Medicul îi recomandă lui Rosemary să evite toate cărțile despre sarcină și toate sfaturile prietenoase pentru că ”nu există două sarcini” la fel. În realitate, știe că această sarcină nesănătoasă va fi extrem de dureroasă. El îi cere, de asemenea, lui Rosemary să consume băuturi zilnice făcute de vecina ei, Minnie Castevet. Rosemary devine, prin urmare, total dependentă de membrii sabatului, pentru toate problemele legate de sarcina ei. Ei o păstrează protejată de lumea exterioară, monitorizată și sedată în numeroase feluri.
Sarcina lui Rosemary este extrem de dificilă. Pierde greutate și continuă să simtă dureri ascuțite în stomac. Dr. Sapirstein îi respinge preocupările, spunându-i că durerea va dispărea. Rosemary devine plictisită de vecinii ei, care sunt prea ”interesați” de sarcină. Apoi, ea obține o carte de la un prieten interesat (care moare în mod misterios după aceea): ”All of Them Witches” (Toate aceste vrăjitoare).
Cartea descrie societatea secretă internațională din care face parte Castevet, despre care se știe că practică ritualuri de sânge. Apoi, Rosemary cumpără mai multe cărți despre vrăjitorie. Ea este văzută citind un pasaj care ar putea descrie motivul pentru care Guy a obținut roluri importante.
”Mulți oameni au murit în timpul acelor vremuri, fiind presupuse decese naturale. De atunci s-a stabilit că Forța Mentală a întregii congregații poate orbi, surzi, paraliza și ucide, în cele din urmă, victima aleasă. Această utilizare a Forței Mentale Unite este uneori numită sabat.”
Rosemary încearcă să scape de controlul sabatului și caută ajutor, dar este urmărită și adusă acasă. Ea este drogată de Dr. Sapirstein și, curând după aceea, intră în travaliu.
Copilul
Când Rosemary se trezește, i se spune că copilul ei a murit (a fost luat de adunarea de vrăjitoare). Guy încearcă să-și mângâie soția, spunându-i că mari companii de producție de filme precum Paramount și Universal erau interesate să-l angajeze. Lui i s-a promis de asemenea o casă mare în Beverly Hills – toate recompense pentru inițierea lui Guy în frăție și pentru jertfa lui Rosemary.
Hotărâtă să-și găsească copilul, Rosemary se strecoară în apartamentul lui Castevet și se poticnește într-o scenă tip ”Adorația magilor ” satanică, cu oameni din întreaga lume care dau daruri copilului.
Când Rosemary vede ochii reptilieni ai copilului, începe să țipe. Roman Castevet îi spune:
”Satana este tatăl său, nu Guy. El a venit din iad și a făcut un fiu cu o femeie muritoare. Satana este tatăl său și se numește Adrian. El îi va răsturna pe cei puternici și le va nimici templele. El va răscumpăra răzbunarea disprețuită și rănită, în numele celor arși și torturați. Bucură-te, Adrian! Bucură-te, satane! Dumnezeu este mort! Satana trăiește! Este anul unu, este anul unu! Dumnezeu este mort„
Nașterea bebelușului lui Rosemary este noul ”Anul I”. Este, de asemenea, corect conform standardelor Bisericii satanei de a numi 1966 Anul I. Aceasta este o referire conștientă, în mod conștient la anul nașterii lui Iisus Hristos, de asemenea, în Anul I, A.D. Un alt fapt nesănătuit: bebelușul s-a născut în iunie 1966, care se scrie numeric 6/66.
Roman îi cere apoi lui Rosemary să fie ”mamă pentru copilul ei” și să aibă grijă de bebeluș.
Neputând rezista nevoii ei instinctuale, aproape animalice, de a răspunde la plânsul bebelușului ei, Rosemary începe să zguduie leagănul. Filmul se termină cu o scenă destul de neliniștitoare: frăția se adună în jurul lui Rosemary, în timp ce se ea are grijă de copilul monstruos. Acceptă realitatea situației și zâmbește puțin.
Camera se mișcă spre fereastra acoperită și apoi în exteriorul apartamentului – terminând filmul cu aceeași panoramă lentă peste acoperișurile urbane care au deschis filmul … toate aceste evenimente s-au întâmplat în interiorul unuia dintre multele acoperișuri din New York și nimeni nu bănuiește vreodată ceva.
