X

Forumul Economic de la Davos va promova „ordinea mondială” a LGBTi

Șapte multinaționale au lansat Parteneriatul Global pentru Egalitatea LGBTI (Lesbian Gay Bisexual Transgender and Intersex). 

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Noua inițiativă a fost anunțată marți, 22 ianuarie, în cadrul Forumului Economic Mondial (FEM) de la Davos. Până în 2020, fondatoarele parteneriatului, Accenture, Deutsche Bank, EY, MasterCard, Microsoft, Omnicom și Salesforce, și-au propus să atragă încă cel puțin 100 de membri din sau din afara FEM, scrie stiripentruviata.ro.

Este pentru prima dată când clubul select de lideri politici și economici salută o sesiune dedicată drepturilor LGBTI, pe care comunitatea de afaceri mondială dorește să le promoveze și implementeze în conforrmitate cu Standardele de Conduită ale ONU, cu sprijinul FEM și UNHCR. Misiunea inițiativei este de a sprijini corporațiile să își evalueze gradul de conformitate cu standardele ONU, dar și crearea unui impact în societate, la nivel golbal, în ceea ce privește incluziunea LGBTI.

Împreună, cele șapte multinaționale reprezintă sute de miliarde de dolari și sute de mii de angajați în toată lumea și de aceea angajamentul asumat prin noua inițiativă face din acestea un grup de presiune extrem de puternic, care va acționa pentru impunerea agendei subversive a ONU, în special în țările unde homosexulitatea este încă dezaprobată.

Pe lângă respectarea „drepturilor omului”, corporațiile fondatoare consideră că incluziunea LGBTI va duce la dezvoltarea afacerilor:„Incluziunea LGBTI nu este doar un lucru corect din punct de vedere interpersonal, ci constituie un imperativ al afacerilor, deoarece o cultură a egalității crează încredere, inovație, ceea ce duce la dezvoltarea afacerii”, este de părere Sander van ’t Noordende, CEO al Accenture, care nu ascunde faptul că este „căsătorit” cu un bărbat.

Membrii inițiativei consideră că resticțiile în a se manifesta ca atare în viața profesională nu le permit persoanelor LGBTI să își atingă potențialul, ceea ce constituie o pierdere pentru companii. În aceste sens, parteneriatul citează un studiu din 2017 al UNAIDS care a evaluat la 100 de miliarde de dolari pierderile anuale ca urmare a discriminării LGBTI. Așa se explică și mesajul postat de Accenture care anunță ca „știrea anului în domeniul resurselor umane” lansarea parteneriatului creat să sprijine companiile să accelereze incluziunea persoanelor LGBTI la locul de muncă, în întreaga lume.

La o zi după lansarea oficială a parteneriatului, membrii inițiativei au organizat o masă rotundă pentru a discuta despre angajamentele asumate.

Michelle Bachelet, fosta președintă socialistă a Chile și actual înalt comisar ONU pentru drepturile omului a cerut multinaționalelor să implementeze la locul de muncă politici antidiscriminare și mecanisme de plângeri și bune practici, dar și să exercite presiuni asupra statelor să adopte legi antidiscriminare și să modifice legile discriminatorii.

Beth Brooke de la Ernst&Young, care este „căsătorită” cu o altă femeie, explicând lobby-ul pe care l-au făcut multinaționalele în ultimii 6 ani pentru a lansa inițiativa, și-a amintit de rugămintea pe care le-a adresat-o, în privat, fostul vicepreședinte al SUA, Joe Biden: „Voi, multinaționalele, puteți face ceea ce nu pot guvernele în chestiunea LGBTI și vă implor să o faceți în întreaga lume”.

Tony Prophet, director pentru egalitate la Salesforce, consideră că multinaționalele trebuie să își utilizeze platformele pentru îmbunătățirea societății. În mediul on line Prophet se prezintă ca un tată mândru de fiul său LGBTQ, referire la unul dintre cei trei fii care este transgender. Salesforce promovează agenda LGBTI în întreaga lume. Participă la paradele „Pride” și își încurajează angajații să participe costumați în roz.

Parteneriatul intenționează, de asemenea, să consolideze din ce în ce mai mult importanța comunității LGBTI. Brooke afirmă că „20% dintre mileniali se identifică drept LGBTQI, iar peste 29% dintre absolvenții de colegiu nu se declară nici bărbați, nici femei, iar 62% dintre aceștia sunt supuși restricțiilor odată ce s-au angajat și din această cauză devin cu 30% mai puțin productivi”.

Dacă ar mai fi trăit să vadă noua ordine mondială ciudată în care trăim, Mark Twain ar fi putut să răspundă: „Sunt minciuni, statistici și minciuni nenorocite”!

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

2 comentarii

  1. Aceste multinationale daca ar fi puse in situatia de a avea angajati NUMAI din comunitatea LGBT,probabil nu ar mai aminti de acestia nici in gluma.Dar ele isi propun sa umileasca heterosexualii pentru ca prefera angajati umili,obedienti.

    1. Doamne, ce am ajuns sa discutam pe neturi..”comunitati lgbt..xyz’ adica monstrii cu chip de om, ANORMALUL (de care si diavolii fug rusinati)..IMPUSI ca “normalitate” in “satul global”. .in Adevar traim vremurilor de pe urma..

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button