X

Toate s-au umplut de antihrist, iar preoții din România sunt într-o așteptare continuă a pasului următor – URGIA

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

HRISTOS A ÎNVIAT!
Toată lumea e cu așteptarea. Preoții din România așteaptă nu știu ce ca să întrerupă pomenirea. Aproape toți clericii din România, dar văd că și unii din Grecia, așteaptă să se vină cu implantarea cipului pe mână și pe frunte ca să spună sau să facă ceva. Fiecare așteaptă pe bucățele, unii cu pecetluirea, alții cu ecumenismul, sau alții nu mai așteaptă nimic, și stau așa în așteptare fără să informeze poporul – care a devenit între timp, așa cum s-a spus, populație – despre ceea ce se întâmplă, despre care este de fapt realitatea în care trăim. Cei care au dreptul și obligația să învețe poporul în biserică, așteaptă, și între timp nu fac nimic, în timp ce semnele că apocalipsa este foarte aproape sunt tot mai multe și mai evidente. Toate s-au umplut de antihrist: semnul/semnele fiarei este omniprezent: toate sint marcate cu 666 pe tot pamintul. Apostazie, ecumenism, calcarea in picioare a valorilor familiei, natiunilor, adevaratei educatii sau culturi benefice, constructive. Semnele vin peste noi cu toptanul, ne sufocă, iar cei care ar trebui să tragă semnale de alarmă, să explice, să învețe, să povățuiască, să îndrume, pentru ca asta este datoria lor, așteaptă, ca și cum nu ar exista încă niciun pericol iminent. Ce sa mai asteptam!?. Pr. Serafim Rose spunea încă acum 50 de ani și mai bine că este deja prea târziu. Știți cu cum e cu așteptarea asta? Calmul dinaintea furtunii. Bate la ușă o cruntă recesiune economică, al treilea război mondial, foametea, haosul etc., și noi stăm în așteptare ca să vedem ce se mai întâmplă.

In nici un caz Parintii Paisie Aghioritul si Iustin Parvu nu pot fi pusi la nici o indoiala! Slava Domnului ca ni i-a dat! Sa avem sfintele lor rugaciuni. Sfintii rusi (ca pr. Nicolae Ragozin, arhim. Hristofor de Tula, pr. Vasile Novikov) au fost si mai vehementi impotriva actelor de orice fel, si Sfantului Paisie i s-a aratat Sf. Eufrosinia care i-a descoperit ca orice act de identitate modern e de la cel rau. Si insusi Sf. Paisie s-a opus documentelor introduse in vremea sa de statul grec, care din cate stiu n-aveau inca CIP. E imposibil sa greseasca atatia traitori ortodocsi cu viata sfanta, mai ales ca Apocalipsa o vedem ca se implineste treptat sub ochii nostri. Sf. Ioan Teologul n-a stiut in vremea sa de calculatoare si totusi ne-a avertizat in Apocalipsa de „numarul numelui” adica de codificarea electronica a numelui de catre sistemul lui antihrist. Iar Biblia de la 1688 e mai precisa, nu zice ca vom fi siliti de cineva sa primim insemnarea, ci termenul folosit este „VA FACE”. Din pacate bibliile moderniste editate de patriarhie, au inlocuit mult textul revelat al Bibliei (in lb. romana Biblia de la 1688 a Sf. Constantin Brancoveanu e cea mai buna, are si „girul” a doi sfinti, unul martir care a contribuit material la traducerea Bibliei si altul ierarh), astfel incat unii, luandu-se dupa traducerile moderne „va sili” asteapta o bagare fortata pe gat a insemnarii. Nici nu va imaginati cat de multe alte lucruri sunt schimbate in bibliile de azi, comparativ cu cea de la 1688. Si nu numai la cele de azi, ca planul e inceput de sute de ani. Asa se face ca am ajuns in situatia asta. Oamenii trateaza cu superficialitate lucrurile, se tace, si vrajmasul lucreaza de zor. Azi mai da jos o caramida, poimaine alta, si te trezesti fara biserica. Pe termen scurt nu e observabil, insa in timp se denatureaza tot, si asa ajungem sa nu mai fim in Dreapta Credinta.

Fericita Matroana a zis clar ca slugile antihristului vor pune inaintea noastra crucea si painea sa alegem, dar asta nu-nseamna ca vor veni la noi in casa sa ne forteze vreo alegere, ci noi insine trebuie sa refuzam painea data de sistemul lui antihrist si sa alegem crucea. Si Sf. Paisie zicea despre ultimii persecutori ca ei vor fi „civilizati”, „europeni”, nu-ti vor impune nimic cu forta cum multi se asteapta, dar fara insemnare te vor lasa lipsit de orice ajutor al sistemului lor anticrestin (ganditi-va ca fara CNP nu mai poti sa lucrezi legal, nu mai poti cumpara sau vinde proprietati si bunuri de valoare, nici macar in relatie cu institutiile statului nu mai poti face nimic, nici macar pensia n-o poti lua, nici taxe sa platesti, nici la spital sa primesti ingrijire, esti practic la mila lui Dumnezeu).

Trebuie marturisit impotriva primirii numarului numelui (codificarea numerica a identitatii noastre). Buletinele romanesti de altfel au, spre batjocură și spre obișnuirea mentalului, pe 666 sub poza mica din dreapta, unde scrie in latina cu litere sex sexe sex (sex inseamna 6 in latina). Si cu lanterna cu ultraviolet puteti vedea deja pe buletinele plastifiate destule semne masonice – ochiul vulturului pe capul pozei din buletin, pe spate vedeti o roata cu 12 zimti (cele 12 semintii ale lui Israel ce conduc lumea). Practic la noi caderea s-a produs odata cu acceptarea in 1978 la presiunile FMI a CNP. Marii nostri duhovnici n-au avut acte cu CNP, n-au primit inovatiile astea, despre CIP-uri si biometrie nici nu mai poate fi vorba ca alea-s caderi si mai mari ce te duc la imposibilitatea de a te mai opune insemnarii finale. Noi nu trebuie sa cadem in ispita de a ne justifica slabiciunile si lepadarile, sa traim o ortodoxie mincinoasa, caldicica, ci sa fim constienti de Adevar, ca traim vremi de mucenicie, si sa nu ne bazam pe fortele noastre slabe. Nimic ce vine de la francmasoni nu e bun, si statul nostru la fel ca cel rus dupa asasinarea ultimului tar, e condus de aceeasi posedati ce lupta cu sarg impotriva lui Dumnezeu si care au spurcat tot ce au atins. La drept vorbind, daca am avea o traire ortodoxa plina de dragoste autentica am fi putut inchega pana acum comunitati destule de credinta pe modelul Amish din SUA si sa traim in afara sistemului, fara CNP, salariu si pensii etc. Din pacate, dragostea multora s-a racit, mai e si neincrederea si duhul lui antihrist care bantuie acum prin lume si ne face total netrebnici in implinirea binelui propus (de multe ori ne propunem sa facem un efort mantuitor pt. aproapele si apar in calea noastra numai piedici si scarbe incat nu realizam nici jumate din binele dorit altora etc).

Bunul Dumnezeu si Maica Domnului, cu toti Sfintii si toate Puterile ceresti sa ne miluiasca si sa ne dea puterea de a trai si muri crestin-ortodocsi, fara nici un fel de compromis, pana la sfarsitul vietii noastre si in vesnicie. Sfarsitul e aproape, si antihrist la fel, dar sa nu ne fie frica nici sa deznadajduim, ca mila lui Dumnezeu ramane in veac si daca noi Il rugam, ne va da El har sa rabdam si sa trecem cu bine peste toate. Sunt destui preoti constienti de pericolul acceptarii CNP – Dumnezeu sa-i intareasca sa marturiseasca! Nu va fie frica, cel rau nu va poate face nimic, numai noi insine prin pacat ne facem rau. Preotii prigoniti de slugile necuratului mare plata de la Dumnezeu au atat aici cat si in ceruri. Problemele ce tin de mantuire (acte de identitate cu numar personal, ecumenism) trebuiesc tratate clar, ca omul sa cunoasca, altfel, ierarhii si preotii care tainuiesc acestea vor da socoteala pt. caderile pastoritilor lor. Si nu te scoate nimeni din iad ca vezi Doamne tu faci ascultate, cum am auzit pe la cativa frati. Mare inselare, nu va culcati pe o ureche, nu vicleniti impotriva lui Dumnezeu. Noi trebuie sa fim si constienti ce vremuri traim, si cat de mult ii lupta dracii pe preoti si arhierei, pe duhovnici. Daca eu cad, dracul nu castiga mult, ca-s gunoi si neinsemnat, dar daca il biruieste pe un preot, ii surpa pe multi din cei pastoriti de el.
Pregatiti-va, ca vine Domnul! Da-i viata ta lui Hristos! Hristos te iubeste, de aceea vedem ca apar tot mai multi oameni care ne avertizeaza de vremurile astea. Practic Hristos ne vorbeste, ne cheama la pocainta, plange pentru noi, insa noi nu vrem sa ascultam… Ce mai asteptam, sa inceapa urgia? Oare ce credeți că se poate întâmpla? Ma iertati de indraznire! Dumnezeu sa ne miluiasca pe toti si sa ne trimita harul Sau ca sa ne ridicam din caderi, sa nu ne mai lepadam in veci de El! Mult mi-a mai trebuit sa pricep ca in afara de Dumnezeu, nimic nu are sens, ca chiar nu ai la ce sa te-ntorci de la Cel ce este Calea, Adevarul si Viata, si sa vrei. Nu ne ramane decat un singur drum in viata: implinirea voii lui Dumnezeu si eliminarea oricaror obstacole din calea dragostei lui Hristos (CNP, ecumenism, traire caldicica etc). Doamne-ajuta!

