X

Episcopul bihorean Sofronie participă la o manifestare ecumenistă cu prilejul marșului contra avortului

Sâmbătă, 23 martie 2019, a avut loc și la Oradea, ca și în alte peste 500 de localități din România și Republica Moldova, „Marșul pentru viață”, desfășurat sub sloganul „Unic din prima secundă”.

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Din relatarea ziarului Bihoreanul afăm că anul acesta au participat la eveniment aproximativ 1000 de persoane, numărul ajungând la aproximativ 1500 din relatările altui ziar bihorean, Crișana, mult mai puține ca în anii precedenți.

Marșul a fost organizat de Coaliția pentru Familie, la această manifestație fiind prezenţi liderii cultelor religioase din judeţ, respectiv  episcopul ortodox Sofronie Drincec, “episcopul” romano-catolic László Böcskei, “episcopul” greco-catolic Virgil Bercea, pastorul Petru Vidu, preşedintele comunităţii baptiste, pastorul Liviu Apolzan, preşedintele comunităţii penticostale şi rectorul Universităţii Emanuel, profesorul Paul Negruţ, lipsind însă “episcopul” reformaților.

Ceea ce se poate remarca încă de la început este faptul că un marș organizat cu scopul promovării nașterii de copii în detrimentul avorturilor, care în România postdecembristă până astăzi au depășit numărul de 20 de milioane, a fost transformat într-un eveniment ecumenist, moderat de reprezentantul cultului baptist din Bihor, Daniel Burtic.

Caracterul ecumenist al acestei întruniri a fost determinat în primul rând de rostirea în comun a rugăciunii “Tatăl nostru” de către episcopul, preoții și credincioșii ortodocși prezenți împreună cu “episcopii” papistași precum și cu pastorii neoprotestanți și membrii comunităților acestora, desconsiderându-se și încălcându-se astfel Sfintele Canoane ale Bisericii Ortodoxe, care interzic astfel de practici religioase.

În predica susținută anul trecut de Florii atrăgeam atenția asupra caracterului ecumenist al acestui tip de manifestare, întrebând cum este posibil să se roage împreună episcopul, preoții și credincioșii ortodocși cu cineva care nu împărtășește aceeași credință cu noi și nici măcar nu recunoaște preoția specială a preotului, primită prin Taina Hirotoniei, arătându-și astfel disprețul total față de acesta prin formula de adresare “domnul episcop”, iar nu “Preasfinția Voastră” în cazul episcopului, și “domnul preot” în loc de “părinte” cum ar fi normal, în condițiile în care ni se tot vorbește despre înțelegere, toleranță și respect reciproc.

Cum poți, iubiților, să stai la un loc, pe aceeași scenă, cu niște oameni care nu te recunosc pe tine ca slujitor al lui Hristos, care nu-ți recunosc ție demnitatea preoțească, pentru că neoprotestanții nu recunosc preoția sacramentală, ei consideră că toată lumea poate fi preot, și toată lumea, oricine poate interpreta Sfânta Scriptură? Cum poți sta la un loc cu astfel de oameni, care, în debutul acestei întruniri, anunță că rugăciunea va fi rostită de  către “domnul preot”, iar “domnul preot”, renunțând cu bună știință, despoindu-se de cinstea pe care i-a dat-o Hristos la hirotonie, anunță în public: “Vom rosti rugăciunea împreună!”.

Și au rostit împreună cea mai importantă rugăciune a Bisericii, “Rugăciunea Domnească” sau rugăciunea “Tatăl nostru”. E cea mai importantă pentru că ne-a fost adusă la cunoștință chiar de către Mântuitorul nostru Iisus Hristos, iar noi, după Sfintele Canoane, nu putem rosti nici această rugăciune și nici alta decât împreună cu cei care sunt ortodocși.

Practica ecumenistă lasă să se înțeleagă, se pare, că doar ortodocșii trebuie să fie înțelegători, toleranți și respectuoși cu toate confesiunile și denominațiunile creștine, în timp ce acestea nu au nici cea mai mică datorie față de noi, ba mai mult, în numele unei iubiri mincinoase, au dreptul să facă prozelitism și să răpească “oile cele cuvântătoare” ale Bisericii Ortodoxe chiar de sub nasul episcopilor și preoților iubitori de eretici mai mult decât de propriii lor păstoriți.

