România va prelua preşedinţia Consiliului UE în 2019, iar logo-ul pe care îl vom arbora la Bruxelles va fi lupul dacic. Decizia a fost luată în urma unui concurs organizat de Ministerul Afacerilor Europene şi jurizat de 19 persoane, printre care Rareş Bogdan, Dana Grecu, Bogdan Chirieac şi Bogdan Naumovici. Surse din juriu au declarat pentru „Adevărul“ că decizia în favoarea lupului dacic a fost luată cu o majoritate covârşitoare: 80%.
„Din cele 19, au fost alese de juriu, în final, 4“, au explicat sursele citate pentru „Adevărul“.
„Unul dintre argumente a fost că acest logo a primit multe voturi pe Facebook. Unii membri ai juriului au încercat să explice că logo-ul României trebuie să însemne ceva şi pentru restul cetăţenilor UE, dar votul final a fost covârşitor în favoarea lupului. Oricum, varianta pe care o vedeţi acum e una îmbunătăţită. În primă fază, scrisul era greşit şi culorile erau inversate“, au relatat surse diplomatice pentru „Adevărul“.
În jur de 80% din membrii juriului au votat pentru lup, potrivit unei alte surse din juriu.
Cine a făcut parte din juriu:
1. Alina Bârgăoanu, decan al Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice, Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative din Bucureşti.
2. Rareş Bogdan, realizator al emisiunii „Jocuri de putere“, Realitatea TV.
3. Andrei Borţun, preşedinte „The Institute“.
4. Dan Cărbunaru, director „Calea Europeană“
5. Bogdan Chirieac, analist politic.
6. Oana Cociaşu, preşedinte Consiliul Român pentru Publicitate.
7. Mihai Coman, fondator şi decan al Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Universitatea din Bucureşti.
8. Bogdan Deleanu, membru fondator „Europuls“
9. Victor Dobre, director executiv International Advertising Association.
10. Mircia Dumitrescu, grafician, pictor şi sculptor, membru corespondent al Academiei Române, secţia de Arte, Arhitectură şi Audiovizual.
11. Bogdan Enoiu, manager general McCann Erickson Bucureşti.
12. Laura Frunzeti, director executiv Consiliul Român pentru Publicitate.
13. Dana Grecu, realizator al emisiunii „Adevăruri Ascunse“, Antena 3.
14. Sabina Iosub, realizator al emisiunii „Be EU“, Antena 3.
15. Bogdan Naumovici, managing partner „23 Communication Ideas“.
16. Anne Marie Obretin, director executiv Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România.
17. Gabriel Pătru, preşedinte Asociaţia Industriei de Marketing şi Publicitate Online din România.
18. Maria Predoiu, preşedinte International Advertising Association România.
19. Iuliana Rada, director de program, Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile, Platforma RO 2019.
De bagat la cap….pt cei care se raporteaza la ” zeul dacilor”..si fac tot felul de emisiuni ca sa promoveze „spiritualitatea” lor……”spiritualitate” pe care Mantuitorul nostru Iisus Hristos a spulberat-o cu aratarea Sa! …..iar ei , acesti bravi „sustinatori” nu fac altceva decat sa implineasca cuvintle Sfintei Scripturi : ” Dar au fost din popor si prooroci mincinosi, dupa cum si intre voi vor fi invatatori mincinosi, care vor strecura eresuri pierzatoare si , tagaduind chiar pe Stapanul Care i-a rascumparat, isi vor aduce grabnica pieire”.
” Cu ei s-a intamplat adevarul din zicala : Cainele se intoarce la varsatura lui si porcul scaldat la noroiul mocirlei lui”.
ce uita sa mentioneze promotorii „zamolxianismului”este ca stramosii nostrii (dacii) s au convertit la Ortodoxie de bunavoie si relativ rapid una din cauze fiind sacrificiile umane practicate de capnobotii („preotii” pagani a lu zamolxe) si tradarii unora dintre ei an timpul invaziei romane..