STIINTA (ISRAEL): 1500 diferențe genetice între băieți și fete ce distrug „argumentele” transsexualilor

Știința a gãsit 1500 diferențe genetice între băieți și fete ceea ce distruge argumentele „transgenderilor”

Oamenii de știință au descoperit 1559 de diferențe genetice între bărbați și femei care au legătură nu doar cu organele sexuale, dar surprinzător, și cu alte organe, cum ar fi creierul, pielea și inima.

„In general, genele specifice fiecărui sex sunt în principal exprimate în sistemul reproducător reliefând distincția fiziologică remarcabilă dintre bărbați și femei” au descoperit cercetătorii. „Totuși, scorurile genelor care nu sunt cunoscute a fi asociate în mod direct cu reproducerea au fost de asemenea descoperite ca fiind expresia specifică sexului”, au adăugat ei.

Descoperirile sugerează cititorului obișnuit că noțiunea de schimbare a sexului în cel opus implică mai mult decât o simplă operație și tratament hormonal.

„Rezultatele noastre pot ușura înțelegerea diferitele caracteristici biologice din punct de vedere al sexului” au concluzionat cercetătorii.

Studiul, intitulat Peisajul transcriptomului diferențial sexual și consecința acestuia asupra adulților umani, a fost publicat anterior in acest an (2017).

În studiu, cercetătorii Moran Gershoni și Shmuel Pietrokovski de la Departamentul de Genetică Moleculară de la Institutul Weizmann au reprezentat mii de gene – baze de date biologice ale tuturor informațiilor care fac fiecare persoană să fie unică – de la 53 de țesuturi celulare care sunt similare la femei și bărbați, cum ar fi pielea, mușchii și creierul.

Studiul a fost efectuat pentru a cerceta măsura în care anumite gene determină anumite boli și care afectează bărbații și femeile diferențiat.

„Bărbații și femeile se diferențiază în feluri evidente și mai puțin evidente – de exemplu, în modul în care predomină anumite boli sau reacții la medicamente. Cum au acestea legătură cu sexul? Cercetătorii de la Institutul de Știință Weizmann au descoperit recent mii de gene umane care se exprimă în mod diferențiat în cadrul sexelor” susține un raport al cercetărilor Institutului Weizmann.

1. Se știe că cea mai dragă lucrare a mâinilor Domnului, a fost făptura umană, făcută după chipul și asemănarea Lui! Dumnezeu, în nemărginita Sa înțelepciune și dragoste ne-a făcut perfect compatibili pentru a putea perpetua specia, a dat fiecăruia rolul bine stabilit, și anume: bărbatul să fie ocrotitorul familiei și cel care trudește pentru a-i asigura supraviețuirea, iar femeia să fie cea care îngrijește și crește cu iubire ceea ce Dumnezeu îi îngăduie să aducă pe lume! În urmă cu câtva timp, era o rușine îngrozitoare pentru un bărbat să fie considerat efeminat! Dracul i-a trimis în laboratoare, unde au început să se joace ce ADN-ul uman, atât cât i-a dus capul, făcând experiențe care duc doar la mutilări și devieri ale normalului. Nimic din ceea ce se tot laudă ei că descoperă, nu a adus ceva folositor umanității! Au apărut mii și mii de sindromuri, de mutații genetice, care nu existau acum câteva sute de ani!
    Imaginați-vă, doar pentru o clipă, cum ar fi arătat Pământul, dacă majoritatea oamenilor ar fi urmat calea atât de simplă, care duce spre o viață fericită, unica, de altminteri, trasată de Dumnezeu! Dar omul, vrea în permanență altceva, mereu ceva nou, indiferent de consecințe! Curiozitatea e primul pas spre cădere! Curiozitatea și prostia de-a crede că te poți juca cu ceva ce nu înțelegi cum a fost creat, și deși e creat perfect, vrei să intervii tu să dovedești că ești mai puternic decât Dumnezeu!
    Toți acești, așa ziși, savanți, lucrează pe un material creat tot de El, nici unul n-a reușit să creeze în laborator, măcar o furnică! Tot ce au reușit, a fost să intervină empiric pe opera perfectă a mâinilor Lui Dumnezeu s-o siluaiască în fel și chip!