Urmările filmului
În timp ce unii vor considera că ”Rosemary’s Baby” nu este altceva decât un film înfricoșător, care se joacă în sensibilitatea creștinilor și a tinerilor ce-l urmăresc, alții îl văd ca o expunere curajoasă a lui Roman Polanski, despre starea mentală ocultă a înaltei societății. Mulți, totuși, văd filmul ca pe un manifest ocult, ce anunță o nouă eră. ”Rosemary’s Baby” este ”Copilul noului Aeon” al lui Aleister Crowley, sau Horus, fiul lui Isis, aducătorul unei noi ere în istoria lumii. Indiferent dacă a fost intenționată sau nu, ”Rosemary’s Baby” a apărut la marginea unei noi ere și a devenit parte dintr-o schimbare socială importantă.
”Filmul a apărut într-un moment de haos spiritual optimist în viața americană. Rosemary’s Baby rămâne o urmă de memorie iconică a unei perioade când orice părea posibil, inclusiv nașterea Antihristului”.
– Gary Indiana, „Bedeviled”, Village Voice
Rosemary este reprezentativă pentru societatea americană tradițională și naivă din anii ‘50 și ‘60 – plină de idealism și speranță. Dar această speranță a fost vândută, drogată și manipulată de un cult ascuns (format din membri de prestigiu și respectabili ai societății), pentru a da naștere unei noi ere. Evenimentele șocante au lăsat semne de neșters pe mintea publică, inclusiv moartea misterioasă a lui JFK, Marilyn Monroe și Martin Luther King; oribilele ucideri comise ritual de MK-Ultra, cum ar fi Charles Manson și Fiul lui Sam, au provocat frică și groază. Aceste evenimente au lovit America în idealurile sale și au forțat-o să se holbeze la o forță indefinită și totuși tangibilă, care influențează societatea. Conspirațiile și mușamalizările au făcut știrile, iar masele au descoperit treptat existența unui guvern din umbră. A urmat deziluzia și cinismul, determinând societatea americană să accepte sau să ignore adevărata natură a conducătorilor săi. Societatea a devenit echivalentul lui Rosemary, care a învățat despre natura malefică a copilului ei, dar a acceptat totuși responsabilitatea de a-i fi mamă. Cultura populară de astăzi este pur și simplu evoluția acestui sistem.
Chiar dacă trebuie să trecem cu vederea sensul simbolic al filmului în sine, evenimentele sincrone care îi înconjoară producția sunt pur și simplu uimitoare. Să te uiți la evenimentele din jurul filmului ”Rosemary’s Baby”, înseamnă să te uiți direct la partea întunecată a Hollywood-ului. Iată câteva dintre evenimente:
Uciderea lui Sharon Tate
Înainte de a se opri la Mia Farrow, Roman Polanski și-a imaginat inițial soția, Sharon Tate, rolul lui Rosemary. Ea nu a fost distribuită în rol, dar a avut o apariție nesemnificativă în film, în timpul unei petreceri. După paisprezece luni de la lansarea filmului, Tate (care era însărcinată în 8 luni) a fost ucisă ritualic de membrii familiei Manson. Ea a fost înjunghiată de 16 ori și ucigașii ei au scris cuvântul ”pig” (porc) cu sângele ei, pe peretele casei sale.
Charles Manson este descris de Fritz Springmeier ca fiind ”atât un sclav Monarch, cât și un manipulator”. Potrivit lui Springmeier, programatorii lui știau în prealabil unde vor avea loc urmatoarele lovituri. El a fost practic folosit de elită pentru a efectua crimele ritualice.
”(…) crimele atribuite Fiului lui Sam, familiei Manson și numeroase alte crime interconectate (inclusiv posibil și crimele Zodiac) nu au fost ceea ce păreau să fie. În timp ce aceste ucideri păreau a fi o lucrare aleatorie a unor ucigași în serie / masă, ele erau de fapt lovituri pe bază de contract, efectuate în scopuri specifice, de către o rețea interconectată de culte satanice … Cu alte cuvinte, acestea erau lovituri profesional orchestrate și deghizate, ca să arate ca munca încă unui singur criminal nebun în serie”.
– David McGowan, ”Este ceva despre Henry”
”Criminalii Manson au sunat dangătul de moarte pentru hipioți și tot ceea ce reprezentau ei simbolic”, a declarat Bugliosi săptămâna trecută pentru The Observer. ”Au închis o eră. Anii ‘60, deceniul iubirii, s-au încheiat în noaptea aceea, pe 9 august 1969”.
