X

Comentariul cititorului: Mașinile electrice, porcărie monumentală

Image result for electric car elon musk

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Cititorul Ionuț Anghel a postat următorul comentariu la articolul Miliardarul evreu Elon Musk promite că anul acesta va introduce cipul neuronal în primul om

… Daca tot a venit vorba de masina electrica a lui Musk și de conceptul actual de mașină electrică, personal, după ce m-am informat câteva saptamanai, am tras următoarele concluzii (este cam lung, dar a trebuit):

Masinile electrice, porcarie monumentala

Ai un singur avantaj: poluezi extern, nu local (pentru că producerea energiei electrice se realizează în afara orașelor, iar aceasta este generată prin arderea cărbunilor. Așadar, daca la o mașină conevntionala (ICE) eșapamentul are poziție orizontală, la una electrica, eșapamentul este in poziție verticală).
– facturile de energie electrica vor ajunge imense, guvernul din nicio tara nu va pierde banii care ii intra de pe urma petrolului, se va instala acasa un contor si o priza speciala pt. incarcat masina, cu un pret separat. Statele nu vor pierde nici un ban. Masinile electrice vor fi un lux, iar dupa ce vor acoperi (daca) intreaga piata, sa vezi atunci preturi la incarcare!!!
– piesele de schimb sunt un calvar: 1. Nu exista decat pe original, fara alternative, 2. Sunt extrem de scumpe si 3. Nu face nimeni stoc (nici macar reprezentanta) si livrarea dureaza de la o luna pana la 6 luni. ?
– „superchargere-ele” Tesla au mufa lor unica, asa ca nu toate masinile sunt compatibile la toate incarcatoarele. Vor aparea in viitor si incarcatoarele Ionity Charger care sunt si mai rapide, atat de rapide incat cablul lor este racit cu… apa! Apropo, te-ai simti in siguranta masina daca ar fi la incarcat si ar ploua torential sau daca esti in masina si ploua torential? ?
– vezi si cazul samsung galaxy note
– masinile electrice NU se tracteaza! – se strica motoarele electrice de la roti
– sa acorzi atata incredere unui concept atat de prost este pur si simplu stupid
– consum imens de electricitate pentru caldura in masina – problema mare daca se conduce pe ger sau ninsoare, pentru ca ai nevoie neaparat de caldura ca sa nu iti inghete parbrizul si geamurile
– masinile electrice uzeaza anvelopele mult mai repede
– trebuie sa tai mereu cu un cablu tip prelungitor in portbagaj, acel cablu se uzeaza etc
– ti-ai lasa masina la incarcat pe o ploaie torentiala?
– masina electrica nu e verde, pe langa faptul ca fabricarea ei si a bateriilor polueaza enorm, curentul electric polueaza enorm, producerea unor milioanele de statii de incarcare ar presupune o poluare uriasa
– in primul rand, cum sa iti depinzi viata chiar 100% de electricitate?
– cu masina electrica nu poti merge mult timp cu viteza mare pe o autostrada in germania pt ca motoarele electrice se supraincalzesc imediat
– in primul rand cu ce fel de baterii avem de-a face, ce sunt ele, cum sunt facute, cum se comporta la temperaturi ridicate, cum e cu focul etc
– bateriile trebuie schimbate la 100-140 de mii de km – costa intotdeauna cel putin o treime din valoarea masinii
– rca scump
– PROBLEMA MARE: la piese de schimb NU exista aftermarket! Nimic, nada, zero!
– cu masinile electrice cauti disperat incarcatoare la km de tine, pierzi vremea ca sa ajungi la un incarcator, si daca ajungi, mai pierzi acolo 1-3 ore ca apoi sa te intorci la traseul initital pe care deja il inititezi cu autonomie
– greierasii te innebunesc pt ca ii auzi ca si cum ar fi in urechile tale
– mentenanta – nimeni nu stie sa le repare
– te duci la un incarcator din oras, de unde stii ca e liber, de unde stii ca nu a parcat vreun nesimtit acolo cu o masina conventionala
– bateriile sunt dispuse pe podea, sub scaune, jos de tot – cat de sigur te-ai simti cand iti conduci masina pe loaie torentiala sau prin balti?
– bateriile fiind practic sub masina sunt expuse gropilor sau bordurilor si nu numai ca risti sa le distrugi, risti sa iti ia foc masina din cauza lor.
– pe scurt, stai in anxietate de cate ori conduci si iti petreci viata cautand prize sau asteptand sa se incarce bateria

– masinile electrice au creat deja ub termen in manualele de psihologie: „range anxiety” adica anxietatea autonomiei
– subventiile pe care le face statul sunt suporttate de cetateni
– daca ai masina electrica si ai uitat sa inchizi bine o usa, e problema mare!

