X

Madonna a prezentat fanilor săi alter-ego-ul ei numit ”Madame X”. Semnificatia clipului “Medellín”

Semnificația din spatele alter-ego-ului “Madame X” și a video-ului “Medellin” ale Madonnei

Madonna a prezentat fanilor săi alter-ego-ul ei numit ”Madame X” – o agentă secretă cu mai multe personalități. Vom arunca o privire asupra simbolurilor care o înconjoară pe ”Madame X” și asupra semnificațiilor oculte din videoclipul ”Madellin”.

În articolul meu despre Video Music Awards din 2009, am poreclit-o pe Madonna ”marea preoteasă a industriei muzicale”. Zece ani mai târziu, putem spune cu siguranță că Madonna s-a ridicat la nivelul așteptărilor. Într-adevăr, de-a lungul anilor, piesele Madonnei au scos în evidență în mod constant poziția sa de putere din interiorul industriei muzicale, ea acționând deseori ca o ”nașă” pentru noile vedete.

Ca să dăm un exemplu, majoritatea aparițiilor sale publice sunt impregnate cu o dimensiune de ceremonial ritualic.

În acest  moment ”iconic” din cadrul VMA (Video Music Awards) din 2003, Madonna joacă rolul unui maestru de ceremonii într-o ”nuntă” simbolică dintre Britney Spears și Christina Aguilera. A fost ”inițierea” acestora în cercurile superioare ale industriei muzicale. Așa cum vom vedea mai târziu, și cel mai recent videoclip al Madonnei, Medellin conține de asemenea o nuntă ritualică.

Madonna este pe deplin conștientă de dimensiunea ritualică din spatele pieselor sale. Înainte de spectacolul său din pauza Superbowl din 2012, Madonna îi spunea lui Anderson Cooper:

”Superbowl este ca un fel de sfânta sfintelor în America. Voi oferi o experiență religioasă, va trebui să țin chiar și o predică. Trebuie să am un impact foarte mare”.

Și într-adevăr, spectacolul său a avut impact.

Madonna își face apariția pe scena de la Superbowl ca o reprezentare a zeiței Astarte / Ishtar. Întregul eveniment a fost înțesut de simboluri oculte (citiți articolul meu de la data respectivă aici).

În 2019, la 60 de ani, Madonna se pricepe încă. În timp ce fanii săi se laudă cu capacitatea Madonnei de a se re-inventa constant, spectacolele sale sunt, în practică, neschimbate. Ele se bazează în proporție de 100% pe agenda ocultă a elitelor, în combinație cu încercarea de a rămâne la modă prin asocierea cu artiști tineri care se bucură de popularitate.

Astfel procedează și în cazul noului său album, Madame X. Într-adevăr, tot ceea ce se ascunde în spatele acestui album reflectă agenda ocultă a elitelor, și se centrează pe lumea întunecată a programării Monarch. Și pentru a se menține în vogă, Madonna l-a recrutat pe artistul reggeaton Maluma pentru a dansa în jurul ei.

Să aruncăm o privire asupra simbolismului din spatele noii sale creații.

Madame X

Noul alter-ego al Madonnei se numește Madame X și este descrisă ca fiind ”un agent secret care își schimbă identitatea”. Și, în mod cu totul nesurprinzător, este vorba despre MKULTRA. Numele însuși trimite la lipsa unei personalități de bază.

Pe coperta albumului, numele ”Madame X” este scris pe buzele Madonnei, ca și când acestea ar fi cusute împreună: un simbol care reprezintă un sclav MK redus la tăcere de către alter-ego.

Pentru a face cunoștință fanilor săi cu aceast alter-ego, Madonna a difuzat un scurt video intitulat: Bun venit în lumea lui Madame X. Videoclipul de 59 de secunde înglobează o sumedenie de simboluri MK.

Piesa începe cu Madonna spunand:

”Madame  X este un agent secret care călătorește în jurul lumii, schimbându-și identitatea, luptând pentru libertate, aducând lumină în locurile întunecate”.

Trebuie să menționăm că unul dintre scopurile proiectului MKULTRA este crearea de agenți secreți care își schimbă personalitatea în prezența anumitor factori declanșatori. ”Luptând pentru libertate și aducând lumină în locurile întunecate” este un cod care înseamnă ”făcând tot ceea ce dorește elita ocultă”.

