X

Coca-Cola vrea băuturi cu CANABIS

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Coca-Cola vrea să facă un pas crucial pentru viitorul său: ia în cacul posibilitatea de a intra pe piața băuturilor care conțin cannabis, scrie CNN Money. 

Compania anunțat că “urmărește îndeaproape” dezvoltarea canabidiolului (CBD), o substanță din cânepă, care nu are efect de drog și pe care ar putea-o folosi în băuturile sale.
“Această zonă se dezvoltă rapid, dar nu am luat încă o decizie”, a anunțat Coca-Cola, într-un comunicat.
CBD, care nu are efecte halucinogene asupra consumatorilor, se folosește în scopuri medicale, inclusiv pentru reducerea inflamațiilor, pentru calmarea durerilor și tratarea tusei.
Anterior, Bloomberg a scris că Coca-Cola negociază cu Aurora Cannabis, o companie canadiană care produse cannabis. Și Aurora și-a exprimat interesul pentru dezvoltarea bauturilor cu cannabis, însă niciuna dintre cele două companii nu a comentat în privința unei viitoare tranzacții.
Se întâmplă multe lucruri în această zonă și credem că are un potențial uriaș. Există posibilitatea, în viitor, pentru o asemenea abordare”, a declarat Heather MacGregor, purtator de cuvânt al Aurora.
Constellation Brands, producătorul berii Corona, al votcii Svedka și al tequilei Casa Noble, a anunțat luna trecută că investește 4 miliarde de dolari în compania canadiană de cannabis Canopy Growth.
Lagunitas, un producător de bere artizanală deținut de Heineken, are deja o băutură care conține THC, un alt ingredient din marijuana, care are ușoare efecte halucinogene.
Atât cannabisul, cât și CBD sunt interzise în Statele Unite de legea federală, dar o serie de state au legalizat marijuana. Interdicțiile în ceea ce privește CBD nu sunt însă atât de stricte, drept dovadă podusele care conțin această substanță sunt între cele mai vândute pe Amazon.
Canada, pe de altă parte, este în plin proces de legalizare a consumului de marijuana în scop recreativ.
Atât Coca-Cola, cât și Pepsi au încercat să-și extindă afacerile dincolo de băuturile răcoritoare tradiționale, în condițiile oamenii consumă mai puține băuturi carbogazoase, pe considerente care țin de sănătate.
De exemplu, săptămâna trecută, Coca-Cola a anunțat că a achiziționat lanțul de cafenele Costa Coffee, cu 5 miliarde de dolari.

Reclame

NOTĂ OrtodoxINFO
Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button