X

COSTCO vinde un KIT DE HRANA pentru APOCALIPSA. Costa 6 000 $ si poate hrani o familie de 4 persoane timp de 1 an

Doomsday preppers are sure to delight in Costco's newest product.

Cei ce cred în ziua de apoi vor fi cu siguranţă încântaţi de cel mai nou produs Costco.

Dacă te-ai stresat vreodată cu privire la ce gustări să iei în timpul Apocalipsei, Costco ţi-a asigurat spatele. Super-magazinul cu vânzare en-gross a lansat un kit de hrană de 6.000$ ce include 36.000 de feluri de mâncare care pot hrăni o familie de 4 persoane timp de un an, potrivit listării sale online.

“Bucură-te de tihna de a şti că ai mâncărurile esenţiale de care familia ta va avea nevoie pentru a supravieţui unei urgenţe sau unui dezastru natural!” scrie pe pachetul lanţului de magazine cu sediul în Washington. Oferind în jur de 2.000 de calorii pe zi de persoană şi o viaţă la raft de până la 25 de ani pentru articolele îngheţate uscat, kitul de hrană premium Nutristore de 1 an înseamnă în medie 0.17$ per porţie, susţine Costco.

De la macaroane până la lapte instant, cartofi deshidrataţi, carne de vită şi pui, cât şi mazăre îngheţată uscat, mere deshidratate şi o misterioasă “pudră de unt”, setul oferă cu siguranţă creativitate culinară prin propria mărime.

Costco îndulceşte şi mai mult oferta incluzând transportul şi manipularea în preţul de 6.000 de dolari, livrând pachetul direct la uşa ta “ambalat discret pentru confidenţialitate la expediere.” Deşi New York Times scoate în evidenţă faptul că firma vinde truse de supravieţuire la dezastre încă din 2010, interesul faţă de pachetele de apocalipsă a sporit ca urmare a tensiunilor crescânde dintre SUA şi Coreea de Nord.

Deşi Costco a refuzat să spună către Detroit Free Press câte kituri pentru ziua de apoi a vândut până la acest moment, au descris kitul de hrană premium Nutristore de 1 an drept “un excelent kit debutant pentru o familie care doreşte să fie pregătită pentru orice fel de dezastru.”

În mod firesc, postacii de pe Twitter au avut multe de comentat despre masivul kit, unii dintre ei fiind îngrijoraţi că firma Costco “ştie ceva”.

 

“faptul că sunt scoase pe piaţă kiturile de apocalipsă este înfricoşător pentru că 1. Costco a fost dintotdeauna un magazin de apocalipsă însă acum nu mai simte nevoia de a ascunde acest lucru şi 2. clar ştie ceva ce noi nu ştim”

 

“Costco tocmai a început să vândă kituri de hrană apocaliptice pentru 6.000$, Elon MUSK vinde aruncătoare de flăcări şi dispozitivele Alexa ale celor de la Amazon râd neputând fi controlate de dezvoltatori… sunt eu paranoic sau… suntem în faza incipientă a unei apocalipse?”

 

„Joc distractiv: urmăriţi oamenii ieşind de la Costco şi încercaţi să vă daţi seama dacă sunt nişte părinţi afumaţi (beţi) sau se pregătesc la modul temeinic de apocalipsă”

 

“Faptul că Costco scoate pe piaţă kiturile de apocalipsă este înfricoşător pentru că 1. Costco a fost dintotdeauna un magazin de apocalipsă însă acum ei nu mai simt nevoia de a ascunde acest lucru şi 2. clar ştiu ceva ce noi nu ştim” s-a exprimat sarcastic un utilizator.

 

Alţii s-au amuzat şugubăţ că pachetul de alimente ar fi o alternativă grozavă la cumpărăturile curente sau la un abonament de cantină studenţească. Utilizatorul Twitter Amelia HURT a glumit că supravieţuitorii apocalipsei nu trebuie să fie îngrijoraţi că vor înfometa, întrucât zombii n-au nici o şansă să intre fără card de membru.

 

*Cumpăraţi kitul Costco de hrană pentru apocalipsă pentru a evita cumpărăturile timp de un an.*

— Jessie (@mommajessiec) March 9, 2018

 

“Sincer, aş cumpăra chestia aia apocaliptică de la Costco în defavoarea unui abonament la cantina facultăţii.”

— Lance Smith (@wuhfel) March 9, 2018

 

Categorii
Supravietuire
cuvinte cheie

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO necesită mult timp, foarte multă muncă, dar și resurse financiare. Veniturile obținute din publicitate sunt însa cu mult sub așteptările noastre inițiale. Chiar dacă portalul are mulți cititori, totuși, sunt foarte puțini care găsesc în produsele promovate prin reclame ceva să-i intereseze… și să dea click pe ele. Pe de altă parte, jurnalismul nu poate fi independent dacă este finanțat de vreun mogul sau organizație.

Pentru a fi independent, acesta trebuie să se bazeze strict pe cititorii săi mulți, care să sprijine fiecare cât poate această lucrare. Ca atare, de bază rămân tot clasicele conturi bancare sau varianta PayPal. Fără sprijinul vostru acest portal nu-și va mai putea continua activitatea.

Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!