X

Soros finanațează Google pentru a opri avântul lui Marine Le Pen

Soros Funds Google to Stop Populist Le Pen

George Soros colaborează cu Google, pentru a intensifica campania „Fake News”, concepută pentru a micșora votul anti-globalist pentru Marine Le Pen, lider de candidat al partidului conservator Frontul Național (FN), în alegerile prezidențiale franceze.

Deși in mare parte acest lucru nu a fost raportat de către mass-media progresistă mainstream, George Soros a investit în compania Google, pentru a putea intensifica campania „Fake News” („Știri false”), campanie de cenzură concepute pentru a micșora votul anti-globalist pentru Marine Le Pen, liderul conservator al Frontul Național (FN), și candidat al acestui partid la alegerile prezidențiale franceze programată pentru 23 aprilie.

Pe 15 noiembrie, 2016, Market Watch a raportat că fondul de hedging al lui George Soros, „Soros Fund Management LLC”, a investit în compania „Alphabet Inc.”, compania-mamă a Google.

Pe 16 februarie 2012, Forbes a raportat că Soros a tranzacționat acțiuni Google, înainte de 2007, dar că le-a vândut complet în al doilea trimestru al anului 2011, la o valoare de 550 dolari/acțiunea

Apoi, în al patrulea trimestru 2011, Soros a cumparat cea mai mare cota sa la Google de până în prezent, prin achiziționarea a 258,900 acțiuni la un preț aproximativ de 592 $ pe acțiune pentru o investiție totală de 154 milioane $.

Investiții în Google alui lui Soros din 2011, au fost făcută de către Soros prin Quantum Fund fondul ce a precedta actualui fond al lui SOROS „Soros Fund Management LLC.

Pe atunci, „Quantum Fund”, care era fondul de hedging avea cele mai bune rezultate din istoria Fondurile Speculative, a fost închis publicului, concentrându-se doar pe gestionarea activelor deținute de Soros și familia sa.

Cumpărarea de acțiuni Google de către SOROS din 2011, a făcut din Google a cincea cea mai mare participație, din portofoliul său Quantum Fund, care se ridica la o valoare totală de aproximativ 7,3 la sută din activele fondului.

Apoi, în primul trimestru al anului 2013, Soros Fund Management LLC își crește încă o dată poziția deținută în firma Google

În decembrie 2016, în urma pierderii suferite de Hillary Clinton în fața lui Donald Trump, „Fundația Soros pentru o Societate Deschisă Soros”, cea care a investit peste 1 milion de $ la campania lui Hillary (n.red. și care aatras alte zeci de milioane prin SuperPAC Democracy Alliance condus de SOROS), s-a alăturat lui Google investind între 50-100.000 $ într-un Thnk Tank din Washington fondat în 2003 de către fostul șef al campaniei lui Clinton, John Podesta.

La data de 15 Dec., 2016, Caller Daily a raportat că Neera Tanden, presedintele ONG-ului „Center for American Progress” „Centrul pentru Progresul American”, a declarat că scopul organizației ei este „să fie hub-ul central al rezistenței împotriva lui Trump și să-l facă pe Trump responsabil pentru promisiunile pe care le-a făcut”.

Pe 6 februarie, 2017 Google News Lab a anunțat începerea proiectului CrossCheck, un nou proiect care să cenzureze știrile pe motiv de „Fake News” – „Știri False”.

CrossCheck este un proiect comun de colaborare intre mai mulți jurnaliști progresiști, redactii progresiste si companiile de social media, care par sa urmăreasca cenzura, astfel încât să împiedice șansele ca Marine Le Pen să câștige alegerile prezidențiale din Franța.

Într-un comunicat de presă din data de 06 februarie 2017 Google a anunțat de la Paris, un parteneriat intre Google News Lab și compania „First Draft” pentru a ajuta ca „electoratul francez să realizeze în cine să aibă încredere atunci când citestr fluxurile de știri feed-uri de pe mediile de socializare, în căutările pe web și în consumul general de știri din lunile următoare”.

Compania „First Draft” este o companie de tehnologie, parțial finanțată de Google News Lab, companie înființată în ​​iunie 2015, cu scopul de „a monitoriza” știrile on-line, „pentru a ridica gradul de sensibilizare al opiniei publice cu privire la știrile false și pentru a adresa problemele legate de încrederea și de adevărul prezentat de știrile digitale.”