– masinile electrice nu au niciun motor in fata, accident frontal = moarte
– doar ca sa ai caldura in masina, consumul bateriei creste cu pana la 20%!!!
– intr-un accident, masina ia foc instantaneu si nu se stinge decat dupa cateva zile…
– cand o masina electrica ia foc, arde pana la o saptamana!!!
– problema de securitate imensa!!: in caz de accident, daca ramai blocat in masina si pompierii taie masina si ajung la baterii, ai sanse mari sa mori in flacari!!!
– fiabilitate proasta si mennetanta proasta pt ca mecanicii habar n-au de asa ceva
– masinile electie au si baterie de 12v ca la masinile obisnuite. ???! Daca bateria asta e descarcata, la revedere
– masinile conventionale au ajuns sa aiba o electrica asa de complicata, dar ce sa mai vorbim de cele electrice
– daca o baterie face un scurt-circuit, intr-o secunda explodeaza si in 2 secunde esti mort
– iarna sau toamna si primavara cand vrei sa dezaburesti geamurile sau sa faci caldura in masina cu ventilatia, asta inseamna consum al bateriilor, fapt care nu se intampla la masinile clasice
– incarcarea la priza obisnuita nu se
– cum ramane cu ploile si apa de pe sosea, iti inspira incredere o masina electrica?
– iarna, bateriile trebuie sa fie calde pentru ca ele sa functioneze, asa ca masina le incalzeste toooata iarna, fapt ce face ca incarcarea sa fie de 2 pana la 10 ori mai lunga.
– iarna, masina trebuie sa-si tina bateriile calde asa ca se consuma singura cam intr-o saptamana.
– masinile electrice induc o imensa anxietate!
– daca masina sta iarna, afara, nefolosita, neincarcata mai mult de o saptamana, e f posibil ca bateriile sa fie uzate de la ger pana la 50%. Uzate, nu descarcate!
– IN PRIMUL RAND, TREBUIE SA FII EXTREM DE ORGANIZAT CA SA AI O MASINA ELECTRICA!!!
– daca vrei sa te duci pana la Focsani si sa te intorci in aceeasi zi, nu poti! Masina electrica este doar pentru un drum pe zi! Atat!
– daca apare un drum neprevazut si ai bateria descarcata, la revedere, iei autobuzul
– masina electrica este atat de grea, incat cantareste cat planeta pamant, viteza de inertie nu exista la asa ceva, daca lasi piciorul de pe acceleratie in 5 metri masina s-a oprit. ? pt ca, in plus, motoarele electrice nu au inertie precum are o masina clasica
– cu masina electrica nu ai trepte de viteza
– bateria trebuie racita vara si incalzita iarna
– prizele clasice nu fac fata incarcarii, sau daca fac, se incarca extrem de greu. Iarna, pt ca bateria trebuie incalzita, si incarci la priza, curentul din priza nu este suficient pt a o incarca, ci doar pt incalzire.
– masina electrica este acceptabila numai pt oras!!!
– pai daca ai una d-asta si vrei sa pleci in vacanta cu familia, ar fi cel mai mare cosmar posibil, un calvar, in prima zi de vacanta ai ramane in pana pe primul traseu montan pe care l-ai parcurge.
– masina electrica este buna numai pt… Electricieni!!!
– pret achizitie de doua ori mai mare, cu tot cu subventia statului
– masina devine cu 400 de kg mai grea!
– costuri mari la factura de curent
– poluarea fabricarii masinilor electrice este mult mai mare fata de cele clasice
– incarcarea rapida uzeaza rapid bateriile
– autonomia bateriilor este la jumatate fata de cele conventionale iar dupa numai 2-3 ani la sfert.
– incarcare in fiecare zi cel putin o data, ce faci daca locuiesti la bloc?, stai toata noaptea cu cablul pe fereastra?
– bateriile au un numar de maxim 1500 de incarcari, iar uzura lor incepe de la prima incarcare
– pe piata second hand autovehiculele electrice au cea mai mare rata de devalorizare
– bateriile sunt de tehnologie de acum zeci de ani!!! Gerul sau cladura le fac sa se uzeze prematur sau sa nu functioneze, pur si simplu!
– nu ai voie sa te grabesti, nu ai voie sa accelerezi brusc, altfel bateriile se descarca de doua trei ori mai repede
– daca esti pe drum si ai ramas in pana de curent, langa o padure, cum o incarci??? Daca ai benzina, mergi pana la benzinarie si iei 2 litri de benzina, dar la cea electrica, ce faci???
– un om neorganizat ar ramane cu masina in pana in fiecare zi!!!
– cand o conuci trebuie sa fii tot timpul cu ochii-n ecranul ala ca sa vezi cati km mai poti face
– daca esti pe drum prin tara si ai nevoie sa faci mai multe drumuri intr-o singura zi, ce faci????

