Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat luni că asocierea Sinohydro – Nord Vest Infrastructură și Servicii a câștigat contractul pentru modernizarea sectorului DN2 – A2 al centurii Capitalei, proiect estimat la 233 milioane lei (50 milioane euro), fără TVA.
Durata contractului este de 123 luni, din care 15 luni perioada de execuție și 108 luni perioada de notificare a defecțiunilor – garanție conform duratei ofertate.
Contractul va fi semnat după terminarea perioadei de depunere a contestațiilor sau după soluționarea contestațiilor, dacă va fi cazul, potrivit CNAIR.
Obiectul principal al contractului este de executie a lucrărilor pentru modernizarea a 11,5 km din centura Bucureștiului, sectorul DN 2 (km 12+300) – A2 (km 23+750).
Lucrările vor consta, în principal, în creșterea capacității de la 2 la 4 benzi de circulație – câte 2 pe sens – și în eliminarea unor intersecții la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi, precum și prin reabilitarea pasajelor și a podurilor existente pe aceste sectoare.
Sinohydro, grup de construcții cu sediul la Beijing, face parte din grupul chinez Sinohydro Corporation, implicată și în construcții de hidrocentrale din lume, cu o cotă de 50% din piața internațională a energiei hidroelectrice.
Grupul, controlat de statul chinez și fondat în 2009, are astăzi circa 130.000 angajați și proiecte în derulare în Asia, Africa și America, dar căutând acum și piețe potențiale noi în Europa de Est, cu afaceri anuale de peste 34 miliarde dolari.
Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum sprijinul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.
pai ne am cam saturat de atata calitate germana.probail si bangladeshul are mai multi km decat noi
Ce batjocura! Pai cum? Chinezilor nu le-a impus femei-u sa privatizeze Drumuri si Poduri? Ba chiar este rentabil sa isi mute toata hardughia de utilaje si personal din China pana aici, ca doar in Romania nu mai este forta de munca angajabila.