După cum am mai descris şi într-un articol anterior pe Vigilant Citizen, intitulat Locuri sinistre: Centrul Rockeffeler, complexul construit de John D. Rockefeller, este plin de artă simbolistică ce descrie inalta filosofie luciferică, bazată pe dobândirea înţelepciunii divine. O altă mare lucrare concepută de Lawrie la Centrul Rockefeller este statuia lui Atlas.
Atlas este folosit de clasa conducătorilor ca o metaforă ”pentru cei ce aduc cel mai mare aport în societate”, şi ca urmare ”susţin lumea”. Deloc surprinzător, Atlas este asociat cu cele mai mari lucrări de ficţiune, ce descriu viziunea elitelor.
Biblioteca Centrală
Biblioteca a fost iniţial construită în 1926 de Bertram Godhue. Conform documentaţiei Bibliotecii, tema de bază a arhitecturii gravitează în jurul ideii ”iluminarea prin lumina ştiinţei”. În urma incendiului din 1986, clădirea a suferit mari renovări şi extindere totodată, însă tema fundamentală a fost cu stricteţe păstrată. Subînţelesurile oculte şi spiritualitatea operei de artă alcătuiesc un adevărat ”templu al iluminaţilor”. Este plin de profund simbolism mistic, geometrie sacră, proporţii şi referiri la importante lucrări oculte.
Biblioteca Centrală din Los Angeles şi Centrul Rockefeller sunt similare din acestă privinţă – deloc surprinzător, după cum Lee Lawrie a iniţiat ambele clădiri. Ca şi în cazul Centrului Rockefeller, torţa iluminarii, reprezentând înţelepciunea divină, este cel mai important simbol al bibliotecii.
Piramida Iluminaţilor
Situarea acesteia în vârful bibliotecii, este cu certitudine cea mai distinctivă caracteristică a complexului. O piramidă acoperită cu ţigle ce are in vârf o mână aurie care ţine o torţă. Pe lângă efectul decorativ şi estetic, vârful piramidei are un profund înţeles ocult, inspirat din francmasonerie.
Mai întâi, în loja ocultă, piramida este considerată a fi cel mai puternic simbol al misterelor. Reprezintă tranziţia din planul material în cel spiritual. De la forma pătrată la baza piramidei (sugerând lumea materială), se ridică, în perfecţie matematică, patru triunghiuri (ce reprezintă divinitatea). Conform cercetărilor despre ocultism, piramidele Egiptului antic, erau cel mai probabil folosite ca scop al iniţierii, de unde aspiranţii erau conduşi pe calea iluminării.
”Încercând să-şi ascundă ştiinţa lor absolută, preoţii practicanţi ai misterelor sacre au mărit numărul de simboluri. Uriaşele piramide cu colţuri în triunghiuri ce se înalţă şi baza în formă pătrată, reprezentând metafizica lor intemeiata pe cunoaşterea naturii’
– Albert Pike, Morală şi Dogmă
Pe fiecare parte a piramidei apare simbolul soarelui, cea mai veche reprezentaţie a zeităţii.
”Adorarea soarelui a fost printre primele si dintre cele mai fireşti forme de manifestare a religiilor. Teologiile moderne sunt implicări şi amplificări ale simplei credinţe băştinşe. Mintea primitivă ce recunoaştea benefica putere a razelor soarelui, îl preamărea ca pe un reprezentant al Zeităţii Supreme”
-Manly P. Hall, Învăţăturile secrete din toate timpurile.
Deşi soarele este cel mai comun simbol ocult ce indică divinitatea, el nu este in mod direct slăvit ca un zeu. Este doar o reprezentare vizuală a divinităţii. De asta şi Biblioteca Centrală e plină de simboluri cu referire la soare.
În toate poveştiile despre zei şi eroi se găsesc multe detalii ascunse şi istoria acţiunilor vizibile ale naturii; şi acestea la rândul lor sunt simboluri pentru mari adevăruri. Doar un înţelept necultivat poate considera soarele , stelele şi alte forţe ale naturii ca puteri divine, sau ca obiecte de închinarea a omului. Ei vor crede asta şi vor rămâne ignoranţi faţă de Adevărul spiritual.
