X

Ceva nu e deloc în regula la linia de haine pentru copii Caroline Bosmans

Situl web şi contul instagram sunt pline de imagini deranjante cu aluzie la abuzul şi sexualizarea copiilor. Iată o privire în lumea supărătoare a Carolinei Bosmans.

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Este un brand de lux pentru copii foarte pretuit in tara de origine Belgia şi în lumea modei.  Popular în lumea celor faimoşi şi bogați (Ex: Puff Daddy), brandul este descris ca “radical şi explicit” de catre criticii din industrie. Într-adevăr, deşi Caroline Bosmans crează haine pentru copii, e vorba de a fi incisiv şi modern.

Totuşi, este o problemă. Lumea modei e perversă şi sucită. A adăuga copii în treaba asta e deseori o reţetă pentru “ce naiba e cu ăştia?” Un prim exemplu este brandul pentru copii NUNUNU care, asa cum am arătat în aticolul meu Something Is Terribly Wrong With Céline Dion’s “Genderless” Clothing Line, e pur şi simplu revoltător. Referinţe la copii abuzaţi, sexualizarea copiilor şi chiar satanism.

În mod trist, marketingul din jurul Carolinei Bosman emană aceeaşi vibraţie. Aproape toate pozele plasează copiii în contexturi bizare, insultătoare, neplăcute în care sunt adăugate o mulţime de simbolisme grăitoare. Adăugând la vibraţia negativă, toţi copiii din imaginile promoţionale par a fi ori trişti, ori supăraţi, traumatizaţi sau… morţi. Pe scurt, brandul este o reflexie a subculturii deranjante a elitelor de tipul “copiii ca o pradă”. Iată câteva exemple:

Website-ul

Vizitatorii sitului oficial al brandului sunt întâmpinaţi cu o grămadă de imagini ce caracterizează brandul: copii amestecaţi printre ciudăţenia lumii modei.

Bine aţi venit în minunata lume a creatoarei Caroline Bosmans

Copilul este ţinut de un tip uleios ce nu poartă decât un costum Speedo.

Un copil îmbrăcat in travestit ţinut în braţe de un bărbat tot în travestit. Nimeni nu pare să savureze momentul.

O distracţie favorită a elitelor este să îmbrace copiii în chip “sexy”, femei mature (vezi articolul meu despre Desmond Is Amazing).

Ăsta nu prea arată a mediu sigur şi ocrotitor pentru un copil.

Sufocare.

Brandul are o predilecţie pentru copii ce par adormiţi… sau drogaţi… sau morţi.

Încă o poză cu un copil ce pare mort. Pe tricoul şi pantalonii copilului scrie “mănâncă oameni”. Elita e obsedată de canibalism.

Înca o poză cu un copil ce pare mort. Era otravă în cupa aia? Tricoul ilustrează o păpuşă Barbie dezbrăcată şi stînd cu capul în jos într-o cană. Tot ce e aici face aluzie la abuz şi pierderea inocenţei.

Situl web are o secţiune numită “Artwork” unde copiii sunt folosiţi ca manechine în décoruri ciudate.

Asta chiar nu arată în regulă.

Ciudatul costum expune organele interne. E greu de privit şi probabil greu de purtat.

Faţa acoperită (depersonalizare şi reducere la stadiul de obiect), craniu gigantic (simbolul morţii).

Tot capul copilului este acoprit cu mâini. Le place la nebunie să-şi pună mâinile pe copii.

Asta nu pare o situaţie distractivă pentru un copil.

Băieţelul din dreapta poartă o rochie pe care scrie “sunt un pic confuz”. De asemenea, se vede un ochi (simbolul preferat al elitei oculte) din care curge o lacrimă. Este tot despre abuz.

O armată de copii clonati? De ce?

Contul de Instagram

La fel ca NUNUNU, navigând pe contul de instagram al lui Caroline Bosman ajungem la o senzaţie crescândă de groază şi dezgust. Iată câteva exemple:

Contul IG conţine o şedinţă foto cu copii la spital. E atât de greşit din mai multe puncte de vedere.

