Reprezentanții Netflix au ales că ilustreze mesajul folosind imaginea ecranului principal pe care-l văd utilizatorii înainte de accesa platforma.
Așa cum reiese din imaginea publicată de Netflix, utilizatorii pot alege să vizioneze:
- Alex&Maria (cu actori din serialul The End of the F***ing World)
- Ana & Cristina (cu actori din Orange is the New Black)
- Mihai & George (cu actori din Stranger Things).
Serialele sunt difuzate de rețeaua Netflix, însă „actorii’ au nume românești.
https://www.facebook.com/NetflixRO/posts/524886781315564
Tot în contextul referendumului pentru familie, Coca Cola a publicat pe 28 septembrie un colaj cu șase sticle, grupate două câte două. Mesajul devenit viral pe Facebook a fost „Noi nu vedem nicio diferență’. Mii de oameni au comentat postarea care a fost distribuită de peste 6.000 de ori.
https://www.facebook.com/cocacolaromania/posts/2184260491607510:0
De asemenea, un spot creat de Papaya Advertising îndeamnă la boicotarea referendumului pentru familie.
Referendum pentru familie are loc pe 6 și 7 octombrie 2018. Cetățenii sunt chemați să se pronunțe dacă sunt de acord pentru schimbarea definiției familiei din Constituție, în așa fel încât formularea „căsătoria liber consimțită între soți’ să fie schimbată în „căsătoria liber consimțită între un bărbat și o femeie’.
Gunoaiele anticristului…acum ies la suprafață.
Corect.
Papaya Advertising… Sunt cei ce au dat ”liber” salariaților într-o zi de miercuri pentru a participa la proteste. Deci nu pentru a petrece mai mult timp cu familia sau pentru alte activități, și, eventual, pentru a participa la proteste dacă doresc.
Pentru această decizie politică, CEC Bank a luat decizia (politică, evident) de a rezilia contractul cu firma de publicitate, lucru care a declanșat un val de proteste și de simpatie, precum și de ”uimire” din partea agenției de publicitate.