X

Marea țeapă cu mașinile electrice. Un nou pas înainte spre Noua Ordine Mondială

Mașinile Electrice Sunt o Mare Țeapă

În anii ’70 și ’80 vestul se dădea de ceasul morții cu ploile acide, isterie pe care am prins-o și noi după revoluție. În America s-au investit numai într-un studiu în jur de jumătate de miliard de dolari.

Rezultatul? Aciditatea din lacuri era produsă natural iar pădurile erau total neafectate astfel că Reagen, iar mai apoi Bush, au refuzat să aprobe legislație legată de ploile acide și protecția mediului împotriva ploilor acide.

Însă întreaga isterie s-a dovedit foarte bună pentru afaceri, așa că doi senatori din SUA, John Heinz și  Timothy Wirth co-creatori ai Proiectului 88 , au reușit să creeze o nouă legislație privind “comercializarea cotelor” pentru a crea piețe pentru cumpărarea și vânzarea de credite în exces de dioxid de sulf (SO2), iar Proiectul 88 a devenit în 1990, Actul Aerului Curat.

După SOa început isteria cu COalimentată de Al Gore. Autorizațiile pentru dioxidul de sulf erau obținute prin intermediul firmei Enron, și cineva făcea bani frumoși… dar se puteau face și mai mulți bani mai ales că începuse isteria dioxidului de carbon. CEO-ul

Enron s-a intanlit cu atunci-președintele Clinton și Al Gore, care deținea funcția de vice-președinte pentru a pregăti strategia de creare a unei piețe a dioxidului de carbon la o conferință ONU în Kyoto, în 1997. Problema majoră o reprezenta faptul că dioxidul de carbon nu este poluant.. sau mai bine zis, încă nu era poluant.

A urmat un lobby intens.  Între anii 1994 și 1996, Fundația Enron a contribuit cu aproape 1 milion de dolari la Nature Conservancy și, împreună cu Centrul Pew și Fundația Heinz, s-au angajat într-o campanie energetică și de succes cu privire la temerile legate de încălzirea globală, care includeau atacuri împotriva dizidenților științifici.

De altfel, Fundația Heinz, condusă de Teresa Heinz Kerry, a oferit cu generozitate un premiu de 250.000 de dolari pentru martorul auditiv al congresului Al Gore, James Hansen de la NASA, care ulterior a făcut o declarație publică în sprijinul cererii prezidențiale a noului soț al Teresei, John Kerry.

În 2007, în față Energy Science Committee, Al Gore declara nonșalant: “De îndată ce carbonul are un preț, veți vedea un val de investiții în acesta … Vor exista investiții nemărginite”. Din fericire în 2010 republicanii au avut grijă ca aceasta să nu se întâmple.

A existat apoi în SUA o isterie legată de uragane. Pe scurt s-a încercat, la nivel global, să se creeze forțat o legătura între încălzirea globală și uragane.

Dar din nou există o problemă serioasă, existau deja studii făcute în anule 1995 și 2001 care demonstraseră clar că nu există nici o legătura între cele două, iar oamenii de știință care participaseră la aceste studii au rămas șocați când au aflat de existența unor conferințe ce încearcă să manipuleze opinia publică și să creeze o nouă isterie. Desigur oamenii de știință au fost ignorați.

Tot în 2007 s-a  încercat o nouă manipulare mizerabilă, predicții apocaliptice legate de ghețarii din Himalaya, care se vor topi până în 2035. În viziunea lor, Bangladeshul era înghițit de ape…

Ceea ce este de-a dreptul stupid când vine vorba de isteriile legate de schimbările climatice, ploi acide, gaură din stratul de ozon, efectul de seră și alte aberații astronomice, este faptul că oamenii de știință sunt total ignorați, dar nu contează, partidele verzi și grupurile de interes și-au văzut de treabă și au urmat agenda. Deja mediul a ajuns o entitate. Mediul a ajuns să îl înlocuiască pe Dumnezeu.

Încă din anii 80, an de an se preconiza sfârșitul lumii, an de an era cel mai călduros an.. cel mai plois an.. cel mai secetos an s.a.m.d…

Mașinile Electrice Sunt o Mare Țeapă

În 2009 Al Gore revenea în forță, de data această problema era gheața, mai exact se topeau ghețarii și ne înghițeau pe toți. La conferința COP15 despre climă el a declarat că 75% din ghețarii Antarticii se vor topi în următorii 5-7 ani..

