X

Scenariu: 1) Limitarea sumei maxime ce se poate retrage din bancomate. 2) Criza economica. 3) Inflatie. 4) Suma maxima cash ramane aceeasi, dar cu ea nu mai poti cumpara nici macar o bomboana. 5) Solutia electronica

de null
Foto: https://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=3803673&pagenumber=4

Dupa cum scriam in articolul Previziunile mele pentru 2018 și anii care vor urma, criza inceputa in 2007 nu s-a incheiat, aceasta putandu-si arata coltii in absolute orice zi. Iar criza, ca toate crizele de altfel, are niste papusari:

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Remember: ROCKEFELLER, principalii declansatori ai marii depresii economice din secolul 20

Care papusari stapanesc mecanismele:

I. Angrenajul crizelor economice. Bursele de Valori si Capitalul Speculativ

II. Angrenajul crizelor economice. Banii si Bancile

Ce este iar important de stiut si care are mare legatura cu cele de mai sus: dispare cash-ul. Si dispare prin prosteala:

Islanda, MODELUL societății ANTIHRISTICE: Plăți doar cu CARDUL, toți au facebook, fără arme și armată, energie electrică GRATIS

Sau dispare prin restrictionare, pe motiv de economie neagra sau terorism sau trafic de droguri:

Comisia Europeană vrea să impună RESTRICȚIONAREA PLĂȚILOR CASH

Rusia urmează să introducă TAXE pentru TRANZACȚIILE ÎN NUMERAR / Se are în vedere RESTRICȚIONAREA plăților CASH și INTERZICEREA plății SALARIILOR ÎN NUMERAR

Daca intelegeti cele de mai sus, deja multe dintre stiri le veti intelege altfel.

Trecem mai departe. Iata comentariul cititorului Coprie postat la Criza din Venezuela a dus tara unde trebuie: ELECTRONICA si FARA CASH …:

Inca nu este „eficientizat” sistemul daca se umbla cu coduri de produs introduse manual in telefon. Se va introduce acel cod de bare tip qr ca la chinezi, pentru a fi mai rapid.

Este interesant faptul ca este impusa o limita de retragere a banilor de ex 10000 de bolivari cand economia merge bine, sau este lasata sa mearga bine, toti oamenii sunt multumiti nu simt nici o contrangere in privinta lichiditatii banilor. Iar apoi este creata o criza financiara puternica, moneda nationala se devalorizeaza pana la pretul hartiei din care este facuta, iar retragerile de numerar raman fixe la 10000 de bolivari, astfel incat nu poti sa-ti cumperi nici o bomboana de acesti bani, si nu se ajusteaza pentru a acoperi nevoile inflatiei. De exemplu, sa se tipareasca hartii 100->100000 de bolivari, ci solutia este banul electronic, deoarece acolo nu numai ca nu sunt limitati la anumite valori 5, 10, 500 etc, si nu numai atat, se pot folosi valute straine sau chiar bitcoin care este mai presus de orice moneda nationala. Astfel vor prezenta acest sistem „perfect” care in contextul unei crize financiare, va elimina limitarile banilor tipariti, care isi pierd din valoare intr-o perioada scurta de timp (accelerata) datorita inflatiei. De ce sa mai tiparesti niste bancnote care in jumate de an isi pierd din valoare? Asta este „solutia” fa-ti cont la noi si poti sa platesti si sa fi platit nu cu 10000 de bolivari, ci cu 100000000 de bolivari pentru a acoperi nevoile inflatiei.

Treaba cu suma maxima pe care o poti retrage imi aminteste de niste legi de prin europa, anume ca pentru anumite produse de valoare mai mare de 1000 de euro trebuie sa folosesti cardul pentru a plati, sau niste sume maxime impuse pentru retragerea de la bancomat. Oare aceste praguri se vor mari pentru a tine cont de nevoile inflatiei? Dimpotriva bancnota de 500 de euro nici nu se va mai tipari. Iar de va porni un razboi atunci banii vor fi din ce in ce mai rari si fara valoare.

