X

Dan Negru, profeție sumbră pentru televiziunile sistemului: După anul electoral unele vor dispărea și altele își vor reduce masiv costurile


Realizatorul TV Dan Negru comentează datele de audiență ale televiziunilor pe anul 2023.  Acesta explică faptul că diversificarea opțiunilor de petrecere a timpului liber este principala cauză a scăderii audiențelor TV. Acesta face și o previziune sumbră pentru televiziunile de știri din România: după anul electoral, unele vor dispărea, iar altele vor tăia masiv din cheltuieli.

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

„Au apărut studiile pe audiențele tv de anul trecut…Fotografiile sunt de la “Academia Vedetelor” un show pe care-l făceam acum 24 de ani. Audiența era atunci 72%. Azi ar fi imposibil!

Nu apariția online a afectat audiența TV ci libertatea. Atunci nu existau mall-uri, restaurantele erau puține și scumpe,nu existau vacanțe,ca să ieși din țară aveai nevoie de viză și singură distracție era TV. Libertatea a scăzut audiența TV.

Și anul trecut aceleași trei mari televiziuni au dominat piața TV : Pro, Kanal și Antena fac 59% din totalul audienței TV din România.

Celelalte 87 de televiziuni supraviețuiesc.

RomâniaTv rămâne liderul televiziunilor de știri, DigiSport1 al celor de sport și FilmCafe liderul nișei de filme și seriale.

Anul 2024 va fi decisiv

2024-an electoral-va fi decisiv pt credibilitatea televiziunilor de știri. După anul ăsta electoral unele TV de știri vor dispărea și altele își vor reduce masiv costurile.

Dintre TV generaliste, anul trecut cel mai mult au scăzut în audiențe PrimaTv, Național și TVR. Televiziunea publică nu a prins top 10. După anul ăsta electoral și TVR va trece prin cea mai mare restructurare din istoria ei.

Revelionul a adus o premieră anul ăsta, pentru prima dată în ultimii 24 de ani Pro a dominat total în audiențe revelionul televizat pe toate targeturile de public. Cu un consum TV tot mai mic, revelioanele TV devin tot mai neprofitabile și în câțiva ani ele vor dispărea, după trendul internațional.

Vârful în audiențe 2024 e așteptat în vară când naționala de fotbal va juca după mulți ani într-un Campionat European.

Adică,statistic televiziunea supraviețuiește…Dar Grigore Moisil a explicat cel mai bine statistica :

„dacă pui o fesă a fundului pe o plită încinsă și cealaltă fesă pe o bucată de gheață, media e bună. Dar in realitate, e vai de curu’ tău””, scrie Dan Negru pe Facebook.

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

2 comentarii

  1. Dane, tu ești băiat bun și inteligent, nu mai încerca să ascunzi Adevărul că nu ține. Nu mall-urile și nu vacanțele au redus drastic audiențele televiziunilor. Ci minciuna, manipularea și trompetizarea non-stop a doktrinei globaliste pe care aproape toate aceste televiziuni în cor au practicat-o mai dintotdeauna, dar agresiv începând cu 2020. Iar complicitatea PLĂTITĂ cu bani grei la krimele diktaturii covidiste a fost cireașa de pe tortul distrugerii televiziunii ca sursă de încredere.
    Ce să vezi la TV? Îndoctrinare globalistă la știri, îndoctrinare globalistă în mai toate filmele hollywoodiene, îndoctrinare globalistă în publicitate, îndoctrinare globalistă până și în multe documentare așa-zis ”științifice”, show-uri autohtone de tâmpire națională cu târfe, mafioți și manele, sau cu umor la care nu râde nici ultimul oligofren, cam ăsta e peisajul general. Până și bătrânii de 80-90 de ani s-au săturat de jegul ăsta, chiar dacă nu prea au alternativă și se adună mai nou pe bănci în fața blocului să-și mai cheltuie cumva timpul socializând chiar și cu animăluțele vagaboande. ĂSTA este peisajul TV din 2024. Din care mai scapă din când în când puțin sport și câteva emisiuni mai de Doamne-Ajută, așa cum sunt și ale tale. Dar cu câteva flori NU se face primăvară.
    Publicul nu e prost și nu se lasă manipulat. Pentru că sunt încă mulți cei care s-au auto-educat în sensul ăsta pe timpul lui Ceaușescu, sătui și scârbiți de cele două ore de propagandă TV zilnică. Tu știi asta, c-ai trăit acele vremuri. Iar cei mai tineri pur și simplu refuză manipularea pe care în mare parte nu o înțeleg și nu o identifică deloc, dar instinctiv simt că sunt prostiți. Și atunci migrează către internet sau rețele de socializare.
    Ce-am câștigat în acești 34 de ani? Am plecat de la două ore de propagandă komunistă jegoasă la TV sub toate formele. Și-am ajuns azi la zeci de televiziuni care ne oferă non-stop ACEEAȘI propagandă jegoasă la TV și tot sub toate formele. Plus publicitate mincinoasă și agresivă în majoritatea cazurilor. Am fugit cu toții ca de necuratul de diktatura komunistă (și am MURIT unii, Dane, ești Timișorean!) și-am ajuns înapoi în diktatură, de data asta globalistă. Care este printre altele ȘI komunistă, pe lângă alte nenorociri pe care le însumează (nu veți mai avea nimic și veți fi fericiți – cred că urlă Ceaușescu-n iad de ciudă că n-a inventat-o el).
    Dacă citești aceste rânduri, Dane, eu îți propun să continui cu ceea ce ai început recent: să spui Adevărul, fără vrăjeli și fără menajamente. Ți-ai câștigat mai multă simpatie prin asta decât poate prin toate emisiunile tale. Poporul într-o diktatură SIMTE atavic Adevărul și migrează aproape instantaneu către cei puțini care le oferă libertatea Cuvântului. Că alte Libertăți nu ne-au prea rămas și până la un moment dat vor fi din ce în ce mai puține. Așa-i în diktatură.

  2. Mare pagubă!
    Oricum, uitatul la TV este (în cel mai bun caz) pierdere de timp.
    Chiar dacă nu e corectă expresia “pierdere de timp”. Poţi pierde ceva ce nu e al tău?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button