 

Textul de mai sus circula pe whatsapp si este o combinatie a comentariilor postate de cititorii și Dan la articolul EU CRED CA GRESESTE: Preotul Theodoros Zisis spune ca Sfântul Paisie Aghioritul a fost influențat de neoprotestanti și liniștește credinciosii asigurandu-i ca nu exista cifra 666 nici în cipuri și nici în buletine

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

54 comentarii

  1. Buna ziua!
    Despre veridicitatea Bibliei de la 1688 as vrea sa subliniez ca Vechiul Testament într-adevăr s-a tradus după Septuaginta și consultată Vulgata însă Noul Testament din păcate este tradus după Vulgata și consultata Septuaginta. Acum despre Vulgata din câte am citit este versiunea catolică și care difera mult de original pentru ca Vulgata a stat la baza traducerii versiunii iezuite a Bibliei, numita parcă versiunea Douane. De asemenea versiunea asta Vulgata a stat la baza traducerilor moderne ale BIBLIEI dintre care cea mai secatuita de adevăr este asa zisa Biblie pe care o au Martorii lui Iehova. Deci atenție la tot ce a influențat Vulgata și deci atenție la Noul Testament din versiunea Bibliei de la 1688. Sa fie studiată în paralel cu alte traduceri iar pentru cine știe engleza, King James este cea mai fidela originalului.
    Doamne ajuta!

    1. “Sa fie studiată în paralel cu alte traduceri iar pentru cine știe engleza, King James este cea mai fidela originalului.”
      Asta ma face sa cred ca tot ce-ai spus este gresit. Aceasta versiune protestanta King James este opera unui francmason homosexual ce a pus pe coperta simboluri masonice. Normal ca unii ar avea interes sa produca dezinformari cum ca varianta lor e fidela iar altele nu.

      https://ortodoxinfo.ro/2018/12/16/invataturile-secrete-din-toate-timpurile-cea-mai-importanta-carte-de-referinta-pentru-simbolismul-ocult-scrisa-de-manly-p-hall/
      “Recunoscându-i realizările intelectuale, King James i-a predat lui Bacon manuscrisele traducătorilor a ceea ce a deveni Biblia Regelui James pentru presupusul scop de a le verifica, redacta și revizui. Documentele au rămas în posesia sa timp de un an dar nu se știe ce s-a petrecut în acel timp. William T. Smedley scrie: “Se va dovedi în cele din urmă că întreaga schemă a Versiunii Autorizate a Bibliei i-a aparținut lui Francis Bacon.”

      Prima ediție a Bibliei Regelui James conține un frontispiciu criptic. A introdus Bacon ceva criptografic în Biblia Autorizată ce nu putea include în text – cheia secretă rozicruciană către “creștinismul” mistic și masonic?”

      Precum se afirmă în acest ultim paragraf, coperta primei ediții a versiunii Regelui James conține anumite simboluri ezoterice asociate cu Ordinul Rozicrucian.

      In partea de jos a coperții se află un simbol unic: Un pelican hrănindu-și puii cu propriul sânge.

      Acest simbol antic reprezintă sacrificiul de sine și este un component important al imagisticii rozicruciene (remarcați trandafirul de pe cruce).

      Several authors believe that despite his marriage Bacon was primarily attracted to the same sex.[46][47] Forker,[48] for example, has explored the „historically documentable sexual preferences” of both Francis Bacon and King James I and concluded they were both orientated to „masculine love”, a contemporary term that „seems to have been used exclusively to refer to the sexual preference of men for members of their own gender.”[49] The well-connected antiquary John Aubrey noted in his Brief Lives concerning Bacon, „He was a Pederast. His Ganimeds and Favourites tooke Bribes”.[50] The Jacobean antiquarian, Sir Simonds D’Ewes implied there had been a question of bringing him to trial for buggery,[51] which his brother Anthony Bacon had also been charged with.[52]

    2. Geo, stii cine a fost Episcopul Mitrofan al Husilor? Dar Gherman al Nissei Capadociei? Sa comparăm aceasta capodopera ce este Biblia Cantacuzino, cu scrijelelile unui eretic?

  2. Bun text, scris din inimă, ca de la inimă de creștin, la alta!
    La fel a scris și Robert la https://ortodoxinfo.ro/2019/04/29/eu-cred-ca-greseste-preotul-theodoros-zisis-spune-ca-sfantul-paisie-aghioritul-a-fost-influentat-de-neoprotestanti-si-linisteste-credinciosii-asigurandu-i-ca-nu-exista-cifra-666-nici-in-cipuri-si-nic/

    ”Răscumpărați VREMEA pentru că este PUȚINĂ” , până la apăsarea pe buton și desfășurarea evenimentelor în avalanșă, de nici nu te vei fi dezmeticit ce se întâmplă, că vine alt val, altul și mai mare ca precedentul! Așa va fi! Ceea ce știm/aflăm AZI, ne va fi de folos….ca niște flash-uri va acționa pe retină aducându-le din conștiință la suprafață!
    Iar ACUM, ceea ce am învățat în anii trecuți, trebuie pus în practică și neapărat căutarea cu ardoare a dobândirii Darului Sf.Duh, ca să lucreze în inimă și să ardă spinii patimilor și-a legăturilor lumești ce ne trag ca niște lanțuri în jos, privind ca majoritatea amețiți, anesteziați, mintea lucrând/procesând lucid evenimentele trecute, prezente și viitoare, dar incapabilă să dea semne sistemului nervos central pentru a ne mișca de pe loc și de a fugi direct în brațele Lui Hristos!

    N-am vrut să supăr lumea de pe-aici, dar e mai târziu decât credem…așa cum a spus Sf.Serafim Rose!
    Toți au picioarele prinse-n CLISA vremurilor șoptindu-le diavolul că nu acuma vine, ci mai târziu, când n-or să mai fie ei în viață! Știți de la câți am auzit asta? De la majoritatea!
    Iar dacă le mai trântești una-două și încep parcă să simtă că nu-i așa, ți-aruncă, ”E, cum o vrea Domnul!”, aruncând lenea, comoditatea iar apoi LEPĂDAREA tot în capul Lui Dumnezeu, când tocmai El nu vrea să fim delăsători și/sau proști la minte, ci înțelepți ca șerpii!
    Iar pe preoții pe care i-am întrebat, au două vorbe mari și late: ”Nu scăpăm, degeaba vă agitați!” și ”Să aveți grijă mai întâi de propriul suflet și propriul sfârșit care nu știți când vine…”

      1. Hristos a inviat!
        Biblia din 1688 este mai usor de inteles pentru cei care au copilarit la tara. In anumite parti se mai pastreaza arhaismele.

  3. Adevărat a Înviat.
    Ați atins totul.Foarte tare, Dumnezeu cu Maica Domnului dimpreună cu toți Sfinții să vă ocrotească pe baricadele de unde ne luminați.
    Vreau Biblia de la1688.

  4. https://www.cotidianul.ro/fostul-ambasador-sua-impreuna-cu-presedintele-raiffeisen-bank-si-cu-don-lothrop-construiesc-un-oras-langa-cluj-napoca/

    In vreme ce românii nu mai pot construi nimic in tara lor,  pentru ei, un km de autostrada, un spital, o canalizare… pentru ca le este frica sa mai semneze ceva de frica “justitiei independente” si a statului de “drept”, ev reii isi construiesc in tara noastra, nestingheriti, un oras special de lux cu locuinte de lux !
    goimii sa nu cumva sa ridice capul, pot sta si in saracie…pot fi goniti din tara lor…pot fi jefuiti in voie cu “valori” occidentale cu  privatizari liberalizari si investitori…
    politica din ultimii 30 de ani o demonstreaza din plin…

    1. Hristos a înviat!
      Doresc sã achizitionez si eu un exemplar al Bibliei brâncovenești.
      Mulțumesc.

    1. Sa cautam Prohodul Domnului necenzurat si Acatistul Sfintelor si Mantuietoarelor Patimi pe care ecumenismul eretic le-a modificat!

  5. Totuși textul ăsta e o compilație. Autorul/autoarea a dat copy/paste la comentariul făcut de mine, l-a mai schimbat puțin, fără a indica însă sursa. Vezi mai jos comentariul și link-ul articolului. Nu știu dacă și restul articolului este tot copy/paste fără a indica sursele.
    Asta nu înseamnă că articolul nu e folositor, dar ca și creștini ortodocși ce ne numim, ar trebui să fim și corecți, nu-i așa?
    În rest numai de bine.

    R spune:
    29 aprilie 2019 la 12:04
    „Am spus în aceasta Sinaxa ca este important sa stăm în așteptare, sa așteptam să se întâmple toate acestea, ca sa fim cu siguranța în baza invataturii Sfintilor Părinți.”
    Toată lumea e cu așteptarea. Preoții din România așteaptă nu știu ce ca să întrerupă pomenirea. Aproape toți clericii din România, dar văd că și unii din Grecia, așteaptă să se vină cu implantarea cipului pe mână și pe frunte ca să spună sau să facă ceva. Fiecare așteaptă pe bucățele, unii cu pecetluirea, alții cu ecumenismul, sau alții nu mai așteaptă nimic, și stau așa în așteptare fără să informeze poporul – care a devenit între timp, așa cum s-a spus, populație – despre ceea ce se întâmplă, despre care este de fapt realitatea în care trăim. Cei care au dreptul și obligația să învețe poporul în biserică, așteaptă, și între timp nu fac nimic, în timp ce semnele că apocalipsa este foarte aproape sunt tot mai multe și mai evidente. Semnele vin peste noi cu toptanul, ne sufocă, iar cei care ar trebui să tragă semnale de alarmă, să explice, să învețe, să povățuiască, să îndrume, pentru ca asta este datoria lor, așteaptă, ca și cum nu ar exista încă niciun pericol iminent. Pr. Serafim Rose spunea încă acum 50 de ani și mai bine că este deja prea târziu.
    Știți cu cum e cu așteptarea asta? Calmul dinaintea furtunii.
    Bate la ușă o cruntă recesiune economică, al treilea război mondial, foametea, haosul etc., și noi stăm în așteptare ca să vedem ce se mai întâmplă. Oare ce credeți că se poate întâmpla?

    https://ortodoxinfo.ro/2019/04/29/eu-cred-ca-greseste-preotul-theodoros-zisis-spune-ca-sfantul-paisie-aghioritul-a-fost-influentat-de-neoprotestanti-si-linisteste-credinciosii-asigurandu-i-ca-nu-exista-cifra-666-nici-in-cipuri-si-nic/

    1. “Nu știu dacă și restul articolului este tot copy/paste fără a indica sursele.”
      Asa e, textul e o compilatie între ce ai spus tu şi ce a spus Dan, tot în articolul citat de tine.

