X

După CRETA potopul: Ecumenism HALUCINANT în Patriarhia Moscovei

de null

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Aşa zice Domnul: „Blestemat fie omul care se încrede în om şi îşi face sprijin din trup omenesc şi a cărui inimă se depărtează de Domnul.”
Ieremia 17,5

Oferim publicului creştin de limbă română o compilaţie video de manifestări ecumeniste din Patriarhia Moscovei, Biserica Ortodoxă Rusă, petrecute în perioada anilor 2016-2017, în special după întîlnirea frăţească din Havana, Cuba, între pseudo-patriarhul Kiril al Moscovei şi ereticul papă Francisc al Romei din februarie 2016.

Marea este înşelarea celor ce cunosc pericolele duhovniceşti ale eresului ecumenist, dar nu s-au îngrădit de comuniunea cu ecumeniştii.

Biserica Ortodoxă Rusă, deşi neparticipantă la „sinodul” tîlhăresc din Creta, implementează din plin deciziile acestuia încă înainte de desfăşurarea lui.

Soborul Arhieresc al BORu, care din anul 2013 a uzurpat sobornicitatea reală a Bisericii Ortodoxe, declarîndu-se organ deliberativ suprem în Biserică, a parafat la 1-2 februarie 2016 toate deciziile proiectelor de documente pentru „sinodul” din Creta cu unanimitate de voturi (adică toţi episcopii BORu au votat, fără excepţie). Prin acest act blasfemiator şi antiortodox a fost recunoscut şi instaurat la nivel oficial eresul ecumenist ca învăţătură şi mărturisire de credinţă a Bisericii Ortodoxe Ruse.

Din imaginile video ies în evidenţă următoarele momente (compilaţia video e realizată la 30 aprilie 2017):
– inovaţii în slujbele de cult, tendinţa aşa-numită „picioare vesele” şi învîrtitul cădelniţei de Sfintele Paşti;
– spurcarea bisericilor prin: organizarea concertelor cu muzică laică, nebisericească, a circului, a spectacolelor, a dansurilor orientale sau occidentale, etc. toate petrecute în incinta bisericilor din lume sau din mănăstiri;
– lepădarea pe faţă în public a pseudo-patriarhului Kiril şi a altor pseudo-ierarhi de Sfînta Treime, de Mîntuitor şi de credinţa ortodoxă;
– întîlniri frăţeşti a pseudo-ierarhilor cu jidovii şi musulmanii şi prăznuirea sărbătorilor păgîne cu ei;
– trimiterea copiilor ruşi la moschee pentru rugăciune în timpul lecţiilor de toleranţă;
– lăudarea Reformei protestante şi celebrarea a 500 de ani de protestantism în Rusia de către clerici ortodocşi, reprezentanţii Patriarhiei Moscovei;
– slujbe de parastas şi împreună-rugăciune cu papistaşii etc.

Menţionăm că asemenea manifestări nu sînt unicele şi nu sînt exclusive pentru BORu, ci pot fi observate în toate Bisericile Ortodoxe Locale, participante sau nu la „sinodul” tîlhăresc din Creta.

În ciuda acestor evidenţe ne mirăm de naivitatea unor creştini şi întrebăm din nou: fiii credincioşi ai cui vreţi să rămîneţi? Ai Bisericii neîntinate şi infailibile a lui Hristos, Unica Sfîntă, sau ai „bisericii” lui Antihrist pe care o creează şi o consolidează lupii în piei de oaie, hristoşii mincinoşi?

Cenzura sistemului face să ajungem la mai puțini dintre voi! Distribuiți articolele noastre și sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum sprijinul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.
Selectați cât doriți să donați (EUR)

Introduceți cât doriți să donați (EUR)

