Locuri sinistre – Centrul Rockefeller
„Cum se poate ca locaţia celui mai faimos patinoar din lume, să fie considerată sinistră? Știţi, cel care apare în toate comediile romantice … cel mai bun dat în folosinţă vreodata!? Și ce ziceţi de imensul pom de Craciun pe care îl vedem în toate filmele de vacanţă? Acest lucru nu e sinistru, e magic!”.
Dacă asta e ceea ce gândiţi acum, ar trebui, probabil, să apăsați pe pauză de la filmul „Ai primit un mail” Deluxe Edition DVD și să citiți mai departe. Dacă nu sunteți surprins de faptul că un centru numit „Rockefeller” conține tone de simbolism ocult și chiar luciferic, precum și trimiteri la o Nouă Ordine Mondială, atunci de asemenea ar trebui să citiți, pentru că voi consolida ceea ce deja gândiţi, și tuturor le place asta.
Acest complex de 19 clădiri comerciale este situat între străzile a cincea şi a şaptea din oraşul New York și este renumit pentru stilul său Art Deco. Acesta este unul dintre ultimele proiecte de construcții din Statele Unite care are încorporat un program de artă publică. Toate argumentele alese se potrivesc cu o anumită filozofie și unii artiști au fost rugați să-şi modifice munca în aşa fel încât să se potrivească temei centrului Rockefeller, care este: Luciferianismul.
Luciferianismul
„Diavolul-Lucifer-este o forță a binelui (în cazul în care am defini „binele”, pur și simplu ca ceea ce preţuim, nedorind să implicăm nici o valoare universală sau necesitatea orientării). Lucifer înseamnă „aducătorul de lumină” și acest lucru ar trebui să înceapă să ne dea indicii despre importanţa sa simbolică. Se povesteşte că Dumnezeu l-a aruncat pe Lucifer din cer, deoarece Lucifer a început să-L conteste pe Dumnezeu și să răspândească disensiuni printre îngeri. Trebuie să ne amintim că această poveste este spusă din punctul de vedere al Godiştilor adică susţinătorilor lui Dumnezeu (dacă am putea inventa un termen), și nu din punctul de vedere al Luciferienilor (voi folosi acest termen pentru a ne distinge de sataniștii oficiali de care ne diferenţiem fundamental). Adevărul poate fi acela că Lucifer a demisionat din cer”.
Max More
Luciferianismul modern îşi are rădăcinile în învățăturile gnosticilor la fel ca păgânismul egiptean și babilonian. Dumnezeul lumii materiale este perceput ca o figură încăpățânată și sadică, care caută să țină omenirea în întuneric perpetuu în timp ce Lucifer este salvatorul omenirii, oferindu-i darul cunoaşterii. Dacă vom reinterpreta povestea lui Adam și a Evei prin ochelari luciferici, șarpele este de fapt „salvatorul sub acoperire”, care a sfidat pe Dumnezeu și a dat oamenilor posibilitatea de a deveni dumnezei ei înșiși. El se presupune că a eliberat potenţialul uimitor al omului.
„Luciferianismul reprezintă o reevaluare radicală a adversarului fără vârstă al omenirii: Satan. Este inversarea finală a binelui şi răului. Formula pentru această inversare este reflectată de paradigma narativă a mitului ipostazei gnostice. Spre deosebire de versiunea biblică originală, varianta gnostică reprezinta o „reevaluare a poveștii ebraice a ispitei primului om, dorința oamenilor simpli de „a fi ca Dumnezeu” prin împărtășirea din pomul „cunoaşterii binelui și răului „”
-Raschke 26
Luciferienii caută, în timpul vieții lor, să ajungă la un nivel superior de existenţă prin obținerea iluminării (de multe ori reprezentată de o torță). O persoană iluminată sau (Illuminatus) a dobândit destulă cunoaştere mistică și realizare spirituală pentru a ajunge la o stare asemănătoare cu divinitatea. O religie veche misterioasă promite:
„Posibilitatea de a șterge blestemul morţii prin întâlnirea directă cu zeitatea patron, sau în multe cazuri printr-o efectuare de fapt a unei apoteoze, o transfigurare a omului în fiinţă divină”.
