X

Copiii au devenit ținta principală a propagandei LGBT

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche era inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Mai sunt doar câteva zile și intrăm în luna iunie, lună confiscată de propaganda LGBT și redenumită de ei a fi „luna mândriei LGBT”. Toate marile firme multinaționale se întrec în a le transmite mesajul. Magazinele occidentale sunt pline de produse dedicate acestora, steagurile curcubeu, un alt simbol confiscat de propaganda LGBT, flutură peste tot.

Trebuie să recunoaștem că eforturile lor de până acum au dat roade. Deja homesexualitatea și bisexualitatea au devenit, dacă nu ceva acceptabil pentru toată lumea, măcar ceva tolerabil. Acum își redirecționează eforturile pentru a face ca și transgenderismul să devină la fel. Și cel mai grav e faptul că își concentrează eforturile și asupra copiilor, nu doar a adulților.

Target este o mare companie cu aproximativ 2.000 de magazine universale răspândite în toată America și cu peste 400.000 de angajați. Conform lor, 75% din populația SUA are un magazin Target la mai puțin de 15 km distanță.

Și cum urmează luna iunie, „luna mândrie LGBT”, magazinele lor au fost invadate de produse care „celebrează” evenimentul. În fiecare sector din magazin au apărut secțiuni speciale cu produse LGBT, inclusiv în sectorul cu produse pentru copii.

Printre produsele expuse la vânzare există costume de baie feminine modificate astfel încât să poată fie purtate de băieți care se cred fete fără ca să le fie presate organele sexuale. Cred că pentru toată lumea e clar că acum se concentrează asupra copiilor. Și nu doar asta. În magazinele lor se pot cumpăra produse sataniste. Doritorii pot cumpăra, de exemplu, o broșă a diavolului cu mesajul „Satan respectă pronumele„.

Reacția americanilor obișnuiți a fost promptă, imediat au început acțiunile de boicot, iar rezultatele se văd deja. În decurs de o săptămână acțiunile Target la bursă au scăzut cu aproximativ 12%, valoare de piață a companiei scăzând cu 9 miliarde de dolari.

Și totul a început în urmă cu vreo 50 de ani aparent inocent. Au cerut să fie legalizat parteneriatul civil, exact cum se încearcă acum în România. Dacă România va ceda să nu credeți că vor trece 50 de ani înainte de a se ajunge și la noi în țară la aberațiile promovate acum în Occident.  Etapele intermediare vor fi parcurse cu viteza fulgerului, vom avea și noi în decurs de doar câțiva ani o mulțime de tineri care se vor identifica a fi LGBT, așa cum s-a ajuns în SUA, acolo unde 20% dintre cei cu vârsta cuprinsă între 18 și 35% se identifică a fi LGBT. Procent absolut exagerat, nereal, la care s-a ajuns în urma îndoctrinării copiilor încă din școala primară.

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button