Cum au decurs lucrurile anul trecut cu ocazia marșului pentru viață puteți vedea aici, rugăciunea în comun și  adresarea către preotul ortodox cu cuvintele: “Îl invit pe domnul preot Radu Rus aici” le puteți vizualiza în primul material video din link-ul atașat, începând cu min. 04.25.00.

Anul acesta situația s-a repetat, între vorbitori aflându-se și o femeie pastor, fapt care nu l-a deranjat câtuși de puțin pe Preasfințitul Sofronie, sugerând practic că nu are nimic de obiectat împotriva “hirotoniei” femeilor.

Articolul complet pe Mărturisirea ortodoxă.

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

6 comentarii

  1. Daca tot am vorbit de avort nu ar fi bine si un articol cu sfaturi pentru a face copii? Mai jos am spicuit cateva pasaje interesante dintr-o carte mai veche:

    Ștefan Vasile Episcopescu – ”Oglinda sănătății și a frumuseții omenești” – 1829

    La 5 aprilie 1824, domnitorul Grigore Ghica (1822-1828) îl numește ”dohtorul poliției Bucurescilor”, plătit de la bugetul statului cu 100 de taleri pre lună. Începe să publice primele lucrări de medicină de la noi. Spasrge gheața cu ”Mijloace și leacuri de ocrotirea ciumei, alăctuite și întocmite spre ajutorul și folosul neamului românesc” (30 de pagini). Stăpânirea militară rusească se instalează la București (mai 1828 – aprilie 1834), dar Episcopescu este la fel de apreciat și de către generalii Pahlen ori Kiseleff.

    Unul dintre cele mai interesante capitole este cel în care scrie despre ”lucrarea înpreunării”. „Lucrarea înpreunării și a vărsării seminții este de la vârsta de doăzeci de ani și până la doăzeci și cinci, de zminteala creșterii și a vârtutii trupului; iar de la vârsta de doăzeci și cinci și până la treizeci este în stare de sănătate de înviorarea și creșterea puterilor lui, când să va urma numai de dooă ori, mult până în trei pe săptămână; de la treizeci și până la vârsta de patruzeci de ani să poate urma înpreunarea numai în dooă rânduri pe săptămână, și este cu viețuire ticluită și hrănitoare, spre dăzmierdarea puterilor trupești; de la patruzeci și până la vârsta de cincizeci de ani u să poate urma peste odată pe săptămână, fără de zminteala și slăbiciunea sănătății, iar de la cincizeci și până la vârsta de șaizeci de ani nu să poate urma mai mult decât în dooă rânduri pe lună. Iar de la șaizeci și până la vârsta de șaptezeci nu să poate nici asupri, nici a să adeoga urmarea înpreunării mai mult decât odată pe lună, fără de slăbirea vederii, derăpănarea sănătății și scurtarea vieții, cine nu simte și nu știe aceasta, că să află și în cea mai bună stare de sănătate, după o înpreunare, mai greu și mai trândav la trup și la minte și slăbit ca după o boală”.
    Episcopescu reușește să îmbine sfaturile ”bătrânești” cu cele oficiale, de doctor:

    ”Peste aceasta trebuește să se înțeleagă și să se păzească la orânduiala înpreunării și stările sănătății trupului bărbătesc și fămeesc, fiindcă să prăsădesc și ele înpreună cu chipurile înpreunătoare, din priveala unuia asupra altuia, ca și semnile cele mai mici ale trupurilor lor, în vremea prinderii pruncului întru zămislire; de aceea dar să se urmeze înpreunarea numai în starea cea mai sănătoasă, cea deșteaptă și veselă, și mai vârtos după odihna somnului și după mistuiala bucatelor, iar nu îndată după o boală, sau după o frică și mânie, sau în mâhniciune și întristare, spre petrecere de vreme și de urât. Asemenea trebuește, pe lângă acestea, să fie și fămeia curată după curățeniia ei cea din toată luna; și după lăhuziia, sau lepădătură, după de patruzeci de zile curățită, ca și după toată altă înpreunare, fiind acea îngălăciune a ei de mare zminteală a sănătății pruncului”

    Se merge mai departe și se vorbește și despre cele mai bune zile pentru ”înpreunare”.