Copiii se duc la spital atunci când le e rău sau suferă. Nu le place acolo. Acest site foloseşte acest conţinut deranjant pentru a vinde haine la suprapreţ.

De ce e îmbrăcată aşa la spital?

Scoate-ţi fetiţa asta de aici! În timp ce e cu totul şocantă, şedinţa foto se aliniază perfect cu tema generala a traumatizării copiilor.

Această imagine nu e nici măcar o poză de modă. E un copil real într-un spital cu eticheta (hashtag) #alwaysfunwiththiskid şi #bruisednotbroken („întotdeauna distractiv cu acest copil” şi „bătucit nu stricat”). E o răceală acolo de-ţi dă fiori.

#Readytoafterparty? („Esti gata de petrecerea de după?”) Un zăpăcit a postat în comentarii ”mi-ar plăcea s-o însoţesc”. Ce e cu ciudatul ăsta care face cu ochiul? Apoi Caroline Bosman răspunde “Dar mai întâi câteva cocktailuri!” Huh?

Cel de-al patrulea comentariu o zice pe şleau.

Din anumite motive au decis sa-i schimbe faţa unei fetiţe cu cea a lui Ken. Simbolic. Şi ce naiba e în gura copilului?

Sunt o grămadă de imagini cu copii în această poziţie. De ce? Un ciudat a postat un comentariu “Fundu sus”.

Iată un alt exemplu. Şi mai sunt şi altele. Unii oameni care comentează par a fi extrem de excitaţi de aceste poze.

Acest copil se apucă de cocoşel? Cine le-a spus să facă asta? De ce?

Combinat cu aceste poze cu copii, sunt propoziţii ca asta:

Cunosc binele şi răul. Răul e partea distractivă”

Picioarele acestui copil par a avea vânătăi. Mai e şi un sticker cu logo-ul brandului. Ciudat.

Este o obsesie bolnăvicioasă cu copii bătuţi.

Desigur, pentru a dovedi că asta e parte din agenda elitei, apar o mulţime de imagini cu un ochi.

Încă una.

Toţi copiii arată absolut nefericiţi în aceste poze.

În concluzie

Caroline Bosmans este încă un brand de lux pentru copii ce amestecă moda de vârf cu o subcultură deranjantă obsedată de copii din toate motivele greşite. Este doar despre vânătoarea de copii, plasarea lor în situaţii traumatizante, făcând aluzie la abuzarea lor şi sexualizându-i.

Care e scopul unor astfel de imagini revoltătoare? Ajută ele la vânzarea produselor sau există o agendă mai profundă în spatele lor? Dacă combini imaginea acestui brand cu ce am văzut la NUNUNU, apare un clişeu clar. Nu e despre iubirea de copii, este despre ură. E despre a-i folosi şi a-i abuza. E despre RĂU.

La o scală mai mare, e despre elita ocultă care răpeşte copii, îi supune la control mintal traumatic şi îi introduce în cercuri pedofile. Simbolismul acestor branduri e o celebrare a acestei culturi deviante. Iar celebrităţile sunt chiar fericite să arunce cu bani în ei.

Traducerea: Costin Stirbu

Reclame

NOTĂ OrtodoxINFO
Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Un comentariu

  1. Sa-i certe Domnul Puterilor pe ei cei ce bajtocoresc si distrug inceputul de viata al celor mai mici dintre noi!
    Fara indoiala ne va certa si pe noi, natiunea Romaniei, dupa rezultatul indiferentei noastre de la referendumul privind clarificarea casatoriei in Constitutie. Cum nu ne-a pasat? Strigator la cer.
    Atentie, membrii fondatori ai Coalitiei pentru Familie au dizolvat formatiunea juridic. Au mai aparut diverse postari ale unor partide care cica ar fi CoF in forma politica. Fals! Membrii Coalitiei au dizolvat Coalitia oficial dupa rezultatul DEZASTRUOS de la referendum.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
Vă rugăm să sprijiniți portalul OrtodoxINFO! Mai avem de achitat facturi pentru întreținerea site-ului și resursele noastre nu sunt suficiente. Vă mulțumim! DONAȚIE