NETFLIX boicotează REFERENDUMUL pe ultima sută de metri

Author:

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Reprezentanții Netflix au ales că ilustreze mesajul folosind imaginea ecranului principal pe care-l văd utilizatorii înainte de accesa platforma.

Așa cum reiese din imaginea publicată de Netflix, utilizatorii pot alege să vizioneze:

  • Alex&Maria (cu actori din serialul The End of the F***ing World)
  • Ana & Cristina (cu actori din Orange is the New Black)
  • Mihai & George (cu actori din Stranger Things).

Serialele sunt difuzate de rețeaua Netflix, însă „actorii’ au nume românești.

https://www.facebook.com/NetflixRO/posts/524886781315564

Tot în contextul referendumului pentru familie, Coca Cola a publicat pe 28 septembrie un colaj cu șase sticle, grupate două câte două. Mesajul devenit viral pe Facebook a fost „Noi nu vedem nicio diferență’. Mii de oameni au comentat postarea care a fost distribuită de peste 6.000 de ori.

https://www.facebook.com/cocacolaromania/posts/2184260491607510:0

De asemenea, un spot creat de Papaya Advertising îndeamnă la boicotarea referendumului pentru familie.

Referendum pentru familie are loc pe 6 și 7 octombrie 2018. Cetățenii sunt chemați să se pronunțe dacă sunt de acord pentru schimbarea definiției familiei din Constituție, în așa fel încât formularea „căsătoria liber consimțită între soți’ să fie schimbată în „căsătoria liber consimțită între un bărbat și o femeie’.

3 thoughts on “NETFLIX boicotează REFERENDUMUL pe ultima sută de metri”

  1. Papaya Advertising… Sunt cei ce au dat ”liber” salariaților într-o zi de miercuri pentru a participa la proteste. Deci nu pentru a petrece mai mult timp cu familia sau pentru alte activități, și, eventual, pentru a participa la proteste dacă doresc.
    Pentru această decizie politică, CEC Bank a luat decizia (politică, evident) de a rezilia contractul cu firma de publicitate, lucru care a declanșat un val de proteste și de simpatie, precum și de ”uimire” din partea agenției de publicitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X