      Doamne ajută !

    2. R

      Iertare, sora draga. Fratele Gabriel nu prea s-a uitat la comentarii in ultima vreme, asa ca nu si-a dat seama. Am pus eu la finalul articolului completarea:

      Textul de mai sus circula pe whatsapp si este o combinatie a comentariilor postate de cititorii Raluca și Dan la articolul “EU CRED CA GRESESTE: Preotul Theodoros Zisis spune ca Sfântul Paisie Aghioritul a fost influențat de neoprotestanti și liniștește credinciosii asigurandu-i ca nu exista cifra 666 nici în cipuri și nici în buletine”

    3. R,

      si crezi tu ca cele zise de tine sant zise doar de tine, si prima data, sau si de x, sau doar de y ?

      Mai erau unii care erau cu drepturile de autor in sus, drepturile de autor in jos, si s-a vazut in final. Lasa frate, mesajul e important, nu cine si cand a zis.

      Astea nu sant vremuri ca sa o facem pe nedreptatitii… Stii cum e cu fericirile, nu?

      1. Frățioare, e vorba de corectitudine. Adică dacă faci copy/paste după vorbele cuiva, spune și de unde le-ai luat, dă un link ceva. Asta e tot. Nu e vorba nici de drepturi de autor, nici de nedreptăți. E vorba de a fi corect, că doar suntem ortodocși, nu-i așa? Și apoi teoria o știm, dar ce facem cu practica? Ne tot împiedicăm lucrurile astea mici și nesemnificative, pe care uităm să le facem bine. Capisci?

        1. R,

          Eu am citit prima data de “Toate se umplu de Antihrist” cu referire la aceste vremuri, in cartea “Staretii despre vremurile din urma” in care se gaseste un extras din cartea “Cugetarile unei inimi smerite. Un document din secolul al XV-lea despre viata duhovniceasca“.

          Sant aprope sigur ca ai citit aceasta carte. Ne raman in cap diverse exprimari, fragmente, si le folosim, mai ales daca credem tare in ele. Mentionam noi de fiecare data de unde le-am citit, auzit? Nu. Nici tu, nici eu. Si de asta am intervenit, pt ca daca eu nu le mentionez, cum ar fi corect dupa ceea ce spui tu, atunci nici eu nu ar trebui sa am pretentia de a fi citat, cum ca astea ar fi toate din capul meu. Ceea ce ai spus tu, si ceea ce se spune in articol, s-a mai spus de n ori pe saccsiv, de exemplu. Ai mentionat tu asta? ca sa fii corecta
          Cam tot ce se spune acum pe ortodoxinfo legat de problemele astea s-a tot spus din 2009 incoace, nu prea mai e nimic nou, dar e bine sa le reamintim, ca se uita. In plus, se exprima aceleasi idei in forme diferite, si asta e foarte bine, ca pe unul il atrage o forma de expunere, pe altul alta forma…

          Si de asta eu consider ca nu e bine sa fim asa teposi cand nu se mentioneaza marea noastra contributie.
          Cand e vorba de un blog, cand se preia un articol de catre alt blog, acolo e altceva, si acolo se potriveste ceea ce spui tu, si nu la comentariile de pe bloguri.

          O intrebare ramane: tu esti corecta?

          1. Frățioare știi ce înseamnă copy/paste?
            Tu cât de corect ești ca să mă iei pe mine la întrebări?
            Nu am citit cărțile despre care vorbești.
            Cred că ne raportăm la valori diferite, sau cel puțin înțelegem diferit aceleași valori. Dar asta nu este nici o problemă. Am văzut multe la viața mea, așa că nu mă mai miră nimic.
            Pentru mine subiectul e închis.
            Sănătate.

          2. nota redactor Gabriel:
            mentionez ca mesajul compilat din mai multe comentarii de pe acest portal a circulat pe whatapp si l-am primit si eu, nestiind care este sursa, pentru ca nu am consultat comentariile in ultimele zile.
            sper ca acum R sa intelegi si sa nu ne acuzi tocmai pe noi ca ti-am copiat textul

          3. Redactor Gabriel,
            a explicat saccsiv mai sus și am înțeles, și nu vă acuz de nimic.
            Cineva a făcut o compilație și a trimis-o prin eter pe whatsapp, și eu am sesizat acest lucru. Nu am bănuit că remarca mea va face atâtea valuri. Asta e tot.

        2. Imi pare rau,R, dar se pare ca nu ai inteles sensul simbolic si importanta acestei ,, compilatii”- stie si autorul si nici nu ascuns sursele.E minunat cum a avut ideea de a impleti cu pricepere zisele noastre , intr-un cuvint polifonic care are astfel forta de convingere asupra adevarului, realitatii.Ceea ce spui tu este despre altceva…
          Iertare!

  6. Este vorba,mai mult,de o dispoziție a noastră de a renunța la tot,intr-o secundă. La aceasta se cuvine să lucrăm. Asta stă în puterea noastră.,,… Cel ce este pe acoperiș să mu mai coboare în casă iar cel ce va fi la câmp să nu se mai întoarcă să-și ia haina !…” Dumnezeu nu ne lasă de izbeliște așa cum nu l-a lăsat nici pe Noe la vremea potopului ci ,,i-a construit” arca de scăpare căci singur nu ar fi putut.Dnezeu ne va pregăti si nouă o oportunitate de scăpare…nu știu care dar va fi în scurt și cine nu va fi pregătit nu va profita de ea.Așa cum Lot a trebuit să iasă din cetate în câteva ore sau ,creștinii să iasă din Ierusalim in scurtul armistițiu acordat de trupele lui Vespasian.Așa cum ,Domnul Însuși, a fugit în Egipt și multe alte exemple care nu sunt date degeaba în Biblie.Atunci nu mai trebuie privit înapoi.Nu va mai fi timp de postat pe f.b. să-ti anunți prietenii sau intenția. Așa cum vulturul știe unde este ,,hoitul” așa creștinul va trebui să înțeleagă că acela va fi momentul și oportunitatea.Și în apocalipsă este menționată o ,,refugiere” în pustiu și o intervenție divină, o revărsare care va înghiții urmăritorii și prigonitorii femeii refugiate în pustiu.Avertismentele sfinților părinți au fost tocmai pt.a dobândi această stare la care vom ajunge doar dacă ne îngrădim ,cât mai mult,de ,,oferta” sistemului antihristic.Să nu-l lăsăm să ne cuprindă trupul și mintea și, mai ales ,inima.

  7. Hristos a inviat!
    Minunata ideea de a face aceasta sinteza polifonica! Multumim celui/celei ce a alcatuit-o cu pricepere! As fi vrut sa mai spun ca oricine ar citi Scriptura si ce spun Sfintii Parinti de la inceputuri pina azi, chiar ateu fiind, om de stiinta sau de alta credinta fiind, si-ar da usor seama ca tot ce s-a profetit s-a implinit si se implineste pas cu pas , sub ochii nostri , din toate directiile : duhovniceste, politic, tehnico-stiintific.Toate converg spre caderea omului si imparatia satanei prin antihrist.
    Parintele Elpidie a zis, intre altele, sa-L iubim pe Hristos din toata inima, sa ne ,,indragostim” de El si sa nu ne temem ci sa avem toata increderea ca nu ne va lasa , sa ne lasa in voia si grija Sa.
    Acum , cind inca mai e lumina , chiar diminuata, trebuie sa rascumparam vremea si sa ne pregatim, cit ne msi putem spovedi, impartasi, ruga…Si sa marturisim Adevarul celor ce mai vor sa-L primeasca.
    Vremurile sint viclene spre inrautatire.
    Oamenii s-au schimbat.E mai vizibil la tineri,dar si multi batrini sint ca sarea care s-a stricat.Vom fi tot mai putini si mai insingurati, pina la izolare…
    Ava Agaton zicea:Pina nu voi fi eu si Dumnezeu…Iata, vine vremea cind fortati vom fi izolati, postitori si prigoniti sau omoriti pentru Hristos si Sfinta Sa Cruce.O mare cinste!Sa ne ajute Dumnezeu sa fim vrednici si nu tradatori.

  8. Despre cel mai mare și odios eveniment ce ni se pregătește tuturor românilor odată cu venirea papei, vă rog spune-ți ce-i de făcut?
    Nimeni în spațiul public nu scoate o iotă.Este cel mai mare păcat după cum îmi spunea sfântul de la Petru Vodă ,păr.Iustin Pârvu,neluând atitudine suntem complici la păcat.
    Eu propun că începând din ajunul venirii papei 30mai și până pe 03 Iunie tot poporul cu trăire și gândire românească să intre-n post cât se poate de aspru după puterea fiecăruia și-n rugăciune curată,deoarece soluții omenești nu mai există.
    În fiecare zi să ne facem in așa fel programul ca să putem citi :
    1.Acatistul Sf.Acoperămănt al Maicii Domnului
    2.Acatistul Sf.Arhangheli Mihail și Gavriil
    3Acatistul Sf.Mare Mucenic Gheorghe purtătorul de biruință.
    4.Acatistul Sf. Mucenici din temnițele comuniste
    5.O catismă din psaltire.
    Cuvintele voievodului Petru Rareș in cel de-al doilea mandat de domnie sunt mai de actualitate în aceste vremuri ca niciodată in istorie după părerea mea.
    ,,Nădăjduim în Dumnezeu că vom fi iarăși ce-am fost și mai mult decât atât!”
    Petru Rareș
    Dacă am omis ceva vă rog spuneți pentru că aveți colaboratori de un înalt calibru duhovnicesc.