– singurul lucru frumos (dar nu neaparat bun sau practic) la masinile electrice este ca au o acceleratie fulminanta, mult peste cele clasice, dar si consumul de baterii… Ho ho ho!

– singura masina electrica care ar fi ceva de capul ei este cea cu generator!

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

27 comentarii

  1. Statiile de incarcare de la kaufland folosesc curent provenit din instalații solare, care nu polueaza, tesla da garantie bateriilor 8 ani de zile, nu conteaza numarul kilometrilor parcursi, si chestia cu poluarea la fabricarea bateriilor si a masinii electrice fata de cea clasica, trebuie documentata si extinsa si pe perioada de viata a autovehiculului. Acest text mi se pare o prostie si imi pare rau ca asa ceva este publicat pe acest site, masinile tesla sunt printre celeai sigure din lume, iar la baterii nu are cum sa intre apa, deci da poti sa te plimbi cu masina si dacă ploua si chiar si incarcarea se poate efectua pe ploaie, exista foarte multe posibilitati de producere a energiei electrice gratis, luand in considerare cata energie si combustibil se foloseste la extragerea petrolului si prelucrarea lui pana in stadiul de benzina sau motorina si transportul, astea nu le vede nimeni???

    1. Tu ai citit totul? Acum vezi ca energia electrica poate fi produsa gratis. Normal! Ca sa atraga, caci costurile pentru o astfel de masina sunt foarte ridicate! La fel se dau si drogurile la inceput, pana devii dependent, incat ajungi sa vinzi tot din casa si chiar casa ca sa ti le procuri. Pericolul vine din alta parte in cazul masinilor electrice: cand vor sa ne tina pe toti pe loc, ca intr-un tarc, este de-ajuns sa ne taie alimentarea!

      1. In ziua de azi, cine isi permite o masina electrica isi permite si o instalatie fotofoltauca de un minim 10 kw/h pentru a incarca masina, iar cu celelalte cu motoare temice nu se poate intampla acelasi lucru sa inchida statiile peco si atunci de unde alimentezi, benzina sau motorina nu le poti produce acasa, in scgimb o masina electrica se poate alimenta acasa,, si cu tarcul asa este ca suntem legati de toate, de energie de carburant si in ambele variane se poate intampla acelasi lucru, dar cu masinile electrice exista posibilitatea de ati alimenta singur masina acasa cu o instalatie fotovoltaica proprie, pe care nu au cum sa o taie daca soarele straluceste.

        1. Daca le pasa cu adevarat de mediu si de carburant mai ieftin, ar fi facut masini care merg pe baza de apa sau hidrogen. Exista inventii, dar au fost marginalizati inventatorii.

        2. O instalatie fotovoltaica de un minim 10 kw/h ar avea o suprafata de minim 150 metri patrati si ar putea functiona la capacitate nominala doar in timpul zilei si doar daca nu este innorat! Iarna oamenii ajung pe acasa noaptea si deci nu au cum sa-si incarce masina de la instalatia fotovoltaica, iar un set suplimentar de baterii costa 50- 60% din pretul unei masini electrice.

        3. Frațioare, tu ești fan. Mulțumesc!
          În orice problemă, eu îmi propun și fac tot posibilul să fiu neutru. Că mai am de lucru e o treabă, dar încerc să diminuez pe cât posibil a acționa din impuls, sau din plăcere, ori credință în ceea ce privește tehnologia sau știința.

          Părerea mea este că mașinile electrice nu au nevoie de baterii, fiindcă tehnologii patentate de pe vremea lu’ Tesla, adică începutul sec. XX, oferă posibilitatea ca printr-un circuit electric dedicat, să fie extras curent electric direct din aer – rușii l-au pus în aplicare în mod ilegal, fiindcă, deh, e patentat. Tehnologia asta, împreună cu încărcarea electrică wireless – asta din urmă fiind comercilizabilă deja – ar putea face ca mașinile electrice să nu aibă nevoie de baterii. Se vrea? Nu! Că ar fi moca. Cumperi mașina, și până ai s-o schimbi, schimbi doar cauciucurile. Control din partea sistemului? Zero. Nu se poate!

          Când mașinile electrice se vor înmulți, infrastructura se va dezvolta, cum e și firesc, deci la revedere pentru fotovoltaica de la Kaufland. Apoi, te rog, gândește-te la reciclarea bateriilor, nu a tablei, că aia e veche de când lumea. Nu prea merge. Producerea bateriillor, din cobalt și ce mai scot ei din pământ se realizeaza în câteva locuri din lumea asta, din țări subdezvoltate, iar pentru extracție se prestează multă poluare. Apoi, pentru curent, dacă nu e hidro, atunci sigur e gaz sau cărbune. China, de exemplu, e cel mai mare consumator de cărbune din lume; evident, nu poluează doar pentru ei.
          Ce vreau să spun este că pentru a produce curent, lumea-ntreagă încă folosește cărbune, căci producerea curentului nu e limitată la energie nucleară și hidro. Din perspectiva asta, nu e de mirare că o mașină electrică este mai poluantă decât cea diesel. Un studiu făcut prin Germania, confirma chiar asta. De notat este că astăzi, dieselul poluează mai puțin decât motorul pe benzină.