– The Guardian, ”Discipolul lui Charles Manson își încheie tăcerea, după 40 de ani de la masacru”
Potrivit mai multor observatori, crimele lui Manson au fost programate folosind melodiile Beatles (Manson însuși susținea că piesa Helter Skelter conținea mesaje ascunse destinate familiei sale).
”Charles Manson a fost programat cu muzica lui Beatles. (…) Ei își cheamă în mod regulat sclavii și induc hipnotic versurile care să fie indicii pentru sclavi, înainte ca muzica să fie lansată. De exemplu, versul ‘Nu este rușine’ îl va face pe careva să devină supărat. Pentru un alt sclav, versul ‘Totul este relativ, în felul său’ îi amintește persoanei de cultul familiei și de ascultare”.
– Fritz Springmeier, Formula Illuminati pentru a crea un sclav nedetectabil controlat mental
”Crimele Manson au fost executate în conformitate cu ritualul antic, cu legături la ochi și ‘corzi de inițiere’ în jurul gâtului sacrificaților. Un vers dintr-un cântec de-a lui John Lennon-Beatles a fost pictat pe casa morții, ‘Helter Skelter’, care era amplasată în mod corespunzător de Cielo (cuvântul spaniol pentru ‘cer’) Drive (casa lui Sharon Tate și a lui Roman Polanski).
La ceea ce asistăm în adoptarea publică a acestor psihodrame alchimice, ale căror consecințe spirituale asupra omenirii sunt mult mai importante decât majoritatea au ghicit până acum, este un proces de inițiere ocultă globală”.
– Michael, A. Hoffman, Societățile Secrete și Războiul Psihologic
Că tot vorbim despre asta, moartea lui John Lennon este o altă piesă ciudată a puzzle-ului. Uciderea a avut loc în timp ce John se îndrepta spre Dakota, clădirea în care a fost filmat ”Rosemary’s Baby” și unde locuia atunci. Mark David Chapman, ”nebunul singuratic” care l-a ucis pe Lennon, este foarte suspectat a fi un sclav Monarch controlat mental.
Chapman avea, de asemenea, legături cu manipulatori de profil înalt și cu un cerc ciudat de celebrități oculte.
”Asasinul lui Lennon, Mark David Chapman, s-a întâlnit cu prietenul lui LaVey, Kenneth Anger, un discipol american al lui Aleister Crowley, în Honolulu la sfârșitul anilor ’70. În 1967, Anger a regizat un film numit Lucifer Rising, în care juca Bobby Beausoleil, discipolul lui Manson. O altă discipolă și ucigașă a lui Tate, Susan Atkins, a apărut împreună cu LaVey, în spectacole în zona cluburilor de striptease din Los Angeles.”
– Ibid.
De ce a fost aleasă Sharon Tate? Ea nu a fost cea mai mare stea a Hollywood-ului și s-a bucurat doar de un succes comercial limitat. A fost finalul inevitabil rezervat vedetelor care merg prea departe în partea ocultă a celebrității? Cu trei ani înainte de moartea sa, Tate a jucat rolul unei vrăjitoare în filmul ”Eye of the Devil”. Concluzia filmului: a fost nevoie de sacrificiu de sânge pentru ”a face din nou lucrurile cum trebuie”.
Roman Polanski și-a sacrificat soția (în același fel în care Guy a sacrificat-o pe Rosemary) pentru a obține favoruri la Hollywood? La scurt timp după moarte, el s-a lăsat fotografiat de revista Life în camera de zi, unde murise Tate. Sângele ei uscat era încă vizibil pe podeaua din fața lui. Fotografia l-a făcut să devină foarte criticat.
Alte evenimente nu i-au ajutat credibilitatea. La șapte ani de la uciderea lui Tate, Polanski a fost arestat și acuzat de o serie de infracțiuni împotriva Samanthei Geimer, în vârstă de 13 ani, incluzând viol prin folosirea de droguri, perversiune, sodomie, indecență și acte lascive asupra unui copil sub 14 ani; distribuirea unei substanțe reglementate către un minor. Potrivit mărturiei lui Geimer către marele juriu, Polanski i-a cerut mamei lui Geimer (actriță și model de televiziune) permisiunea pentru a putea fotografia fata, în cadrul muncii sale pentru ediția franceză a Vogue (am văzut deja înclinația mai degrabă bolnavă a acestei reviste, în articolul intitulat ”Disturbing Sex Kitten French Vogue Photoshoot Featuring Children”). Potrivit autorului Michael A. Hoffman, Polanski a produs filme snuff* cu minori, pentru vânzare pe piața privată, dar aceste acuzații rămân nedovedite. În ciuda tuturor acestor acuzații, Polanski rămâne un om liber.