-Raschke 26
Luciferienii nu se închină în mod necesar „diavolului”, ca unei entităţi metafizice. Lucifer simbolizează puterile cognitive ale omului, potențialul său de a ajunge la sfinţenie prin mijloace proprii. Luciferienii cred că, prin aceste atribute, îl vor detrona în cele din urmă pe Dumnezeu și îi vor aduce pe oameni la locul lor de drept, în calitate de zeități. Această doctrină este pe deplin reprezentată de umanism și omologul său tehnologic transhumanismul. Îmbrăcate într-o frazare acceptabilă în interiorul unui context iudeo-creștin („umanist” pare mai puțin amenințător și rău decât „luciferic”), aceste filosofii sunt acum parte a culturii populare. Prin progresele tehnologice și descoperirile științifice, personalităţi extrem de bogate, precum Ray Kurzweil, caută în mod public să ajungă la nemurirea tehnologică. Intelectualul transumanist Max More, a declarat în eseul său:
„Dumnezeu, fiind un bine-documentat sadic, fără îndoială, a vrut să-l păstreze pe Lucifer în apropiere astfel încât să-l poată pedepsi și să încerce să-l aducă înapoi sub puterea Lui (a lui Dumnezeu). Probabil că ceea ce s-a întâmplat cu adevărat a fost că Lucifer a ajuns să urască Împărăția lui Dumnezeu, sadismul său, pretenţia Sa de conformism servil și ascultare, furia Lui psihotică asupra oricărei afişări a unei gândiri sau comportament independent.. Lucifer şi-a dat seama că el nu ar putea gândi complet pentru sine și cu siguranță nu ar putea acționa în mod independent atât timp cât este sub controlul lui Dumnezeu. Prin urmare, el a părăsit Raiul, acel teribil stat spiritual condus de sadicul cosmic Jehovah și a fost însoțit de unii dintre îngeri care au avut suficient curaj să pună la îndoială autoritatea lui Dumnezeu și valoarea Sa în perspectivă.
Lucifer este întruchiparea raţiunii, inteligenţei, gândirii critice. El se ridică împotriva dogmei lui Dumnezeu și tuturor celorlalte dogme. El este pentru explorarea de noi idei și noi perspective în căutarea adevărului”.
-Max More
Deci, ce legătură au toate acestea cu Centrul Rockefeller? Sculpturile, basoreliefurile si picturile murale, toate se referă la aceeași temă: triumful omului asupra lui Dumnezeu, prin dobândirea cunoaşterii.
Fântâna lui Prometeu
Această statuie îl descrie pe Prometeu, un titan din mitologia greacă, cunoscut pentru marea lui inteligenţă. El totuși l-a trădat pe Zeus furând focul și dându-i-l omenirii. Prin urmare, el a avut încredere să-i înveţe pe oameni artele civilizației, cum ar fi scrisul, matematica, agricultura, medicina, şi ştiinţa. Zeus apoi l-a pedepsit pe Prometeu pentru crima lui legându-l de o stâncă în timp ce un vultur mare îi mânca ficatul in fiecare zi doar pentru a-l face să se regenereze pentru a fi mâncat din nou în ziua următoare.
„Prometeu [numele înseamnă chibzuire] nu a fost nebun, dar din ce alt motiv s-a revoltat împotriva lui Zeus? El a încercat să-l păcălească pe Zeus (care este atotştiitor şi atotvăzător), cu un fals sacrificiu. Cât de nebun să fii? Prometeu a furat, de asemenea, focul de la Zeus și l-a dat muritorilor primitivi de pe pământ. Zeus nu l-a pedepsit numai pe Prometeu, el a pedepsit întreaga lume pentru tupeul acestui zeu rebel”.