– Albert Pike, Morală şi Dogmă
Torţa Luciferică
Deasupra piramidei este o mână aurie ce ţine o torţă. Motivul pentru care acest simbol se află deasupra tuturor celorlalte din clădire este că reprezintă perfect filosofia ei, anume Luciferianismul.
Sa ne amintim si ca Mircea Eliade a fost incinerat iar ceremonia funerară a avut loc în Chicago, în anul 1986, la Capela Rockefeller din incinta campusului Universităţii de Chicago, de care se vorbeste mai sus. Capela a fost arhiplină înăuntru, dar şi în afara ei erau mulţi. Serviciul divin a fost condus de reverendul Brown, rectorul capelei, urmat de ceilalţi invitaţi şi oficiali. A fost rostit Tatăl Nostru în româneşte de către Gheorghe Pavel, preotul ortodox al parohiei Naşterea Domnului din Chicago. După care a urmat cuvântul de rămas-bun al lui Saul Bellow, laureat al Premiului Nobel pentru Literatură, un foarte apropiat al casei Eliade. El a vorbit chiar şi în româneşte. A urmat Ioan Petru Culianu cu o rugă inspirată din filosofia indiană. Au urmat cuvintele de rămas-bun ale câtorva profesori şi colegi apropiaţi, după care serviciul divin a fost încheiat de un pastor neoprotestant (negru) care era şi Arhiepiscopul de Cantembury, fost student de-al lui Eliade. Cuvântarea acestuia a fost magistrală, el reuşind să aducă mulţimea de îndoliaţi de la plâns la râs, la regrete şi păreri de rău. În rugăciunile sale, de multe ori se uita în tavanul înalt al capelei având un dialog direct cu Maestrul lui care-l privea cu ochiul exigent pe discipol, urmărindu-i nepăsător văicărelile şi rugăciunile; în tot acest timp Arhiepiscopul îşi cerea iertare pentru întreaga lume care îşi exprimase ignoranţa şi lipsa de interes la cursuri, la înţelegerea religiilor, la iubirea dintre oameni. „Noi ştim acum, Mircea, că tu eşti undeva sus, deasupra noastră, te uiţi la noi şi râzi de micimea şi de ignoranţa noastră”… avea să încheie Arhiepiscopul de Cantembury.
Pe prima bancă din incinta capelei s-au aflat Christinel Eliade, Gisella Tătărescu (fata din prima căsătorie a lui Eliade), Hanna Grey (preşedintele Univ. de Chicago, originară din Germania Democrată, evreică şi fostă studentă a Maestrului), şi alţi apropiaţi pe linie profesională cu Mircea Eliade.
Cititi va rog mai multe la:
Elitele oculte își lasă „amprentele” la vedere, în cele mai reprezentative locuri și clădiri publice:
- Locuri sinistre – ROCKEFELLER CENTER. O celebră locație din New York construită special pentru promovarea LUCIFERIANISMULUI
- STATUIA de pe cladirea CAPITOLIULUI (unde se intruneste congresul SUA) o reprezinta pe PERSEFONA, sotia lui Hades, zeul infernului?
- SIMBOLURI … Un studiu al sinistrelor embleme de misiune ale satelitilor de spionaj
- Creații sinistre ale ELITELOR: Familia Rothschild și TEMPLUL MASONERIEI – Curtea Supremă din Israel
- Vigilant Citizen – Clădiri SINISTRE cu simboluri SATANISTE: Capela SANSEVERO din NAPOLI
- Locuri sinistre: ASTANA, Kazakhstan – centrul OCULTEI de UNIRE a TUTUROR RELIGIILOR
Scopul lor final este LUCIFERIANISMUL, închinarea la diavol:
In articol se mai aminteste despre Atlantida:
Despre cavalerii templieri:
Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum sprijinul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.
In vremurile antihristului locul idolilor va fi luat de stapanire, care va cere inchinare pentru sine, iar cel ce va respecta legile civice ale societatii, desi fara a aduce direct vreo atingere credintei, va fi partas al acestei stapaniri.
https://www.youtube.com/watch?v=NFMkywslGTE