 

Intelegeti voi fratilor, ce zice fratele Coprie?

Eu cred ca acest scenariu este perfect posibil si perfect realizabil. Adica, daca vor s-o faca, chiar o s-o faca si o vor face cu succes.

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

7 comentarii

  1. Au aparut deja astel de aplicații pentru telefonul mobil, cu comisioane 0, ceea ce mi se pare foarte interesant căci toate bancile din romania isi atrag un comison serios pentru astfel de tranzanctii.

    https://www.telekom.ro/despre-noi/media/news/telekom-romania-i-alior-bank-lanseaz-telekom-banking/article121315

    “Telekom Romania şi Alior Bank lansează Telekom Banking
    Retrageri gratuite de la orice ATM din ţară şi din străinătate;
    Transferuri gratuite în lei, către orice bancă, prin mobile banking;
    Cursuri de schimb avantajoase, prin intermediul platformei de Schimb Valutar Online 24/7.
    În prezent, universul serviciilor financiare este într-o continuă expansiune inovatoare. Noile tehnologii din sfera digitalizării sunt cele care permit băncilor să ofere noi servicii adresate celor care caută soluții simple, eficiente și croite pe măsura așteptărilor lor. Dacă până de curând lumea serviciilor bancare era percepută ca fiind una care stătea sub semnul rigidității, în prezent, tehnologiile din sfera „internet of things” oferă băncilor capacitatea de a dobândi o flexibilitate care poate deveni reper și pentru alte tipuri de afaceri.

    În acest sens, Telekom Banking, cel mai nou proiect financiar digital din România, dezvoltat în cadrul parteneriatului dintre Telekom Romania şi Alior Bank, una dintre cele mai mari bănci din Polonia, urmăreşte nevoile consumatorilor de produse şi servicii rapide, uşor de utilizat, oriunde şi oricând.

    ”Telekom Banking reprezintă respectarea promisiunii făcute de Telekom Romania în a susține libertatea creatoare a clienților şi a partenerilor săi, în tot ceea ce fac. După eliberarea internetului, vine rândul serviciilor de banking. Când vorbim despre Telekom Banking, vorbim despre o ofertă de servicii bancare dornică să răspundă așteptărilor fundamentale ale clienților săi; este vorba despre servicii bancare gândite să prețuiască și să valorifice potențialul creativ al clienților săi. Suntem bucuroși că, prin intermediul parteneriatului cu Alior Bank, ne plasăm acum în avangarda serviciilor de banking, simple și ușor de folosit. Ceea ce ne propunem este să oferim servicii pe măsura noii culturi IT&C în care trăim, în prezent. A te pune la punct cu toate posibilitățile pe care noile tehnologii ți le oferă înseamnă să fructifici posibilitatea de a fi inovator în fiecare zi. Experienţa bancară a Alior Bank și viziunea tehnologică și inovatoare adusă de Telekom Romania au făcut posibilă nașterea unei oferte de servicii bancare dedicate persoanelor fizice, capabile să modeleze viitorul segmentului financiar-bancar din România”, a declarat Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania.

    ”Implementarea soluțiilor tehnologice de ultimă generație pe piața românească este un alt pas pe care Alior Bank îl face pentru a deveni una dintre cele mai inovatoare bănci din Europa. Folosim cele mai bune practici din Polonia, cele mai inovatoare soluții oferite de Alior Bank acolo și dezvoltate în colaborare cu T-Mobile. De asemenea, vreau să evidențiez faptul că oferta finală a fost pregătită de echipa noastră din România, de aceea suntem siguri de faptul că va satisface așteptările și solicitările clienților noștri. Avem planuri ambițioase și suntem convinși de faptul că alături de Telekom Romania le vom împlini și că vom avea succes pe piața românească, unde considerăm că există un potențial foarte mare de dezvoltare. În această primă fază, vom oferi conturi curente, carduri de debit, depozite și un serviciu de schimb valutar online, urmând ca în faza următoarea să lansăm oferta noastră de credite. Nu în ultimul rând vom continua să îmbunătățim în mod constant produsele și serviciile oferite.”, a declarat Celina Waleśkiewicz, Deputy CEO Alior Bank.