    ”Nu mai puțin și învederat folos să dovedește, dintr-această arătată orânduială, și cu întrebuințarea și paza soroacelor vremii anului, ce stau în lucrarea Soarelui și a Lunii, și sânt arătate în creșterea luminii lor. Cel mai întâi soroc al vremii de înpreunare este înălțarea Soarelui, ce să începe de la 20 ale lunii Dechemvrie, adecă de la Crăciun, și ține până la 20 ale lui Iunie, aproape de Simpietru, când atunci este zioa cea mai mare, și începe a să coborî Soarele și a să scădea zioa, cu întrarea lui prin zodiile cele rele în noapte, și înpreunarea nu numai de zminteala sănătății și a frumuseții trupurilor înpreunătoare, ci și a pruncului care să va zămisli dintr-însele. Cel de-al doilea soroc de vreme al înpreunării este cel după curățeniia firii fămeești, cea din toată luna, care urmează la unile cu zămislirea luminii Lunii și a creșterii ei, iar la altele urmează cu înplinirea și scăderea ei; fiind zămislirea pruncului cea dinaintea ivirii firii fămeești mai în toată vremea greșită și pătimașă, pentru care această vreme și stare fămeiască este a să feri înpreunarea, și mai vârtos cu cât va fi mai aproape de sorocul ei, până va trece și să va curăți; că vai de odrasla care să va prinde în lucrarea firii fămeești, cum și în stare slăbănoagă și neputincioasă de boală, sau uimită de somn și de beție, sau cuprinsă în turburarea valurilor unii patimi […]”

    Sursa:
    https://a1.ro/premium/lucrarea-inpreunarii-la-1829-varsarea-semintii-este-de-la-varsta-de-20-pana-la-25-de-zminteala-cresterii-id840016.html

  2. 29 martie 2019
    Ce învață elevii la psihologie în clasa a X-a: Copiii la naștere și ”bolnavii psihici” nu sunt persoane
    -noțiunea de persoană este aplicabilă doar omului, dar nu în general, ci doar celui normal dezvoltat din punct de vedere psihic (copiilor la naștere și bolnavilor psihici (sic!) nu li se poate acorda atributul de persoană).
    https://www.edupedu.ro/ce-invata-elevii-la-psihologie-in-clasa-a-x-a-copiii-la-nastere-si-bolnavii-psihici-nu-sunt-persoane/?fbclid=IwAR0ZRYbSoo7cbaJWA5OZafSLloplsX2PdvUki2MSVMFQ2QEs2Tu7aKq9zF8

  3. In Timisoara in fiecare an vin toate sectele la Catedrala si apoi se merge cu totii la prefectura…. numai ca ortodocsii sunt o mana de oameni, mai mult preoti pentru ca ii cheama Mitropolitul, iar sectantii sunt cateva sute pana spre o mie de oameni …. rugaciuni fireste si la Catedrala si la Prefectura… fireste cu totii cum altcumva…. sectizarea Roamniei