Comunicatul de presă Google News Lab a subliniat, de asemenea, că proiectul „CrossCheck”, coroborat cu proiectul Facebook numit „Crowd Tangle” „Încurcătura Mulțimii” ar începe prin colaborarea cu redacțiile ziarelor din întreaga Franța, pentru a monitoriza știrile privind alegerile prezindențiale Franceze

„Cu expertiza combinată din întreaga mass-media și cu tehnologia IT, „CrossCheck” își propune să asigure lumea că farsele, zvonurile și afirmații false sunt rapid demascate, iar poveștile înșelătoare sau neclare, sunt raportate cu exactitate”, a subliniat în comunicatul de presă Google News Lab.

„Odată cu apropierea alegerilor prezidențiale din Franța, jurnaliștii din toată Franța și din afara acesteia vor lucra împreună pentru a găsi și pentru a verifica conținutul care circulă în mod public on-line, fie că este vorba de fotografii, clipuri video, memo-uri, thread-uri de comentarii sau site-urile de știri.”

(N.Red. Un adevărat ORGAN ILEGAL DE CENZURĂ pus în funcțiune de rețeaua progresist-internaționalistă)

„Partenerii CrossCheck vor prezenta („știrile false”) în propriile articole cât și în programele lor de televiziune și de conținut social media.”

Google News Lab a anunțat deja că printre partenerii care vor participa la acest proiect de CENZURĂ MASIVĂ al internetului fac parte AFP (Agence France-Presse), BuzzFeed News, Franța Médias Monde (via les Observateurs de France 24), France Télévisions, Global Voci, Libération, La Provence, Les Echos, La Voix du Nord, Le monde (Les Décodeurs), Nice-Matin, Ouest-France, Bordeaux Rue89, Rue89 Lyon, Strasbourg Rue89, Storyful și StreetPress.

Infowars.com a raportat anterior că activist politic de extremă stângă David Brock, fondatorul organizației de mass-media finanțate de SOROS „Media Matters” și tatăl campaniei numite „Fake News”, lucrează cot la cot cu co-conspiratorii Google și Facebook pentru a pune în aplicare o strategie destinată să interzică site-urile conservatoare , inclusiv Infowars.com, Breitbanrt.com sau Dailly Caller.

Infowars.com a raportat, de asemenea, că într-o carte de prezentare scrisă pentru potențialii donatori ai acestui program de cenzură, carte destinată să rămână „confidențială”, Brock s-a lăudat că el îl are ca țintă ca să fie cenzurat în mass-media și pe Roger Stone, cel care a fost vreme îndelungată un sfătuitor de încredere al lui Donald Trump, și care este autorul bestseller-ului „Making of the President 2016”.

In cartea de informare, Brock s-a lăudat că o campanie executată de „Media Matters” și de protejații săi din trena ei, protejați plătiți de „Media Matters”, au blocat efectiv aparițiile media ale lui Roger Stone, reducând eficacitatea lui Stone pentru susținerea lui Trump în ultima parte a campaniei prezidențiale din 2016 – o campanie „Media Matters”, care pare să fi fost extinsă pentru a contracara și turul efectuat de Stone de-a lungul țării, tur conceput pentru a promova actualul său bestseller său.

Oamenii cinstiți nu încearcă să domine oameni nevinovați și să-i transforme în niște zombie care să creadă și care să facă doar ceea ce le spun ei.

traducere de Fluierul

Redirecționați 2% din impozitul dvs. pe venit, care altfel s-ar duce la stat, către susținerea acestui portal. Detalii puteți afla dând click pe imaginea de mai jos.
Categorii
GlobalizareExterne
cuvinte cheie

Articole asemănătoare

One Comment

  1. Oricat se zbate Soros e degeaba, poporul se radicalizeaza pe zi ce trece , contra imigrantilor, eu ma gandesc ca poate politicieni actuali o fac intentionat ca sa fie alesi acesti nationalisti sa iasa o revolutie la nivel continental.
    Prin haos spre ordine, e dictonul Papusarilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO necesită mult timp, foarte multă muncă, dar și resurse financiare. Veniturile obținute din publicitate sunt însa cu mult sub așteptările noastre inițiale. Chiar dacă portalul are mulți cititori, totuși, sunt foarte puțini care găsesc în produsele promovate prin reclame ceva să-i intereseze… și să dea click pe ele. Pe de altă parte, jurnalismul nu poate fi independent dacă este finanțat de vreun mogul sau organizație.

Pentru a fi independent, acesta trebuie să se bazeze strict pe cititorii săi mulți, care să sprijine fiecare cât poate această lucrare. Ca atare, de bază rămân tot clasicele conturi bancare sau varianta PayPal. Fără sprijinul vostru acest portal nu-și va mai putea continua activitatea.

Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Reclamele sunt blocate

Te rog să ne susții, deblocând reclamele.