    Serviciile Telekom Banking sunt lansate gradual, începând cu doi piloni moderni și ușor de folosit – operațiuni zilnice bancare (primare) și o nouă soluție pe piața românească, platforma de Schimb Valutar Online.

    Astfel, prin intermediul Telekom Banking, clienții își pot deschide conturi curente în RON, EUR, USD și GBP, pot atașa carduri de debit acestor conturi și pot beneficia de acces 24/7 la fonduri, prin intermediul soluțiilor de internet și mobile banking.

    Contul curent poate fi solicitat online, pe http://www.telekombanking.ro, fie direct prin aplicația pentru mobil sau vizitând unul dintre magazinele Telekom și Germanos. Totodată, procesul inițiat online de deschidere a unui cont poate fi finalizat prin transmiterea gratuită prin curier a documentelor necesare deschiderii contului. Tot prin curier, si tot gratuit, banca poate livra cardurile de debit. Unicitatea deschiderii unui cont în magazin constă în faptul că solicitantul primește cardul pe loc și îl poate utiliza imediat, după semnarea unui acord.

    Prin intermediul ofertelor Telekom Banking, clienții care își deschid un cont curent pot beneficia, timp de trei ani, de retrageri gratuite de la orice bancomat, în țară și în străinătate, și de transferuri în lei gratuite, la orice bancă din România, prin intermediul serviciilor online de internet și mobile banking.

    Cel de-al doilea pilon al ofertei de lansare de astăzi este platforma de Schimb Valutar Online, prin intermediul căreia clienții beneficiază de un curs de schimb valutar avantajos, pentru zece valute, actualizat în timp real, la un interval de maxim 10 secunde (în timpul zilelor lucrătoare). De asemenea, clienții pot stabili în detaliu condițiile în care vor să efectueze schimburile valutare – de ex., își pot seta data și ora la care doresc să efectueze schimbul valutar și nivelul cursului de schimb la care doresc să se efectueze tranzacția. Nu în ultimul rând, opțiunea “Pay later” (Plătește mai târziu) îi permite clientului să efectueze schimburi valutare fără să aibă întreaga sumă disponibilă. Este necesar să dețină cel puțin 5% din suma tranzacționată, urmând ca în maxim două zile lucrătoare să asigure diferența necesară pentru finalizarea tranzacției.

    Cu Telekom Banking, clienții pot beneficia și de o aplicație de mobil modernă – o soluție care se concentrează pe o abordare de tip omnichannel, reprezentând o integrare deplină a aplicației mobile și a platformei de internet banking. Odată cu lansarea platformei Internet Banking, la începutul lunii noiembrie, clienții vor obține o experiență unică, regăsind integrate complet și coerent toate informațiile despre produsele și serviciile folosite de ei. Totul este centrat pe confort și ușurință în utilizare (cele mai frecvent utilizate funcții sunt amplasate intuitiv, la îndemână), precum și pe soluții inovatoare realizate în linie cu nevoile clienților. Alior Bank a dezvoltat un sistem care elimină barierele și stabilește un nou standard pentru excelența bancară digitală.

    Aplicația oferă o gamă largă de funcționalități, inclusiv transferuri către alte conturi, folosind coduri QR sau funcția NFC; vizualizarea ultimelor trei tranzacții fără a fi autentificat, plăți P2P etc. Există, de asemenea, posibilitatea de a deschide alte conturi curente, în lei sau valută, direct din aplicația Mobile Banking, de a solicita carduri de debit sau de a crea depozite la termen sau conturi de economii.