10 ani mai târziu aflăm că s-a întâmplat exact opusul, calota glaciară s-a îngroșat , iar numărul urșilor polari ce fuseseră deja îngropați de ecologiști, a explodat. Situația este atât de rea încât au început să avanseze spre orașe, pentru a își extinde teritoriile, mai ales în Canada.

Acum pe lângă veganism, ultima găselniță a ecologiștilor sunt mașinile electrice, însă acestea nu au de-a face cu ecologia, ci cu un control total.

Congo este distrusă de poluare și în minele de extracție a cobaltului muncesc și copii de 4 ani. De ce? Pentru că idioții au nevoie de iPhonuri ca să posteze pe Twitter despre mediu, și au nevoie să conducă mașini electrice pentru a salva planeta. Ce contează că undeva, copii muncesc pe brânci în condiții inumane?

Este exact ca și scandalul Nike, care încă exploatează copii și femei în Asia de Est. Îi pasă cuiva? Nu numai vesticii exploatează Congo, ci și China, unde piațamașinilor electice a explodat.

Mașinile Electrice Sunt o Mare Țeapă

Cobaltul extras este apoi vândut chinezilor, care îl vând mai departe unei companii mari ce îl vinde mai departe producătorilor de baterii litiu-ion. Jidanii galbeni fac bani buni.

Tesla a declarat că nu va importa nimic din Africa, în urma scandalului legat de exploatarea copiilor, ci vor lucra cu mine din SUA, totuși producția din SUA nu o să fie suficientă acum că piața mașinilor electrice a explodat.

Ce se întâmplă cu mașinile și cum o să fim toți forțați să acceptăm controlul?

Mai întâi ne-au obișnuit cu camerele de bord, care sunt ceva normal în țări precum Rusia, Ucraina, Coreea sau Belarus, unde oamenii au început să le folosească pentru a se lupta cu statul, mai ales împotriva polițiștilor corupți sau a escrocilor de la firmele de asigurări, totuși în Austria sunt interzise, iar în Elveția sunt descurajate, intrând în conflict cu legile legate de confidențialitate.

În 2017 în Marea Britanie, mașinile de gunoi erau echipate cu 7 camere care să te spioneze, să vadă dacă nu cumva încalci regulile de depozitare a gunoiului. (link)

Apoi în 2018, în SUA deja toate mașinile noi aveau obligatoriu cameră incorporată cu vedere înapoi (rear-view camera), oricum aveau *computerul de bord* sau mai bine zis un fel de *cutie neagră* care înregistra toate mișcările.

UE și-a propus ca până în 2022 să oprească șoferii vitezomani, sau pe cei care nu țin cont de limitele de viteză pe drumuri, așa că mașinile vor avea o capsulă ce va limita automat viteza! Intelligent Speed Assistance (ISA) o să vină la pachet cu toate mașinile și totul, desigur, pentru siguranță noastră!

Pentru că noi toți suntem idioți și avem nevoie de un stat-dădacă, care să gândească și să ia decizii pentru noi cu ajutorul inteligenței artificiale.

Mașinile nu vor avea doar limitator de viteză, vor avea și frânare automată atunci când mașina detectează pietoni, dar și un sistem care nu o să permită să faci depășiri sau să intrii pe alte benzi (de exemplu cele destinate motocicletelor). Iar camioanele vor avea alarme anti ațipit care vor împiedica șoferii să adoarmă la volan.

Desigur aceste reguli au fost adoptate în urma discuțiilor dintre Comisia Europeană, Parlamentul European și Consiliul European. Acum urmează să fie aprobate de către Parlamentul European și de către Consiliul European, iar mai apoi fiecare stat le va include în propria legislație. (link)

Firma israeliană Cortica dezvoltă în momentul de față inteligență artificială care să permită crearea mașinilor ce se conduc singure. Ei strâng date de la mașini ce au camere instalate și doresc să creeze un sistem perfect, care să facă față oricărei situații, care să se descurce mai bine decât un șofer profesionist. (link) Deja ne transportăm ușor-ușor în filmul Demolition Man.

 

Volvo a anunțat că își va dota mașinile cu camere ce vor detecta șoferii beți sau neatenți, iar noile mașini vor avea de asemenea și limita de viteză. Momentan limita o să fie 180 kph dar în timp o să tot scadă. Din 2020 mașinile Volvo nu vor avea doar camere interne și externe, ci și senzori ce vor monitoriza constant starea de spirit și comportamentul șoferului. (link)

Știrile ne tot bombardează constant cu ideea de oraș deștept și cu un concept important din vest *car sharing*, unde, pentru a reduce traficul oamenii, împart mașini. Mai auzim și de străzi complete și comunități în care să te poți plimba. Toate acestea sună minunat, mai ales că par să se adreseze atât pietonilor, cât și șoferilor și bicicliștilor, însă este vorba doar de control, mai exact de Agenda 21.

