de null
https://www.youtube.com/watch?v=CjWU3yaIIGs
Cititi va rugam si:
Imaginea sclaviei: Autostrada Bechtel
Imaginea sclaviei: Fregatele “Regele Ferdinand” si “Regina Maria”
Reclame
Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!
Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.
Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!
Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.
Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!
A fost o tzeapa made in UK.
Nu respecta standartele de poluare occidentale, prin urmare nu piutea ateriza pe nici un aeroport occidental.
Consuma mult mai mult combiustibil decat Boing sau Airbus, deci pagubos economic.
In termeni tehnici, in 1990 trebuia “remotorizat”.
Nici Iranul nu a vrut sa cumpere vreun Rombac… Cu toate insistentele lui Ceausescu.