(* Snuff este un termen care se referă la filmări adevărate, nu jucate/regizate, de obicei despre violarea și uciderea cuiva)
Sunt aceste evenimente ciudate coincidențe sau sunt toate părți ale unei scheme mai mari? Este undeva o legătură între ele? Indiferent de situație, acestea sunt simptome ale forței ascunse care influențează cultura pop americană.
In concluzie
”Rosemary’s Baby” nu poate fi văzut decât ca un film bine realizat, care se joacă cu tema atemporală și arhetipală a ”diavolului”. Cu toate acestea, atunci când ne uităm la momentul exact al filmului din istoria americană și la seria incredibilă de evenimente care au urmat lansării sale, filmul devine o lucrare centrală, care simbolizează o schimbare culturală importantă în viața americană. În același mod în care Rosemary descoperă munca unei frății internaționale de vrăjitoare, societatea americană ”descoperă” o parte mai întunecată a industriei sale de divertisment și a politicii interne. Sclavii controlați mental sunt dezlănțuiți în public, apar mega-ritualuri șocante și cultura pop devine o sărbătoare a depravării.
Această epocă a pavat drumul în cultura populară către agenda de astăzi Illuminati. Cu consimțământul tacit al indiferenței publicului, industria culturală de astăzi încă muncește din greu, modelând mințile tinere pentru un ”nou eon”. Același control al minții care a fost folosit pentru a-i ucide pe Sharon Tate și John Lennon a devenit acum o modalitate amuzantă de a condimenta un videoclip muzical. Controversele trecutului mai au și astăzi ecou. Ar trebui să fim surprinși să vedem cea mai recentă stea a illuminati, Nicki Minaj, ”găzduind” o alter persona, numită … Roman Zolanski?
Ideea filmului o regasim in mai multe productii cinematografice, cum ar fi:
Trilogia The Omen (I, II, III ), The Omen -2006 ( https://www.imdb.com/title/tt0466909/?ref_=fn_al_tt_2 ) , Omen IV: The Awakening – 1991 ( https://www.imdb.com/title/tt0102585/?ref_=fn_al_tt_1 ), The Omen: Prophecy Fulfilled – 2006 ( https://www.imdb.com/title/tt0810993/?ref_=fn_al_tt_3 ), The Omen Legacy – 2001 ( https://www.imdb.com/title/tt0300295/?ref_=tt_rec_tti ), Avocatul diavolului cu Keanu Reeves (The Devil’s Advocate -1997 – https://www.imdb.com/title/tt0118971/ ) si nu in ultimul rand, reeditarea in 2014 a Rosemary’s Baby ( https://www.imdb.com/title/tt3087752/?ref_=fn_al_tt_2 ).
Trilogia The Omen ( https://www.imdb.com/title/tt0075005/?ref_=fn_al_tt_1 ), inceputa in 1976, este foarte explicita in ceea ce priveste viata lui antihrist, incepand de la nastere. Continua cu celelalte doua realizari: Damien: Omen II – 1978 ( https://www.imdb.com/title/tt0077394/?ref_=tt_rec_tti ) si The Final Conflict – 1981 ( https://www.imdb.com/title/tt0082377/?ref_=tt_rec_tti ).
Tot legat de antihrist, a inceput in 2015 un serial numit DIG (https://www.imdb.com/title/tt3597606/?ref_=nv_sr_1), care dupa finalul primului sezon, nu a mai fost continuat.
Nu am reusit sa acopar decat o mica parte, am mentionat realizarile cinematografice cat de cat mai insemnate ca buget si realizare. Au mai aparut o sumedenie de filme pe acest subiect, doar ca proasta realizare si prestatia actoriceasca a protagonistilor, probabil in mod intentionat orientate, nu fac altceva decat sa arunce subiectul in hilar.
Un profesor de psihologie și studii despre sexualitate din Minnesota a stârnit controverse după ce a declarat că Fecioara Maria nu și-a dat acordul atunci când Arhanghelul Gavriil i-a vestit că va purta în pântece pe Fiul lui Dumnezeu. Eric Sprankle este cunoscut ca satanist, iar reacțiile internauților la comentariul său au apărut imediat.
„Povestea cu nașterea virgină este despre o atotcunoscătoare, o atotputernică zeitate care lasă însărcinată o adolescentă. Nu există nicio definiție a consimțământului care să includă acel scenariu”, a scris pe Twitter profesorul american.
https://twitter.com/DrSprankle