Oct 11, 2017 39975 3 goo.gl/o9RGB2

Dr. Theresa Deisher. Foto: https://healingoracle.ch/wp-content/uploads/2017/04/Dr.jpeg

Medicul Theresa Deisher a acordat recent un interviu echipei VAXXED. pentru a dezbate printre altele despre vaccinuri și autism.

Doctorul în medicină Theresa Deisher este președintele Institutului Sound Choice Pharmaceutical (SCPI) o organizație de top în cercetare biomedicală.

Dr. Deisher este un genetician cu o experiență de peste 20 de ani în industria farmaceutică, cu implicații de la bazele biologiei umane până la procese clinice în instanțe.

Dr. Deisher și-a obținut doctoratul în medicină în domeniul fiziologiei moleculare la Universitatea Stanford și a lucrat peste 20 de ani în biotehnologia comercială. Înaintea fondării AVM Biotechnology and Sound Choice Pharmaceutical Institute (SCPI), ea a lucrat cu companii biotehnologice de top inclusiv cu Genentech, Repligen, ZymoGenetics, Immunex și Amgen.

Dr. Deisher este inventator cu 23 de patente emise, iar descoperirile sale au dus la procese clinice ce au implicat afecțiuni de cartilaje și osteoartrite împotriva FGF18 iar împotriva Factor XII pentru hemoragii chirurgicale. Dr. Deisher a fost primul medic ce a descoperit celulele stem derivate cardiac, fiind un campion al cercetării celulelor stem pentru adulți, deopotrivă profesional și în mediul privat, de peste 20 de ani. Dr. Deisher a fost reclamant în procesele federale din SUA militând pentru oprirea folosirii banului public pentru finanțarea cercetărilor pe embrioni sacrificați, aceste cercetări având ca scop dezvoltarea celulelor stem pentru adulți, care au și generat 14 produse de celule stem pentru adulți aprobate de guvern, iar Washington Post, referitor la această opoziție titra „Cercetătorii devin etici în 2013”.

AVM Biotechnology este umbrela mondială a companiilor de biotehnologie, dând asigurări că nu folosește în mod imoral materialul biologic în nici un proces. Misiunea SCPI este de a opri traficul de materiale biologice umane în domeniul cercetătării biomedicale.

Descoperirea legăturii dintre țesuturile fetale din vaccinuri și autism

Dr. Deisher a declarat în interviul său pentru VAXXED că a privit îndeaproape creșterea ratei autismului din Marea Britaniei în legătură directă cu vaccinul MMR (rujeolă, rubeolă, oreion), fapt semnalat inițial și publicat de Dr. Andrew Wakefield, precum și modul în care sistemul medical a încercat să discrediteze cercetările Dr. Wakefield în acest domeniu.

Ea notează că, unul din motivele ce au țintit discreditarea cercetărilor Dr. Wakefield, a fost acela că rata vaccinării cu MMR a rămas constantă deopotrivă înainte, pe timpul și după epidemia de autism din anul 1988. (NT asta demonstrând teoretic faptul că, nefiind nicio modificare în rata vaccinării, aceasta fiind constantă, practic nu poate fi legată în nici un fel de rata autismului)

Dar descoperirile ei, care nu au fost facute public, au relevat faptul că producătorii vaccinului MMR, în anul 1988, au schimbat la acel moment cultura celulară de la cea animală la cea prelevată din fetuși avortați.

Așadar a însărcinat unul din doctoranzii săi să cerceteze problematica mai amănunțit și să compare rata autismului cu folosirea celulelor fetale umane în vaccinuri. Astfel a descoperit că de fiecare dată când producătorii introduceau celule umane în vaccinuri, rata autismului creștea.

Urmăriți interviul în întregime…

Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO necesită mult timp, foarte multă muncă, dar și bani. Veniturile obținute din publicitate sunt însa cu mult sub așteptările noastre inițiale. Chiar dacă portalul are mulți cititori, totuși, sunt foarte puțini care găsesc în produsele promovate prin reclame ceva să-i intereseze… și să dea click pe ele. Pe de altă parte, jurnalismul nu poate fi independent dacă este finanțat de vreun mogul sau organizație.

Pentru a fi independent, acesta trebuie să se bazeze strict pe cititorii săi mulți, care să sprijine fiecare cât poate această lucrare. Ca atare, de bază rămân tot clasicele conturi bancare sau varianta PayPal. Fără sprijinul vostru acest portal nu-și va mai putea continua activitatea.

Ne mai puteți sprijini și în alte modalități! Click pentru detalii.
Categorii:
articole asemănătoare
3 Comentarii la “Celulele de FETUȘI AVORTAȚI din VACCINURI duc la CREȘTEREA ratei AUTISMULUI / Ne demonstrează CELEBRUL medic genetician Theresa Deisher (Video)”
Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor revine exclusiv comentatorilor.
  1. ines
    # 11 octombrie 2017 at 16:46

Profetia arhimandritului Kapustin despre inaintemergatorul antihristului, patriarhul Kiril al Rusiei

2. Ionut
    # 13 octombrie 2017 at 10:42

Off-topic

Nu reusesc sa mai trimit stiri in casuta corespunzatoare (nu mai apare confirmare de primire).
    Nu merge nici sectiunea contact.
    Voiam sa mai trimit o stire:

3. timisorean1
    # 14 octombrie 2017 at 8:05

Sa aibe grija sa nu fie sinucisa.

Scrie un comentariu