  4. PĂSTRAŢI ORTODOXIA CURATĂ!
    În caz că eşti ortodox, citeşte, cunoaşte Ortodoxia şi apăr-o, căci trece prin momente grele! Sinodul de la Creta, din 2016, a hotărât, în numele ortodocşilor, în articolul 22 al documentului „Relațiile Bisericii Ortodoxe cu ansamblul lumii creștine” următoarele: ,,Biserica Ortodoxă condamnă orice tentativă de dezbinare a unităţii Bisericii, din partea unor persoane individuale sau a unor grupuri, sub pretextul păstrării sau a unei presupuse apărări a Ortodoxiei autentice. După cum mărturiseşte întreaga viaţă a Bisericii Ortodoxe, păstrarea credinţei ortodoxe autentice este asigurată numai prin sistemul sinodal, care constituie dintotdeauna, în sânul Bisericii, cea mai înaltă autoritate în aspecte de credinţă şi reguli canonice (canonul 6 al Sinodului II Ecumenic)”.
    Acest articol este, însă, străin de Ortodoxie, deoarece promovează înlocuirea ascultării ortodoxe pe baze canonice cu supunerea de tip catolic şi anulează sinodalitatea Bisericii. (1)
    Vizita Papei Francisc în România, din 31 mai-2 iunie 2019, este supradimensionată de mass-media, chiar dacă sfidează majoritatea ortodoxă, la adăpostul hotărârilor luate la Sinodul din Creta! Iaşul, se pregătește de un pelerinaj la care vor participa peste 120.000 de catolici, de parcă am fi o ţară catolică! Invitarea ortodocşilor la acest eveniment vădeşte intenţiile ecumeniste şi prozelitismul acestei vizite. Canoanele ortodoxe interzic rugăciunile în comun ale ortodocşilor cu cu cei de alte confesiuni. Cei care doresc pot afla deosebirile între Ortodoxie şi ,,religia” fabricată pentru a supune, nu pentru a mântui, care îşi spune impropriu ,, catolică”.( 2) Nici Bucureştiul nu se lasă mai prejos. Clopotele Catedralei Mântuirii Neamului vor fi trase pentru prima dată cu ocazia venirii Papei Francisc! (3) În faţa acestei situaţii, mulţi creştini au luat atitudine, aducând argumente din scrierile patristice. (4) Primirea Papei cu onorurile cuvenite unui ierarh ortodox este o blasfemie. Se răsucesc în mormânt Ştefan cel Mare, Mircea cel Bătrân şi Mihai Viteazul şi alţi ortodocşi patrioţi care au apărat Ortodoxia românească!
    Papa ,, va fi primit ca episcop al Bisericii lui Hristos în catedrala construită pentru a simboliza Ortodoxia românească, în condițiile în care tronul episcopal al Romei se află în afara Bisericii de un mileniu”. (5) Aşadar, în urma schismei din 1054, papismul şi toate confesiunile care s-au îndepărtat de dreapta credinţă se află în afara Bisericii! Ca să intre în Biserica lui Hristos, trebuie să accepte Botezul ortodox! La Sinodul din Creta, în loc să se ia atitudine împotriva ereziilor, acestea au fost considerate ,,biserici”. Toate rugăciunile comune ale ortodocşilor cu celelalte confesiuni sunt interzise de către Sfinţii Părinţi din motive pedagogice şi din dragoste pentru mântuirea tuturor oamenilor. La acest sinod, a avut loc o politizare a credinţei, bifându-se un punct important de pe agenda ecumenistă care are drept scop final unirea tuturor religiilorşi închinarea la Antihrist! Dacă ne rugăm cu cei care se află sub anateme din cauza unor abateri canonice grave, ne facem părtaşi la păcatul lor( infailibilitatea papei, necistirea Maicii Domnului şi a sfintelor icoane etc. Află diferenţele dintre Ortodoxie şi alte confesiuni citind ,,Călăuză în credinţa Ortodoxă” de Ilie Cleopa (6). Avem datoria să ne informăm, să fim ortodocşi practicanţi care să dorească mântuirea cu orice preţ şi să luăm atitudine prin puterea exemplului, prin informarea aproapelui şi prin lupta cu erezia şi cu păcatul!
