X

Noul logo al staţiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deşi poate fi descărcat cu câţiva euro de pe internet

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Noul logo al staţiunii Mamaia a costat 16. 000 de euro, deşi este o imagine vectorială care poate fi descărcată cu câţiva euro de pe internet. Primăria şi firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată” şi ”fără criterii de exclusivitate”. Spre exemplu, de pe freepik.com logo-ul poate fi descărcat în schimbul a 15 euro. Firma care a vândut brandul recunoaşte că imaginea este ”preluată” pentru că a fost constrânsă de timp, conform publicaţiei locale dobrogealive.ro.

Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia-Constanţa, înfiinţată de administraţia locală împreună cu alte trei asociaţii din Horeca şi condusă de George Măndilă, unul din consilierii şi apropiaţii primarului Vergil Chiţac (PNL), a anunţat, vineri, că staţiunea Mamaia are un nou logo.

Achiziţia a costat puţin peste 16.000 de euro (fără TVA) şi a fost atribuită direct societăţii Blue Sky Advertising, din Cluj-Napoca, deţinută de Maria Emanuela Huruială şi Antreprevision Hub (Mariana Ruscan şi Radu Lupaş Călin).

Logo-ul cumpărat şi prezentat de primărie este, de fapt, o machetă vectorială care poate fi cumpărată de pe diferite site-uri de specialitate, unul dintre ele fiind freepik.com, şi asupra căreia se pot face intervenţii. Aşa se face că logo-ul nu este original, special conceput pentru staţiunea Mamaia, ci este deja folosit pentru promovarea mai multor locuri sau business-uri, unul dintre ele fiind un dezvoltator imobiliar de lux din Costa Rica.

Referitor la situaţia semnalată, Primăria Constanţa a transmis că deţine licenţă de utilizare a logo-ului (n.red. – orice utilizator are posibilitatea să folosească o imagine pe care o cumpără de pe site-urile de profil). Practic asistăm la un jaf de 16 mii de euro marca Virgil Chițac.

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

2 comentarii

  1. În afară de ceea ce se spune în text ( escrocherie , diverse falsuri ) acest logo e de fapt un simbol masonic : el reprezintă litera G de la gnoza, atît de dragă tuturor masonilor din întreaga lume, și care ascunde în dosul ei dumnezeul căruia i se închină aceștia, pe numele său Lucifer.
    Cele 3 păsări ce se vor pescarusi nu sunt alta decît reprezentarea trinitatii Isis-Osiris-Horus pe care se întemeiază religia acestei secte ( religiile egiptene cu mistere ale antichității. Și nu doar acestea… ) .
    Echerul masonic. Cele 3 puncte.
    Acuma știe toată lumea cui apartine teritoriul localității Mamaia si al celorlalte unde este folosit acest logo . Precum și business-urile .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button