X

Analiza simbolurilor oculte de pe picturile murale din sediul Bank of America

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Proeminent afisate in holul centrului corporativ al bancii Bank of America, sunt trei fresce „infioratoare”.  Si mai tulburator este faptul ca aceste imagini par a prezice evenimente de o schimbare radicala in lume, intr-un viitor nu prea indepartat. Prezic aceste picturi murale venirea unei Noi Ordini Mondiale oculte? Ne vom uita la sensul ocult al simbolurilor care se gasesc pe aceste picturi din Bank of America.

   Un cititor mi-a trimis imagini cu niste picturi murale foarte ciudate afisate in centrul corporativ al bancii Bank of America din Charlotte, NC. Inutil sa mai spun ca acestea mi-au atras imediat atentia, fiind consternat de simbolismul si mesajul lor. De asemenea nu am putut sa nu le asociez cu picturile de rau augur din Aeroportul International Denver.

Pictate de Benjamin Long, se spune ca picturile se invart in jurul temelor „a cladi, haos si planificare intr-un „indraznet amestec de realism si abstract, reliefate prin poleiri cu aur”.

   Cele trei fresce dominand in holul centrului corporativ al bancii Bank of America

Desi in mod normal citim de la stanga la dreapta, exista indicii in cadrul frescelor care sugereaza privitorilor sa citeasca picturile de la dreapta la stanga. Etapa „planificare” (vizual reprezentata de fresca de pe partea dreapta) este in mod normal primul pas al oricarui proces, deci ar avea sens sa porneasca de acolo. De asemenea exista acolo si simbolism alchimic facand aluzie la cronologia frescelor, asa ca vom incepe cu cea de pe partea dreapta.

   Pictura din dreapta

Pictura din dreapta este numita Planificare/Cunoastere. O citire ezoterica a simbolismului acestei picturi, dezvaluie exact ce a fost planificat si la ce fel de cunoastere se refera.

   Baiat mason pe podea masonica

Vedem aici un baiat blond stand pe o podea standard masonica model tabla de sah. Picioarele sale sunt plasate la un unghi de 90 de grade, in conformitate cu ritualul de initiere masonic:

   „Intrebare: La intoarcerea dvs la Loja, unde ati fost asezat ca si cel mai tanar Ucenic Intrat?

   „Raspuns: In coltul de nord-est, picioarele mele formand un unghi drept, trupul meu drept, stand la dreapta Venerabilului Maestru din est, un om drept si Mason si, mi-a fost dat strict in sarcina sa merg si sa actionez ca atare”.

– Malcolm C. Duncan, Duncan’s Masonic Ritual and Monitor

Aparent, sub baiat sunt oameni imbracati in costume de afaceri, aparent consolidand si totodata aratand spre baiatul mason. Reprezinta oare baiatul ‘’noua generatie’’?

   Acest baiat aminteste foarte mult de baiatul blond pictat in centrul uneia dintre picturile murale din Aeroportul International Denver.

   Baiatul blond batand cu ciocanul o sabie. Observati ca el poarta un costum traditional Bavarian…probabil ca in Bavarian Iluminati?

   Rugul aprins, femeia in cub si piramida

   Incarcatura Simbolistica

In spatele baiatului este un arbore in flacari, care este o referinta la Rugul Aprins din Vechiul Testament. Rugul Aprins este de o mare importanta in ritualul Masonic, in special pentru gradele 33, a caror membrii sunt considerati a fi “aproape de Rugul Aprins”.

   “In al treilea Exod  este consemnat ca, in timp ce Moise pastea turmele socrului sau Ietro pe Muntele Horeb, ‘’ingerul Domnului i s-a aratat intr-o flacara de foc, care iesea din mijlocul unui rug’’ si acolo i-a comunicat lui prima data Numele Lui Inefabil. Acest fapt este comemorat in Rugul Aprins al gradului Arcul Roial. In toate sistemele din antichitate, focul este adoptat ca un simbol al Dumnezeirii; si Rugul Aprins, sau Rugul care ardea si nu se mistuia, de unde a iesit Tetragrammaton, simbol al Luminii Divine si Adevarului, este considerat in gradele avansate ale Francmasoneriei, cum ar fi marele Orient, ca si marea sursa a luminii adevarate masonice; pentru acest motiv  Consiliile Supreme de Gradul 33 dateaza balustrele sau documentele lor oficiale cu ‘’langa B.B (Burning Bush = Rugul Aprins) sau Burning Bush, pentru a sugera ca ei sunt, in propriul lor rit, sursa exclusiva a tuturor intructiunilor Masonice’’.