    La nivel naţional, serviciile Telekom Banking lansate astăzi sunt disponibile online, la http://www.telekombanking.ro, și vor fi disponibile, gradual, în reţeaua de magazine Telekom şi Germanos. Practic, în următoare lună, în magazinele Telekom și Germanos și ale partenerilor selectați, orice persoană va putea solicita deschiderea unui cont curent și emiterea unui card de debit.

    În plus, prin intermediul conceptului bancar Shop-in-Shop corner, introdus în magazine selectate Telekom şi Germanos, vor fi oferite servicii bancare suplimentare, inclusiv produse de creditare. Rețeaua Shop-in-Shop va fi extinsă sistematic pe durata următorului an, țintindu-se un număr de 120 de magazine în care să fie introdus acest concept.

    Pe viitor, oferta Telekom Banking va fi completată cu servicii de finanţare a dispozitivelor din oferta Telekom Romania, dar şi cu servicii de tip credite de nevoi personale fără garanții și facilitatea overdraft.

    Cei care doresc detalii şi informaţii referitoare la serviciile din oferta Telekom Banking pot apela 0219253 – call center dedicat, disponibil 24/7.

    Serviciile bancare sunt oferite de Alior Bank SA Varsovia – Sucursala Bucureşti.”

    Voi extrage doar acest paragraf pentru a-l analiza putin deoarece foloseste niste termeni savanti pentru cititorul obisnuit: “Aplicația oferă o gamă largă de funcționalități, inclusiv transferuri către alte conturi, folosind coduri QR sau funcția NFC; vizualizarea ultimelor trei tranzacții fără a fi autentificat, plăți P2P etc. Există, de asemenea, posibilitatea de a deschide alte conturi curente, în lei sau valută, direct din aplicația Mobile Banking, de a solicita carduri de debit sau de a crea depozite la termen sau conturi de economii.”

    Aici este vorba de aplicația pentru telefon, care are niste functionalitați interesante(https://play.google.com/store/apps/details?id=ro.telekombanking.mobile):
    “Functionalitati suplimentare care cu siguranta te vor ajuta:
    – notificari privind tranzactiile desfasurate pe contul tau;
    – posibilitatea de a trimite foarte usor numarul tau de cont prin e-mail, SMS, cod QR, etc;
    – alegerea metodei de autentificare in aplicatie;
    – transferuri catre un numar de telefon sau o adresa de e-mail;
    – transferuri folosind cod QR;
    – transferuri prin functia NFC a telefonului tau;
    – administrarea cardurilor tale (activare, blocare, setare limite, schimbare PIN);
    – deschidere depozit la termen;
    – deschidere conturi curente si de economii;”

    Deci sa pe luam pe rand: “- transferuri folosind cod QR sau prin functia NFC a telefonului tau;” Aceasta este exact ceea ce folosesc si chinezii pentru sistemul lor de plati contactless folosind coduri qr. Deci la casa omului i se prezinta 2 variante, plata prin nfc, prin care atinge telefonul cu functie nfc de terminalul contactless, sau precum este metoda de la chinezi, pe un display ii apare un cod qr, pe care sa-l filmeze cu camera telefonului mobil prin aceasta aplicatie.

    “plăți P2P” In traducere peer-to-peer, adică de la utilizator la utilizator, fara amestecul unei alte persoane, cum altfel decat prin metodele enuntate mai sus, astfel că cela cui vrei sa ii platesti trebuie să iti prezinte un cod qr tiparit sau afisat pe ecranul telefonului, generat de aplicatia in cauza, cu codul de trimitere la contul tau, pe care sa-l filmezi cu camera telefonului prin aceasta aplicatie, sau prin functia nfc a telefonului mobil sa atingeți telefoanele folosind aceasta aplicatie.

