X

„BELLUMINATI”: Prostirea MASELOR prin RECLAME. Testează TACO-BELL vigilența „teoreticienilor conspirației” sau este doar o paradă Illuminati în văzul lumii?

Taco Bell a lansat câteva reclame intitulate „Belluminati”, în care sunt prezentate o societate secretă sinistră și o rafală de simboluri Illuminati. O fi vorba de „marketing strălucitor” sau o paradă a puterii elitelor în văzul tuturor?

Taco Bell este cel mai bine cunoscut pentru mâncarea sa pseudo-mexicană ieftină ce provoacă diaree. Într-adevăr este locul perfect pentru a servi delicoasa și misterioasa mâncare Grade F la care se adaugă „produse cu aromă de brânza americană topită” de-ți lasă gura apă. Oh, bucuria de a auzi stomacul gheorțăind după câteva îmbucături de Doritos cu aromă tacos – este un apel disperat de ajutor al unui sistem digestiv extenuat – sunt avertismente pentru un taifun la WC. Într-adevăr nu durează mult pentru un stomac sănătos pentru a realiza că acest influx de carne taco este de fapt otrăvitoare și pentru a-și conserva sănătatea generală, trimite totul „afară pe partea din dos”.

Acest inconvenient neînsemnat nu oprește milioane de clienți de la servirea unui munte tacos. Poate vă întrebați de ce? Păi, aici se opreasc glumele nesărate și trecem la lucruri serioase. Taco Bell nu este o glumă – este parte a unei mega-corporații gigant, tentaculară, ce hrănește o mare parte a lumii. Iar cei ce o dețin, sunt extrem de puternici.

Ce este Taco Bell?

Taco Bell face parte din Yum! Brands, o mega-corporație ce deține totodată KFC, Pizza Hut și Wingstreet. Compania se laudă astfel pe pagina de Linkedin:

„Corporația Yum! Brands, cel mai mare lanț de restaurante, are peste 43 500 de locații în peste 135 de țări și peste 1,5 milioane de asociați. Brandurile companiei – KFC, Pizza Hut și Taco Bell – sunt numărul unu în lume la categoria alimentelor din pui, pizza și mâncare mexicană.”

Un banner reclamă la Yum! Brands de pe pagina Linkedln a companiei. Practic spune că hrănește întreaga lume.

În 2011 am publicat un articol intitulat Consumism irațional (sau câteva companii ce hrănesc întreaga lume). În acest articol i-am menționat pe cei de la Yum! Brands și fosta companie mamă PepsiCo, enumerând numeroasele branduri ce le deține, precum Doritos, Quaker, Gatorade, Aquafina și bineînțeles Pepsi.

Această imagine este postată pe pagina web a Yum! Brands. Simbolul ochiului arată că aparține elitelor

Compania mamă a Taco Bell este deținută în proporție de 100% de către elite. Deținătorii săi fac parte dintr-o organizație supra-națională cum ar fi Trilateral Commission, Council on Foreign Relations și grupul Bilderberg. Bugetul gigant al corporației, influența sa politică și bastionul producției agricole pe care îl deține, influențează felul în care hrana este produsă și hrănirea populației.

„Nivelul de concentrare pe industria fast food arată faptul că aceste corporații pot exercita un control uriaș asupra prețurilor de producție și vânzare, adică profit. De exemplu fermierii și agricultorii din SUA practică prețuri de lumea a 3-a pentru produsele lor. Asta se datorează companiilor gigant de alimente ce își impun prețul lor redus pe piață, apoi guvernul care cu subvențiile sale îi ține pe fermieri la limita subzistenței și la mâna intermediarilor ce se adaugă la prețul de producție împreună cu procesatorii uriași de alimente. Datorită trendului populației de a consuma tot mai mult zahăr, grăsime și sare în alimente, procesatorii le adaugă în produsul lor final, acestea fiind în esență ieftine și provocatoare de semi-dependență. Profitul procesatorilor crește dramatic pe măsură ce populația devine tot mai dependentă de cantități tot mai mari de hrană bogată în „calorii goale (…)”

Și totuși americanii continuă să mănânce fast food. Asta se datorează oare faptului că americanii nu cunosc impactul fast food-ului asupra sănătății umane și mediul înconjurător? Poate fi unul din motive, dar mai sunt și altele:

  • hrana cu mult zahăr, cofeină și sare, are gust bun și afectează dispoziția la punctul la care crează dependență;
  • obiceiurile culinare se formează (NT gustul se educă) de la vârste fragede iar tinerii sunt ținta reclamelor și marketingului industriei alimentare;
  • persoanele cu venit redus de multe ori nu își permit decât mancare fast food;
  • ritmul rapid al vieții, impune oamenilor să mănânce în fugă;
  • restaurantele fast food sunt peste tot și de multe ori monopolizează spațiul de desfacere a produselor precum bazele sportive, stații de transport în comun, școli, aeroporturi, mall-uri nemailăsând loc vreunui alt comerciant;
  • reclamele la fast food nu încetează nicăieri;
  • pofta de mâncare este indusă de antidepresive, care sunt acum prescrise la scară mare;
  • senzația de gol ce acompaniază consumerismul poate fi umplută în mod convenabil de fast food-urile omniprezente.