Madonna continuă apoi cu enumerarea diferitelor ”identități”:

”Madame X este dansatoare, profesoară, șef de stat, menajeră, jokeu, prizonieră, studentă, mamă, copil, învățătoare, călugăriță, cântăreață, sfântă, curva”.

La final Madonna face trimitere directă către programarea Betta Kitten. Imaginile care se derulează în timpul acestor cuvinte au directă legătură cu programarea Monarch.

         Un manechin fără perucă – simbol clasic care reprezintă un sclav MK.

O mască plutește în aer câteva secunde. Masca reprezintă alter-ego-urile schimbătoare ale sclavilor MK

Manechin fără ochi si creier, o altă modalitate de reprezentare a unul sclav MK

Madame X are în permanență un ochi acoperit – o modalitate convenabilă de a afișa simbolul unui singur ochi

                    Aici poartă ceva pe cap – posibil un instrument de tortură?

Această simbolistică deschide scena pentru piesa Medellin. Cântecul și videoclipul care îl însoțește promovează intens pe Maluma, un artist reggaeton din Columbia, extrem de popular în rândul tinerilor. Cu alte cuvinte, el este un recrut perfect pentru marea preoteasă din industria muzicii.

Medellin

Coperta piesei prezintă tema videoclipului: Madonna, care ocupă poziția dominantă în cadrul fotografiei, îl ține pe Maluma cu o simbolică mănușă roșie. Bineînțeles, ochiul ei este ascuns sub un petic, reprezentând faptul că este un ”agent” al elitei oculte.

Videoclipul începe cu o rugăciune care se referă la controlul minții de tip Monarch.

Videoclipul începe cu Madonna care se roagă.

Ea spune:

”Dumnezeule,

cum aș putea avea încredere în cineva după atâția ani de dezamăgiri și trădări? Cum să nu vreau să fug? Încă o dată și încă o dată….să evadez….nu voi fi niciodată ceea ce societatea se așteaptă ca eu să fiu…am văzut prea multe….nu mă pot întoarce înapoi…am fost răpită, torturată, umilită și abandonată”.

Ultima frază însumează trauma care stă la baza controlului minții în cadrul programării Monarch. Sclavii sunt răpiți pentru a fi torturați, umiliți și abuzați pentru a disocia.

În scena următoare, Madame X este un instructor de dans care poartă haine de călărie completate cu o cravașă.

Madame X este îmbrăcată în culorile elitei: roșu, alb și negru.

Textul primei strofe descriu disocierea unui sclav MK în urma drogării. Maluma aprobă în Spaniolă (n.tr. în italice).

Am luat o pastilă și am avut un vis

(Și eu)

M-am întors în timp pe vremea când aveam 17 ani

Mi-am permis să fiu naivă

(Spune-mi)

Să fiu o persoană care nu mai fusesem înainte

(Îmi place)

Am luat o înghițitură și am avut un vis

Și m-am trezit în Medellin

(Îți place?)

Soarele îmi mângâia pielea

(Spune-mi)

Un alt eu putea să înceapă

(Wow)

Așadar Madonna a luat o pastilă și a devenit ”o persoană care nu mai fusese”, apoi a luat ”o înghițitură” (n.tr. din ceva) și apoi ”o altă ea putea să înceapă”. Acestea sunt referințe la un alter-ego declanșat în urma drogului (drogurile se folosesc în programarea MKULTRA pentru a înlesni disocierea).

Apoi Madonna îi spune în video lui Maluma să vină la ea și lucrurile devin sexuale … și inconfortabile.

O femeie de 60 de ani care suge degetul mare de la picior unui tip de 25 de ani. De ce?

După câteva sărutări și alte scene care fac privitorul să treacă de la ”plictisit” la ”oripilat” lucrurile iau o întorsătură rituală: Madame X și Maluma se însoară.

Deși sunt sigur că nu mai e virgină, Madonna poartă o rochie albă și văl, simbolurile purității. Maluma este îmbrăcat în roșu, culoarea sacrificiului și a inițierii.

Nu este o nuntă între doi oameni care se iubesc. Este o inițiere. Maluma, un star în creștere în industria muzicală se însoară cu Madame X – o reprezentantă a elitei oculte MK.

Faptul că oaspeții nunții sunt numai ciudați în locul familiei și prietenilor este un alt indiciu asupra caracterului ritual al nunții.

Videoclipul se încheie cu Maluma purtând vălul lui Madame X și sărutând-o pe frunte. Inițiere completată.

