Semnati petitia: MICSORAREA VITEZEI de intrare la peron a TRENURILOR de METROU

Dec 14, 2017 5185 9 http://bit.ly/2H67SOT

Asa intra actualmente un tren de metrou in statie …

 

Aruncarea in fata metroului a devenit una dintre metodele folosite de sinucigasi iar crima de la Dristor. va deveni probabil model si pentru altii cu mintea zob.

S-au vehiculat tot felul de propuneri: senzori smecheri care sa piuie, linii nu stiu de care, garduri anti bla bla bla si altele asemenea.

Dar solutia este simpla: trenurile sa franeze din timp, astfel incat deja viteza lor la intrarea in statie sa fie suficient de mica pentru evitarea oricarui pericol. Adica, viteza melcului inca de cand a ajuns in dreptul peronului.

Insa, NU SE VREA!!! Conform mass-media, reprezentantii Metrorex au declarat:

 

„Cu privire la micşorarea vitezei de intrare la peron a trenurilor de metrou menţionăm că aceasta este impusă de sistem tinând cont și de următoarele criterii: siguranța călătorului, distanță de frânare, intervale de circulație. În cazul utilizării unei viteze reduse la peron s-ar crea intervale mai mari de succedare între trenuri, ceea ce ar produce disconfort publicului călător și, mai grav, ar duce la mai multe situații de supraaglomerare în stații. Precizăm că distanţa de frânare este direct proporţională cu masa inerțială a trenului de metrou care este foarte mare, ceea ce implică o distanță de frânare mai mare.”

 

Cu alte cuvinte, lor nu le pasa de viata, ci de aiureli.

Semnati va rugam petitia:

https://www.petitieonline.com/micsorarea_vitezei_de_intrare_la_peron_a_trenurilor_de_metrou

Poate ca astfel cineva din Ministerul Transporturilor va impune totusi aceasta masura care salveaza vieti.

Masura care se impune a fi luat de urgenta si in cazul trenurilor de suprafata ce intra in gari.

 

Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO necesită mult timp, foarte multă muncă, dar și bani. Veniturile obținute din publicitate sunt însa cu mult sub așteptările noastre inițiale. Chiar dacă portalul are mulți cititori, totuși, sunt foarte puțini care găsesc în produsele promovate prin reclame ceva să-i intereseze… și să dea click pe ele. Pe de altă parte, jurnalismul nu poate fi independent dacă este finanțat de vreun mogul sau organizație.

Pentru a fi independent, acesta trebuie să se bazeze strict pe cititorii săi mulți, care să sprijine fiecare cât poate această lucrare. Ca atare, de bază rămân tot clasicele conturi bancare sau varianta PayPal. Fără sprijinul vostru acest portal nu-și va mai putea continua activitatea.

Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Ne mai puteți sprijini și în alte modalități! Click pentru detalii.
Categorii:
articole asemănătoare
9 Comentarii la “Semnati petitia: MICSORAREA VITEZEI de intrare la peron a TRENURILOR de METROU”
Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor revine exclusiv comentatorilor.
  1. Matiu Cosmin
    # 14 decembrie 2017 at 20:34

    Cred ca cea mai sigura solutie ar fi aceea cu usile care se deschid in dreptul usilor metroului numai cand metroul este deja oprit in statie. Nici solutia cu reducerea vitezei nu este sigura in totalitate.

    https://www.youtube.com/watch?v=NForkmmz1QU

    • mircea.v
      # 14 decembrie 2017 at 20:49

      Despre metoda din filmulet vroiam si eu sa spun. E cea mai sigura metoda, si exista. De exemplu la metroul din Copenhaga, si e de cel putin 10 ani.

  2. SAVONAROLA
    # 14 decembrie 2017 at 22:04

    Raul trebuie curmat de la rădăcina. Soluția cea mai buna ar fi renunțarea definitivă la toate mijloacele de transport motorizate, care pot accidenta / omori oamenii și animalele. Ia sa ne gândim puțin ce s-ar întâmpla dacă oamenii s-ar deplasa în București pe propriile picioare sau cu bicicletele, rolele sau trotinetele. Pare un scenariu Science Fiction, așa e?.Pentru că oamenii vor dori in continuare sa se grăbească și să fie comozi, nerenuntand la mașini, metrou, tramvaie, autobuze și troleibuze, vor exista deasemenea și tragedii de tot felul. Sa zicem că se pripune o petiție pentru transformarea Bucureștilor într-un oras al pietonilor. Semnează cineva?

  3. SAVONAROLA
    # 14 decembrie 2017 at 22:18

    Raul a început din clipa în care oamenii au început să se grăbească, inventând mijloace de transport mai rapide decât propriile picioare. Și percepția timpului a devenit diferita odată cu sporul de viteza. Cu cat se grăbesc oamenii mai mult, cu atât se vor îndepărta de Dumnezeu. Străbunii noștri se deplasau pe jos, fără mașini . Erau și mai sănătoși și mai fericiți decât noi. Progresul tehnologic nu a făcut decât să-l îndepărteze pe om de Dumnezeu.

  4. C
    # 15 decembrie 2017 at 0:15

    Avand in vedere faptul ca la orele de varf (dimineata pe la 7 sau 7:30) metroul este supraaglomerat pana intr-acolo ca nu mai face fata numarului enorm de calatori (care fug de traficul de suprafata dezastruos), eu cam sunt de acord cu Metrorex si cu ce au declarat ei!.. Pana la urma metroul a fost creat ca sa fie RAPID, nu ca sa mearga mai incet decat tramvaiul!..

    Dar solutii se pot gasi.. De exemplu senzorii de miscare plasati imediat sub peron – ca sa „vada” dinspre peron sina metroului si sa poata opri curentul din sina daca „vad” alta miscare decat cea a metroului.

  5. SAVONAROLA
    # 15 decembrie 2017 at 10:47

    Daca ne uitam in istoria poporului român, observăm că cel puțin de la Meșterul Manole încoace, pentru a cladi ceva durabil, este nevoie de jertfe omenești. E foarte trist că oamenii cer prin petiții un lucru care ar fi trebuit făcut încă de la inceput, înainte să apară primele victime. Vorbesc la modul general.

  6. # 15 decembrie 2017 at 17:58

    E o posibilitate, dar nu ajuta! Ca la 10 km/ora tot nu poti opri dihania de sute de tone in timp util…

Scrie un comentariu

Scroll Up