5 comentarii

  1. Părintele Dumitru Stăniloae:
    „Nesocotind această solidaritate, conducerea unei Biserici Ortodoxe autocefale (locale, este vorba de patriarhia Moscovei), nemulţumită cu intercomuniunea parţială cu romano-Catolicii împinge spre deplina comuniune euharistică cu romano-Catolicii, întemeindu-se pe afirmaţia gratuilă că, după ridicarea reciprocă a anatemelor de la 1054, s-a revenit din punct de vedere dogmatic exact la situaţia dinainte de acele anateme şi că deci nu mai e nicio piedică pentru restabilirea comuniunii euharistice. Faţă de această afirmaţie, trebuie să amintim că anatemele s-au rostit atunci pe baza deosebirii apărute in privinţa purcederii Duhului Sfânt şi a începutului de afirmare a dreptului de jurisdicţie al papei asupra ierarhiei orientale. Iar de atunci încoace dezbinarea în credinţă a progresat, prin formularea dogmatică a primatului şi a infailibilităţii papale, a imaculatei concepţii, a purgatoriului etc.” Părintele Dumitru Stăniloae în rev. „Ortodoxia” din anul 1971/4, În problema intercomuniunii – probleme interconfesionale

    Sfântul Iustin Popovici scria:
    „Ce să mai zicem de hotărârea Patriarhiei Moscovei, la fel de gravă ca şi vânzarea lui Iuda, de intercomuniunea cu romano-catolicii din 16/29 Dec. 1969, ce este împotriva tuturor Dogmelor şi Canoanelor sfinte ale Bisericii Ortodoxe? Prin această decizie de intercomuniune cu ereticii învederaţi – nemaiauzită în istoria şi tradiţia dogmatică şi canonică a Bisericii Ortodoxe – întreg trupul Dumnezeiesc –Omenesc al Ortodoxiei a fost rănit adânc. Toţi Sfinţii Părinţi şi toate Sinoadele au fost dispreţuite. Dogmele şi Canoanele Bisericii au fost călcate în picioare. Biserica lui Hristos, Mireasa cea fără prihană, a fost aruncată în mocirla înveninată a ereticilor. Astfel de fapte şi manifestări, prin neruşinarea lor ieşită din comun, au uimit lumea. Ce mărturisesc toate acestea? Că ierarhia rusă a Moscovei se află într-o înfiorătoare paralizie duhovnicească. Iar ea, astfel fiind, va trebui să reprezinte Biserica Ortodoxă Rusă la un posibil Sinod Ecumenic în viitorul apropiat? Să nu îngăduie Dumnezeu o astfel de grozăvie apocaliptică!”

    Părintele Ioannis Romanidis spunea:
    „S-a pus carul înaintea boilor! «Tainele nu îi unesc pe creștinii din Răsărit și din Apus căci la baza lor stă distincția dintre harul dumnezeiesc necreat, la care omul poate participa, și ipostasul dumnezeiesc necreat, la care nicio făptură nu poate participa. Mai mult Biserica se descoperă prin Taine și în Taine. Astfel, discutând despre Taine, ar trebui menționate doctrina despre Întrupare și cea despre Biserică»” Andrew J. Sopko, Profetul Ortodoxiei Romeice, Teologia Părintelui Ioannis Romanides, Editura Renașterea, Cluj, 2015, p. 279.

  2. atata voi spune..,,.CINE CREDE IN MINE…PE ACELA IL VOI LUA CU MINE IN IMPARATIA CERURILOR”.cei ce nu vor crede in DUMNEZEU vor mai avea o sansa pentru mantuire…dar acei ce sunt crestini si ii intorc spatele cu buna stiinta…aceia vor merge direct in IAD…caci este cu neputinta a judeca omul fara minte cu cel inzestrat cu minte…iar acesta de pe urma este omul cel mai josnic si nu este placut lui DUMNEZEU.dar EL stie tot si este in tot…asa ca fiecare om are libera alegere si cugetare sa se gandeasca daca ramane in inima DOMNULUI.zilele lumii pe care o stim acum se apropie cu pasi lenti ,dar siguri …de sfarsit.nu va fi un sfarsit al TERREI…dar va fi un sfarsit al oamenilor…nu mai este cu putinta ca DUMNEZEU sa ingaduie atata umilinta,cand vede ca IUBIREA SA …este pur si simplu…batjocorita.un singur lucru mai adaug…OMENIREA ISI MERITA SOARTA…dar cum spune DOMNUL DUMNEZEU…multi veniti la poarta MEA,dar putini sunt cei care vor intra.DOAMNE AJUTA TUTUROR

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button