În concluzie

Dacă ați mai citit articole pe acest site probabil că v-ați dat seama că tot ceea ce se întâmplă în Madame X este în concordanță perfectă cu agenda impusă industriei muzicale. Madame X  afișează toate simbolurile MKULTRA, codurile culorilor oculte și simbolurile rituale pe care le-am mai văzut și la Britney Spears, Lady Gaga, Rihanna, Beyonce, și mulți alții.

În vreme ce criticilor de muzică le place să afirme că toți artiștii tineri sunt ”influențați” de Madonna, există un dedesubt: toți acești artiști sunt obligați să afișeze un set specific de simboluri și o anumită narativă în munca lor, chiar și Madonna. De ce? Pentru că există un efort evident pentru ”omogenizarea” culturii de masă, pentru a o face cât mai aservită agendei elitei oculte.

Și, la vârsta de 60 de ani, Madonna încă are nevoie să afișeze simbolul un-ochi. De ce? Să o lăsăm pe Madonna să ne explice singură, prin intermediu unei postări de pe contul său de Instagram: ”Cănd îți vinzi sufletul diavolului nu mai ai dreptul să-l ceri inapoi”.

P.S. If you appreciated this article, please consider showing your support through a small monthly donation on Patreon. If you prefer, you can also make a one-time donation here. Thank you.

Categorii
Muzică
cuvinte cheie
NOTĂ OrtodoxINFO

Pe numele sau real Louise Ciccone (nascuta pe 16 august 1958), cantareata, castigatoare a sapte premii Grammy si laureata a doua Globului de Aur, este considerata o gay icon de catre comunitatea de sodomiti cu care a facut cunostiinta inca din adolescenta, prin profesorul sau de balet.

Adepta kabbalah:

16 august 1958 – S-a nascut Madonna, adepta Kabbalah, gay icon si promotoare a simbolurilor Noii Ordini Mondiale

Mai obisnuieste sa spuna:

Cred că oricine trebuie să se căsătorească măcar o dată în viaţă, pentru a vedea cât de stupidă este această instituţie”

Iat-o si la Premiile Grammy 2015:

Din aceste motive, Biserica Ortodoxa Bulgara a avut o asemenea atitudine:

BULGARIAN CHURCH LEADERS PROTEST MADONNA CONCERT

Cititi va rugam si:

Origini și tehnici de control al minții: PROGRAMAREA MONARCH – o continuare a proiectului MK-ULTRA

 

Articole asemănătoare



Vă rugăm să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

10 comentarii

  1. Diavolii ăștia… nu prea trebuie luați în seamă. Să ne ferim de lațurile lor da…dar ei,personal,nu trebuie băgați în seamă.

    1. Bogdan

      Nu doar tara arde, ci intreg Pamantul. Iar unele dintre motive le gasesti explicate tocmai in asemenea articole.

  2. @ Bogdan, despre Bogdan

    Așa cum am mai spus, riguroși și bosumflați peste tot.

    M-am zdrelit suficient de astfel de indivizi.
    Energofagi și chinuitori.

    Dacă nu-ți convine site-ul acesta mergi pe un site creștin așa cum îți place ție.

    Ești cumva acționar la acest site iar acest lucru îți dă dreptul să strâmbi din nas asupra politicii editoriale?

    Este o afacere privată. Nu un bun public.

    Mărturisesc că anumite abordări ale acestui site sunt totalmente nemulțumitoare pentru mine dar asta nu mă împiedică să comentez la anumite articole și să constat că până acum nu am fost cenzurat niciodată în ciuda faptului că acele comentarii ale mele atacau abordarea siteului.

    Cred că totuși ne mai putem bucura de un pic de libertate nu-i așa?

  3. Nu va pot intelege de ce acordati atata spatiu acestei individe expirate care pentru publicitate a fost capabila sa promita sex oral votantilor lui Hilary Clinton.Tot pentru notorietate se face purtatoarea de cuvant a oricarei idiosincrazii .La Holywood nu se dau pensii ?Ca e timpul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO se bazează strict pe cititorii săi mulți, care sprijină fiecare cât poate acest demers. Vă punem la dispoziție conturi bancare sau varianta PayPal de mai jos. Fără sprijinul vostru acest proiect se poate diminua, până la dispariție.

Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Reclamele sunt blocate

Te rog să ne susții, deblocând reclamele.