    1. Au aparut deja astel de aplicații pentru telefonul mobil, cu comisioane 0, ceea ce mi se pare foarte interesant căci toate bancile din romania isi atrag un comison serios pentru astfel de tranzanctii.

      https://www.telekom.ro/despre-noi/media/news/telekom-romania-i-alior-bank-lanseaz-telekom-banking/article121315

      „Telekom Romania şi Alior Bank lansează Telekom Banking
      Retrageri gratuite de la orice ATM din ţară şi din străinătate;
      Transferuri gratuite în lei, către orice bancă, prin mobile banking;
      Cursuri de schimb avantajoase, prin intermediul platformei de Schimb Valutar Online 24/7.
      În prezent, universul serviciilor financiare este într-o continuă expansiune inovatoare. Noile tehnologii din sfera digitalizării sunt cele care permit băncilor să ofere noi servicii adresate celor care caută soluții simple, eficiente și croite pe măsura așteptărilor lor. Dacă până de curând lumea serviciilor bancare era percepută ca fiind una care stătea sub semnul rigidității, în prezent, tehnologiile din sfera „internet of things” oferă băncilor capacitatea de a dobândi o flexibilitate care poate deveni reper și pentru alte tipuri de afaceri.

      În acest sens, Telekom Banking, cel mai nou proiect financiar digital din România, dezvoltat în cadrul parteneriatului dintre Telekom Romania şi Alior Bank, una dintre cele mai mari bănci din Polonia, urmăreşte nevoile consumatorilor de produse şi servicii rapide, uşor de utilizat, oriunde şi oricând.

      ”Telekom Banking reprezintă respectarea promisiunii făcute de Telekom Romania în a susține libertatea creatoare a clienților şi a partenerilor săi, în tot ceea ce fac. După eliberarea internetului, vine rândul serviciilor de banking. Când vorbim despre Telekom Banking, vorbim despre o ofertă de servicii bancare dornică să răspundă așteptărilor fundamentale ale clienților săi; este vorba despre servicii bancare gândite să prețuiască și să valorifice potențialul creativ al clienților săi. Suntem bucuroși că, prin intermediul parteneriatului cu Alior Bank, ne plasăm acum în avangarda serviciilor de banking, simple și ușor de folosit. Ceea ce ne propunem este să oferim servicii pe măsura noii culturi IT&C în care trăim, în prezent. A te pune la punct cu toate posibilitățile pe care noile tehnologii ți le oferă înseamnă să fructifici posibilitatea de a fi inovator în fiecare zi. Experienţa bancară a Alior Bank și viziunea tehnologică și inovatoare adusă de Telekom Romania au făcut posibilă nașterea unei oferte de servicii bancare dedicate persoanelor fizice, capabile să modeleze viitorul segmentului financiar-bancar din România”, a declarat Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania.

      ”Implementarea soluțiilor tehnologice de ultimă generație pe piața românească este un alt pas pe care Alior Bank îl face pentru a deveni una dintre cele mai inovatoare bănci din Europa. Folosim cele mai bune practici din Polonia, cele mai inovatoare soluții oferite de Alior Bank acolo și dezvoltate în colaborare cu T-Mobile. De asemenea, vreau să evidențiez faptul că oferta finală a fost pregătită de echipa noastră din România, de aceea suntem siguri de faptul că va satisface așteptările și solicitările clienților noștri. Avem planuri ambițioase și suntem convinși de faptul că alături de Telekom Romania le vom împlini și că vom avea succes pe piața românească, unde considerăm că există un potențial foarte mare de dezvoltare. În această primă fază, vom oferi conturi curente, carduri de debit, depozite și un serviciu de schimb valutar online, urmând ca în faza următoarea să lansăm oferta noastră de credite. Nu în ultimul rând vom continua să îmbunătățim în mod constant produsele și serviciile oferite.”, a declarat Celina Waleśkiewicz, Deputy CEO Alior Bank.