-Stewart
Echivalentul iudeo-creștin al acestui mit este Lucifer, care a adus darul conștiinței pentru umanitate, precum șarpele în Adam și Eva.
Prometeu este echivalentul grec al Luciferului iudeo-creştin și este adesea folosit ca un simbol al iluminării.
„Unii francmasoni educaţi la modul clasic și cei ce s-au inspirat din munca lor, foloseau „luciferian” în sensul academic de „a aduce iluminare”, invocându-l pe Prometeu care a furat focul de la zei pentru a-l aduce omului. Polemiștii au legat o astfel de utilizare masonică de secte cu închinare la Lucifer, care au avut grupuri persistente de adepți încă din Evul Mediu”.
-Wikipedia
Sculptura lui Paul Manship dezvelită în Sunken Plaza din Rockefeller Center îl prezintă pe Prometeu ţinând focul furat de la Zeus și plutind către umanitate. El se află în interiorul unui inel, în care sunt prezentate semnele zodiacului. În spatele statuii este o inscripție care spune:
„Prometeu, profesor al fiecărei arte, a adus focul care s-a dovedit pentru muritori a fi un mijloc pentru scopuri mărețe.”
„Scopuri măreţe” înseamnă a ajunge la iluminare și a atinge sfinţenia. Această operă de artă practic rezumă doctrina luciferică și acționează ca figura centrală în jurul căreia se învârte programul de artă al Centrului Rockefeller.
Creaţiile lui Prometeu
Flancând statuia lui Prometeu, sunt Youth și Maiden. Aceştia sunt primii oameni creaţi de Prometeu din lut.
Aceasta este dispunerea: Prometeu (adică Luciferul elen), este situat în centrul Sunken Plaza și este flancat de creaţia sa, omenirea. Cu alte cuvinte, noi suntem fiii și fiicele lui Prometeu.
Urizen sau Demiurgul
Pe partea de sus a intrării în clădirea GE este această impresionantă frescă Art Deco. El descrie un om bărbos care ține o busolă foarte mare și un citat din Cartea lui Isaia. Aceasta este o referire directă la gravura „Urizen” a lui William Blake, unde Dumnezeu este un om bărbos care ține o busolă.
Această imagine este prezentată în „Cartea lui Urizen” a lui Blake, lansată în 1794. Acest autor englez este cunoscut pentru mitologia bogată, poemele criptice şi imaginile profetice. Această piesă specială îl reprezintă pe Urizen, zeul lumii materiale. Trăsăturile sale sunt aproape identice cu ale zeului gnostic numit „demiurg”, o zeitate creatoare inferioară, care a construit o lume imperfectă ce întemnițează pe om în material. Cartea lui Urizen reflectă principiile fundamentale ale luciferianismului, unde lupta Binelui contra răului, aşa cum a fost descrisă în filosofiile iudeo-creştine, este inversată.
„Activitatea lui Blake este , prin urmare, o critică fără precedent şi confuzie a chiar pietrelor de temelie ale civilizației iudeo-creștine: Cuvântul și Legea. Răul este reprezentat în mod tradițional ca o întoarcere de la unul sau de la alta – de la alungarea lui Satan la a mânca din ” fructul oprit „, dar aici Cuvântul și Legea sunt literalmente prezentate drept cătușe ce blochează posibilitatea nemărginită a universului într-o închisoare plictisitoare a simțurilor și a cărților sfinte. Știința și religia încetează a fi forțe opuse în înțelegerea lui Blake, devenind în schimb obstacole în calea cunoașterii adevărate – un obstacol de vedere obligatoriu în legile universului material, celălalt de gândire obligatorie în cuvintele cărților sfinte. În acest sens, singurul posibil „Bine”, în măsura în care îl interesează pe Blake, este revolta împotriva vederii – care creşte pentru a percepe mai multe posibilități prin viziunea extatică. Pentru Blake, aceasta probabil că a însemnat gnoza mistică și artistică, dar intelectual, poate fi aplicată la toate tipurile de gândire pluraliste, multilaterale, dacă nu şi „expansiunii minţii” la modul propriu”.