          În ceea ce privește comentariul făcut articol, avem de-a face cu opusul fanului, detractorul, care indiferent de câtă informație o avut la-ndemână, de prea multe ori este părtinitor, iar uneori își dă cu părerea. Nu pot fi mulțumit.

          Acum, părerea mea, deductibilă de altfel, ar fi că mașinile electrice în forma în care-s comercializate, sunt doar o alternativă. Nu mai bună, nu mai rea, ci doar un trend și o metodă de a scoate bani. Afaceri camuflate în progres tehnologic, progres care, dacă analizăm bine istoria, nu-l mai putem numi așa, fiindcă primul vehicul electric o fost introdus în 1838 (o locomotivă), cu zeci de ani înaintea primului motorizat convențional – așa cum îl considerm noi. Deci există interes la scară largă pentru reintroducerea mașinilor electrice. Ah, că ți-e ambalat frumos, e minunat. Trăim în lumea marketingului și a publicității, locul unde minciuna este ambalată adevăr, iar gloata galopează spre nou ca musca la bec, noaptea.

          Ultimele cercetări indică faptul că petrolul este resursă inepuizabilă. Bucuroși ar fi unii, mulți, doar că ce nu face statul ca să umble banul? Mai bag-o taxă, mai crează o isterie, îți mai dă cu lingura-n cap că poluezi. Cu mașina aia diesel de care nu te descotorosești.

          Pentru încălziștii globali, să aplecăm privirea aici:

          Volcanoes emit more CO2 than humans
          “Human additions of CO2 to the atmosphere must be taken into perspective. Over the past 250 years, humans have added just one part of CO2 in 10,000 to the atmosphere. One volcanic cough can do this in a day.” (Ian Plimer)

          Deci cum? Să poluăm mai puțin? Propagandă! Marketing! Publicitate! Bull-shit!

          1. Am căutat mai mult, iar activitatea vulcanică ajunge de fapt la 1 din 100 din masa de CO2 produsă prin arderea combustibililor fosili, până la data curentă. https://www.climate.gov/news-features/climate-qa/which-emits-more-carbon-dioxide-volcanoes-or-human-activities

            În orice caz, problema răsfrângându-se asupra mașinilor electrice, ele nu au cum să reprezinte o formă de luptă contra încălzirii globale, pe care tot o marketează de zor cei cu interes.

  2. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2675296489186918&set=a.484523194930936&type=3&theater
    Ce alte orașe ni se mai alătura?
    Anunțati ne implicarea voastră!
    Haideți sa i ajutăm! ❤️

    ?APEL?
    Dragi părinți, bunici și copii,

    Doi copii ca voi sunt furați de statul finlandez, închiși asemeni unor criminali în centre de maximă siguranță, fără clanță la ușă, fără drept la telefon, la școală sau la întâlnire cu mama! Este un abuz revoltător, copii smulși cu brutalitate de lângă mama lor, în urmă cu patru ani, fără motiv.

    În prezent ei sunt închiși în centre de maximă siguranță, în Finlanda.
    Pușcării psihice pt copii.Tratamente degradante si inumane aplicate de statul finlandez unor copii…Aceleasi tratamente psihice degradante aplicate de catre statul finlandez și mamei lor, Camelia Smicală Jalaskoski …Sa-ti vezi copiii haituiti, inchisi, fugariti, luati cu forta etc…

    Sănătatea celor 2 copii este pusă în pericol prin internarea lor in centrele de psihiatrie. Nici nu vreau să mă gândesc ce efecte nocive vor avea asupra lor tratamentele psihotrope care li se aplică !

    Noi, TOTI romanii, TREBUIE să se unim pentru aceasta familie(pt cei 2 copii și mama lor) și să ieșim în întreaga lume, să fim solidari și să arătăm căci copiii noștri nu sunt de vânzare!

    În fiecare sâmbătă și duminică, la ora 13, la Ambasada Finlandei, str Atena nr 2 bis, se organizează proteste și se cere eliberarea și repatrierea lor.

    Iar în 14 martie va fi un #PROTEST #INTERNAȚIONAL (urmează sa stabilim locul și ora pt Galați) și anunțăm din timp pt a reuși sa adunam cât mai multe persoane.

    Sa redam libertatea Mariei și lui Mihai sa poată deveni colegi ai copiilor din școala dvs! Sa dăruim zâmbete pe chipul lor!

    Fiți solidari cu Maria și Mihai Smicală Jalaskoski!

