X

Miliardarul evreu Elon Musk promite că anul acesta va introduce cipul neuronal în primul om

Sursa Foto: inceptivemind. com

 

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Dispozitivul care permite creierului uman să se conecteze la un computer ar putea fi implantat la o persoană pentru prima oară mai târziu în acest an, a anunțat fondatorul companiei de neurotehnologie Neuralink, magnatul Elon Musk.

Anul trecut, Neuralink Musk a introdus un microcip special și electrozi din fibre flexibile, care ar trebui să permită creierului uman să se conecteze la computere sau mașini. În același timp, el a anunțat că electrozii în cauză ar dori să fie implantate cu un laser în viitor, deoarece este mai potrivit decât un burghiu mecanic pentru a face găuri în craniu.

Acest proiect nebun al lui Elon Musk și startup-ul lui pare să meargă bine. Elon Musk a declarat pe Twitter că Neuralink lucrează la o nouă versiune „minunată” a dispozitivului de semnătură al companiei. „În mod clar mai bun decât Utah Array”, a spus el mulțumit.

Musk a afirmat că (noua versiune) trebuie doar să fie fără echivoc mai bună decât Utah Array, care este deja la unii oameni și are dezavantaje grave. Utah Array este o interfață existentă proiectată pentru a înregistra activitatea neuronală în creier.

Ambițiile lui Neuralink sunt cu adevărat grozave! Scopul principal al dispozitivului este de a compensa secțiuni întregi ale creierului pierdute din cauza unui accident vascular cerebral, accident sau a unei boli congenitale.

Desigur, încă nu este clar cum arată conceptul actualizat și dacă va funcționa. Dar Șeful SpaceX și Tesla, este plin de optimism și entuziasm. “Potențialul este cu adevărat transformator pentru restaurarea funcțiilor cerebrale și motorii”, a spus el în tweet-ul său, luni.

Dacă primele teste pe creierul uman au fost încurajatoare, drumul este lung până la implantarea efectivă a Neuralink. Într- un alt tweet , el spune: „În primul rând, trebuie să-l facem super sigur și ușor de utilizat, apoi să determinăm cea mai mare utilitate față de risc. De la prototip până la producția de volum și implantarea este un drum lung. “

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

3 comentarii

  1. Elonie s-a născut spre săvârsitul veacului trecut în cetatea Pretoriei din ținutul Gautengului în Africa de Miazăzi, pre când în acea țeară domnea apărhaiul. Maica sa Maia ierea cunoscută pentru frumusețea ei nemaipomenită, iară tătâne-său Erolie ierea învățat și meșter mare. De mic copil, acesta avea tragere spre carte și spre știința abacelor. Mutăndu-se apoi în țeara maicii sale, Canadia, acesta nu zăbovi mult ci, auzind chemarea Caleforniei, se duse acolo pentru a se școli. La sfărșitul veacului, Elonie născoci un chip prin care norodul să poată trimete arginți făra vamă la capătul Pământului, căruia i-a spus în anglicește „Paypal”, carele în limba noastra se tălmăcește prin „ortacul plății”, de îi adusese acestuia mare avuție. Mintiia lui Elonie ierea într-atât de blagoslovită încât acesta închipui multe meșteșuguri, printre care acelea de a săpa hrube în pământ și de a culege strălucirea Sfântului Soare, fiind acesta vestit în toata lumea și pentru căruțele fără cai pre care le meșterea.
    https://www.facebook.com/Letopiset/posts/1565554443551522/

  2. Elon Musk & Co. se cam tine si de povesti de adormit copii: tot promite baterii casnice pentru sisteme solare offgrid, din pacate doar promisiuni.

    Deja este la bateria in varianta 2.0, dar nu a vazut-o nimeni nic macar pe prima varianta 1.0.

    Le vezi in poze si atat. O gramada de firme care monteaza sisteme solare sunt amagite de ani de zile cu aceste baterii pe care nu le atinge nimeni.

    De masini, ce sa mai vorbim: niste coji scumpe, iar din punct de vedere al fiabilitatii, zero barat. Din punct de vedere mecanic sunt sub orice critica. Dar ele sunt scumpe, ca deh, e electrice.

    O masina electrica, nu are voie sa coste mai mult de 10.000usd, asa cum promisese Musk in 2008. Intre timp, preturile au sarit de 140.000, adica de mai bine de 14 ori pretul promis in 2008. Si pentru ce? Pentru o coaja cu care snobii eco si cu bani multi nemunciti, se dau trendy.

    Probabil cu pretul nesimtit de mare vrea sa “incurajeze” salvarea planetei, sau e o alta schema a ocultei, prin care ni se spune elegant, sa stam cuminti si sa cumparam combustia interna in continuare, ca e ok pentru jebul lor.

    Cam asta e cu Elon Musk: a inventat gaura la macaroana, mersul pe jos si apa calda si toata lumea e pe spate.

