Inclin din ce in ce mai mult sa cred ca raspunsul e da, la intrebarea VESTELE GALBENE se încadrează în Revoluția NOM – fNOM?
Pe coperta “The Economist” aparea cartea tarot de mai sus. Revista fiind a familiei Rothschild. Mai jos puteti citi parerea Vigilant Citizen despre simbolistica sa:
Sihastrul
În timp ce cartea Sihastrul din pachetul de tarot Rider-Waite este destul de simplă, versiunea The Economist este densă și plină de agitaţii. Ea înfăţişează hoarde de oameni mărșăluind în timp ce ţin steaguri care resping TTIP (Parteneriatul de Învestiţii şi Comerţ Transatlantic), TPP (Parteneriatul Trans-Pacific) și UE (Uniunea Europeană). Alte steaguri spun pur si simplu „STOP” și „NU”, care in general reflecta globalizarea și agenda din jurul acesteia. Pustnicii trăiesc în izolare în afara societăţii și acești oameni vor să trăiască în izolare faţă de ordinea mondială.
În partea din dreapta jos a cardului este un glob crăpat, un alt simbol amenințător care se referă la diviziunea profundă și la distrugere.
Supraveghind scena fără zgomot, este acelaşi pustnic întâlnit pe pachetul de tarot Rider-Waite, care deține un baston și o lampa. Ce reprezintă el? Iata sensul esoteric al Pustnicului:
„Pustnicul personifică astfel organizațiile secrete care timp de nenumărate secole au ascuns cu grijă lumina Înțelepciunii antice faţă de profani. Bastonul pustnicului este cunoașterea, care este singurul şi principalul sprijin de durată al omului. În pseudo-egipteanul Tarot, pustnicul scutură lampa din spatele unei cape dreptunghiulare pentru a sublinia adevărul filosofic că înțelepciunea, dacă este expusă furiei ignoranţilor, ar fi distrusă ca o flacără infimă a unei lămpi neprotejate de furtună. Corpul omului formează o manta prin care natura sa divină este slab vizibilă precum flacăra felinarului octrin acoperită. Prin renunțare – viața ermetică – omul atinge profunzimea caracterului și liniștea spiritului„.
– Manly P. Hall,Secretul Învăţăturii de toate vârstele
Prin urmare, pustnicul reprezintă elita ocultă, „organizaţiile secrete” care au condus lumea timp de secole și au ascuns cunoaşterea ocultă faţă de profani (adică masele). Priveşte pustnicul în tăcere masele entuziasmate de nationalism, deoarece se va cădea în cele din urmă într-un complot mai mare? Oricare ar fi cazul, cartea următoare nu este foarte optimista.
Cititi va rugam mai multe la:
Coperta “The Economist” 2017 – ANALIZE Vigilant Citizen si Revista Rost. CE VAD EU
In acelasi context, probabil, coperta revistei The Economist “The World in 2019” e … NEAGRA.
Nu stiu cum sa interprez asta.
Denumirea de „gilets jaune” integistrat in Denver pe 15.05.2017
https://www.whois.com/whois/giletsjaunes.com
Uite un baiat din Denver care a stiut sa citeasca bine coperta The Economist. Asa a fost de”inspirat” ca in mai 2017 a si rezervat domeniul web jiletsjaunes,com: https://www.whois.com/whois/giletsjaunes.com
Poate e tot ala care a facut desenele din aeroport …
de ce va mirati? lucrurile sunt stabilite pe generatii inainte dupa cum avanseaza cunoastearea lor. Acum se bat pe ce tari si regiuni sa fie stapan fiecare membru al viitorului guvern mondial, se cumpara coloniile cu popoare intregi mai ceva ca pe piata imobiliara….familiile din guvernul vrajitorilor financiari, care-l slujesc pe satan, pregatesc distractia cea mare cu multe jerfe de sange…
cam asa…
Următoarea carte de pe copertă este Moartea. Probabil că planul este ca după aceste tulburări să declanșeze WW 3.
Off topic.
Rog fratii cu experienta in cazuri de programare a mintii sa vada documentarul” SACRIFICIU” de pe Netflix.
https://www.youtube.com/watch?v=bpUpNv9uNSI
Au oare se ascunde lumina sub obroc? Nu se pune ea în sfeșnic, ca să lumineze întregii lumi, ca întreaga lume să vadă care și unde este lumina? Care este, de fapt, înțelesul preferinței de a ascunde lumina sub obroc în loc de a o scoate la arătare, așa cum sugerează Domnul că trebuie făcut în Sfânta Evanghelie, decât că aceea care se ține ascunsă nu e adevărata lumină?
Într-adevăr, a ține lumina ascunsă de frica răzvrătirii presupus așteptate de la oameni împotriva ei nu poate avea decât două înțelesuri: sau că pseudo-inițiații tăinuitori ai așa-zisei lumini îi consideră pe toți oamenii ca nefiind creați după chipul și asemănarea Lui Dumnezeu pe Care pseudo-inițiații înșiși Îl identifică cu Lumina și Îl socotesc bun și vrednic de slujirea lor și a tuturor oamenilor, adică, în esență, pseudo-inițiații îi consideră pe toți oamenii, pentru presupusa lor răutate naturală generalizată, ca nefiind creați de Dumnezeu; sau că, dacă oamenii sunt creați de Dumnezeu, atunci, numaidecât, cel pe care pseudo-inițiații îl consideră dumnezeu este rău, de vreme ce a făcut niște oameni a priori răi, iar oamenii trebuie socotiți după chipul și asemănarea Lui Dumnezeu, așa cum ne învață nu Noul ci Vechiul Testament la Cartea Facerii (același Vechi Testament la care pseudo-inițiații își aliniază speranțele și profețiile lor, așadar, care nu poate fi greșit când vorbește despre Facere și adevărat doar când, chipurile, ar legitima profețiile lor, nu poate fi decât sau greșit sau adevărat în totalitate).