-Daniil Leiderman
Zeul gnostic prezentat la intrarea clădirii GE deține o busolă foarte mare, care este folosită ca un instrument de creație. Găsim aici o referință, nu atât de subtilă, la francmasonerie, unde busola este utilizată de către „Marele Arhitect”, pentru a modela lumea fizică.
Sub Urizen găsim citatul din Cartea lui Isaia:
„Înțelepciunea și cunoaşterea trebuie să dea stabilitate timpurilor”.
– Cartea lui Isaia 33:6
Cartea lui Isaia ca un întreg conține profeții ale viitorului, proorocind căderea și pedepsirea Babilonului (atât cel vechi cât şi cel viitor „Babilonul cel mare”). Versetul citat descrie ceea ce va susține oamenii în aceste vremuri profetice de necazuri mari: cunoașterea și înțelepciunea. Textul criptic al lui Isaia descrie un moment în care „nimeni în Ierusalim nu va fi bolnav”, aparent referindu-se la momente în care știința și tehnologia ar fi avansat suficient pentru a vindeca boala omului. În acest context, „necazurile mari” se referă la venirea unei Noi Ordini Mondiale, în care toate țările vor fi unite sub un singur guvern mondial, un obiectiv recunoscut al familiei Rockefeller.
Săbii transformate în fier de plug
Această consolare se găseşte în Isaia 2:4 și descrie săbii care se transformă în fier de plug. Aici este versetul biblic:
El va judeca neamurile şi la popoare fără de număr va da legile Sale
Preface-vor săbiile în fiare de pluguri şi lăncile lor în cosoare.
Nici un neam nu va mai ridica sabia împotriva altuia şi nu vor mai învăţa războiul.
Isaia 2:4
Din nou, aceasta este o aluzie subtilă, dar foarte directă, la o Noua Ordine Mondială. Versetul descrie un întreg, cu o instanță pentru toate națiunile, un guvern pentru toate națiunile și venirea unei ere de pace în lume. Imaginea săbiilor transformate în fiare de plug este, de asemenea, prezentată în mod vizibil pe una dintre picturile murale ale Noii Ordini Mondiale din Aeroportul Internaţional Denver. Membrii familiei Rockefeller au jucat întotdeauna un rol în munca spre un guvern mondial și nu este surprinzător de a găsi referiri la acest plan gravate pe clădirile lor. David Rockeller a afirmat în memoriile sale:
„Pentru mai mult de un secol, extremiştii ideologici de la fiecare capăt al spectrului politic au confiscat incidente bine mediatizate pentru a ataca familia Rockefeller acuzând-o de influență excesivă pe care ei pretind că o exercităm asupra instituțiilor politice și economice americane. Unii chiar cred că noi suntem parte a unei intrigi secrete ce lucrează împotriva celor mai bune interese ale Statelor Unite, şi caracterizează familia mea și pe mine, ca fiind „internaționaliști” și că am conspira cu alte persoane din întreaga lume pentru a construi o structură politică și economică globală mai integrată – o singură lume dacă vreți. Dacă aceasta este acuzaţia, eu mă declar vinovat, şi sunt mândru de asta „.
-Memorii, David Rockefeller p.405
Întrebarea este: erau ei deja conștienți de un plan pentru o Noua Ordine Mondială în anii 1930, atunci când Plaza a fost construită? Răspuns: Da, da, au fost. Ideea nu este nouă deloc.
Atlas
Ghici de ce Atlas a fost forțat să ducă lumea cerească pe umeri? Pentru că el l-a sfidat pe Zeus. Axa nord-sud a sferei armillary de pe umerii lui arată către Steaua Nordului așa cum se vede din oraşul New York. Întinsă de-a lungul umerilor lui Atlas este o grindă mare, curbată, care afişează o frescă a simbolurilor tradiţionale pentru Mercur, Venus, Pământ, Marte, Jupiter, Saturn, Uranus, și Neptun. Adiacent Pământului (peste antebrațul drept al lui Atlas) este o semilună mică simbolizând Luna. Aplicate pe unul din inele sferei sunt simbolurile pentru cele douăsprezece constelaţii prin care Soarele trece în cursul anului.