    Cat de snob sa fi sa pui botul la o astfel de vrajeala? Si culmea, cad in aceasta plasa oameni cu un IQ destul de ridicat. Ridicat cu botox si silicon, nu pe bune, stati linistiti.

  3. Putin în afara sa subiectului, dar daca tot a venit vorba de masina electrica a lui Musk și de conceptul actual de mașină electrică, personal, după ce m-am informat câteva saptmanai, am tras următoarele concluzii (este cam lung, dar a trebuit):

    Masinile electrice, porcarie monumentala

    Ai un singur avantaj: poluezi extern, nu local (pentru că producerea energiei electrice se realizează în afara orașelor, iar aceasta este generată prin arderea cărbunilor. Așadar, daca la o mașină conevntionala (ICE) eșapamentul are poziție orizontală, la una electrica, eșapamentul este in poziție verticală).
    – facturile de energie electrica vor ajunge imense, guvernul din nicio tara nu va pierde banii care ii intra de pe urma petrolului, se va instala acasa un contor si o priza speciala pt. incarcat masina, cu un pret separat. Statele nu vor pierde nici un ban. Masinile electrice vor fi un lux, iar dupa ce vor acoperi (daca) intreaga piata, sa vezi atunci preturi la incarcare!!!
    – piesele de schimb sunt un calvar: 1. Nu exista decat pe original, fara alternative, 2. Sunt extrem de scumpe si 3. Nu face nimeni stoc (nici macar reprezentanta) si livrarea dureaza de la o luna pana la 6 luni. :D
    – “superchargere-ele” Tesla au mufa lor unica, asa ca nu toate masinile sunt compatibile la toate incarcatoarele. Vor aparea in viitor si incarcatoarele Ionity Charger care sunt si mai rapide, atat de rapide incat cablul lor este racit cu… apa! Apropo, te-ai simti in siguranta masina daca ar fi la incarcat si ar ploua torential sau daca esti in masina si ploua torential? :D
    – vezi si cazul samsung galaxy note
    – masinile electrice NU se tracteaza! – se strica motoarele electrice de la roti
    – sa acorzi atata incredere unui concept atat de prost este pur si simplu stupid
    – consum imens de electricitate pentru caldura in masina – problema mare daca se conduce pe ger sau ninsoare, pentru ca ai nevoie neaparat de caldura ca sa nu iti inghete parbrizul si geamurile
    – masinile electrice uzeaza anvelopele mult mai repede
    – trebuie sa tai mereu cu un cablu tip prelungitor in portbagaj, acel cablu se uzeaza etc
    – ti-ai lasa masina la incarcat pe o ploaie torentiala?
    – masina electrica nu e verde, pe langa faptul ca fabricarea ei si a bateriilor polueaza enorm, curentul electric polueaza enorm, producerea unor milioanele de statii de incarcare ar presupune o poluare uriasa
    – in primul rand, cum sa iti depizi viata chiar 100% de electricitate?

    – cu masina electrica nu poti merge mult timp cu viteza mare pe o autostrada in germania pt ca motoarele electrice se supraincalzesc imediat
    – in primul rand cu ce fel de baterii avem de-a face, ce sunt ele, cum sunt facute, cum se comporta la temperaturi ridicate, cum e cu focul etc
    – bateriile trebuie schimbate la 100-140 de mii de km – costa intotdeauna cel putin o treime din valoarea masinii
    – rca scump
    – PROBLEMA MARE: la piese de schimb NU exista aftermarket! Nimic, nada, zero!
    – cu masinile electrice cauti disperat incarcatoare la km de tine, pierzi vremea ca sa ajungi la un incarcator, si daca ajungi, mai pierzi acolo 1-3 ore ca apoi sa te intorci la traseul initital pe care deja il inititezi cu autonomie
    – greierasii te innebunesc pt ca ii auzi ca si cum ar fi in urechile tale
    – mentenanta – nimeni nu stie sa le repare
    – te duci la un incarcator din oras, de unde stii ca e liber, de unde stii ca nu a parcat vreun nesimtit acolo cu o masina conventionala
    – bateriile sunt dispuse pe podea, sub scaune, jos de tot – cat de sigur te-ai simti cand iti conduci masina pe loaie torentiala sau prin balti?
    – bateriile fiind practic sub masina sunt expuse gropilor sau bordurilor si nu numai ca risti sa le distrugi, risti sa iti ia foc masina din cauza lor.
    – pe scurt, stai in anxietate de cate ori conduci si iti petreci viata cautand prize sau asteptand sa se incarce bateria

    – masinile electrice au creat deja ub termen in manualele de psihologie: “range anxiety” adica anxietatea autonomiei
    – subventiile pe care le face statul sunt suporttate de cetateni
    – daca ai masina electrica si ai uitat sa inchizi bine o usa, e problema mare!