Dacă ați fost atenți, majoritatea străzilor și bulevardelor din orașele noastre nu au fost mărite, din contră, au fost gâtuite și s-au adăugat piste inutile pentru autobuze și biciclete, în tip ce traficul este din ce în ce mai insuportabil. Și o să fie din ce în ce mai insuportabil până ce vom recurge de bună-voie la mașini mici, electrice.

Un nou termen folosit de firme precum Volksvagen și Audi este *tabletă pe roți*, iar toate firmele mari doresc să producă numai mașini electrice până în anul 2030 (atunci când Agenda 21 o să fie implementată total).

Peste tot în lume guvernele forțează producătorii de mașini să reducă emisiile de dioxin de carbon (acela care s-a dovedit clar că nu este poluant). În Europa, în momentul de față sunt permise 120 g de emisie la kilometru iar această limita trebuie redusă până la 95 de grame în 2020.

China reduce consistent prețurile bateriilor mașinilor electrice de aceea numărul mașinilor electrice din China a explodat. În 2017 ei au lansat modelul Nio, care concura cu Tesla, fiind de asemenea mult mai ieftin. (link) Modelul Nio EES8 are preț de pornire în China de la 448,000  yuan ($67,765), iar o Tesla Model X pornește de la 836,000 yuan ($126,470).

Mașinile Electrice Sunt o Mare Țeapă

Iar recent s-a anunțat și varianta electrică Nissan Infiniti, care o să ajungă pe piață în 3 ani. (link)

Chiar și așa, cererea pentru mașini electrice în China este în continuă creștere iar ES8 și Infiniti nu vor face față, China fiind considerată în momentul de față cea mai mare piață de desfacere pentru Tesla.

În 2017, China lua în considerare și ideea interzicerii mașinilor pe benzină și motorină, și a anunțat că până în 2020 vor avea 12 mii  de stații noi de încărcare pentru mașinile electrice. (link)

Mașinile Electrice Sunt o Mare Țeapă

Însă în momentul de față, principala problema a statului chinez este să facă mașinile eletcrice să nu mai ia foc. În urma unui sondaj de opinie în rândul posesorilor de mașini electrice, peste 70% au spus că regretă achiziționarea unei astfel de mașini. (link)

Volksvagen a anunțat în 2017 la Salonul Auto de la Frankfurt că urmează să investească 24 de miliarde de dolari în crearea unei linii noi de mașini electrice, dar și infrastructură pentru acestea… desigur până în 2030! Grupul Volksvagen produce Porsche, Lamborghini, Bugatti, Audi, Seat și  Skoda și vinde undeva la 10 milioane de automobile pe an, deci această schimbare o să fie una majoră.

Tot Volksvagen, alături de partenerii din China, SUA și Europa va crea un *Centru de excelență*, unde se va crea infrastructura necesară mașinilor electrice. Până în 2025 ei și-au propus că 1 din 4 mașini vândute să fie electrice, iar până în 2030 toate mașinile vândute să fie electrice.

Elon Musk a declarat că inteligența artificială va crea o apocalipsă globală și trebuie reglementată, declarația lui a venit după ce Vladimir Putin a declarat că s-a început o cursă pentru a deține tehnologie IA, și această cursă va determina conducătorul lumii.

Bosh și Daimler lucrează deja împreună și doresc să lanseze o mașină autonomă în următorii ani. Ei vor implementa sistemul LIDAR (radar și ultrasunete), la care lucrează acum, pe viitoarele mașini. Aproape 3000 de ingineri de la Bosh, din Stuttgard și Bengaluru crează un *super-creier* care o să proceseze 30 de trilioane de puncte de date pe secundă și va procesa informația de 3 ori mai repede decât creierul uman. (link)

Anul acesta Nissan a lansat Nissan Leaf plus, un model electric. (link)

Mașinile Electrice Sunt o Mare Țeapă

În Norvegia anului 2019, jumătate dintre mașinile vândute sunt electrice, Tesla fiind marca favorită. (link)

 

Într-un viitor apropiat, economia petrolului nu va mai însemna nimic, aceasta va fi depășită total de către econimia tehnologiei. China va deveni principalul producător de baterii electrice, iar țările din Europa de Est, dar și India și Israel vor profita cel mai mult.

Care este însă cruntul adevăr legat de mășinile electrice?