    1. In afara de rugăciune nu prea avem ce face frate Gheorghe. Diavolul e dezlegat și e îngăduit să înșele omenirea, pentru a se alege oile de capre. Acest papa pare a fi profetul mincinos, iar din apocalipsa știm că responsabil cu păcălirea omenirii pentru acceptarea însemnării fiarei este tocmai prorocul mincinos.

  9. Despre venirea papei pt.amănunte P.R.N.(Partidul România Noastră) vă poate oferi cele mai mici amănunte,care la editura Editura Ecou Transilvan au scos un manual unicat pe această temă.
    S.O.S.
    ARDEALUL
    ROMÂNESC!!!

  10. Cred ca singura solutie de infruntare a diavolului si a lucratorilor lui este nebunia pentru Hristos si acceptarea mortii in orice clipa.Cu moartea sa ne sculam si cu moartea sa ne culcam…

  11. Analiză DURĂ a economistului Diaconu: Românii sunt captivi; Comerțul românesc este controlat de șapte entități din străinătate!

    Replica – cotidian de atitudine

    Libertatea economică la care au sperat românii a însemnat, de fapt, doar trecerea proprietății de stat în mâinile a câtorva entități private din străinătate, scrie economistul Dan Diaconu.

    Iată analiza economistului Dan Diaconu:

    „Comerțul românesc este controlat de șapte entități: Auchan, Carrefour, Louis Delhaize Group (Cora&Profi), Schwarz Gruppe (Lidl&Kaufland), Metro AG, Coop (Selgros) și Royal Ahold (Mega Image). Oricum am da-o, cam tot ce se vinde prin țară trece pe la aceste mega companii. În prezent ele controlează aproape tot ceea ce mâncați și beți, detergenții pe care-i folosiți, dar și o mare parte din îmbrăcămintea pe care o purtați, multe dintre electronicele pe care le aveți în case s.a.m.d.

    O concentrare de asemenea proporții e greu de înțeles din perspectiva securității naționale. E clar că domeniul a fost lăsat voit nereglementat pentru a le permite marilor rechini europeni să acapareze tot, lăsându-ne practic în voia vântului. Acesta este motivul pentru care comerțul autohton e sugrumat, iar grosul profitului se duce la marile lanțuri. Practici comerciale incorecte, achiziții după bunul plac, creșterea nesustenabilă a importurilor și multe altele sunt efectul direct al prezenței pe piață a acestor veritabile lipitori către care se duc o bună parte din banii românilor. Partea proastă e că acum e atât de târziu încât nu-mi dau seama ce s-ar mai putea face. Asta pentru că, în cazul în care companiile menționate decid să părăsească România – supărate de vreo decizie pe care-o percep negativă – pot declanșa o foamete mai ceva decât pe vremea lui Ceaușescu.

    Laptele pe care-l beți dimineața, brânza din farfurie, iaurtul și celelate specialități vă sunt oferite de doar cinci companii: Lactalis (liderul absolut al pieței autohtone), Olympus, Danone, Friesland Campina, Hochland Romania. În afara acestora, restul fac figurație. Fermierii români produc anual 5 milioane de tone de lapte, dar de procesat nu se procesează decât a patra parte. De ce, e simplu: telemeaua pe care-o mâncați dimineața se face în Polonia, cașcavalul afumat e adus din Germania s.a.m.d. Un alt domeniu în care bravul Consiliu al Concurenței a declanșat anchete din care a rezultat că totul e OK”, a scris el.

    Situația este și mai dramatică în energie. De unde România exporta combustibil rafinat, acum am ajuns să importăm pentru a completa necesarul.

    „Combustibilul pe care-l folosiți la mașină provine de la doar trei producători. Asta în timp cemonopolul extracției de petrol e deținut de OMV. La Revoluție, România avea zece rafinării, și procesa aproximativ 34 milioane de tone de petrol. Nu aveam capacitatea să consumăm atâta petrol, dar planul de dezvoltare prevedea că, la un moment-dat, se va ajunge la această capacitate. Așa că, până să ne dezvoltăm, exportam în draci în Occident carburant rafinat aici. Acum am mai rămas cu doar trei rafinării, iar necesarul de combustibil îl importăm. Am ajuns mai rău decât iranienii din vremea lui Ceaușescu: ei ne dădeau țiței contra tractoare, ciment s.a.m.d. Noi acum pompăm petrolul autohton până la rafinăria OMV din Viena pentru a importa produse petroliere finite. Asta în timp ce rafinăriile noastre au fost date la fier vechi.

    Gazul cu care vă încălziți e furnizat de Romgaz (slavă Domnului, încă aparținând statului) și de omniprezentul OMV. În afara lor mai sunt doar rușii prin cozile de topor de prin Elveția.

    Grâul românesc este colectat și depozitat de o mână de companii care, după dorință, pot crește sau scădea prețul fără nicio problemă. Eicontrolează exportul și tot ei fac falsele importuri. Variația prețului pâinii de la raft ar trebui să vă pună pe gânduri, dar întrucât ei sunt invizibili, de-aceea vi se pare că toată creșterea e un blestem. Poate o fi, dar unul fabricat cu atenție.

    Știați că sunteți obligați ca orice tranzacție de peste 5000 EUR s-o faceți prin intermediul băncilor? Probabil nu vi se pare exagerat, doar salariul/pensia vi le încasați aproape obligatoriu prin intermediul băncii și tot acolo vă păstrați banii. Așa e că nu e nimic în neregulă? Oare? V-ați gândit totuși că avem de-a face cu un cartel format din câteva bănci și că pe această piață statul mai are undeva sub 5%? Că aceste „plăți obligatorii” vin la pachet cu tributul obligatoriu pe care trebuie să-l plătiți băncilor sub forma diverselor comisioane? Nu-i totuși ciudat căbanul, un monopol al statului, devine prin această cartelizare o chestiune strict privată și controlată din afara țării? Probabil acum înțelegeți de ce Guvernatorele e atât de scump la vedere și alege să ignore audierile solicitate de comisiile parlamentare.

    Sunt doar câteva exemple pe care vi le-am dat și care ar trebui să vă tragă un semnal de alarmă. În realitate, „libertatea” economică pe care-am sperat-o nu s-a dovedit a fi decât o mutare a proprietății de stat în portofoliul unor entități private străine care mimează concurența. Și dacă statul mai avea milă în ceea ce privește prețurile, privații optimizează în draci profiturile, făcându-vă să scoateți cât mai mulți bani din buzunare. De asemenea, cei care-au acaparat economia producdaune iremediabile țării întrucât, în locul producției interne preferă importurile,destabilizând astfel și contul curent, dar și piața forței de muncă.

    Atunci când vă întrebați de ce ne-a plecat din țară atâta amar de forță de muncă, uitați-vă cu atenție spre cei cărora le-am amanetat economia. De asemenea, dacă vă îngrijorează creșterea gradului de îndatorare al țării, dați un ochi în farfurie și conștientizați că eticheta frumos colorată și otrăvurile dichisite le luați din import, alimentând astfel deficitul de cont curent și, automat, influențând gradul de îndatorare. Și nu doar propria sănătate o distrugeți consumând fake-urile acelea penibile, ci și sănătatea economică a țării. Realitatea e că suntem captivi, iar libertatea ne-am vândut-o pe nimic atunci când urlam că ne-am luat-o înapoi. N-am luat de fapt nimic altceva în afara iluziilor”, susţine economistul Diaconu.

    marţi, 5 februarie 2019

    1. Nu că ar fi o consolare, dar în toate țările din lume se întâmplă la fel. Dacă nu cuceresc economic o țară cu zăhărelul cum a fost la noi, o cuceresc prin război, cu forța. Cam astea sunt alternativele. A treia alternativă, independența, nu există. Ar putea exista doar în situația în care populația țării și-ar pune nădejdea numai în Dumnezeu și ar acționa ca atare, ceea ce nu e cazul. Suntem în situația de a constata cum stau lucrurile, și cam atât.

  12. Cred ca am sa reiau intreruperea pomenirii:chiar daca in urma confruntarii cu ierarhul acesta mi-a spus ca gandeste ca mine si chiar daca la sfatul unui preot nepomenitor i-am reluat pomenirea,constiinta mea e mai importanta:daca un mirean trebuie sa fie in stare de martiraj in orice clipa,cu atat mai mult un preot,darminte un episcop!Ce-ar face Sfantul Ioan Gura de aur astazi?Ar marturisi cu pretul vietii.Si tacerea e un raspuns.

    1. Ați reluat pomenirea la sfatul unui preot nepomenitor? Dumnezeule mare, nu va exista rușine să ridicați mâinile către Dumnezeu? Cine este nefericitul de v-a sfătuit, să știe lumea care poate crede că face misiune ortodoxă.

  13. Un model de arhiereu: Episcopul Gherasim Saffirin. Legea sinodală din 1909. Anatema dată de PS Gherasim asupra Sfântului Sinod

    “Rup deci orice legătură şi comuniune canonică cu ei, nu-i mai socotesc împreună liturghisitori cu mine, îi afurisesc, îi dau anatemei ca pe nişte mădulare putrede şi străine trupului Bisericii, ca pe nişte păgâni şi vameşi, vrednici de dumnezeiescul glas: Nu vă ştiu pre voi; depărtaţi-vă de la mine toţi lucrătorii nedreptăţii.
    Spre încredinţare şi cuvenita regulă, depun aceasta la Biroul Sfântului Sinod.
    Îmi zice Duhul Sfânt Dumnezeu, pe care L-au trimis şi-L trimite Bisericii Dumnezeu Tatăl întru numele Domnului şi Dumnezeului nostru Iisus Hristos spre a ne învăţa pre noi toate, îmi zic sfintele canoane ecumenice, că nu mai pot lua parte în acest Sinod cu foştii mei fraţi în Domnul, membri ai Sfântului Sinod, care sunt puşi, prin călcarea de către ei a sfintelor canoane, sub epitimie, afurisanie şi anatema.”

