Roadele consumului de produse alimentare modificate genetic (OMG): S-a confirmat primul caz de deces

FOTO: https://www.aparatorul.md/wp-content/uploads/2017/08/OMG.jpg

„Medicii de la Spitalul „Carlos III” din Madrid au confirmat primul caz de deces al unui om din cauza consumului produselor alimentare modificate genetic”, transmite publicația independentă World News Daily Report.

Potrivit rezultatelor autopsiei corpului tînărului de 31 de ani Huan Petro Ramos, care a decedat în spital, moartea a survenit în urma anafilaxiei, provocate de consumul de roșii ce conțin gene de pește. Tînărului i s-a făcut brusc rău la locul de muncă după pauza de masă – printre simptomele manifestate experții au menționat erupții cutanate, edemul gîtului și scăderea tensiunii arteriale.

Victima a fost adusă operativ la spital, însă personalul medical nu a putut stabili cauza reacției alergice – injecțiile și preparatele administrate în asemenea cazuri s-au dovedit a fi ineficiente. Doar peste un timp, după ce pacientul a decedat, a fost efectuată expertiza medicală, care a arătat că în roșia mîncată erau prezenți alergeni specifici, caracteristici pentru pești, precum și compuși rezistenți la antibiotice, care au împiedicat acțiunea leucocitelor și prevenirea șocului anafilactic.

Astfel, decesul acestui tînăr a devenit primul caz de deces confirmat științific din cauza consumului alimentelor ce conțin OMG. Totodată, potrivit concluziilor majorității studiilor savanților occidentali, cerealele și alte culturi obținute în urma încrucișării genetice sînt absolut inofensive pentru sănătate, deși încă în 1996 cercetătorii de la Universitatea din Nebraska au admis posibilitatea reacției alergice la proteina nucului brazilian în soia, pentru ameliorarea calităților alimentare.

Imediat după acest incident, Ministerul Sănătății al Spaniei a ordonat scoaterea din vînzare a 7 mii de tone de roșii aduse din Portugalia – anume legumele importate din țara vecină au cauzat moartea lui Ramos. Funcționarii au transmis condoleanțe familiei decedatului și au declarat că vor efectua studii detaliate asupra producției modificate genetic pe piața europeană pentru a depista prezența sau lipsa riscurilor evidente pentru sănătate.

1. A facut-o dl. dr. Pavel Chirila in cartea sa “Nu hrani cancerul!”. Pe scurt cauzele sunt urmatoarele: toxinele, atat substantele chimice, cat si de natura psiho-emotionala (socuri, necazuri, stres, stil de viata nepotrivit – de ex. mersul in cluburi si pierdut noptile aiurea …), nutritia inadecvata (cauzeaza functionarea defectuoasa a organelor principale, si nu numai, si in consecinta o lipsa de oxigen la nivelul celulelor), sistem imunitar slab sau compromis (in principal din cauza celor anuntate anterior), infestarea cu anumiti virusi (SV40, HPV, Hep.B, Hep.C … ) sau agenti patogeni (bacterii – de ex Helicobacter pylori, fungi – Candida albicans, paraziti …) impotriva carora sistemul imunitar nu mai da un raspuns adecvat.
      Desigur, poate te intrebi din ce cauza apar la copii, unii dintre ei foarte mici chiar sub un an, pentru ca ei nu au avut timp sa fie expusi la cauzele enumerate. Asa e, ei nu au fost expusi (decat eventual prin vaccinare sau unele tratamente medicale), dar au fost expusi masiv parintii lor, iar inainte de a veni pe lume, copilul petrece noua luni in pantecele mamei, cand este hranit de corpul ei.