– Albert G. Mackey, Enciclopedia Francmasoneriei, partea 1

In fundal se afla o piramida egipteana, simbolul suprem al Misterelor in invataturile oculte.

O caracteristica ciudata a picturii este femeia, aparent prinsa in interiorul unui cub transparent, agatat cu fire care vin din cer. Reprezinta ea omul de rand, blocat in limitele lumii materiale (reprezentat in taina de cub) si manipulat de catre fortele nevazute de sus?

   Scari si Soare negru

   Scarita lui Jacob si un soare negru.

Pe partea stanga a imaginii sunt scari, aparent conducand la cer, un simbol clasic care reprezinta calea catre iluminare/iluminati prin misterele Masoneriei.

O gravura masonica reprezentand scari care pornesc din podeaua masonica si conduc „in afara”.

Pe cer este un soare negru, alt simbol de o semnificatie ezoterica. Traditiile hermetice invata existenta a doi sori, unul invizibil si eteric facut din „aur filosofic” curat si unul material, singurul pe care profanul il poate percepe, cunoscut sub numele de Soare Negru.

In alchimie, soarele negru (Sol niger) este numele rezultatului primei etape a Magnum Opus.

Alchimica Magnum Opus (sau Marea Lucrare) incepe cu „innegrire”   – calcinarea metalului brut – si se termina cu transformarea lui in aur curat.

Astazi, simbolul Soarelui Negru este in cea mai mare parte asociat cu nazismul ezoteric si cult precum Templul lui Set. Este de asemenea gasit si in locuri ciudate cum ar fi:

Bracken House, Londra. Soarele Negru descopera fata lui Winston Churchill

…si, inca o data, Aeroportul International Denver.

Modelul pardoselii din DIA reprezentand un soare negru care se deplaseaza in fata soarelui de aur.

Asadar, fresca din dreapta pare sa portretizeze primul pas al unei „Mari Lucrari” care trebuie sa fie realizata, asa cum este reprezentat simbolic de soarele negru. Oamenii imbracati in costume (unul dintre ei seamana ciudat cu Adam Weishaupt), par sa pregateasca o noua generatie de masoni tineri. Intre timp, „profanul” pare a pluti in gol intr-un cub transparent, controlat de papusari invizibili.

   Fresca din mijloc

Fresca din mijloc, Haos/Creativitate, prezinta o perioada de tranzitie turbulenta. Multe detalii din aceasta pictura descrie o turbulenta profunda, care pare sa afecteze toate partile societatii si civilizatiei. Vedem figuri militare si religioase, oameni protestand si mult mai mult.

Sarma ghimpata, plase si soldati pe strazi spune privitorilor ca aceasta perioada tumultoasa este si una de opresiune. Nici calugarita nu pare a fi foarte multumita.

In stanga picturii se afla o persoana care poarta un costum de pericol biologic, facand aluzie la un fel de razboi chimic.

   Persoana in costum antigaz

Din acest motiv, si multe altele, gasesc acest tablou foarte similar cu unul din picturile murale a aeroportului Denver…cel mai infam.

Aceasta pictura a DIA-ei (Defense Intelligence Agency) portetrizeaza un personaj militarist care poarta o masca de gaze si asupreste un rand nesfarsit de oameni tristi. Razboi chimic, represiuni militare, copilasi morti…ce nu va place la aceasta imagine?

Daca ne uitam in partea de sus a picturii, vedem fiinte translucide rotindu-se in foc, insinuand probabil ca tulburarile vor avea loc si la nivel metafizic, cosmic sau astral.

   Trupuri goale rotindu-se intr-un vortex de flacari

Aceasta forma rotunda de foc poate fi asemanata si cu un soare. Culoarea palida aurie si transparenta figurilor ei pot fi asociate cu etapa intermediara a marei lucrari alchimice numita „Albire”. Jung a comparat aceasta etapa cu zorii, pregatirea pentru urmatoarea si finala faza, care este rasaritul de soare, caracterizat de culoarea rosie. Care este, desigur, cea mai proeminanta culoare de pe fresca din stanga.

   Fresca din stanga

Fresca din stanga se spune ca se concentreaza pe tema Creare/Cladire. Personajul principal al frescii este un lucrator care tine o lopata in mana, contempland munca facuta. In buzunarul lui de la spate este o carpa de culoare rosie, un detaliu simbolic in contextul acestei imagini. Exista intr-adevar un mare accent pe culoarea rosie in aceasta fresca, care, dupa cum s-a mentionat mai sus, este si culoarea asociata cu pasul final al Magnum Opus alchimic: Rubedo, „Lucrarea Rosie”

In invataturile oculte, transformarea alchimica se poate intampla pe mai multe niveluri: nivel material, unde metalul brut este transformat in aur curat, dar si la nivel spiritual si filozofic, unde omul profan devine un „om regenerat”.     In doctrina societatilor-secrete, intreaga lume este considerata a fi obiectul de transformare alchimica; se spune ca este o suprafata imperfecta care trebuie „tranformata in aur” pentru a oglindi cerurile, in conformitate cu axioma hermetica „Precum sus, asa si jos”. Este Noua Ordine Mondiala „Marea Lucrare” a elitelor oculte?