    ,,Scopul vieţuirii creştine este dobândirea Duhului Sfânt.” – spunea Sfântul Serafim de Sarov. Însă atitudinea permisivă faţă de păcat, faţă de erezii şi faţă de agenda LGBT nu este compatibilă cu dobândirea Duhului Sfânt: ,,Nu vă amăgiţi: Nici desfrînaţii, nici închinătorii la idoli, nici adulterii, nici malahienii, nici sodomiţii, nici furii, nici lacomii, nici beţivii, nici batjocoritorii, nici răpitorii nu vor moşteni împărăţia lui Dumnezeu” (I Cor.6,9) Papiştii l-au idolatrizat pe papa, considerându-l infailibil, iar acum vor să-l vedem şi noi aşa, deşi poruncile evanghelice, după care vom fi judecaţi, ne spun altceva:
    ,,Şi apropiindu-se unul din cărturari, care îi auzise vorbind între ei şi, văzând că bine le-a răspuns, L-a întrebat: Care poruncă este întâia dintre toate? Iisus i-a răspuns că întâia este: „Ascultă Israele, Domnul Dumnezeul nostru este singurul Domn”. Şi: „Să iubeşti pe Domnul Dumnezeul tău din toată inima ta, din tot sufletul tău, din tot cugetul tău şi din toată puterea ta”. Aceasta este cea dintâi poruncă. Iar a doua e aceasta: „Să iubeşti pe aproapele tău ca pe tine însuţi”. Mai mare decât acestea nu este altă poruncă. Şi I-a zis cărturarul: Bine, Învăţătorule. Adevărat ai zis că unul este Dumnezeu şi nu este altul afară de El. Şi a-L iubi pe El din toată inima, din tot sufletul, din tot cugetul şi din toată puterea şi a iubi pe aproapele tău ca pe tine însuţi este mai mult decât toate arderile de tot şi decât toate jertfele. Iar Iisus, văzându-l că a răspuns cu înţelepciune, i-a zis: Nu eşti departe de împărăţia lui Dumnezeu.” (Marcu 12, 28-37) Aici este vorba despre iubire în Adevăr, nu despre părtăşia la minciună şi despre toleranţă în numele corectitudinii politice! Bolile sufletului, ca şi cele ale trupului, au nevoie de tratamentele potrivite!
    Trăim vremuri de mărturisire a credinţei, vremuri în care ni se cere să avem o credinţă puternică. Să ne unim glasurile împotriva ecumenismului, care constituie un adevărat genocid spiritual, şi să cerem ierarhilor noştri:
    -ieşirea din Bisericii Ortodoxe Române din Consiliul Mondial al Bisericilor, deoarece acesta are obiective care nu corespund canoanelor ortodoxe! Ortodoxia este Biserica. Nu există mai multe biserici. Credem ,,în una una, sfântă, sobornicească şi apostolească Biserică”, nu în în ereziile numite ,,biserici” la Sinodul din Creta!
    -nerecunoaşterea autocefaliei ,,bisericii” Ucrainei, întrucât crearea acesteia nu s-a desfăşurat în mod canonic, ci pe baze schismatice şi reprezintă un precedent pentru alte abuzuri cum ar fi: 1)subminarea Ortodoxiei prin intenţia acestei ,,biserici”de colaborare cu greco-catolicii, care atrage Ortodoxia spre supunerea faţă de Papa! 2) reacţia critică a acestei ,,biserici” faţă de oponenţii agendei comunităţii LGBT. Împotriva păcatului, Biserica Ortodoxă are pocăinţa, Spovedania şi alte Sfinte Taine!
    -iniţierea de către BOR a unor demersuri în vederea convocării unui sinod panortodox care să garanteze păstrarea Ortodoxiei autentice. Toate inovaţiile antiortodoxe se află sub anateme, de aceea nu trebuie susţinute: ,,Fiecărei inovaţii şi acţiuni potrivnice Predaniei Bisericii, şi învăţăturii lăsate de către sfinţii şi cinstiţii Părinţi, sau orice înnoiri ce se vor face mai apoi: Anatema!” (7)
    – repunerea crucilor ortodoxe pe toate bisericile ortodoxe din România. Pe unele biserici tronează crucea lui Baphomet, cea cu trei braţe paralele. În Bucureşti, există deja statuia lui Baphomet! Noi ne închinăm Crucii lui Hristos, nu lui Antihrist!
    – asigurarea în continuare a specificului ortodox al icoanelor. Au aparut ,,icoane” cu semne oculte pe ele!
    -evitarea participării la rugăciunile comune ale Papei cu Preafericitul Patriarh Daniel.
    -evitarea rugăciunilor comune în aşa-numita,,săptămână de rugăciune”.Nouă, ortodocşilor, trebuie să ne pese mai întâi de Hristos, nu să facem rugăciuni în care nici măcar numele Lui, al Maicii Domnului sau a unor sfinţi să nu-L pomenim!