    Legea Sinodală din anul 1909 are la bază legea similară de la 1872 căreia i se aduc cîteva modificări. De aceea se va şi numi Legea pentru modificarea mai multor articole din legea pentru alegerea Mitropoliţilor şi Episcopilor eparhioţi, cum şi a constituirii Sfîntului Sinod al Sfintei Biserici Ortodoxe Autocefale Române din 19 decembrie 1872 şi pentru înfiinţareaConsistoriului superior bisericesc. Elementele principale de inovaţie sunt restrîngerea puterii de decizie a Sfîntului Sinod în Biserică şi înfiinţarea Consistoriului bisericesc.
    Sfîntul Sinod potrivit art. 14 al legii statuta „asupra tuturor afacerilor spirituale disciplinare şi judiciare curat bisericeşti”.
    Consistoriul era alcătuit din toţi membrii Sfîntului Sinod (pe atunci în număr de 17 episcopi); un cleric hirotonit, profesor al facultăţii de teologie; un cleric hirotonit profesor de seminar clerical al statului; doi stareţi ieromonahi; 17 clerici din toate eparhiile. Prin modul de alegere a stareţilor ieromonahi şi a clericilor din eparhii, în care ministrul avea ultimul cuvînt, consistoriul era un organism a cărui majoritate simplă era controlată politic prin implicarea directă a ministrului de culte.
    Acest organ în care Sfîntul Sinod se găsea în minoritate, avea ca misiune, potivit art. 18, să statuteze „asupra tuturor afacerilor disciplinare şi de administraţie eparhială ale Bisericii Ortodoxe în cuprinsul Statului Român”. Dar toate hotărîrile lui pentru a deveni executorii trebuiau aprobate de ministrul cultelor.
    Rolul lui consultativ era minor. Potrivit art. 21, se limita doar la hotărîrile „de natură curat spirituală” care deveneau executorii numai după ratificarea lor de Sinod.
    Participarea clerului mirean în special la conducerea Bisericii era un lucru pozitiv dar organismul înfiinţat lipsea Sfîntul Sinod de o autoritate reală asupra problemelor economice şi administrative ale Bisericii, făcîndu-l dependent de stat, adică de politică. Se aducea astfel atingere dogmei plenitudinii harurilor episcopului.
    Reforma bisericească îl are ca autor principal pe ministrul Cultelor şi al Instrucţunii Publice Spiru Haret. Personaj de formaţie matematician şi de confesiune francmason nu poseda cunoştinţele necesare aborării dreptului bisericesc de aceea nu ar fi lipsit de interes să ştim cine au fost consilierii lui în materie.
    Gala Galaction în Jurnalul său scrie: „Dar cine sunt sau cine au fost sfetnicii ministrului? Erau doi buni ai mei prietini: profesorii teologi universitari Mihălcescu şi Dobrescu. I-am luat aparte, întâi pe unul, apoi pe celălalt şi am pus pricina, sincer şi frăţeste, la mijloc. „Eram eu mai învăţat decât ei?” „Nu citiseră ei de atâtea ori ceva ce citisem şi eu?” „Cum vârâseră ei, atunci, ministrului, în cap, că s-ar putea un sinod particular, ortodox, ai cărui membri să fie şi episcopi şi preoţi de mir?” Dragii mei amici! Ei plecau, cu generozitate, şi tot căutau să fie pe teren istoric. Îmi enumerau, cu competinţă, la câte şi care sinoade au participat şi preoţi şi diaconi, şi laici, şi monahi – şi nu numai că au participat, dar au şi iscălit etc., etc. Minunat de bine, dar unde vreţi să ajungeţi cu acest excelent teren istoric? Pe terenul istoric, doar, îşi închipuiesc că sunt şi protestanţii şi – admiraţi rezultatul – nici misterii, nici preoţie, nici episcopat nu mai au.”
    „Adevărat vorbind, ştiu şi ştiam că reforma intenţionată voieşte să paralizeze şi să anuleze resturile de putere ale tristului nostru sinod autocefal.”
    Ce rol au jucat cei doi teologi, consilieri ministeriali în elaborarea proiectului de lege?
    G. Galaction ni-l indică pe N. Dobrescu ca fiind autorul lărgirii cercului eligibililor în treapta de arhiereu: „Pe lângă modificarea compoziţiei sinodului – partea vulnerabilă – ministrul mai ţinteşte şi lărgirea cercului celor ce pot fi aleşi mitropoliţi şi episcopi, potrivit celor scrise de Dobrescu. Şi aici stăm foarte bine şi canoniceste şi istoriceşte.”
    N. Iorga scria: „Cînd s-a ivit chestia unei mari reforme în biserică, introducîndu-se după ideile din Germania ale sfătuitorilor lui Haret, acel Consistoriu Superior care n-a putut să aibă nici o influenţă, am apărat concepţiile, sigurele corespunzătoare tradiţiilor Ortodoxiei, ale învăţatului arhimandrit Scriban (Iuliu)…” Purtătorul „ideilor din Germania” nu rămîne a fi decît I. Mihălcescu, viitorul Irineu al Moldovei (1939-1948),(mason – citiți mai multe despre I. Mihălcescu în articolul Începutul sfârșitului. Biografii ale unor episcopi masoni NOTA. G.S.) „considerat cel mai mare teolog al vremii sale”, titular la acea dată al Catedrei de Teologie Dogmatică şi Simbolică, care obţinuse doctoratul în filozofie la Leipzig în 13 iunie 1903..
    Momentul psihologic de introducere al proiectului de lege a fost bine ales. La 29 ianuarie 1909 moare Mitropolitul Primat Iosif Gheorghian, care cu puţin timp înainte de a muri „a dat de ştire Regelui că reforma proiectată de ministrul Cultelor ne pune în primejdie să fim declaraţi schismatici.” Tot în luna ianuarie este depus Mitropolitul Moldovei Parthenie Clinceni. „Sinistra prăbuşire a Mitropolitului Moldovei a pus cu violenţă sub ochii tuturor, trista noastră stare bisericească.”
    „Doi episcopi s-au declarat de la început potrivnici cunoştinţelor noastre Athanasie [Mironescu] şi Gherasim Saffirin.” La acea dată Athanasie era încă episcop al Rîmnicului.
    La 5 februarie Athanasie Mironescu este ales mitropolit primat simultan cu alegerea lui Pimen Georgescu ca mitropolit al Moldovei. „Cel de la Iaşi e o persoană şubredă şi aproape fără alte calităţi decît aceea că îmbrăţişează cu dragoste pe cei ce i se par distinşi şi merituoşi şi ascultă sfatul bun. Mult mai înzestrat e Athanasie. Cum şi cît de mult aşteptam s-o dovedească prin faptele sale!”
    La 9 martie 1909 proiectul de reformă întră în dezbaterea Senatului cu o susţinere deplină din partea lui Athanasie şi a lui Pimen. Schimbarea de atitudine o putem presupune a fi un angajament politic, mai ales că ambii erau raportori ai legii din partea Sinodului.
    Vlădica Gherasim şi Legea Consistoriului bisericesc.
    Legea consistoriului bisericesc intră în dezbaterile Senatului la 5 martie 1909. Înscris cel dintîi la cuvînt vlădica Gherasim îşi construieşte discursul pe patru coordonate: relaţia Stat-Biserică, condiţiile necesare lărgirii cercului de eligibili la treapta de episcop şi mitropolit; necanonicitatea arhierilor titulari; elementele necanonice şi antidogmatice ale legii consistoriului bisericesc.
    Cu toate propune ca consistoriul să aibă decît rol consultativ obiecţiile lui nu sunt luate în seamă legea este votată în forma ei neaceptabilă dogmatic.
    În şedinţele Sinodului Gherasim Saffirin este se abţine de la orice discuţie în ceea ce priveşte Consistoriul, rămînînd consecvent poziţiei avute în Senat.
    Întru cît în timpul scurs dintre sesiunea de primăvară şi cea de toamnă a Sfîntului Sinod, nu a aflat nici o voinţă de modificare legii din partea sinodalilor, la 12 octombrie 1909 depune la Sinod un act în care demonstrează caracterul anticanonic şi anti dogmatic al legii, aruncând anatema asupra celor ce o vor recunoaşte şi vor lucra după prescripţiile ei.
    Iorga scria: „Actul de convingere şi datorie pe care l-a săvîrşit venerabilul episcop e unul din cele mai frumoase dovezi de caracter şi înălţime morală care s-au dat, de multă vreme, în această societate putredă.
    Legea este necanonică. Toţi cei ce ştiu şi înţeleg, au declarat-o. O declară la orice prilej şi Biserica românească ortodoxă din Ardeal şi Ungaria. Cine, dintre înnalţii clerici, a votat-o şi vrea să o ducă la îndeplinire, ori nu ştie, ori nu pricepe, ori şi-a vîndut sufletul pentru un blidul de linte a lui Isav.
    Deci episcopul de Roman a făcut ce-i cerea calitatea sa ierarh al Bisericii, ceia ce înseamnă nemăsurat mai mult decît funcţionar al d-lui Haret.”
    În şedinţa din 15 octombrie 1909 arhiereul Callistrat Bârlădeanul trece de partea lui Gherasim drept pentru care este demis de Haret din postul de redactor al revistei B.O.R.
    Asupra lui Saffirin se aduc o serie de acuzaţii „necumpănit, uşuratic, nechibzuit, abuziv, răzvrătitor, inconştient, vrăşmaş ordinii de Stat, fără respect către legile Ţării, vândut străinilor, agent al Înalt Prea Sfântului Patriarh Ecumenic de la Constantinopole, turburător al Ţării şi Bisericii”, agent al Papei de la Roma.
    Acestor acuze le răspunde la 14 decembrie printr-o broşură „Răspuns la adresa cu No. 238 din 5 Decembrie 1909 al IPS preşedinte al Sfântului Sinod şi al Consistoriului Superior Bisericesc Dr. Athanasie Mironescu către Prea Sfinţitul Gherasim Saffirin, Episcopul Romanului”
    La 17—18 decembrie 1909 Episcop al Romanului se apără în senat învinuirilor ce i s au adus de către Spiru C. Haret.
    La 13 ianuarie 1910 Sinodul se pune de acord ca să solicite modificare legii în sensul atribuirii consistoriului unui rol consultativ, iar Gherasim Safirin declară incidentul închis şi revine în Sinod.
    La 3 februarie 1910 în Senat Athanasie Mironescu nu susţine hotărîrea unanimă a Sinodului de a modifica legea ci afirmă că numai experienţa va arăta va anume modificări sunt necesare.
    În şedinţa din 14 mai 1910 Gherasim Saffirin, asumîndu-şi toată responabilitatea, aduce o pîră mitropolitului primat, acuzîndu-l de imoralitate, plagiat şi erezie fapte pentru care şi rupe legătura cu el.
    Lucrurile se precipită pînă în anul următor când la 20 mai începe procesul sinodal care se încheie la 24 iunie cudepunerea lui Saffirn din treapta de episcop. La 28 iunie 1911 I. P. S. Atanasie Mironescu a demisionat din demnitatea de Mitropolit Primat al României.
    Efortul lui Saffirn nu a rămas nerodit astfel că la 17 decembrie 1911 Senatul a aprobat modificările necesare legii astfel ca ea să devină canonică.