    – masinile electrice nu au niciun motor in fata, accident frontal = moarte
    – doar ca sa ai caldura in masina, consumul bateriei creste cu pana la 20%!!!
    – intr-un accident, masina ia foc instantaneu si nu se stinge decat dupa cateva zile…
    – cand o masina electrica ia foc, arde pana la o saptamana!!!
    – problema de securitate imensa!!: in caz de accident, daca ramai blocat in masina si pompierii taie masina si ajung la baterii, ai sanse mari sa mori in flacari!!!
    – fiabilitate proasta si mennetanta proasta pt ca mecanicii habar n-au de asa ceva
    – masinile electie au si baterie de 12v ca la masinile obisnuite. ???! Daca bateria asta e descarcata, la revedere
    – masinile conventionale au ajuns sa aiba o electrica asa de complicata, dar ce sa mai vorbim de cele electrice
    – daca o baterie face un scurt-circuit, intr-o secunda explodeaza si in 2 secunde esti mort
    – iarna sau toamna si primavara cand vrei sa dezaburesti geamurile sau sa faci caldura in masina cu ventilatia, asta inseamna consum al bateriilor, fapt care nu se intampla la masinile clasice
    – incarcarea la priza obisnuita nu se
    – cum ramane cu ploile si apa de pe sosea, iti inspira incredere o masina electrica?
    – iarna, bateriile trebuie sa fie calde pentru ca ele sa functioneze, asa ca masina le incalzeste toooata iarna, fapt ce face ca incarcarea sa fie de 2 pana la 10 ori mai lunga.
    – iarna, masina trebuie sa-si tina bateriile calde asa ca se consuma singura cam intr-o saptamana.
    – masinile electrice induc o imensa anxietate!
    – daca masina sta iarna, afara, nefolosita, neincarcata mai mult de o saptamana, e f posibil ca bateriile sa fie uzate de la ger pana la 50%. Uzate, nu descarcate!
    – IN PRIMUL RAND, TREBUIE SA FII EXTREM DE ORGANIZAT CA SA AI O MASINA ELECTRICA!!!
    – daca vrei sa te duci pana la Focsani si sa te intorci in aceeasi zi, nu poti! Masina electrica este doar pentru un drum pe zi! Atat!
    – daca apare un drum neprevazut si ai bateria descarcata, la revedere, iei autobuzul
    – masina electrica este atat de grea, incat cantareste cat planeta pamant, viteza de inertie nu exista la asa ceva, daca lasi piciorul de pe acceleratie in 5 metri masina s-a oprit. :D pt ca, in plus, motoarele electrice nu au inertie precum are o masina clasica
    – cu masina electrica nu ai trepte de viteza
    – bateria trebuie racita vara si incalzita iarna
    – prizele clasice nu fac fata incarcarii, sau daca fac, se incarca extrem de greu. Iarna, pt ca bateria trebuie incalzita, si incarci la priza, curentul din priza nu este suficient pt a o incarca, ci doar pt incalzire.
    – masina electrica este acceptabila numai pt oras!!!
    – pai daca ai una d-asta si vrei sa pleci in vacanta cu familia, ar fi cel mai mare cosmar posibil, un calvar, in prima zi de vacanta ai ramane in pana pe primul traseu montan pe care l-ai parcurge.
    – masina electrica este buna numai pt… Electricieni!!!
    – pret achizitie de doua ori mai mare, cu tot cu subventia statului
    – masina devine cu 400 de kg mai grea!
    – costuri mari la factura de curent
    – poluarea fabricarii masinilor electrice este mult mai mare fata de cele clasice
    – incarcarea rapida uzeaza rapid bateriile
    – autonomia bateriilor este la jumatate fata de cele conventionale iar dupa numai 2-3 ani la sfert.
    – incarcare in fiecare zi cel putin o data, ce faci daca locuiesti la bloc?, stai toata noaptea cu cablul pe fereastra?
    – bateriile au un numar de maxim 1500 de incarcari, iar uzura lor incepe de la prima incarcare
    – pe piata second hand autovehiculele electrice au cea mai mare rata de devalorizare
    – bateriile sunt de tehnologie de acum zeci de ani!!! Gerul sau cladura le fac sa se uzeze prematur sau sa nu functioneze, pur si simplu!
    – nu ai voie sa te grabesti, nu ai voie sa accelerezi brusc, altfel bateriile se descarca de doua trei ori mai repede
    – daca esti pe drum si ai ramas in pana de curent, langa o padure, cum o incarci??? Daca ai benzina, mergi pana la benzinarie si iei 2 litri de benzina, dar la cea electrica, ce faci???
    – un om neorganizat ar ramane cu masina in pana in fiecare zi!!!
    – cand o conuci trebuie sa fii tot timpul cu ochii-n ecranul ala ca sa vezi cati km mai poti face
    – daca esti pe drum prin tara si ai nevoie sa faci mai multe drumuri intr-o singura zi, ce faci????

    – singurul lucru frumos (dar nu neaparat bun sau practic) la masinile electrice este ca au o acceleratie fulminanta, mult peste cele clasice, dar si consumul de baterii… Ho ho ho!

    – singura masina electrica care ar fi ceva de capul ei este cea cu generator!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button