X

Video: MĂRTURISIRE împotriva ECUMENISMULUI la biserica Zlătari, în ultima zi a SĂPTĂMÂNII de spurcăciune COMUNĂ cu ,,frații” masoni, templieri și de alte neamuri

de null

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Un grup de ortodocși au mărturisit Dreapta Credință joi 25 ianuarie 2018 în fața bisericii Zlătari, de pe Calea Victoriei, București, unde s-a desfășurat ultima „slujbă” din săptămâna de rugăciune comună ecumenistă.

Spre deosebire de alți ani, intrarea nu a mai fost păzită de jandarmi, ci de doi polițiști locali, care aveau, după câte se pare, ordine să țină protestatarii cât mai departe de intrarea bisericii și să intimideze pe cât se poate, ameninând cu amendă pe cei care ar împărți pliante pe scări. Unii au fost legitimați fără motiv, alții dați afară de angajații lăcașului de cult, iar altcineva a fost trimis să fotografieze „agresorii” antiecumeniști.

De remarcat că un membru al consiliului parohial, care nu știa că preoții se vor ruga cu ereticii, a ieșit afară refuzând să participe la împreună rugăciunea cu aceștia.

S-au împărțit zeci de pliante, cu canoanele ortodoxe, care interzic comuniunea cu ereticii, și cu informații despre pseudo-sinodul din Creta, oamenilor care intrau. S-a dat explicații, celor care cereau, în legătură cu interzicerea rugăciunii cu neortodocșii.

Doi călugări de la  Sihla au vrut să intre să se închine, dar când  li s-a spus că biserica e plină de eretici au renunțat, crucindu-se, mirați că au nimerit tocmai într-un astfel de moment acolo.

La sfâșitul slujbei ecumeniste s-a strigat pseudo-preoților ortodocși, care ieșeau, și pseudo-episcolului Varlaam Ploieșteanul că trădează credința, iar ereticilor să vină la ortodoxie.

Câteva imagini video și foto:

Cavaler templier refuzând canoanele ortodoxe:

Preot ecumenist, după isprava spurcăciunii comune.

Călugări renunțând să mai intre în biserică. Cinste lor!

Sărmana slugă a ecumeniștilor, care îi dă afară pe ortodocși.

Frații masoni, templieri și de alte neamuri, la o șuietă după ce au spurcat biserica Sfântului Ciprian…

Cenzura sistemului face să ajungem la mai puțini dintre voi! Distribuiți articolele noastre și sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum sprijinul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.
Selectați cât doriți să donați (EUR)

Introduceți cât doriți să donați (EUR)

5 comentarii

  1. acolo e paroh parintele profesor „universitar” ecumenist limba de lemn Mihai … dela facultatea de teologie. Dumnezeu sa-l lumineze cat mai degraba!

  2. La protest am avut prilejul sa auzim cateva argumente ale ecumenistilor in sprijnul „saptamanii de rugaciune pt unitatea crestinilor”. Ni le-a oferit un diacon care credem ca l-a insotit pe PS Varlaam Ploiesteanul la Biserica Zlatari.
    Din ce-mi aduc aminte, argumentele acestuia au fost:

    1. „Ati fost in diaspora? Sa vedeti unde se roaga ai nostri (ortodocsii)? In lacasuri (chiar biserici), spatii anexa etc, primite de la acestia (de la romano-catolici, protestanti , deci de la „eretici”). Cine le-a sfintit, uns cu Sf si Marele Mir?”

    Care este deci ideea diaconului? – ca daca ne-au facut acest bine ereticii/schismaticii, noi ce sa facem? Cum sa-i tratam?….
    Acesta stiti ca e un subiect dureros pt noi ortodocsii si exista, dupa cunostinta mea, cel putin doua contraargumente.

    Unul este din Evanghelie: cel care a plecat afara („in diaspora”) a facut-o covarsitor din motive materiale, fireste ca pt o viata mai buna, ceea ce este de inteles… Totusi, desi este greu de pus in practica, nu putem ascunde cuvantul din Evanghelie: „Nu vă îngrijiţi pentru sufletul vostru ce veţi mânca, nici pentru trupul vostru cu ce vă veţi îmbrăca”.