  14. Iată câteva fragmente din Documentele privitoare la Tulburarea bisericească pricinuite de legea sinodală din 1909.Veti vedea anatema dată de Episcopul Gherasim asupra Sinodului, dar și argumentarea întreruperii comuniunii bazată pe Canonul 15 de la Sinodul I-II Constantinopol.

    Şedinţa din 12 octombrie 1909 a Sfântului Sinod – citiți integral în documentul de mai sus de la pagina 44
    […]
    ”Dacă însă unii ca aceia dintre fraţii mei în Domnul, pe care mai sus i-am indicat, nu se înfricoşează şi nu se cutremură la auzul acestei ecumenice hotărâri de Dumnezeu poruncită, ci stăruie în antidogmatica situaţiune în care au pus Biserica Autocefală Ortodoxă Română, smulgând-o de la unitatea dogmatică şi canonică universală cu Biserica din Constantinopole şi cu toate Bisericile Ortodoxe de Răsărit, cu adâncă durere reproduc mai departe sfârşitul Canonului 1 de mai sus al Sinodului al VII-lea Ecumenic, aplicându-l întocmai acelor fraţi în Domnul şi celor de o socotinţă cu ei dintre cei chemaţi a fi organe ale slujbei Mântuitorului nostru Iisus Hristos: „Şi pe cei ce ei îi dau anatemei, şi noi îi anatematisim, iară pe cei ce îi caterisesc şi noi îi caterisim, iară pe cei ce îi afurisesc, şi noi îi afurisim, iară pe cei ce îi dau certării, şi noi, aşijderea îi supunem”. Aplic de asemenea şi canonul 2 combinat cu canonul 1 al Sinodului al VI-lea Ecumenic.
    Rup deci orice legătură şi comuniune canonică cu ei, nu-i mai socotesc împreună liturghisitori cu mine, îi afurisesc, îi dau anatemei ca pe nişte mădulare putrede şi străine trupului Bisericii, ca pe nişte păgâni şi vameşi, vrednici de dumnezeiescul glas: Nu vă ştiu pre voi; depărtaţi-vă de la mine toţi lucrătorii nedreptăţii.
    Spre încredinţare şi cuvenita regulă, depun aceasta la Biroul Sfântului Sinod.
    Îmi zice Duhul Sfânt Dumnezeu, pe care L-au trimis şi-L trimite Bisericii Dumnezeu Tatăl întru numele Domnului şi Dumnezeului nostru Iisus Hristos spre a ne învăţa pre noi toate, îmi zic sfintele canoane ecumenice, că nu mai pot lua parte în acest Sinod cu foştii mei fraţi în Domnul, membri ai Sfântului Sinod, care sunt puşi, prin călcarea de către ei a sfintelor canoane, sub epitimie, afurisanie şi anatema.
    Plec de aici cerând reaşezarea Bisericii Regatului României pe bazele dogmatice şi canonice ecumenice ale Bisericii Creştine Ortodoxe de Răsărit. Această cerere a mea o formulez nu numai pe baza străvechiului, apostolescului şi imutabilului aşezământ al Sfintei Biserici căreia slujesc, ci şi pe baza constituţiunii ţării mele şi pe baza legii respective, la ale cărei îndatoriri m-am supus – ştie aceasta şi d-l ministru al Cultelor şi Instrucţiunii Publice, organ al statului – mă supun şi mă voi supune întru atâta, însă, întru cât această lege pământească nu-mi va cere să nesocotesc legea cerească, adică dumnezeieştile dogme şi sfintele canoane ecumenice ale Bisericii, la care mă obligă şi art. 9 al ei, adică al legii sinodale din 1909, şi pe care mi le impune nu numai conştiinţa, ci şi demnitatea episcopală pe care din mila lui Dumnezeu o am în Biserica dominantă a statului român, adică în Biserica Creştină Ortodoxă de Răsărit.
    Citită în Sfântul Sinod al Sfintei Biserici Autocefale Ortodoxe Române, în şedinţa de la 12 octombrie 1909.
    † GHERASIM, Episcop al Romanului”

  15. “Niciodată nu s-a pomenit în biserică cu un episcop să arunce anatema asupra întregului Sinod.
    Mult doream să mă feresc de chestiunea aceasta, pentru că socotesc eu că este bine să se ocupe de ea numai Sfântul Sinod; fiindcă, însă, sunt provocat, vă rog să-mi îngăduiţi să spun şi eu un cuvânt la cuvintele spuse de onorabilul dl. Dissescu în privinţa lui Flavian, patriarhul Constantinopolei.
    Flavian a fost în contra sinodului din Efes de la anul 449, şi pentru că acest sinod propovăduia erezia lui Evtihie şi a maltratat pe Flavian atât de cumplit încât după trei zile a murit, sinodul acesta a fost numit sinod tâlhăresc.
    Marcu de la Efes, în contra tuturor, n-a voit să semneze unirea cu Roma.
    Vă amintesc numai, fără alte lămuriri, aceste două cazuri şi cred că sunt destule.
    De altmintrelea în Răspunsul la adresa prin care am fost chemat să iau parte la şedinţele Consistoriului Superior Bisericesc, la 14 decembrie acest an, mai sunt şi altele. Nu vreau să vă mai citez şi altele, ca să nu lungesc prea mult discursul meu şi astfel să vă obosesc.
    […]
    O altă acuzaţie pe care mi-o aduce dl. ministru de culte este că n am respectat legile statului.
    A mai zis că la 5 mai n-am protestat în şedinţa Sfântului Sinod.
    Ei bine, d-lor senatori, vă aduceţi aminte din ceea ce am vorbit primăvara trecută aici înaintea d-voastre faţă de respectul ce datorez eu şi noi toţi ierarhii statului şi legilor statului. Ziceam:
    „Recunoaştem datoria aceasta şi dreptul statului, ziceam ieri, până acolo până unde chiar ne-ar durea pe noi Biserica lui Hristos, până la aceea că s-ar întâmpla, din nenorocire, cum ziceam, ca statul să nu ne mai fie, cum ne este, prieten, binevoitor şi să facă legi cum înţelege el şi să ne spună că este de interesul lui. Ei bine, noi şi atunci suntem datori ca să respectăm statul şi legile sale, cu singura deosebire ca să ne spunem şi noi cuvântul, în virtutea libertăţii conştiinţei”.
    Până aici a binevoit să mă citeze dl. ministru, şi înaintea d-voastre şi înaintea onorabilei Camere. De aici înainte a pus hotar pe care n-a voit să-l treacă – se înţelege, pentru cuvintele d-sale; – eu însă, care sunt acuzat, sunt dator să mă apăr, sunt dator să completez.
    Iacă şi partea a doua:
    „Căci precum suntem datori respect şi supunere statului şi legilor statului, precum suntem datori să ne supunem – după cum zice Evanghelia – chesarului: să dăm chesarului ce este al chesarului, tot aşa suntem datori în acelaşi timp să dăm lui Dumnezeu ceea ce este al lui Dumnezeu. Ca să nu mi se interpreteze cuvântul într-altfel de cum îl înţeleg eu, de aceea repet şi zic: să legiuim împreună cu prietenie – şi se cuvine să legiuim împreună cu prietenie şi cu frăţie –, să ne dăm mâna spre binele Bisericii şi al statului, în ceea ce legiuim cu privire la Biserică, cu rugămintea aceasta din partea Bisericii: să stăm fiecare în hotarele sale, căci numai aşa se poate atinge cu folos scopul atât al Bisericii lui Dumnezeu, cât şi al statului”.
    Ei bine, vedeţi că eu îndată ce am văzut că nu se stă în hotare, a trebuit să mă ţin de cuvânt.
    Eu sunt consecinţe cu ceea ce am zis.
    Eu ce am făcut şi am zis atunci, am ţinut firul, lanţul neîntrerupt, eu nu m-am contrazis niciodată.
    Prin urmare, altă nedreptate.
    P.S.S. Episcopul Romanului: D-lor senatori, mi s-a mai adus altă acuzaţie: că am fost în contra arhiereilor titulari, declarându-i anticanonici; că am fost şi eu arhiereu titular, prin urmare şi eu am fost anticanonic, deci cum stau ? Ei bine, d-lor, m-am sculat, precum ştiţi, în contra necanonicităţii arhiereilor, nu din punctul de vedere al puterii darului arhieresc cu care sunt împodobiţi, ci din punctul de vedere al cerinţei canonice de a avea fiecare eparhia sa. N-am cerut ca actualii arhierei să fie îndepărtaţi cumva şi dezbrăcaţi de puterea lor arhierească, ci am cerut să fie înaintaţi la vreme episcopi, mitropoliţi; iar alţii în locul lor să nu se mai facă în condiţiunile de azi, mai ales că legea de astăzi îi tratează ca pe simpli arhimandriţi de scaun, puşi sub ordinele episcopului, pe când canoanele nu permit să fie doi episcopi într-o cetate, ci fiecare să-şi aibă eparhia sa.
    Iată, d-lor senatori, că v-am împrospătat ideea despre cum am combătut eu pe arhierei. Deci dar, pentru ce mă învinovăţeşte dl. ministru.
    […]
    Apoi sunt acuzat de o parte, cum vedeţi, că am dat mâna cu papa de la Roma şi că sunt una şi una cu papa de la Roma. Dar dacă sunt mână în mână cu papa de la Roma, cum se potriveşte că dl. ministru în acelaşi timp să-mi facă capăt de acuzaţiile, care urmează, că am făcut act de nenaţionalism, de tulburător în Biserică şi stat, prin actul de la 12 octombrie, că am pomenit acolo numele de Biserica de la Constantinopol ?
    Ei, d-lor senatori, ori sunt cu Constantinopolul şi am raporturi canonice şi atunci nu-s legat cu Roma, ori sunt roman, cu Roma, şi atunci nu mai rămâne acuzaţia ce se aduce că sunt cu Constantinopolul.
    Apoi din două trebuie să fie una.
    Bine, d-lor senatori, cu Roma nu pot fi, pentru că avui onoare acuma să arăt pentru ce.
    Onorabilul dl. Dissescu v-a spus acum ce am scris eu pentru apărarea credinţei ortodoxe, în sânul Bisericii Române. Am tradus din franţuzeşte Papalitatea eretică la care ţin şi în ziua de azi. Ei bine, cum mai sunt unit cu vrăjmaşii Bisericii noastre ? Ce am făcut prin actul meu de la 12 octombrie, ca să fiu acuzat că, pentru că am pomenit de patriarhul şi de legăturile noastre dogmatice şi canonice cu el, ca şi cu toate Bisericile Autocefale de Răsărit, am făcut o crimă naţională şi bisericească ?
    Cuvintele acestea le ştiţi cu toţii că sunt trecute în lege, sunt trecute în constituţie. Bine, constituţia noastră prevede unirea noastră dogmatică şi canonică cu Biserica Ortodoxă de Răsărit, în fruntea căreia este Biserica patriarhală din Constantinopol. Bine, lucrurile acestea care sunt şi în lege le-am adus în sânul Bisericii, în Sfântul Sinod, şi îmi face dl. ministru o acuzaţie din aceasta, că am vătămat interesul naţional, că sunt un răzvrătitor al poporului român şi al Bisericii Ortodoxe Române ? Bine, să înţeleagă cine o înţelege aceasta, dar este o vădită nedreptate.
    Şedinţa de la 14 mai 1910 a Sfântului Sinod