  1. Sunt extrem de scumpe, producția în sine costă foarte mult.
  2. Materialele folosite în construcția mășinilor hibride și electrice sunt de asemena foarte scumpe și sunt obținute într-un mod care poluează cu adevărat.
  3. Durata de viață a bateriilor este foarte scurtă și înlocuirea lor este scumpă. (Cea mai ieftină baterie pentru o Toyota Prius hibrid costă 3000E, iar o baterie pentru un Range Rover electric costă 10000E).
  4. În cazul unui accident, bateria unui atomobil eletcric sau hibid riscă să explodeze, iar singura soluție pentru prevenirea exploziei este introducerea automobilului în apă, asta pentru că bateria nu poate fi dezasamblată rapid și este și foarte grea, cântărind între 100 și 300 de kg. În urma acestui proces mașina este distrusă total.
  5. Mașinile electrice funcționează la o tensiune ridicată (400 volți), iar în caz de neatenție poți să te electrocutezi și la o astfel de tensiune mori pe loc. Mașinile electrice sunt nefinisate, au cabluri de înalta tensiune peste tot pe sub capotă dar și în portbagaj, etc. Practic nu sunt sigure pentru oameni maturi, deci evident nu sunt sigure în momentul de față pentru copii.
  6. Mașinile hibride au un motor pe benzină care produce curent electric cu care sunt încărcate bateriile din mașină, și cu acest curent este alimentat motorul pe benzină, deci mașinile hibrid poluează la fel de mult ca automobilele pe benzină sau motorină.
  7. Mașinile electrice au doar baterii și motor electric și se încarcă de la prize, însă curentul este produs și el de centrală nucleară, deci este tot aceeași poluare.

Cel mai probabil prețul curentului o să explodeze în viitorul apropiat.

Sistemul car sharing și Uber sunt două arme ale globalistilor.

Nu uitați că tot globalistii doresc ca până în 2030 să nu mai avem nimic, să fie totul la comun.

Tot ce o să auzim de acum înainte o să fie *pentru binele nostru*, *pentru binele planetei*, *pentru binele mediului*…. o să ni se bage pe gât orașele deștepte, Agenda 21 înseamnă mutarea întregii populații în orașe care sunt controlate total.

Mă uit la București și împrejurimi și mă sperie când văd cât s-a construit și cât se construiește în continuare, și la fel se întâmplă în jurul tuturor marilor orașe din România.

Satele se depopuleaza de la an la an, devin părăsite. Mulți oameni nu realizează din păcate controlul în care trăim deja, având camere peste tot, desigur *pentru siguranța noastră*, iar de acum înainte o să fie din ce în ce mai rău, probabil vom ajunge să fim urmăriți de drone, vom fi supravegheați constant în mașinile noastre.. iar în ultima faza și în case… desigur totul *pentru siguranța noastră*.

Intebarea este cum oprim toate acestea? Mai putem să le oprim sau este prea târziu???

Nota autorului: Mulțumesc domnului A.P. pentru explicațiile tehnice, cum sunt blocată din nou pe Facebook și nu am cum să va trimit articolul, sper să îl vedeți aici.

Redirecționați 2% din impozitul dvs. pe venit, care altfel s-ar duce la stat, către susținerea acestui portal. Pentru a descărca formularul 230, dați click pe imaginea de mai jos.
Categorii
Noua Ordine Mondială
cuvinte cheie

Articole asemănătoare



Vă rugăm să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

5 comentarii

  1. Poti sa opresti asta prin necumpararea lor.
    Dar asta presupune ca omul sa-si puna mintea la contributie…si sa intelega ca acest lucru aparent util…este spre pierzarea lui.

  2. Ați uitat un alt dezavantaj, să zicem punctul 8:
    8. Cablurile electrice si motorul electric creează radiatie electromagnetica care poate duce la cancer sau alte boli.

  3. Îmi pare rău, dar nu împărtășesc opinia autorului. Mașinile electrice sunt mai sigure decât cele pe carburant fosil, cu toate dezavantajele lor. Controlul asupra populației e cu totul altă discuţie. Se poate face indiferent de tipul de propulsie al maşinii. Chiar nu contează ce fel de motor e.

  4. Citeam undeva mai demult, si fratele admin poate sa confirme daca stie, ca pt finantarea noului guvern mondial se va introduce o taxa pt mediu (impotriva poluarii, CO2). Acolo vor sa ajunga, cu masinile electrice. Si cati vor crede gogoasa asta.