    -ridicarea sancţiunii de caterisire a preoţilor care au întrerupt pomenirea în semn de protest faţă de hotărârile Sinodului din Creta. Este un drept al preoţilor să protesteze în acest fel atunci când constată abateri dogmatice ale ierarhilor, care au datoria de a păstra Ortodoxia. Există ţări în care acest drept al preoţilor este respectat.
    – informarea corectă a creştinilor despre: a)indiciile clare ale pecetluirii apropiate cu semnul fiarei prin tehnologia bazată pe 666: ,,Şi ea (fiara) îi sileşte pe toţi, pe cei mici şi pe cei mari, şi pe cei bogaţi şi pe cei săraci, şi pe cei slobozi şi pe cei robi, ca să-şi pună semn pe mâna lor cea dreaptă sau pe frunte. Încât nimeni să nu poată cumpăra sau vinde, decât numai cel ce are semnul, adică numele fiarei, sau numărul numelui fiarei. Cine are pricepere să socotească numărul fiarei; căci este număr de om. Şi numărul ei este şase sute şaizeci şi şase” (Biblia,Apocalipsa, 13:16-17); b)consecinţele pecetluirii cu semnul fiarei 666: ,,Cine se închină fiarei şi chipului ei şi primeşte semnul ei pe fruntea lui, sau pe mana lui, va bea din vinul aprinderii lui Dumnezeu, turnat neamestecat, în potirul mâniei sale, şi se va chinui în foc şi în pucioasă, înaintea sfinţilor îngeri şi înaintea Mielului. Şi fumul chinului lor se suie în vecii vecilor. Şi nu au odihna nici ziua nici noaptea cei ce se închină fiarei şi chipului ei şi oricine primeşte semnul numelui ei.” Biblia; Apocalipsa, cap. 14, versetele 9-11. În China, deja există aparate care inscripţionează cu raze laser cetăţenii, cu codurile de bare care conţin 666 într-o formă ascunsă, şi nu ar fi de mirare ca, odată cu schimbarea cărţilor de identitate, să se introducă şi la noi aşa ceva! Microcipul implantat şi cel de pe cărţile de identitate operează cu număr în locul numelui de Botez, iar identificarea se face tot cu ajutorul tehnologiei bazate pe 666!
    – interzicerea promovării ideologiei de gen în România! Toţi cei care caută mântuirea trebuie să facă voia lui Dumnezeu, nu voia lor! Iar voia Sa, Dumnezeu Şi-a exprimat-o atunci când a făcut bărbat şi femeie. Promovarea ideologiei de gen reprezintă un alt tip de atentat la mântuirea oamenilor. Sfântul Apostol Iuda Tadeu pune pe acelaşi plan erezia cu homosexualitatea! Iar în zilele noastre se manifestă toleranţă faţă de ambele! Însă ,,vai omului aceluia prin care vine sminteala.”( Matei, cap.18, v. 7)
    Sfinţii Părinţi ne sfătuiesc să deprindem rugăciunea inimii, pentru a ne feri de reeducarea minţii prin diverse procedee: (,,Doamne, Iisuse Hristoase, Fiule şi Cuvântul lui Dumnezeu, iartă-mă şi mă miluieşte pe mine, păcătosul/păcătoasa”! ori Preasfântă Născătoare de Dumnezeu, mântuieşte-mă pe mine, păcătosul/ păcătoasa! De mare folos este Psaltirea Maicii Domnului.) Implică-te în campania de informare ortodoxă, multiplicând şi distribuind acest material! Doamne ajută!
    (1) https://www.marturisireaortodoxa.ro/sfantul-si-marele-sinod-al-bisericii-ortodoxe-anuleaza-sinodalitatea-bisericii/
    (2) https://www.marturisireaortodoxa.ro/deosebirile-fundamentale-intre-ortodoxie-si-papism-ips-ierotheos-vlahos/
    (3]) https://www.click.ro/news/national/clopotele-catedralei-mantuirea-neamului-vor-fi-trase-pentru-prima-oara-la-sosirea.
    (4)https://www.marturisireaortodoxa.ro/petitie-impotriva-venirii-papei-in-romania/
    (5)https://www.marturisireaortodoxa.ro/scrisoare-deschisa-adresata-mitropolitului-moldovei-cu-privire-la-venirea-papei-in-orasul-ortodox-iasi/
    (6) https://www.academia.edu/21658857/Cleopa_Ilie_Calauza_in_Credinta_Ortodoxa
    (7)https://manastirea.petru-voda.ro/2015/02/28/sinodiconul-ortodoxiei/

Dă-i un răspuns lui luigilucretiu Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button