   Uriasul care doarme

Doarme sau este mort? Si ce semnifica „EQ”?

Un detaliu ciudat al acestei imagini, este acest om amestecat cu pamantul, aparent intr-un somn adanc…sau este ingropat? Si aceasta pictura aminteste de baiatul care doarme (tulburator) pe picturile murale din DIA.

Un baiat mic neajutorat doarme (sau e mort) sub o patura rosie

   Care este sensul Frescelor?

Ca mai toate operele de arta elitiste, frescele afisate la centrul bancii Bank of America, cea mai mare banca din America, zugravesc o poveste menita sa fie decodata de acestia in cunostinta. Frescele par sa descrie trei etape de tranformare a omenirii – planificare, haos si realizare – sunt codificate prin culori ca sa corespunda celor trei etape ale alchimiei ermetice: Nigredo (negreala), Albedo (albeata) si Rubedo (roseata). Frescele poarta multe asemanari cu picturile murale de la Aeroportul International Denver, care de asemenea descriu faze progresive de o profunda transformare a societatii, dupa o perioada de tulburari intense.

Prima fresca afiseaza o gama larga de simboluri oculte, unele referindu-se direct la Francmasonerie. Acest lucru este destul de uimitor, dat fiind ca pictura este in holul sediului central al celei mai predominante banci din America si nu intr-o loja masonica…dar poate exista unele suprapuneri. Cei care sunt in cunostiinta si initiati in mistere sunt cei care sunt calificati pentru indeplinirea procesului planificat, care in aceasta pictura, par a fi barbatii in costume, ale caror cravate sunt in ton cu rosul si alb de pe podeaua masonica, „tabla de sah”, si care fac planuri pentru generatiile urmatoare, reprezentate de baiatul blond masonic.

In a doua fresca au loc tulburari civile, revolte, proteste si represiuni. Istoric, masele ies de obicei la o revolta categorica atunci cand conditiile lor de trai s-au deteriorat in mod semnificativ sau atunci cand s-au adoptat politici nepopulare extreme. Se refera aceasta piesa oare la pierderea libertatilor civile si infiintarea unui stat politienesc? Exista de asemenea si un aspect metafizic al imaginii, reprezentat de catre corpurile goale care se rotesc si apar ca soarele, ceea ce inseamna ca perioada de tulburare se intampla si la nivel cosmic.

Ultima fresca da un sentiment de „misiune indeplinita”, cu personajul dominant supraveghind munca, transmitand in acelasi timp mesajul ca „munca nu este niciodata complet facuta” deoarece muncitorii sunt inca la munca grea in subteran. Aceasta este o reminiscenta a filmului Metropolis, unde o clasa de muncitori slugaresc in tacere departe in subteran ca sa sustina utopia elitei. De asemenea nu pot sa nu-mi amintesc de cei 33 de mineri chilieni cand ma uit la acesti lucratori…

   In concluzie

Frescele Bancii Americii sunt inca un exemplu ca agenda elitei este „ascunsa la vedere”. Aceste imagini gigantice, afisate pentru toti sa vada, dar concepute pentru a fi intelese numai de cativa, descrie filosofia conducatorilor elitei, cunostintele lor oculte si planul lor pentru viitor. Cum este cazul in mai toate operele de arta, este posibil ca sa interpretezi aceste picturi la numeroase niveluri si sa ajungi la concluzii diferite. Insa, este totusi dificil sa ignori temele recurente gasite in „Locuri Sinistre” (Georgia Guidestones) descrise pe Cetateanul Vigilent: simbolism predominant ocult, vestirea unei „noi ere”, dispretul pentru masele profane, celebrarea represiunii si razboiului, etc. Atunci cand se compara frescele din Bank of America cu arta de la DIA si Georgia Guidestones, putem gasi o clara consistenta in simbolismul, tonul si mesajul lor. Acest lucru ma determina sa cred ca, in spatele acestor lucruri si a multor altele se afla acelasi grup. Oricine ar fi ei, noi stim cateva lucruri sigur: sunt extrem de bogati, extrem de puternici si nu le place de tine foarte mult…pentru ca nu esti unul de-al lor.

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button