În lumina primului înțeles ateist, ar urma ca înșiși pseudo-inițiații să se considere ca răi a priori și necreați de Dumnezeu, dar dobânditori ai bunăvoinței Lui Dumnezeu în urma, negreșit, a unor fapte anterioare ale lor asemănătoare cu lumina pe care Dumnezeu o reprezintă. Deci, ar trebui să înțelegem natura așa-zisei luminii ascunse de pseudo-inițiați din faptele care i-au învrednicit pe pseudo-inițiați de pseudo-inițiere. Ori, cum poate fi catalogată natura acestei lumini după faptele pseudo-inițiaților atfel decât rea, în accepțiunea unanim recunoscută a diferenței dintre bine și rău? Cum și-au dobândit illuminatti pseudo-inițierea? Rockefeller și-a făcut primul milion vânzând sticluțe cu petrol ca leac pentru cancer și, datorită acestei fapte de “autentică” slujire samariteancă a aproapelui, a căpătat, după pseudo-inițiere, alături de Carnegie, sarcina de a pune bazele industriei pharma și, prin aceasta, de a rescrie istoria medicinii, adică de a renega valorile tradiționale ale științei medicale, înlocuindu-le, treptat, pe nesimțite, cu noile principii ale medicinii alopate și de a-i marginaliza și prigoni pe adevărații vindecători nu numai de cancer, ci și de orice alt fel de boală. Etc., etc. (acest blog abundă de exemple de fapte de “vitejie” pentru care illuminatti și-au dobândit pseudo-inițierea).
În virtutea celui de-al doilea înțeles, transpare în mod direct că dumnezeul pseudo-inițiaților este rău și că așa-zisa lumină pe care se străduiesc pseudo-inițiații s-o ascundă este, de fapt, întuneric. Totuși, în legătură cu acest al doilea înțeles, presupunând că dumnezeul propovăduit de pseudo-inițiați este bun și că oamenii ar fi fost cândva buni și s-ar fi înrăit doar la un anumit moment istoric al civilizației umane, după care ar fi rămas în majoritate răi fără putință de îndreptare, numai pseudo-inițiații fiind cei care și-ar fi păstrat natura cea bună după chipul și asemănarea Lui Dumnezeu și ar fi ajuns să-L recunoască și să-L urmeze pe adevăratul Dumnezeu, revenim la același argument indus de desțelenirea primului înțeles și anume că faptele pseudo-inițiaților ar trebui să oglindească bunătatea Lui Dumnezeu. În această cheie, pe de o parte, faptele pseudo-inițiaților nu sunt bune, ci rele, pseudo-inițiații înșiși netăgăduind aceasta, cu scuza că faptele lor vor deveni bune abia atunci când omenirea va putea să primească bunătatea, dar, dacă este așa, care este pilda dată de pseudo-inițiați despre bunătatea așteptată și râvnită pentru ca omenirea s-o urmeze, dacă această pildă este ținută ascunsă? În absența acestei pilde, oamenii ar trebui să renunțe la propria lor putere de judecată și să asculte necondiționat de pseudo-inițiații care arată calea, nu-i așa? Cu alte cuvinte, bunătatea cea mult râvnită și așteptată înseamnă neapărat și sclavie, adică supunere necondiționată față de dumnezeul pseudo-inițiaților, așa-i? Păi, de ce bunătate poate fi vorba fără libertate? Nu este mai bun Dumnezeul Căruia Îi slujim în prezent și care ne-a lăsat liberi până inclusiv în a alege dacă vrem să ne mântuim sau să pierim și nu este mai bună organizarea socială care ne asigură libertatea de acțiune și de mișcare până la limita neîngrădirii acelorași libertăți ale aproapelui? De ce să alergăm după dumnezeul necunoscut al pseudo-inițiaților (în fapt prea binecunoscuta răutate veche)? Pe de altă parte, pseudo-inițiații nu sunt capabili să indice care este momentul ruperii omenirii de așa-zisa fire bună pe care ar fi avut-o mai înainte, fiindcă, pentru aceasta, ar trebui să poată explica în ce anume constă stricarea firii oamenilor, adică ar trebui să dezvăluie acea așa-zisă lumină care socotesc ei că trebuie ținută sub obroc până va veni vremea ei, marea majoritate a pseudo-inițiaților nefiind ea însăși în cunoștință de cauză despre natura acestei așa-zise lumini, iar aceia dintre pseudo-inițiați care au ajuns să cunoască esența ei silnică, tiranică și promotoare a faptelor etichetate îndeobște ca rele, știind că, pentru indicarea unui asemenea moment, ar trebui să întoarcă istoria omenirii pe dos, arătând până la ce moment omenirea a fost, inițial, asemenea așa-zisei lumini care va să se dezvăluie, adică rea în accepțiunea biblică a diferenței dintre bine și rău, după care s-ar fi “stricat”, căpătând atributele de astăzi contrare așa-zisei lumini, când, de fapt, știm că omul a fost mai întâi bun până la căderea sa din Rai, după care s-a făcut rău.
După cum vedem, oricum am da-o și pe orice parte am întoarce înțelesul necesității clamate de pseudo-inițiați de a ascunde lumina și nu de a o pune în obroc așa cum ne învață Domnul că ar trebui să facem, tot întuneric se vădește pseudo-lumina pseudo-inițiaților a fi…