    Cu stimă și respect, voluntarii Sos Smicală.
    …………………………
    ?#Documentar TVR
    https://youtu.be/6p9LC6jjHBg

    ?#Strigatul copiilor după ajutor
    https://www.facebook.com/StirileTVR.ro/videos/2559894270897317/

    ?#Mesaje ale copiilor. Marturii tulburătoare.
    https://www.facebook.com/129440004138571/posts/925290091220221/
    ?#Rapirea lor. Video de când au fost răpiți..
    https://www.facebook.com/FinlandFreeMariaandMihaiSmicalaJalaskoski/videos/495321947550373/

    ?Mai multe #detalii despre caz pe pagina de Facebook
    https://www.facebook.com/FinlandFreeMariaandMihaiSmicalaJalaskoski/

    Camelia Smicala

    1. Iubite surori și iubiți frați,
      cum ne-am simți noi dacă o grecoaică sau o sârboaică sau o bulgăroaică sau o rusoaică sau ucraineanca Măritată cu un român ar dori să facă instrucție cu noi în România.
      Doamna și copiii se numesc Jalaskoski, Țara are ca religie de stat cea ortodoxă și cea luterană, legislativul, administrativul, executivul, sunt pline de cetățeni ortodocși și luteranii, dar doamna Jalaskoski vrea ca minorii să meargă exclusiv la parohia ortodoxă diasporeană română . Urla mereu cu episcopul Macarie deși ar putea foarte frumos în mod frățesc să apeleze și la biserica autonomă finlandeză soră.
      Este ca și cum în Banat o sârboaică măritată cu un român ar cere ajutorul Belgradului, sau o lipoveancă în estul țării ar cere ajutorul Moscovei batjocorind o țară cu credința ortodoxă biserică de stat.
      E ca găina ce se suie dimineața pe gunoi să cânte deșteptarea în locul cocoșului. O ideologie feministă exacerbata.
      Doresc să fiu solidar cu doamna Jalaskoski dar ea manipulează copiii cu teoria că “Mîntuitorul în icoane este în brațele Fecioarei Maria și nu a lui Iosif”, sau că “vițelul urmează vaca și nu taurul”.
      A fost găsită în flagrant cu domiciliu foarte apropiat de granița Rusiei cu intenția de a fura copiii și a-i duce în minunatul Levant.
      Acesta este un “abuz genitorial” condamnat în reviste de Pediatrie de faimă mondială.
      Oricum peste câțiva ani copiii vor deveni majori și atunci statul finLandez nu o să mai aibe puterea de a decide pentru ei. Deci dacă doamna Jalaskoski are un război cu morile de vânt, de câțiva ani de când continuă să verse împotriva vântului, peste maxim trei ani copiii deveniți adulți o să-și spună părerea. Iar peste 10 ani o să mulțumească statului finlandez că i-a protejat de instinctul matern sufocant al doamnei Jalaskoski.
      Pentru biserica noastră națională românească BOR există riscul ca episcopul Macarie să-și piardă statutul de ședere în Finlanda pentru că în țară ortodoxă promovează dezbinarea și nesupunerea față de legislativul administrativul și executivul acestei țări ortodoxe și luterane.

      1. Esti in balarii pe subiectul asta! Doamne, ce aberatii spui!?Numai ortodocsi nu sunt finlandezii… copiii sunt abuzati de catre autorotatile finlandeze, sunt considerati bolnavi psihic, ei doar vrand sa fie in sfarsit alaturi de mama lor, asta fiind cu neputinta din cauza unor nenorociti. Ar fi trebuit sa vezi cum au venit cei de la “protectia copilului” din Finlanda si i-au smuls copiii din casa dnei Smicala.
        Se vede ca nu stii mai nimic despre toata povestea acestei familii. Ce i se intampla este draconic.

  3. OFERIM GRATUIT un transport pentru cei care doresc sa participe la PROTEST in Finlanda si sa o sutina pe Camelia Smicala

    Cazul Cameliiei Smicala necesita FAPTE cat de curand, deoarece copii sunt dusi in spitale de probleme psihice unde risca si datorita traumei si datorita tratamentelor sa nu mai fie cum au fost.

    Am gasit o oportunitate de a merge GRATUIT cu totii odata la ea pentru a o sustine si ajuta prin manifestari ce trebuie foarte bine organizate inainte si am nevoie de ajutorul si participarea voastra in TOATE etapele si actiunile.

    Pe de o parte avem promisiuni si incercari de a rezolva totul pe cale amiabiala,se lucreaza la aceasta varianta pentru drepturile omului, dar pe de alta parte doresc sa organizam aici in paralel o excursie GRATUITA in Finlanda pentru cazul in care aceasta incercare esueaza. Noi trebuie sa fim pregatiti cu acest protest si sa LUAM lucrurile in serios, si sa cerem DEZLEGAREA ACESTOR COPII NEVINOVATI PERSONAL, din lanturile lor,ca sa nu ne mai FURE COPIII nici pe viitor Avem nevoie de o cascada de proteste in toata Europa.