      Serviciile Telekom Banking sunt lansate gradual, începând cu doi piloni moderni și ușor de folosit – operațiuni zilnice bancare (primare) și o nouă soluție pe piața românească, platforma de Schimb Valutar Online.

      Astfel, prin intermediul Telekom Banking, clienții își pot deschide conturi curente în RON, EUR, USD și GBP, pot atașa carduri de debit acestor conturi și pot beneficia de acces 24/7 la fonduri, prin intermediul soluțiilor de internet și mobile banking.

      Contul curent poate fi solicitat online, pe http://www.telekombanking.ro, fie direct prin aplicația pentru mobil sau vizitând unul dintre magazinele Telekom și Germanos. Totodată, procesul inițiat online de deschidere a unui cont poate fi finalizat prin transmiterea gratuită prin curier a documentelor necesare deschiderii contului. Tot prin curier, si tot gratuit, banca poate livra cardurile de debit. Unicitatea deschiderii unui cont în magazin constă în faptul că solicitantul primește cardul pe loc și îl poate utiliza imediat, după semnarea unui acord.

      Prin intermediul ofertelor Telekom Banking, clienții care își deschid un cont curent pot beneficia, timp de trei ani, de retrageri gratuite de la orice bancomat, în țară și în străinătate, și de transferuri în lei gratuite, la orice bancă din România, prin intermediul serviciilor online de internet și mobile banking.

      Cel de-al doilea pilon al ofertei de lansare de astăzi este platforma de Schimb Valutar Online, prin intermediul căreia clienții beneficiază de un curs de schimb valutar avantajos, pentru zece valute, actualizat în timp real, la un interval de maxim 10 secunde (în timpul zilelor lucrătoare). De asemenea, clienții pot stabili în detaliu condițiile în care vor să efectueze schimburile valutare – de ex., își pot seta data și ora la care doresc să efectueze schimbul valutar și nivelul cursului de schimb la care doresc să se efectueze tranzacția. Nu în ultimul rând, opțiunea “Pay later” (Plătește mai târziu) îi permite clientului să efectueze schimburi valutare fără să aibă întreaga sumă disponibilă. Este necesar să dețină cel puțin 5% din suma tranzacționată, urmând ca în maxim două zile lucrătoare să asigure diferența necesară pentru finalizarea tranzacției.

      Cu Telekom Banking, clienții pot beneficia și de o aplicație de mobil modernă – o soluție care se concentrează pe o abordare de tip omnichannel, reprezentând o integrare deplină a aplicației mobile și a platformei de internet banking. Odată cu lansarea platformei Internet Banking, la începutul lunii noiembrie, clienții vor obține o experiență unică, regăsind integrate complet și coerent toate informațiile despre produsele și serviciile folosite de ei. Totul este centrat pe confort și ușurință în utilizare (cele mai frecvent utilizate funcții sunt amplasate intuitiv, la îndemână), precum și pe soluții inovatoare realizate în linie cu nevoile clienților. Alior Bank a dezvoltat un sistem care elimină barierele și stabilește un nou standard pentru excelența bancară digitală.

      Aplicația oferă o gamă largă de funcționalități, inclusiv transferuri către alte conturi, folosind coduri QR sau funcția NFC; vizualizarea ultimelor trei tranzacții fără a fi autentificat, plăți P2P etc. Există, de asemenea, posibilitatea de a deschide alte conturi curente, în lei sau valută, direct din aplicația Mobile Banking, de a solicita carduri de debit sau de a crea depozite la termen sau conturi de economii.

      La nivel naţional, serviciile Telekom Banking lansate astăzi sunt disponibile online, la http://www.telekombanking.ro, și vor fi disponibile, gradual, în reţeaua de magazine Telekom şi Germanos. Practic, în următoare lună, în magazinele Telekom și Germanos și ale partenerilor selectați, orice persoană va putea solicita deschiderea unui cont curent și emiterea unui card de debit.