-Political Economy and Global Capitalism: The 21st Century, Present and Future

Așadar, în timp ce reclamele Taco Bell fac glume pe seama conspiratiștilor, cum că elitele controlează lumea, patronii corporației fac parte de fapt dintr-un grup de elite care într-adevăr controlează lumea.

Belluminati

Vigilant Citizen există de vreo 10 ani. Era online înainte ca chestiunea „Illuminati” să devină un subiect viral în mass media și este în continuare astăzi când acest trend descrește. La începutul acestei decade, o generație de oameni au descoperit că simbolurile din jurul lor poartă de fapt o explicație simbolică ce înfățișează esența adevărată a celor ce dețin puterea. Acest adevăr simplu și ușor verificabil a dat naștere unei noi ere de conștientizare publică precum și o nouă formă de apetență pentru cerecetare și căutare a adevărului. Binențeles, elitele urau tot ce se afla în legătură cu aceasta. Nu a durat mult până când marionetele mass media au murdărit apele transformând orice formă de cercetare care implica activitatea elitelor într-o glumă prostească de desene animate. Campania a funcționat ca la carte: cuvântul „Illuminati” (care există de secole și descrie de fapt o societate secetă) este asociat cu o imagine considerată stupidă de marea majoritate.

Reclamele Belluminati sunt o continuare a acestui efort. Reclamele folosesc fapte reale, simboluri și concepte asociate cu elitele pentru a le transforma în glume, în timp ce vând maselor niște gunoaie cu 1$. Haideți să vedem ce se petrece acolo.

În primul rând, logo-ul Belluminati este de fapt logo-ul Taco Bell în interiorul unui triunghi.

Logo Belluminati

Logo-ul transmite un o idee veche de mai mulți ani, precum că în interiorul clopotului (eng. Bell) se află de fapt un ochi reptilian.

Un simbol mai vechi legat de acest logo

Reclama începe cu un moșneag ciudat căruia îi strălucesc ochii.

Bătrânul este transuman – o corcitură om-robot. Transumanismul este un subiect important pe agenda elitelor.

„Omul” scanează bancnota, subliniind luminat niște simboluri pe sigiliul Rezervei Federale inscripționate pe bancnotă. De asemenea, ochiul Taco Bell apare pe fața lui George Washington

Înăuntru, locul de adunare al Iluminaților este plin de figuri mascate sau acoperite, atmosfera fiind similară cu cea din balul filmului Eyes Wide Shut, atât de îndrăgite și găzduite de elite.

Petrecerea arată ca într-un videoclip marca Illuminati, cu un logo complet proiectat pe o draperie roșie. Acolo se află o persoană cu o coroană în formă de soare (din iconografia esoterică) iar la stânga se află un cap cu coarne de animal, simbol ce îl întruchipează pe Baphomet. De asemenea ei mănâncă burritos. Să sperăm că toaleta este în apropiere.

Aici, indivizi misterioși cu pelerine roșii privesc o hologramă a pământului – inducând ideea că conduc planeta în secret. Forma inscripționată pe tavan formează o stea în 6 colțuri aka steaua lui David, aka sigiliul lui Solomon.

Evidențiată în mod clar la acest bal este o pictură izbitoare a lui George Washington ce schițează cu mâna simbolul Roc popularizat de către Jay-Z

Simbolul Roc este menționat adesea de către Vigilant Citizen deoarece reprezintă adeziunea la elita ocultă.

Jay-Z făcând semnul Roc cu ochiul său în interiorul triunghiului, formând efectiv simbolul Illuminati. Roc este prescurtarea de la Rockfeller – una din cele mai proeminente familii de elită din lume.

Simbolul apare de asemenea în locuri ciudate ce nu au legătură cu Roc, precum în această fotografie a lui Gloria Steinheim într-o campanie pro-avort.

Semnul cu mâinile este cunoscut ca mâinile Kohanim atunci când preoții evrei binecuvântează

Cineva ar putea spune: „Ce amuzant, l-au pus pe George Washington să facă semnul Roc, ce mișto este și nu mai e de adăugat nimic.” Da, este amuzant într-adevăr. M-am înecat când mâncam burito și am văzut clipul. În orice caz, G. Washington a fost de fapt francmason de grad mare iar majoritatea operelor ce îl înfățișează sunt pline de simboluri masonice.