    Rog sa impartasiti aceasta postare oriunde este o grupare pentru camelia si astept mesaje sau comentarii cu persoanele care doresc sa mergem sa eliberam acesti copii. Cu vorba buna nu s-a rezolvat nimic pana acum, ignoranta si teroarea acestor copii este mai mult decat bataie de joc, este vorba despre VIITORUL FAMILIEI oricarui stat si oricarei tari. Demonstrati-va ubirea pentru aproape mergand sa eliberam pe cei asupriti.

    Fiti binecuvantati, si haideti sa trecem si LA TREABA! Cuvintele fara fapte, sunt doar cuvinte,
    https://www.facebook.com/groups/713979549056720/permalink/857290198058987/?sale_post_id=857290198058987

  4. APEL?
    Dragi părinți, bunici și copii,

    Doi copii ca voi sunt furați de statul finlandez, închiși asemeni unor criminali în centre de maximă siguranță, fără clanță la ușă, fără drept la telefon, la școală sau la întâlnire cu mama! Este un abuz revoltător, copii smulși cu brutalitate de lângă mama lor, în urmă cu patru ani, fără motiv.

    În prezent ei sunt închiși în centre de maximă siguranță, în Finlanda.
    Pușcării psihice pt copii.Tratamente degradante si inumane aplicate de statul finlandez unor copii…Aceleasi tratamente psihice degradante aplicate de catre statul finlandez și mamei lor, Camelia Smicală Jalaskoski …Sa-ti vezi copiii haituiti, inchisi, fugariti, luati cu forta etc…

    Sănătatea celor 2 copii este pusă în pericol prin internarea lor in centrele de psihiatrie. Nici nu vreau să mă gândesc ce efecte nocive vor avea asupra lor tratamentele psihotrope care li se aplică !

    Noi, TOTI romanii, TREBUIE să se unim pentru aceasta familie(pt cei 2 copii și mama lor) și să ieșim în întreaga lume, să fim solidari și să arătăm căci copiii noștri nu sunt de vânzare!

    În fiecare sâmbătă și duminică, la ora 13, la Ambasada Finlandei, str Atena nr 2 bis, se organizează proteste și se cere eliberarea și repatrierea lor.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2675296489186918&set=a.484523194930936&type=3&theater

  5. Cine a spus ca masinile electrice sunt o porcarie monumentala atunci aceasta afirmatie este de o prostie monumentala! Sa nu ai habar nu e o rusine dar sa te trezesti vorbind, cand nici macar nu intelegi ca masinile electrice sunt de mai multe feluri, asta e rusinos. La fel si despre piese si costuri. Costurile de mentenanta sunt la mai putin de un sfert fata de o masina cu motor cu ardere interna.

    Sunt absolut convins ca e un articol scris de o fata pentru care cheia franceza e un nume de roman politist. Sau poate un liceean dependent de instagram?
    Scoateti acest articol de pe Ortodoxinfo pentru ca face de rusine site-ul.

      1. personal, după ce m-am informat câteva saptamanai, am tras următoarele concluzii

        Sa iei de bun concluzii dupa o informare de cateva saptamani pe internet intr-un subiect care tine de inginerie, fizica, chimie, valoare comerciala, mentenanta…
        Este fix ca si cum un student ar spune ca poate absolvi o facultate in cateva saptamani!

        Acest articol trebuie scos pentru ca face de ras comunitatea, este fix ca parerea unor gospodine despre cum ar trebui construit un automobil.

        Sa nu cumva sa imi cereti sa prezint argumente pentru ca nu ma intereseaza sa subliniez prostiile scrise, dar prezentand asemenea ineptii pune intr-o lumina proasta site-ul si implicit pe ortodocsi.
        N-am niciun interes sa fac publicitate masinilor electrice, dar e atat de ridicol ca nu am putut sa nu intervin.

        Scoateti articolul asta ca faceti un bine comunitatii dar si lui Ionut Anghel.

  6. Trăiască Dieselul,cel mai eficient motor produs vreodată!!!Merge si cu ulei,ce tot pălăvrăgesc ăștia de poluare.Eu prefer spălatul părului,nu al creierului!

    1. Tot cu căruța e mai bine, nu?
      In toata Europa de Vest motoarele cu combustie internă vor fi înlocuite cu motoare cu energie alternativa în următorii 20 de ani. Motivul pentru asta este încălzirea globală și faptul că planeta noastră nu va mai supraviețui daca vom continua sa poluam in felul în care o facem acum.
      Pentru ca o mașină electrică sa fie omologata și să i se permită să fie pusă în vânzare pentru condus pe drumuri publice, bănuiesc că a fost testată de niste oameni care au ceva habar despre siguranța, fiabilitate etc. Mă gândesc că nu ar fi pusă în circulație daca nu ar fi atins anumite norme de siguranță.
      Agreez cu un singur lucru: Tesla, mașina electrică nu este pentru Romania. Daca vă uitați la harta Tesla charging points din Europa vedeți și din ce motiv spun asta.
      Pentru Romania, tot cu căruța este cel mai bine!