    Al doilea contraargument tine de logica crestinului simtitor al importantei pastrarii dreptei credinte: daca ai cerut si primit un astfel de spatiu/ chiar si biserica de la eretici si ti-au dat, atunci BINE au facut aceia; te rogi pt ei, îi ajuti si tu si, daca poti, treptat le si platesti spatiul sau inchirierea… Oricum ar fi, macar te rogi mai mult pt sufletele acelea, chiar daca sunt in erezie, majoritatea covarsitoare nascuti in eres.
    Ti-au aratat bunatate! Oricum noi (trebuie sa) ne rugam la general pt ei, cu atat mai mult cand au facut o astfel de fapta F BUNA pt dreapta credinta. Nu vor ramane fara plata, zic eu, nici la Dreapta Judecata.
    Dar, asta nu trebuie sa duca la „rasplata”: hai ca ne putem ruga SI impreuna cu ei sau sa facem alte actiuni neingaduite! Incercam sa le rasplatim altfel , nu prin pacatuire, prin abdicarea de la dreapta credinta. Iar daca asta a fost conditia lor INITIALA la cedarea spatiului, atunci NU trebuia acceptata „tranzactia”…. Dar, nu prea cred sa fi existat astfel de conditionari… Sunt prea fini in ziua de astazi… Stiu ei ce stiu: noi le dam spatii iar acestia vor fi nevoiti sa cedeze… sa ne fie recunoscatori in sens ecumenist…
    Si o alta exemplificare: sa presupunem ca tu, un ortodox sarman, ai un vecin de credinta eretica sau pagan, bun tare la suflet, care te ajuta cu ceva din acestea materiale, lumesti, si nu o data, ci de multe ori… Asta tot nu-ti da dreptul sa abdici de la credinta ta dreapta si sa faci ecumenisme cu acela! Te rogi pt. el toata viata ta ca sa-l lumineze Domnul, sa-l mantuiasca cumva si îl ajuti si tu cu ce poti, insa NU targuiesti dreapta credinta.

    2. Alt „argument” al diaconului: cum ca in inchisorile comuniste, Par Steinhardt, Par Calciu Dumitreasa s-au rugat impreuna cu eterodocsii.. etc.
    Pai in celula de puscarie erai nevoit sa faci „ce nu se cuvine”; chiar nu puteai sa te rogi altfel decat impreuna in celula; doar nu te puneau in celula pe criterii de credinta si puteai sa alegi cu cine te rogi…
    Ne amintim si de ce le-a spus Domnul evreilor cand tot obiectau ca de ce face una sau alta „care nu se cuvin”. Anume, la Ev. dupa Luca, cap 6, citim:
    „Într-o sâmbătă, a doua după Paşti, Iisus mergea prin semănături şi ucenicii Lui smulgeau spice, le frecau cu mâinile şi mâncau.
    Dar unii dintre farisei au zis: De ce faceţi ce NU SE CADE a face sâmbăta?
    Şi Iisus, răspunzând, a zis către ei: Oare n-aţi citit ce a făcut David, când a flămânzit [deci tot in CONDITII VITREGE – nota mea] el şi cei ce erau cu el?
    Cum a intrat în casa lui Dumnezeu şi a luat pâinile punerii înainte şi a mâncat şi a dat şi însoţitorilor săi, din ele, pe care NU SE CUVINE să le mănânce decât numai preoţii?”

    Asadar, in anumite conditii VITREGE primeaza MILA si DRAGOSTEA!
    Cu totul altceva este ceea ce fac ecumenistii nostri in conditii normale, de pace si libertate, cand ei AU ALES sa-i invite pe eretici in Casa Domnului la impreuna rugaciune si chiar sa le tina cuvant de invatatura….

    In plus, in TIMPUL acela de dinainte de 89, nici nu se stiau prea multe din invataturile Parintilor Bisericii asa cum stim sau ar trebui sa stim astazi si, indeosebi, sa tinem cont si de faptul ca unii dintre mucenicii inchisorilor avusesera, dpv al credintei, pana in moment incarcerarii, o traiectorie duhovniceasca plina de cautari, poate presarata cu rataciri sau unele confuzii.

    3. Alta justificare a diaconului: invitatii nu se roaga inauntru, ci doar ASISTA… I-am replicat: sa i-o spuneti lu’ mutu! Ce fac eterodocsii? Spun poezii in gand? Si cum ramane cu acel „Cuvant de INVATATURA” in biserica ortodoxa sustinut de catre un schismatic/eretic?
    PS: De urmarit CE FAC romano-catolicii si ceilalti invitati imediat ce ia cuvantul PS Varlaam la rugăciunea din Catedrala romano-catolica Sf. Iosif:
    https://youtu.be/BhKYK4gmqPQ
    https://www.youtube.com/watch?v=BhKYK4gmqPQ&feature=youtu.be

    Domnul sa ne lumineze pe toti!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button