Această sculptură poate fi descrisă ca un echivalent luciferic al lui Hristos răstignit pe cruce. Atlas se sacrifică pe sine pentru actul său de sfidare a zeilor.
Sculptura a produs partea sa corectă de controverse. În primul rând, statuia nud și păgână a fost plasată chiar în fața Bisericii St.Patrick, din care cauză nu a fost acceptată la acea vreme. În al doilea rând, din spate, statuia pare că e un Iisus Hristos răstignit.
În cele din urmă, Lee Lawrie a fost acuzat că a modelat faţa lui Atlas după dictatorul fascist italian Benito Mussolini, care era la putere, în acel moment.
În același mod cum Atlas l-a sfidat pe Zeus în mitologie, sculptura sfidează creștinismul și chiar democrația în oraşul New York.
Alte lucruri
Rockefeller Center este plin de basoreliefuri, picturi murale și sculpturi impresionante, cu o multitudine de simboluri și imagini. Dacă mergeţi să vizitaţi locul, veți vedea, probabil, multe alte detalii pe le-am ratat (nu ezitați să mi le trimiteţi). Este imposibil de revizuit în profunzime totul pe ecran, dar eu vă las cu unele lucruri interesante pe care le puteți investiga. Observați influența egipteană/ babiloniană, omniprezența torţei iluminării și simbolurilor oculte împrăștiate de-a lungul locului.
Mural reprezentând închipuirea unei figuri dumnezeieşti care trimite darul său către om şi destinul către cel ignorant:
Sub aripile torţei de iluminare:
Columbia ţinând o cupă cu cunoaşterea divină:
Aceşti păianjeni au apărut pe numeroase site-uri din întreaga lume. Ei se presupune că ar reprezenta maternitatea. Eu cred că ei reprezintă forțele întunecate controlând masele. Alegeţi propria variantă.
Pentru a încheia
Colecția de opere de artă expusă la Centrul Rockefeller comunică un mesaj coerent, care poate fi descifrat prin analiza referințelor culturale și mistice din spatele simbolurilor. Programul de artă ca un întreg salută emanciparea unui zeu inferior, celebrează figuri mitologice care au sfidat Legea lui Dumnezeu și glorifică încercarea omului de a ajunge la sfinţenie. Progresul omenirii în arte și științe a fost considerat că s-a împlinit în POFIDA lui Dumnezeu, făcând din Centrul Rockefeller un templu virtual de cult pentru doctrina luciferică.
Luciferianismul constituie nucleul religiei clasei conducătoare. Acesta este responsabil pentru longevitatea multor planuri oligarhice, adică Noua Ordine Mondială. Acest plan a fost discutat de ceva secole în urmă (dovedesc documente) și multe decizii politice sunt făcute pentru a conduce spre aceasta. Luciferianismul oferă elitei mondiale legitimitatea religioasă de a realiza planuri care altfel ar fi, din punct de vedere moral, discutabile sau pur și simplu condamnabile. Elita totuşi crede că cunoaşterea divină poate fi obţinută doar de către oamenii merituoși, în timp ce restul populației trebuie să rămână într-o stare de amorţire a minţii. Acesta este probabil motivul pentru care masele încrezătoare vin în fiecare an pentru a sărbători Crăciunul în acest templu luciferic fără să-și dea seama. În timp ce Centrul Rockefeller celebrează triumful omului asupra tiraniei lui Dumnezeu, se sărbătorește de asemenea tirania Illuminati asupra omului ignorant.
Am anumite retineri cu privire la interpretarea data fragmentelor din cartea lui Isaia. Si nu cred ca ar trebui discutat prea mult, cu prea multe detalii, pe marginea luciferianismului, fiindca unii s-ar putea sminti.