      În plus, prin intermediul conceptului bancar Shop-in-Shop corner, introdus în magazine selectate Telekom şi Germanos, vor fi oferite servicii bancare suplimentare, inclusiv produse de creditare. Rețeaua Shop-in-Shop va fi extinsă sistematic pe durata următorului an, țintindu-se un număr de 120 de magazine în care să fie introdus acest concept.

      Pe viitor, oferta Telekom Banking va fi completată cu servicii de finanţare a dispozitivelor din oferta Telekom Romania, dar şi cu servicii de tip credite de nevoi personale fără garanții și facilitatea overdraft.

      Cei care doresc detalii şi informaţii referitoare la serviciile din oferta Telekom Banking pot apela 0219253 – call center dedicat, disponibil 24/7.

      Serviciile bancare sunt oferite de Alior Bank SA Varsovia – Sucursala Bucureşti.”

      Voi extrage doar acest paragraf pentru a-l analiza putin deoarece foloseste niste termeni savanti pentru cititorul obisnuit: „Aplicația oferă o gamă largă de funcționalități, inclusiv transferuri către alte conturi, folosind coduri QR sau funcția NFC; vizualizarea ultimelor trei tranzacții fără a fi autentificat, plăți P2P etc. Există, de asemenea, posibilitatea de a deschide alte conturi curente, în lei sau valută, direct din aplicația Mobile Banking, de a solicita carduri de debit sau de a crea depozite la termen sau conturi de economii.”

      Aici este vorba de aplicația pentru telefon, care are niste functionalitați interesante(https://play.google.com/store/apps/details?id=ro.telekombanking.mobile):
      „Functionalitati suplimentare care cu siguranta te vor ajuta:
      – notificari privind tranzactiile desfasurate pe contul tau;
      – posibilitatea de a trimite foarte usor numarul tau de cont prin e-mail, SMS, cod QR, etc;
      – alegerea metodei de autentificare in aplicatie;
      – transferuri catre un numar de telefon sau o adresa de e-mail;
      – transferuri folosind cod QR;
      – transferuri prin functia NFC a telefonului tau;
      – administrarea cardurilor tale (activare, blocare, setare limite, schimbare PIN);
      – deschidere depozit la termen;
      – deschidere conturi curente si de economii;”

      Deci sa pe luam pe rand: „- transferuri folosind cod QR sau prin functia NFC a telefonului tau;” Aceasta este exact ceea ce folosesc si chinezii pentru sistemul lor de plati contactless folosind coduri qr. Deci la casa omului i se prezinta 2 variante, plata prin nfc, prin care atinge telefonul cu functie nfc de terminalul contactless, sau precum este metoda de la chinezi, pe un display ii apare un cod qr, pe care sa-l filmeze cu camera telefonului mobil prin aceasta aplicatie.

      „plăți P2P” In traducere peer-to-peer, adică de la utilizator la utilizator, fara amestecul unei alte persoane, cum altfel decat prin metodele enuntate mai sus, astfel că cela cui vrei sa ii platesti trebuie să iti prezinte un cod qr tiparit sau afisat pe ecranul telefonului, generat de aplicatia in cauza, cu codul de trimitere la contul tau, pe care sa-l filmezi cu camera telefonului prin aceasta aplicatie, sau prin functia nfc a telefonului mobil sa atingeți telefoanele folosind aceasta aplicatie.

          1. M-i se pare un pas firesc avand in vedere “trendul” vremurilor.

            Iar chestiunea cu comisione zero, e o momeala sa atraga prostimea. Stai sa vezi cum o sa lucreze sa poata plati comisioane, dupa ce spalatii pe creieri vor fi dependenti 100% de sistem.

          2. Referitor la crapatul retelei, e un semn pentru spaltii pe creieri, sa nu-si atarne viata de un sistem electronic.

            E esential si vital in acelasi timp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button