X

Povestea unui week-end de cosmar. A cautat Parisul de altadata si l-a gasit. Doar ca de data asta era islamizat…

sibiu.justitiarul.ro | Decaderea Parisului….
de null

Am fost în weekend cu soția la Paris.  Nu vom mai repeta o asemenea greșeală!

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Ziaristul ceh Martin Kohout a suferit un adevărat șoc vizitând Parisul într-un weekend. A descris neplăcuta experiență:

„Recent am mers cu soția la Paris pentru weekend. Nu am mai vizitat acest oraș de mai bine de zece ani. Un alt motiv pentru care am decis să ne diversificăm nițel sfârșitul de săptămână a fost și costul extrem de mic al biletelor prin Air France.

Biletul pentru o singură persoană a fost de numai 100 de euro, inclusiv comisioanele și asta trebuia să fie un semnal de alertă, dar, din păcate, nu am considerat nimic dubios în asta.

Zborul spre Paris a decurs normal și ajunși la aeroport, ne-am urcat în trenul care trebuia să ne conducă spre centrul orașului. După sosirea la Gara de Nord, eu și soția mea am avut primul șoc: pretutindeni dezordine și haos și cel mai important: niciun francez alb.

Ne-am urcat în metrou și am mers să vizităm principalele obiective turistice. În timpul unei călătorii cu metroul de la Grand Etoile la muzeul Luvru, ne-am dat seama dintr-odată că din tot vagonul doar 2 persoane erau albe: eu și soția mea. Acțiunea s-a desfășurat în ziua de vineri, la ora 14.00. La intrarea în muzeu nu puteai găsi pe cineva cu cine să poți împărtăși viziunea asupra artei, în schimb peste tot patrulau soldați înarmați până în dinți, cu degetele fixate pe trăgaci. La scurt timp am aflat de la un prieten că Franța se află într-o stare de urgență de acum un an.

Mai târziu, am luat prânzul cu prietenii la câțiva pași de Grands Boulevards, pe strada căruia am întâlnit doar migranți. Seara ne-am îndreptat către Turnul Eiffel, unde, ca de obicei, puteai da de zero turiști și de un duium de soldați și jandarmi, care îi percheziționau corporal pe toți turiștii cu excepția femeilor mulsumane acoperite cu straie din cap până-n picioare – probabil că astfel se manifestă egalitatea franceză. În schimb în cartierul Trocadero am trăit iadul pe pământ – pretutindeni ne poticneam de vânzători africani ciudați „de suvenire”, vagabonzi din Africa și hoți de buzunare arabi.

Poliția închide ochii la infracțiunile mici. Seara, în apropierea Turnului Eiffel imigranții arabi au violat o tânără franțuzoaică. Firește, la noutăți aceste eveniment s-a menționat în treacăt. Probabil, cele întâmplate reprezintă un fenomen normal în cadrul îmbogățirii culturale…

În dimineața următoare, i-am sunat pe prietenii meu cu propunerea de a ne întâlni la un picnic în centru, ca pe vremurile anilor de studenție. Aceștia mi-au răspuns că e mai sigur să ne întâlnim într-un restaurant pentru că picnicul poate fi foarte periculos. Nu prea am înțeles despre ce era vorba, dar am acceptat invitația și ne-am îndreptat spre Bastille. Aici din nou am dat peste mizerie, murdărie și un cârd de refugiați.

Punctul culminant al serii a fost vizita la un bistro mic unde ne-am oprit pentru a savura câte un pahar de vin. Dar un bărbos „francez”, de undeva de prin Algeria, ne-a spus că nu va vinde niciodată alcool, după care i-a înjurat pe blestemații „creștini”. După o asemenea discuție am preferat să revenim cât mai curând la hotel. Era abia sâmbătă, însă noi eram în așteptarea duminicii și plecării acasă. Franța de odinioară a luat aspectul Africii musulmane, în care noi nu mai aveam dorința să revenim!

Weekendul la Parisul de azi a fost o experiență cu adevărat teribilă. Nici nu-mi pot imagina ce s-a făcut din orașele Calais și Marseille, unde imigranții au preluat controlul acestora. Franța va trăi fie o dictatură, fie un război civil. Adio, dulce Franța! Noi vom face totul, ca Republica Cehă să nu experimenteze ceea ce suportă actualmente țara modei și a parfumului!”

Reclame

NOTĂ OrtodoxINFO

Pentru a va intregi imaginea despre ce se intampla in Franta si celelalte tari din UE, cititi va rog si despre cele 3 piese din puzzle:

1) Declin demografic in Europa.

2) Invazie africana si araba in Europa.

3) Planul KALERGI, ROTHSCHILD, WARBURG – DISPARITIA RASEI ALBE din Europa

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.

Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Un comentariu

1. Din păcate Franța devine musulmana, condusă de Îtic și Strul, ca până acum, de la Revoluția “Franceză”.
    La fel și conducătorii Germaniei au deschis porțile pentru invazia musulmanilor.
    E 100% clar ca se dorește un război mondial intre creștini și musulmani.