X

Unii se trezesc: Un lanț de supermarketuri renunță la casele de marcat automate și angajează casieri. Director general: Răspuns la cererea clienților

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche era inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

În aceste vremuri în care tot mai mulți oameni își pierd locurile de muncă din cauza caselor de marcat automate, un lanț de supermarketuri a decis să renunțe la casele de marcat unde clienții își scanează singuri produsele și angajează casieri.

Se întâmplă în Anglia, acolo unde lanțul de supermarketuri Booths a anunțat că renunță la aproape toate casele de marcat automate din magazinele sale, ca răspuns la cererea clienților, anunță BBC.

„Credem că toți colegii noștri care servesc clienții oferă o experiență mai bună și, prin urmare, am luat decizia de a elimina casele de marcat self-service din majoritatea magazinelor noastre. Clienții noștri ne-au spus de-a lungul timpului că aceste case automante pot fi lente, pot fi nesigure și sunt evident impersonale. Avem destul de multe produse vrac, fructe, legume și produse de panificație, și când  te duci la o casă de marcat self-service cu acestea, trebuie să le identifici vizual, iar unii clienți nu știu să distingă un măr de altul, de exemplu”, a declarat Nigel Murray, directorul general al Booths.

Potrivit acestuia, mai există și alte probleme, precum verificarea vârstei, atunci când cineva cumpără alcool.

Cert este că doar două dintre magazinele companiei vor păstra casele de marcat unde clienții își scanează singuri produsele.

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Un comentariu

  1. Așa ar trebui să se întâmple peste tot. Toți comercianții ar trebui să încurajeze folosirea numerarului, nu a cardurilor de fidelitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button