaforă pentru controlul minții. Citiți articolul despre acest videoclip aici..

Oglinda Neagră insinuează că reacția alergică a lui Miley din 2014 a fost, de fapt, altceva?

Scenele de mai sus, de asemenea, amintesc de situația din viața reală a lui Britney Spears. Așa cum am explicat în articolul meu despre mișcarea Free Britney (Eliberați-o pe Britney), Britney a fost reținută forțat într-o unitate de sănătate mintală, după ce a refuzat să-și ia medicamentele. Povestea a fost acoperită inițial de către agenții ei, care au susținut că ”își ia o perioadă liber, din cauza stării de sănătate a tatălui ei”.

Chiar și în timpul spitalizării, Ashley O este sub control.

În timpul spitalizării, personalul de securitate al lui Ashley împiedică medicii să-i acorde asistență.

Întoarsă acasă, Ashley este ținută într-o stare vegetativă, în timp ce melodiile îi sunt ”extrase” din vise.

În timp ce Ashley este în comă, matusa ei lansează o Ashley Eternă, o versiune holografică a cântăreței, completată cu o voce complet sintetizată.

                                Catherine o dezvăluie pe Ashley Eternă.

Această scenă nu este, de asemenea, science fiction. A avut loc cu mulți ani în urmă.

În 2014, o versiune holografică a lui Michael Jackson a fost prezentată la Premiile Billboard. În mod surprinzător, spectacolul a fost îmbibat de agenda elitei oculte.

Din fericire pentru Ashley O, ea a ieșit din coma și s-a putut elibera de sub controlul manipulatoarei ei. Unii critici nu au agreat” sfârșitul fericit al acestui episod, pentru că nu se potrivea cu perspectiva, de obicei, sumbră a serialului Oglinda Neagră.

Dar finalul a fost cu adevărat ”fericit”?

Finalul

Când Ashley a ieșit din coma indusă de droguri, episodul s-a transformat rapid într-un episod, Hannah Montana, terminând cu Miley Cyrus glumind cu o versiune robotică AI a sa. Apoi este implicată într-o urmărire ridicolă cu poliția, care se termină magic fix în fața Catherinei, care încă o prezenta pe Ashley Eternă unei mulțimi de oameni.

În finalul ireal al episodului, Ashley (care este încă în pijamaua ei de la spital) iese din mașină și o arată cu degetul pe mătușa ei (care este încă pe scenă).

         Apoi, Catherine se întoarce direct spre cameră și spune: Oh, f-i”.

Ce inseamna asta? De obicei, atunci când un personaj sparge cel de-al patrulea perete, este pentru a transmite un mesaj specific.

În timpul cadrelor finale, vedem cum cariera lui Ashley a luat o nouă direcție.

                          Ashley are o nouă imagine, cu un sunet nou.

Judecând dupa scena de mai sus, Ashley pare sa interpreteze muzica pe care o iubește. Pentru mulți, acesta este un ”sfârșit fericit”, care încalcă tradiția Oglinzii Negre.

Cu toate acestea, există câteva detalii care trebuie scoase în evidență. În primul rând, cântecul pe care îl interpretează este coperta albumului Nine Inch Nail, Head Like a Hole. Hit-ul ei auzit la inceputul episodului a fost de asemenea Head Like a Hole. Singura diferență: această nouă versiune este pop-rock în loc de electro-pop. Viața ei a luat într-adevăr o nouă direcție? Sau ea a fost pur și simplu rebrănduită?

Fanii ”fostei” Ashley O părăsesc concertul. Cred că nu rezonează cu ”cântece proaste obtuze”. După ei, observăm că Ashley O și-a păstrat numele. Ei au adăugat doar o înjurătura la mijloc. Așa nervoși.

Având în vedere aceste fapte, se poate întreba: Catherine a spus ”F…-i”, pentru că ea a decis să o lase pe Ashley să plece? Sau a spus ”F…-i”, o voi rebrăndu-i cu un nou personaj mai tăios (în timp ce păstreaz controlul asupra ei)?

Luând în continuare lucrurile, ținând seama de încheierea extraordinară a episodului, se poate întreba: Ashley O a visat toate acestea? Este încă în comă?

În concluzie

În timp ce este considerat a fi științifico-fantastic, serialul Oglinda Neagră a câștigat o audiență avidă datorită factorului său ”uau, asta se poate întâmpla”. Episodul Rachel, Jack and Ashley Too nu face excepție. Așa cum am văzut mai sus, episodul o descria pe Miley Cyrus – o adevărată vedetă pop-controlată – ca pe o stea pop … controlată mental. În timp ce controlul real al minții bazat pe traume este foarte diferit de cel prezentat în Oglinda Neagră, conceptul de bază al unui sclav vedetă pop este acolo, aducând în mod efectiv această ”teorie a conspirației” în fața maselor.

Acestea fiind spuse, Oglinda Neagră încearcă să expună maselor adevărul sau îl normalizează prin programare predictivă? Același lucru se poate întreba și despre întreagul serial: îi avertizează pe privitori cu privire la pericolele tehnologiei sau îi pregătește pentru ceea ce urmează să vină?

Un lucru este sigur, tot ceea ce este produs de Netflix este în conformitate deplină cu agenda elitei. În acest episod și-au folosit pionul preferat pentru a-și interpreta propria sclavie, de dragul ”divertismentului”.

Reclame

NOTĂ OrtodoxINFO
Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

3 comentarii

  1. Le vezi în filme,apoi te obișnuiești, apoi ți se pare normal.O altă fereastră Overtone.Cine vrea să nu înnebunească să arunce televizorul la gunoi.

  2. Pe timpul comunistilor(vechi)era in almanahul”Scanteia”o rubrica”istoria se scrie sub ochii nostri”.Acum,la neocomunisti a aparut rubrica:apocalipsa se scrie sub ochii nostri.Cel ce are ochi de vazut,sa vada!

  3. Drona „ţânţar” care ia o mostră de ADN, introduce sub piele un nanocip, sau injecteraza o otrava mortala.
    Noua aplicaţie a intrat în producţia de serie odată cu adoptarea de către Administraţia SUA a unui nou plan de urmărire a teroriştilor, sub forma unei liste de localizare de ultimă generaţie, intitulată „matricea de eliminare”.
    https://stiinta-mister.ro/realizare-incredibila-a-stiintei-tantarul-care-te-spioneaza-sau-iti-ia-o-mostra-de-adn-fara-sa-simti/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button