  5. Intr-adevar, reorientarea spre masin(ari)ile electrice nu e o solutie la poluarea reala produsa prin arderea combustibilului fosil.

    Noxele masinilor pe combustibili fosili sunt intr-adevar toxice – si nu e vorba de CO2, pe care unii incearca sa-l transforme in “otrava”, ceea ce e nebunie totala. Din arderea combustibililor fosili rezulta nu doar hidrocarburi, care sunt foarte periculoase pentru sanatatea noastra chiar si in doze foarte mici, mai ales cand sunt zilnice (exista o legatura clar stabilita intre expunerea la benzenuri si scaderea dramatica a capacitatii maduvei spinarii de a produce globule albe, scaderea imunitatii si in final leucemie, sau anemie, afectarea coagularii sangelui si risc de sangerari abundente si ar mai fi multe altele) dar si tot felul de particule toxice de dimensiuni microscopice, care ajung cu mare usurinta in plamani si de acolo in sange. Desi la automobilele noi cantitatea de noxe e semnificativ mai scazuta, nu cred ca se va ajunge vreodata la emisii suficient de curate incat sa nu riscam sa ne imbolnavim din cauza lor. Si mai e si problema poluarii produse de exploatarea hidrocarburilor si obtinerea celorlalti aditivi.

    DAR…producerea acumulatorilor si altor componente necesare masinilor electrice e cel putin la fel de poluanta, chiar daca poluarea locala se reduce pe alocuri semnificativ. Tarile care au rezerve mari de metale rare in subsol devin tinta pentru marii producatori de acumulatori. Si Romania e pe lista!

    Nu e e mirare ca saliveaza toti dupa locul asta si fac eforturi considerabile sa ne alunge de pe aici sau sa ne extermine, pentru ca noi avem si combustibilul viitorului gandit de ei, nu doar pe cel al prezentului. Asa se face ca in timp ce in Romania se fac bani gramada din vanzarea de masini mai noi si mai putin poluante, Romania se umple si de masinarii care emit niste noxe care fac sa paleasca si cele mai poluante automobile care mai circula inca pe drumurile de la noi, cum ar fi motocoasele pe benzina (+ ulei), niste monstruozitati care nu ar avea cum sa existe daca i-ar pasa cuiva de sanatatea noastra si la care se arunca fara sa gandeasca o gramada de romani pentru care coasele bunilor lor nu mai sunt pe placul lor. Nici primariile nu se lasa mai prejos. Sa nu cumva sa aiba oamenii vreun exemplu bun. Si atunci la ce bun ca ai masini infinit mai nepoluante daca traiesti intr-un loc in care exista vreo cateva zeci de astfel de motocoase/km2 care sunt folosite dupa cum il taie pe fiecare capul? Tot locul se transforma intr- teava gigantica de esapament. Si ca sa fie treaba completa, administratorii mai arunca in ultima vreme in plamanii nostri si multe, multe pesticide, care contin deseuri industriale neurotoxice si bineinteles benzenuri, probabil ca sa compenseze disparitia celor emise de masini. Asa ca nu ar trebui sa ne mire ca astmul si bolile respiratorii au explodat, ca mor vreo 30.000 de romani in fiecare an din cauza otravurilor pe care le inhaleaza constant in timp ce platesc tot felul de taxe “verzi”.

    Ca de obicei, solutiile pe care ni le ofera marii planificatori sunt incropeli profitabile pentru cativa, care fura ochii si mintile celor multi iar adevaratele solutii, simple si bune pentru noi au ramas undeva in urma noastra, in vremea in care mintea oamenilor nu era inca imbacsita de otravuri si mai putea sa functioneze constructiv.

    Iar AGENDA 2021/2030 e intr-adevar cheia in care trebuie citite toate aberatiile care se intampla azi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO necesită mult timp, foarte multă muncă, dar și resurse financiare. Veniturile obținute din publicitate sunt însa cu mult sub așteptările noastre inițiale. Chiar dacă portalul are mulți cititori, totuși, sunt foarte puțini care găsesc în produsele promovate prin reclame ceva să-i intereseze… și să dea click pe ele. Pe de altă parte, jurnalismul nu poate fi independent dacă este finanțat de vreun mogul sau organizație.

Pentru a fi independent, acesta trebuie să se bazeze strict pe cititorii săi mulți, care să sprijine fiecare cât poate această lucrare. Ca atare, de bază rămân tot clasicele conturi bancare sau varianta PayPal. Fără sprijinul vostru acest portal nu-și va mai putea continua activitatea.

Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Reclamele sunt blocate

Te rog să ne susții, deblocând reclamele.