  16. doresc sa stiu cat costa si cum pot sa o obtin.am primit Noul Testament dar este foarte mult schimbat.imi puteti da mai multe informati cum pot sa obtin o biblie din 1688

  17. Hristos a inviat!
    Intrucat am vazut multi interesati de Biblia de la 1688, am incarcat-o pe „we transfer” in forma in care am trimis-o la legatorie spre editare si legare in termoclei. Iata legatura (sper sa functioneze, e prima oara cand folosesc acest serviciu de transfer): https://we.tl/t-nQREAmeKQz
    Eu mi-am editat-o la PIM Copy, in Bucuresti, trimitandu-o mai demult prin mail la adresa [email protected].
    Numarul de telefon al legatoriei e 0758971002.
    Voi puteti scoate Biblia pe suport de hartie la ce legatorie vreti, eu va spun preturile la PIM Copy unde am facut pt. mai multi comanda:
    – Biblia 1688 in format A4 legata in termoclei coperta dura costa 177 lei
    – Biblia 1688 in format A4 legata in termoclei coperta cartonata 107 lei
    – Biblia 1688 in format A5 (jumate cat A4 – recomandat doar pt. misiune si cei ce vad extrem de bine din cauza scrisului mic) legata in termoclei coperta dura costa 127 lei
    – Biblia 1688 in format A5 legata in termoclei coperta cartonata 60 lei
    Costurile nu includ transportul ramburs (prin posta sau curier rapid).
    Eu unul mi-am facut varianta A4 coperta dura, sunt foarte multumit de calitatea editarii si legarii; singura problema e ca cei de la PIM copy sunt cam ocupati si ar putea dura ceva pana va proceseaza comanda (e mai bine sa va strangeti care va cunoasteti sa faceti odata o comanda mai mare – eu unul am asteptat vreo luna pana sa-mi termine vreo 15 carti dintre care 8 Biblii 1688 de diferite tipuri, 4 Sfintii Catacombelor Rusiei si 3 Taina fiarei).
    Practic, m-a costat mai mult listarea la un Xerox din oras, inainte sa ma interesez de legatorii, in conditiile in care cei de la Xerox au legat-o cu spirala Biblia, nu in termoclei.
    Daca nu va merge link-ul de descarcare, sunt sigur ca gasiti Biblia din 1688 pe internet (nu recomand cea de pe scribd pt. ca la unele pagini are unele defectiuni la scris, se vede mai prost, nu mai retin acum exact la care pagina).
    Editarea / legarea o puteti face la orice legatorie; daca aveti idei mai ieftine sau sunt dintre voi care detineti legatorii, ne puteti spune si pretul, poate la un tiraj mare o putem scoate la preturi mai accesibile.
    La cei de la editura mentionata nu trebuie sa te ostenesti deloc, le trimiti doar legatura spre Biblia din 1688 in format PDF, le specificati formatul si legare in termoclei, si platiti ramburs, cand ajunge la voi.
    Doamne-ajuta.

  18. Este adevărat! Este simplu. Fiți fără teamă !!!! Dumnezeu este cu noi. ÎNTOTDEAUNA!

    1 Aprilie 2021 este începutul căderii bisericilor. Iar în 2029 să apară antihristul – la 30 de ani. Vom vedea…dar așa cred, pentru că și eu simt asta. 1 pentru că este ziua păcăleli este Ziua 1 cînd Adam și Eva au fost păcăliți de diavol și au fost dați afară din etern; Aprilie pentru că este luna lui Aviv, după cum și Moise spune asta negru pe alb ca fiind prima lună din an, nicidecum Ianuarie. Aprilie este și luna răstignirii Mielului lui Dumnezeu – Iisus Hristos – după datina evreiască. De aceea se numește vinerea neagră. 2021 este pt ca 21 este cifra preferată a lui Satan . Este o cifră specială care semnifică a 7-a zi și trinitatea (black jack și alte exemple păgîne), există și o altă explicați pe care am prins-o la sfîrșit aici: https://www.youtube.com/watch?v=r4fJZnwAU6Y&t=58s

    În 1999 s-a născut antihristul, conform mai multor surse. Probabil îl vom vedea începînd cu 2021. Și Cartea spune ”și i s-a dat lui putere multă” și ”și diavolul i-a dat putere multă” să stăpînească lumea un anumit număr de zile (adică 3 ani jumate) cînd se apropie de vîrsta de 30 de ani. Numerologia este că 999 este 666 întors, iar pentru că Dumnezeu este 333 (Trinitatea absolută), și diavolul se crede mai presus de Dumnezeu, el devine dpdv numeric: 666, însă el nu are absolut nimic de oferit; iar cum antihristul vine din iad devine 999. Este limpede pentru că 1999 înseamnă 1+999 adică CEL cu 1000 de nume (bestia) dar și pentru că 1 zi cu Dumnezeu este cît 1000 de ani. Asta este înșelare folosind adevărul -dar oameni vor fi atrași de cifră- pentru că 666 este cifra înțelepciunii după cum stă scris, și chiar Biblie insăși, cea adevărată și întreagă, are 666 de cărți. Deci de ”proporție biblică”. Acest lucru ascunde Vaticanul. Într-adevăr numărul fiarei este numarul 666 dar nu scrie că trebuie să te temi de cifră. Solomon spune că înțelepciunea era cu Dumnezeu încă dinaintea creației. Iar Ioan spune ”Aici este înțelepciunea.” Unde? În Biblie! Oamenii vor fi înșelați CHIAR de Adevăr – din lipsă de cunoștințe! De cunoașterea Adevărului. De aceea au aceste corporații 666 ascuns in logourile lor, pe a îi atrage pe oameni, dar ei nu au ce să ofere decît moarte și lucruri aducătoare de moarte, lucruri industriale – adică atinse de foc, nu de Lumină. Explic acum.

    Aici scrie despre anumite cărți lipsă: https://www.scribd.com/document/90078959/Lost-Books-of-Bible

    Totul este creat de Dumnezeu! Este simplu. Este acel ”și vei fi ca Dumnezeu” din grădina Edenului. Păcatul original! Este păcăleala! Căderea Omului! Păcatul suprem. Diavolul repetă totul, din nou, pentru că a funcționat! Dar la nivel de lume întreagă. Diavolul i-a oferit femeii ceea ce ea era defapt pentru că ea nu știa că era deja ca Dumnezeu și pentru că el nu are nimic de oferit, a pierdut totul. Acest lucru se petrece la nivel de credință.

