X

Organizația Meteorologică Mondială introduce CONTRAILS – “DARELE DE CONDENSARE DE LA AVIOANE” in Atlasul Norilor si considera ca e normal sa persiste, sa se lateasca si sa acopere mai apoi tot cerul …

public.wmo.int | Classifying clouds
de null

Norii joacă un rol esențial în prognoza și avertizările meteo. Ei ajută la conducerea ciclului apei și a întregului sistem climatic. De-a lungul istoriei, ei au inspirat artiști, poeți, muzicieni, fotografi și alți nenumărați entuziaști.

Sistemul internațional actual al clasificării bazate pe latină a norilor datează din 1803, când meteorologul amator Luc Howard a scris Eseul pe Modificarea Norilor.

Atlasul Internațional al Norilor recunoaște în prezent zece tipuri de bază de nori, care sunt definite după locul unde aceștia se formează pe cer și după aspectul lor.

Norii de nivel înalt au de obicei o bază mai sus de aproximativ 5.000 de metri, norii de nivel mijlociu au o bază care este de obicei între 2.000 și 7.000 de metri și norii de nivel scăzut au de obicei o bază la maxim 2.000 de metri.

Cele mai multe nume de nori conțin prefixe și sufixe latinești care, combinate, oferă o indicație a caracterului norului. Acestea includ:

Stratus/strato: plat/stratificat și neted;

Cumulus/cumulo: îngrămădit/umflat;

Cirrus/cirro: pene, înmănuncheat;

Nimbus/nimbo: purtător de ploaie;

Alto: nivel mediu (deși înseamnă înalt în latină).

Cele 10 genuri sunt subdivizate în „specii”, care descriu forma și structura internă și „varietăți”, care descriu transparența și aranjamentul norilor. În total sunt aproximativ 100 de combinații.
De asemenea, sugerează câțiva nori noi numiți „speciali”, cum ar fi Homogenitus (de la latinul homo care înseamnă om și genitus care înseamnă generat sau fabricat). Denumirile sale comune includ Contrails (de la aeronave).

O mențiune specială este făcută din Asperitas (din latină care înseamnă ca valul și asprime) – o formație dramatică care arată ca o suprafață înăsprită răsturnată de mare  – care a captat imaginația publicului în anii recenți. Acest nor este inclus în atlas ca o „caracteristică suplimentară.”

Noul Atlas Internațional al Norilor este un tribut la generozitatea Observatorului Hong Kong și dedicării și entuziasmului unei echipe de sarcină speciale a WMO, care a petrecut aproape trei ani revizuind textul și colectând și clasificând imagini și date. Crește și îmbogățește înțelegerea noastră despre nori și va servi ca o resursă neprețuită pentru mulți ani de acum înainte.

Atlasul Internațional al Norilor include o nouă specie Volutus (din latinul volutus care înseamnă rulat) pentru norii rulați.

Atlasul Internațional al Norilor. Norii sunt împărțiți în 10 tipuri fundamentale (genera), în funcție de forma lor generală. Aceste 10 tipuri sunt subdivizate pe baza particularităților formei norului, structură și transparență; așezarea elementelor sale constitutive; prezența vreunui accesoriu sau nori anexați; și felul cum s-a format.

Dâre de condensare de la aeronave

Dârele de condensare de la aeronave, (contrails) ce au persistat cel puțin 10 minute, vor primi denumirea genului Cirus, urmate doar de numele special de nor „homogenitus”, așadar contrails vor fi denumite doar Cirus homogenitus. Ca o particularitate nouă, sau fenomen nou privind contrails recente, acestea pot trece prin stări de transformare foarte rapide și variate, iar acestora nu li se va acorda nici o denumire de specie sau caracteristici suplimentare.

Homomutatus

Dâre de condensare de la aeronave (eng. contrails) persistente (Cirrus homogenitus) pot fi observate pentru o perioadă de timp și sub influența vânturilor puternice de înălțime, cum cresc în lățime și se împrăștie pe o porțiune mare a cerului, iar apoi suferind transformări interne, cum ar fi aceea că norul ia înfățișarea unui nor de formă cirrus natural. În acest caz, norul rezultat va primi numele corespunzător genului său (de ex Cirus, Cirocumulus sau Cirostatus) urmat de specia adecvată, varietatea și alte caracteristici suplimentare, terminând cu terminația specială „homomutatus” (de ex Cirus floccus homomutatus sau Cirus fibratus homomutatus).

NOTĂ OrtodoxINFO

Unul din argumentele folosite de activistii SISTEMULUI ce doresc sa ne covinga ca ce vedem noi pe cer nu sunt niciodata chemtrails, ci intotdeauna contrails, este acela ca de cand exista avion modern exista si aceste dare. Adica de zeci de ani.

Doar ca cei ce au peste 40 de ani isi pot aminti ca in copilaria lor cand cantau “avion cu motor, ia-ma si pe mine in zbor” vedeau intr-adevar dare, dar absolut niciodata transformandu-se intr-un asemenea hal precum cele din zilele noastre.

Apoi, daca chiar ar fi fost pe cer de zeci de ani, de ce de abia dupa atata vreme ii clasifica oficial?

Cititi va rog mai multe la:

Totul despre Chemtrails – partea I

CHEMTRAILS (partea a 2-a): Motoarele folosite in aeronautică

CHEMTRAILS: Cum ne dezinformează maşinăria de propagandă „oficială”?

„Financiarul” despre CHEMTRAILS: Presa din Suedia va declansa un scandal planetar pe tema DARELE MORTII

CHEMTRAILS = OPERATIUNI MILITARE?

VIDEO (si transcriptul): News12 despre CHEMTRAILS

Parlamentul European: intrebari referitoare la CHEMTRAILS

FIBRE MISTERIOASE cad din CER in Franta. CHEMTRAILS – MORGELLONS?

VIDEO (subtitrare in limba romana): G. Edward Griffin despre CHEMTRAILS

Documetare celebre: „What in the World Are They Spraying?” (CHEMTRAILS …)

CHEMTRAILS: GEOINGINERIE nebuna pentru oprirea INCALZIRII GLOBALE?

Propaganda pentru folosirea geoingineriei pentru incetinirea incalzirii globale

Royal Society afirma ca geoingineria (inclusiv CHEMTRAILS) ar putea deveni OBLIGATORIE

SISTEMUL nu se lasa: la summit-ului din martie, din California, se va examina folosirea GEOINGINERIEI pentru stoparea INCALZIRII GLOBALE …

Referitor la norii Asperitas, observati va rog ca nu dau nici o explicatie de ce au aparut pe Pamant doar de cativa ani:

https://www.wmocloudatlas.org/clouds-supplementary-features-asperitas.html

Mai multe fotografii cu acesti nori terifianti la:

Foto: ASPERATUS – NORII TERIFIANȚI apăruți pe întreg Pământul doar de cațiva ani

 

Știrile sunt sub cenzură! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Guvernul nu dorește aflarea adevărului despre plandemia covid-19. Încercăm să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în cea mai mare provocare pe care o trăim. Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Articole asemănătoare

3 comentarii

  1. La inceput avioanele aveau motor cu elice, iar cum au turboventilator si turboreactor. De asemenea avioanele s-au inmultit. De aceea apar „in asemenea hal”.
    Abia acum au clasificat si alti nori, nu vad legatura. Gandeste logic, lasa conspiratiile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
Avem nevoie de ajutorul dvs. pentru a menține OrtodoxINFO online VĂ RUGĂM SĂ NE SPRIJINIȚI!