Tabloul „George Washington ca Francmason” îl prezintă pe primul președinte al SUA înconjurat de absolut toate simbolurile masonice cunoscute astăzi.

Cu toate că tabloul cu Washington este o glumă, de fapt nu este. El a fost un membru de rang înalt al proeminentei societăți secrete. Întreaga sa viață și moștenire au fost influențate adânc de principiile masonice.

Iată încă un exemplu în care principiile masonice influențează profund: marele sigiliu al SUA.

Reclama înfățișează piramida neterminată de pe bancnota de 1 dolar, subliniind la fiecare pas cu cuvântul „tortilla”. Imaginea face haz de „teoriile” ce înconjoară numărul treptelor de pe piramidă.

Oamenii obișnuiți ce vizionează această reclamă s-ar putea gândi „ce prostie și la teoreticienii conspiraționiști, să numere treptele de pe piramidă!”. În timp ce acești oameni sunt educați de reclamele Taco Bell, există cărți scrise de autori ce au habar despre asta și explică clar înțelesul acestor simboluri. Manly P. Hall, un mason de gradul 33 și un proeminent ocultist descrie Marele Sigiliu al SUA.

„Misticismul european nu era mort la momentul fondării SUA. Mâna Misterelor controla noul guvern, iar semnătura Misterelor poate fi încă văzută pe Marele Sigiliu al SUA (…).

Semnificația numărului mistic 13, ce apare frecvent pe Marele Sigiliu al SUA, nu sibolizează doar numărul inițial de colonii. Emblema sacră din vechime a inițiaților, aici reprezentată de 13 stele, apare de asemenea deasupra capului de „vultur”. Motto-ul E Pluribus Unum, conține 13 litere, la fel ca inscripția Annuit Coeptis. „Vulturul”ține în gheara dreaptă o creangă cu 13 frunze și 13 fructe iar în cea stângă un snop cu 13 săgeți. Fațada piramidei, doar aceea ce conține datele, este formată din 72 de cărămizi aranjate în 13 rânduri.”

– Manly P. Hall, The secret teachings of all ages

Încă o dată, reclama face glume pe seama oamenilor ce de fapt cunosc propria istorie.

În concluzie

Țelul oricărei persoane din marketing este să producă o reclamă care să devină virală și să provoace oamenii la discuții pe tema asta. În mod evident Taco Bell a reușit și da, acest articol se adaugă discuției. În orice caz sunt mize mult mai mari la mijloc. Spre deosebire de articolele precedente ce analizau reclame, multe din aceste spoturi produse de branduri mari nu sunt destinate doar pentru a-și vinde produsele ci mai degrabă pentru a vinde agenda celor ce conduc aceste corporații.

De ani de zile, aceasta a fost agenda evidentă a mass mediei și anume de a discredita orice cercetare dspre „Iluminati” și de a ridiculiza pe cei ce discută despre asta. Ba mai mult, este un efort evident de a împrăștia dezinformare pentru a transforma subiectul în unul foarte confuz. Reclamele Taco Bell sunt parte a acestei agende. Combinând la un loc diverse simboluri Illuminati cu glume Taco Bell, reclamele „ficționează” întregul subiect inducând oamenilor obișnuiți ce nu cunosc despre ce este vorba, asocierea oricărui lucru etalat în reclamă, cu fantezia. Mai mult, ascunse sub haina ridicolului, reclamele de fapt expun masele la o cantitate mult mai mare de simbolism decât a fost analizat pe acest site de ani de zile, în mod rușinos punând acestea în văzul tuturor ca parte a culturii populare. Pe scurt, reclamele la Taco Bell sunt o diaree a minții.

NOTĂ OrtodoxINFO
Categorii
Reclame
cuvinte cheie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO necesită mult timp, foarte multă muncă, dar și resurse financiare. Veniturile obținute din publicitate sunt însa cu mult sub așteptările noastre inițiale. Chiar dacă portalul are mulți cititori, totuși, sunt foarte puțini care găsesc în produsele promovate prin reclame ceva să-i intereseze… și să dea click pe ele. Pe de altă parte, jurnalismul nu poate fi independent dacă este finanțat de vreun mogul sau organizație.

Pentru a fi independent, acesta trebuie să se bazeze strict pe cititorii săi mulți, care să sprijine fiecare cât poate această lucrare. Ca atare, de bază rămân tot clasicele conturi bancare sau varianta PayPal. Fără sprijinul vostru acest portal nu-și va mai putea continua activitatea.

Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!