    Apostolii l-au întrebat pe Iisus ”cum va fi sfîrșitul?” și ”cum vom cunoaște semnele?” – semnele -: include MARCA; Pecetea și alte semne! Și Iisus a răspuns cu ceva ce poate părea vag, a spus ”Așa cum a fost la început, așa va fi și la sfîrșit”, și ”ca în vremurile lui Noe” înainte de Apocalipsa Potopului. Și că ”soarele și luna se vor întuneca”, deci exact ceea ce s-a petrecut cu Adam și Eva, cînd au pierdut Lumina căzînd în păcat. Păcat, adică tristețe, nemulțumire, adică neîmplinire. Veșnica nemulțumire datorată alegerii. Odată ce ai ales, alegi și alegi, si un lucru duce la altul. Iar toate sunt păcate. Dumnezeu urăște păcatul, pentru că te iubește pe tine. Pe toți oamenii. Dar păcatul face rău omului. Este adevărat, cuvintele sunt perfecte spuse. ULTRA perfect!

    ”Eu sînt Alfa si Omega” . Adică Unul și Același. Neschimbat. Etern. Biblia este scrisă în format ABBA, cum este începutul este și sfîrșitul. Pentru că Dumnezeu este etern! Neschimbat și la fel. Dovada că Biblia este scrisă de Dumnezeu este că dacă o citești de la coadă la cap ajungi la aceeași concluzie: Căderea și răscumpărarea omului. Chiar Qura-nul care începe cu iubirea față de creștini și evrei, termină cu îndemnul la ura și uciderea lor. Ceea ce-l face complet contradictoriu! Auto-anihilare într-un mod persuasiv, ca și cum ”cineva” ar încerca să te ia pe ..ocolite, seducător, ca să te ducă unde vrea el. Evoluție către distrugere. Nimicul a creat totul – totul este nimic. Omul distruge omul. Asta vrea Islamul. Și diavolul stă cu mîinile curate. Qura-nul nu este inspirat de Dumnezeu. Biblia este Cartea Cărților!!!!!!

    Acest lucru se petrece la nivel de credință. Diavolul te minte, te fură, distruge omul purtîndu-l supra și sub într-un demers haotic ca să își piardă încrederea în sine – care vine din Credință. Nu există adevăr în el. El îi spune omului tu ”ești nimeni” dar dacă mi te închini mie vei fi ”cineva”, și ”toate astea ți le voi da ție!”. Ce oferă? Nimic! Este argumentul circular. Psihologia inversă. Este însăși teoria diavolului – Evoluția. Este sistemul de minciună, care îl răpește pe om din adevăr. Din starea în care este. De aceea Dumnezeu spunea lui Avraam ”să nu te abați nici la stînga, nici la dreapta”. Stai ferm pe poziție. Stai drept!

    Toate înstituțiile sînt ”nimic”, și te fac ”cineva”. Culmea este că un om deștept este doar ”deștept” în comparație cu ”un prost”. Dau titluri și funcții – adică nimicul suprem – poți face totul. MINDRIA! Exact motivul pentru care a căzut el. Mincarea care o mîncăm, o reducem la nimic și după preparare (știți evoluție – big-bang explozie, arderi, etc.) -deci prin foc (iad) ajunge ”cineva”. Dumnezeul Iadului – satana – ne ajută să gătim! Dar noi defapt mîncăm moarte. Otravă! Și multe se petrec prin femeie. Femeia este din nou înșelată! Atenție FEMEIE! Asta face lașul. Peste tot vezi femeia cum întreține acest sistem. Și e harnică, în bucătărie, în întituții, și ele ”evoluează” pe alții așa cum i s-a spus dar este înșelată. Ea însăși nu se consideră femeie, folosind tot felul de spoieli. Este argumentul circular. Este supra și sub estimarea Adevărului. A Cuvîntului! Adică urît – frumos; prost – deștept; slab – gras. Și mulți sunt ”grași și frumoși”, ”frumoși și deștepti” , dar toate sînt pentru lumea asta, nu pentru Rai, ci pentru Iad. Femeia este păcălită și cade în evoluție, ca apoi să crească la ”rangul” de femeie. Adică fără vopsele acelea cu care își acoperă toate simțurile și le creează numai nefericire, ea nu ar fi femeie. Cît de josnic să fi să depinzi de lucruri exterioare, pe cînd Dumnezeu a făcut lumea să depindă de noi. Fix invers! Și pentru că acest lucru este real este atît de dureros în sufletul unei femei să îi spui că nu este bună șa ceea ce face sau că ceea ce face ea defapt este PE DOS! Nu e nevoie să fi doctor ca să crească mere în copac. Îndiferent dacă ești ”nimeni” sau ”cineva” pămîntul îți va da roada lui. Să nu credeți că sînt misogin sau ceva împotriva femeilor, ea însăși are împotriva ei fiind mințită de acest sistem mincinos. Este scris că numai datorită acelor ”arme” primite de la îngerii decăzuți, femeia cade în păcat – în cartea lui Enoch. Din momentul creației femeii, toată puterea bărbatului este dată de Dumnezeu femeii, ca să îi fie de ajutor. Însă femeia ajută astăzi alt bărbat.

    Acum pricep dece este lăsat diavolul pe pămint. Pentru că el nu a făcut nimic cu mîna lui! Omul își face singur! Oamenii vor primii cipul ca să poată intra în clădiri și instituții, deci satana este atît de mîndru încît îți cere permis ca să cazi în păcat, pricepi? Și apoi apare salvator ”să te ridice”. Dacă nu ar fi tragic, ar fi fost comic. Și Dumnezeu spune ”negreșit vei muri. Pocăiește-te”. Pocăința nu pare tentantă pînă cînd nu este luată, și singurul mod prin care o poate lua este făcîndu-te pe tine însuți să crezi că nu meriți. Să te desconsideri singur! El spune ”Toate astea ți le voi da Ție dacă te vei închina mie, căci sînt ale mele.” așa îi spunea lui Iisus, însă Iisus nu l-a contrazis tocmai pentru că nu este adevărat. Nu este adevăr în el. Nu are ce să ofere. Este o înșelătorie. Iisus nici măcar nu îi ia în considerare cuvintele și ofertele. Toate titlurile, funcțiile, banii nici măcar nu mai sînt aurul și argintul și pietrele pretioase, nici trupul nu îl putem lua cu noi. Nu are nimic. Însă toate aceste creații întunecate sunt potrivite cu omul. Omul le poate înfrunta pe TOATE, așa spune Dumnezeu și asta este în carte scris.

    Apocalipsa spune că diavolul va conduce lumea, însă totul este la nivel de credință, el va oferi cipul care este 666 pentru ca oameni să se închine lui, EXACT așa cum Dumnezeu a oferitul omului Biblia cu 666 de cărți ca oameni să se închine Lui. Pentru că este cifra înțelepciunii. Apostolul Pavel ne-a anunțat că va apărea o nouă scriptură care să ne învețe altceva, numai Iisus cel Viu, Iisus Cel născut a doua oară să nu fie. Adică înviat din morți. Cu sîngele său prețios spală păcatele multora. Deci fraților, din nou, diavolul nu are ce să ofere, el copiază pe Dumnezeu și mai ales ceea ce a făcut Iisus: și-a făcut Iisus apostoli, și-a făcut si satan apostoli; și-a făcut Iisus biserică, își face si diavolul biserica lui – dar a lui este ”mai mare” pricepi. Vaticanul! Iisus a anunțat mai dinainte, ”Luați seama să nu vă fie frică. Căci trebuie să fie toate.” De ce? Pentru că locul nostru nu este aici. Este în cer. Adică înapoi în starea de unde am căzut. Pentru că diavolul nu a făcut nimic cu mîna lui, și numai atunci va face cel mai oribil lucru cu mîna lui. Urîciune pustiirii! Dumnezeu este precis cu Cuvîntul său. Și îl va pedepsii în flagrant. Fapta! Pentru că faptele contează mai mult decît cuvintele.

  19. ###Cristian Sorin astea cu anii 2021 și 2029 sper că nu sunt luate din stele,cafea, horoscop și alte prostii nu?
    Despre Creta 2016 nimic?acel eveniment nu are legătură cu antihristul?

    1. Nu omule. Am lăsat link. Kent Hovind este cunoscut pentru studiul acestor lucruri – chiar a fost închis pentru asta. Problema nu este problema, problema este cum privești problema. Deci fără frică. Căci nicăieri în carte Dumnezeu nu a lăsat pe cei care cred în El. Nu există precedent! Ba din contră! Plus că acum avem pe Iisus Hristos. Adică și vechiul și noul testament. Tocmai de aceea a venit Iisus Hristos, pentru că Noul testament să conteste Noua Ordine Mondială. Deci problema nu este problema, este cum privim problema. Observăm că se pune accent din ce în ce mai mult pe negativ, cu tot felul de alarme dar fără să ne spună ȘI ce este de făcut. Frica este volatilă, omul fricos face ceva care menține ”arderea” ca să spun așa.

      Deci ce este de făcut, atît am învățat și eu

      1. Citește Biblia (dracii de lîngă tine nu o suportă). Scopul Bibliei este Cuvîntul lui Dumnezeu – Iisus Hristos;
      2. Rugăciunea (să ne rugăm în fiecare zi – pentru alții). Dacă noi ne rugăm pentru alții, sfinții se roagă pentru noi. Chiar și ”Doamne ajută-mă” este rugăciune – cu efect;
      3. Memorează cele 10 porunci (dracii care pot lua orice formă și orice chip nu pot sta în prezența poruncilor cînd omul le rostește – Asta a făcut Iosif din Arimatea cînd ia apărut Iisus după înviere, a crezut că este demon, și încremenit de frică și uimire a început să înșire cele 10 porunci, însă vedenia a rămas pe loc și i-a spus ”Pace, stai drept.” sau cam așa);
      4. Dracii nu pot sta în prezența rugăciunii. Satana este primul care fuge de ea. Oriunde în orice moment.
      5. Faceți ceva pentru Dumnezeu. Milostenia înlătură răul făcut. Este acel ”miluiește ca să fi milostivit”, adică ”fă-i altuia cum vrei să ți se facă”. Eu am reușit să fac ceva legat e sănătate aici: https://www.scribd.com/user/440331467/Reader – Și este bun.

Dă-i un răspuns lui cata Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button