      Vă mulțumesc pentru atenție, la revedere!

  7. (versiune finala – de repostat și șters comentariul precedent. Mulțumesc!)

    Va salut!

    Eu sunt autorul acelei postari (și al acestui articol).
    Mă bucur că s-a făcut articol (ce surpriza!), dar îmi pare puțin rău pentru ca ceea ce am postat a fost doar o ciornă (pentru că am postat de pe telefon), însă pe laptop aveam o varianta completa, scrisă corect și mai coerent, inclusiv cu sursa informațiilor acumulate. Nu-i nimic, esențialul este acolo!

    Deși nu am o pregătire profesională tehnica, pot, ca orice om, să îmi dau și eu cu părerea despre ceva anume, să mă scuze fanii tehnologiei, a “evoluției” și a “trendului evolutiv”. Am pus ghilimele, pentru că, după umila mea părere, orice om care îmbrățișează orbește (și prin placeri neuronale) “noi’ tehnologii fara sa se gândească o clipă daca le sunt cu adevărat necesare sau utile, este pe drumul pierzaniei.

    Că voltaice, că panouri solare, că nu știu ce și că nu știu cum. Eu o numesc violare de conștiință. De ce? Ai ales un autovehicul electric. Argumentezi. Cât de viabile sunt argumentele tale in raport cu adevărata necesitate și utilitate a unui autovehicul electric (care a costat și atât de mult)? Nu cumva argumentele sunt aduse pentru defulare a presiunii conștiinței și subconștientului, știind că alegerea a fost doar pe principiile copilului din tine? Era o vorba – unii băieți nu cresc, doar jucăriile devin mai scumpe.

    Autovehiculele cu motor termic, CE AU??? Vrei sa poluezi mai puțin? Utilzeaza masina clasica până la sfârșitul vieții ei, apoi achiziționează una la mana a doua. Utilizeaza-ti picioarele daca serviciul îl ai la câțiva km de casa. Du-te la Kaufland pe jos și cu o sacoșă de umăr (apropro, Kaufland sponsorizează mișcarea progresistă). Utilizează o bicicletă pentru drumurile mai lungi din oraș (dar respectă legislația chiar dacă ești doar pe o bicicleta). Renunță la SUV și ia-ți o mașină din clasa compacta cu un motor pe benzina. Și așa mai departe.

    După umila mea părere – și îmi cer scuze anticipat pentru sinceritatea, transparenta și dezinvoltura din acest moment – cine își ia o electrică in ziua de astăzi și motivează că a făcut-o pentru naturâ și poluare (argumentand că este și informat) este un ipocrit. De ce? Daca s-ar informa, ar observa că peste 50% din poluarea de pe Terra este făcută de creșterea animalelor pentru consum (adică mai mult decât toate variantele de transport existente LA UN LOC – autoturisme, trenuri, vapoare, avioane etc), cele aproximativ 100 de miliarde de animale terestre pe care omul le consuma in fiecare an (inclusiv secrețiile lor).

    https://www.cowspiracy.com/facts

    De defrișări și distrugeri de mediu înconjurător pentru a se face loc culturilor hranei animalelor pe care omul le consumă, nici nu mai vorbesc. De faptul că apa dulce (apa potabila) se consuma in cantități inimaginabile doar pentru animale, iarăși nu mai vorbesc Așadar, fanii electricelor ar trebui sa fie din start, VEGANI!

    Eu NU doresc mașinile electrice în viața mea, (le consider mașinuțele electrice din copilarie) si sunt vegan de 5 ani. Am făcut-o pentru că nu vreau sa fiu un specisist, deci pentru animale (orice ființă de pe Terra are același drept la viață ca și mine, un porc are același drept la viață ca și câinele pe care îl mângâi sau pe care îl ai, o găină își dorește să trăiască la fel de mult ca și pisica ta sau a bunicii tale ș.a.m.d), pentru natură și mediul înconjurător si, ca bonus, pentru sănătatea mea. Că mă simt extraordinar, că am greutatea ideala fara nicio dieta și că arat mai tânăr decât vârsta cronologică, nici nu mai vorbesc.
    Așadar, hai sa ne informam PANA LA CAPAT despre mașinile electrice și poluare și să nu fim ipocriți.

    Sunt onorat și ma bucur nespus că cineva a fost de acord cu (macar) o parte dintre aspectele negative al acestui tip de autovehicul și salut cu mult respect acest gest și susținere al acelor idei!

    Mașina electrică pe care eu o consider ca fiind o soluție viabilă și de viitor este cea cu hidrogen, niciodată cu baterii, despre care mă ia râsul numai când aud de acest concept – sunt uluit când văd că unii oameni dau zeci (sau sute) de mii de euro pe așa ceva!

    Să-mi fie scuzată ignoranta pe subiectul acesta și a faptului că nu sunt informat în amanunt din punct de vedere tehnic, prefer sa merg pe jos și cu bicicleta ca sa nu poluez, sa fiu vegan pentru etică și moralitate și să utilizez masina cu motor clasic doar pentru drumurile lungi si când am persoane sau obiecte de transportat.

    Este trist cand te uiți în ambuteiaje cum stau oamenii in mașinile lor bara la bara, iar majoritatea mașinilor au inauntru doar șoferul. Câtă lene și câtă nepăsare!

    In calitate de soferi, ar trebui sa ieșim în stradă pentru a cere tehnologizarea și modernizarea unui concept vechi de zeci de ani care nu a evoluat absolut deloc, dar care ne face viața un calvar. Mă refer la SEMAFOARE! Nu sunt sincronizate și nu au nici macar temporizator! Este o bătaie de joc imensa la adresa noastră faptul că, unele bulevarde au semafoarele setate astfel încât să le prinzi pe toate pe roșu. Cum este, spre exemplu, Bdul Uranus (actual Buzești).
    Macar sa nu mai votam același primar. Eu am ieșit în strada pentru diverse probleme. As ieși oricând să protestez pentru bătaia de joc numita semafoarele din București.

    ASTEA SUNT ADEVĂRATELE PROBLEME! MAȘINA ELECTRICĂ NU REZOLVA NiMIC DIN TOATE ASTEA!

    Încălzire globală? Nu exista, zeci, sute și mii de oameni de știință (și cu conștiința libera) au arătat că poluarea (încă) nu a influențat vremea. Încălzirea globală este, după părerea mea (dar și a multor altora) un țap ispășitor pentru a îngradi omul – pentru a face loc mașinilor electrice și pentru a hrăni permanenta foame după tehnologie a oamenilor pervertiți si ahtiați după tehnologie. Mai departe, omul pervertit va accepta (va încuraja și va trambita) atât tehnologia 5G, cât și cea 6G (pentru vehiculul autonom), urmând că omul să fie complet condus de aparatură electronică, mașinării și senzori, permanent conectați la internet (vezi conceptul abominabil numit “the internet of things”), fiind doar la in pas de finalul omenirii, exact cum bine a scris cineva mai sus, după ce vom trece cu toții pe mașini electrice, într-o zi, când se va dori, curentul se va opri.
    După părerea mea de habarnist în mașinile electrice, toți cei care aveți așa ceva și de care țineți cu dintii, veți fi idioții utili ai viitorului (din nefericire, destul de apropriat), promotorii tehnologiei frivole și a “trendului evolutiv”. Voi veți fi printre primii care ne vor arata noua, “nostalgicilor” din epoca de piatra – care nu vrem sa “evoluam” – cum se fac cumpărături cu amprenta sau cip in mana, sau mai știu eu pe unde o sa vă băgați voi cipuri. Și așa mai departe.

    O situație ipotetică in care curentul va fi oprit iar toate mașinile sunt electrice. Ei bine, totuși, o benzina pentru o mașină clasica mai poți gasi sau procura de pe undeva (sau conserva), pe cand, la o electrica, daca masina sta in frig sau căldură mare, bateriile se descarcă foarte repede (pentru că ele trebuie incalzite, respectiv răcite pentru ca celulele sa rămână intacte – și asta se face din propria lor energie).

    Părerea mea este că omul, cu cât va rămâne mai mult și mai aproape de tehnologia mecanica (sa o numesc analogică), cu mai puține baterii și senzori, cu atât viața îi va fi mai frumoasa și cu o speranța de un viitor mai bun.

    Și încă ceva: după părerea mea, cine achiziționează o mașină electrică în ziua de astăzi, voteaza – automat – apariția grăbită a VEHICULULUI AUTONOM – care va fi pasul final spre eliminare a voinței și libertatii omului și a fazei complete de îngrădire. Toate acestea vor fi posibile pe considerentul (bazat pe logica pentru a fi ingurgitat de populație) că este cel mai sigur mod de transport, deoarece omul nu mai este în stare să aibă grijă de propria lui siguranță și pentru că are reacții lente. Și le va merge, pentru că omul ahtiat după tehnologie va fi (deja) atât de îndobitocit, încât chiar nu va mai știi nici cum îl cheamă fara un gadget in mana. De 2+2 nici nu mai vorbesc.

    Acolo ne îndreptam. Filmul din 2006, Idiocracy, este un bun exemplu.

    Mă opresc aici.

    Toate cele bune, tuturor!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button