În videoclipul ”Who Cares” (”Cui îi pasă”), Paul McCartney joacă rolul unui ”hipnotizator comportamental”, care o tratează pe confuza Emma Stone. Simbolismul intens al videoclipului atrage atenția asupra unei practici mai întunecate: MK ULTRA și programarea Monarch de control al minții.
Site-ul Vigilant Citizen discută adesea despre artiști tineri, noile branduri, care au fost crescuți de casele lor de discuri și eliberați în lume cu un mecanism atent calculat. Ei bine, acest articol nu va fi despre acest tip de artist. Va fi vorba despre un simbol în vârstă de 76 de ani, care a făcut parte din cel mai influent grup din istoria muzicii pop și care a obținut titlul de ”legendă vie” acum trei decenii.
Într-adevăr, Paul McCartney a început să înregistreze muzică cu peste 60 de ani în urmă. A lansat peste 30 de albume ca membru al The Beatles, Wings și ca artist solo. A fost inclus în Rock and Roll Hall of Fame în 1988, ca membru al Beatles și, din nou, în 1999, ca artist solo. De asemenea, el este de 18 ori câștigător al premiului Grammy și a scris sau co-scris 32 de melodii, care au ajuns pe locul întâi în Billboard Hot 100.
Deci, Paul McCartney nu este un nou venit. De fapt, el a fost de zeci de ani obiectul celei mai vechi teorii a conspirației din istoria muzicii pop: ”Paul e mort”.
Coperta unei revistei din anii 1960, despre presupusa moarte a lui Paul McCartney.
Această teorie, care a apărut în jurul anului 1967, afirmă că McCartney a murit de fapt într-un accident de mașină în 1966 și a fost înlocuit de cineva asemănător.
Susținătorii teoriei au pretins că, în noiembrie 1966, McCartney a avut o discuție cu colegii săi în timpul unei sesiuni de înregistrări a trupei Beatles și a condus cu furie mașina, s-a prăbușit și a fost decapitat. Pentru a scuti publicul de durere sau pur și simplu ca o glumă, beatle-șii supraviețuitori l-au înlocuit cu câștigătorul unui concurs de asemănare cu McCartney. Acest scenariu a fost facilitat de retragerea imediat recentă a Beatles de la performanțele live și de alegerea lor de a se prezenta cu o nouă imagine, pentru următorul lor album, Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band.
– Wikipedia, ”Paul is Dead” (Paul este mort)
Cei care cred că ”Paul este mort” au analizat structura facială a adevăratului McCartney versus cel fals, au decodat mesaje ascunse în versurile cântecelor trupei (unele în sens invers) și au interpretat simbolismul găsit în grafica albumului Beatles.
Coperta simbolică a albumului Abbey Road a fost interpretată de reprezentanții teoriei ”Paul este mort” ca o procesiune simbolică funerară pentru Paul McCartney. John Lennon, îmbrăcat în alb, se spune că simbolizează figura îngerească; Ringo Starr, îmbrăcat în negru, simbolizează pompele funebre; George Harrison, în blugi, reprezintă groparul; și McCartney, desculț și nesincronizat în pas cu ceilalți, simbolizează cadavrul. Plăcuța de identificare a Beetle-ului alb al lui Volkswagen este ”28IF” – reprezentând vârsta lui McCartney ”dacă (if)” ar fi fost încă în viață. Mai mult, stângaciul McCartney ține o țigară în mâna dreaptă, ceea ce susține și ideea că era un impostor.
Oricine ar fi Paul cu adevărat, această persoană a continuat să aibă o carieră lungă și prolifică. Și nu pare să se apropie de pensionare. Ultimul său album Egypt Station (Stația Egipt) a debutat pe locul 1 în Billboard 200 din SUA.
Coperta albumului Egypt Station. Cititorii acestui site vor recunoaște, probabil, unele simboluri acolo.
Cu toate acestea, în zilele acestea și la această vârstă, pentru a rămâne o parte a industriei (chiar dacă ești o ”legendă vie”), trebuie să îmbrățișezi agenda elitelor. Și să vă arătați supunerea. Și Paul a făcut ce trebuia să facă.
Aceasta este din sesiunea de fotografie a lui Paul McCartney, cu revista GQ, în perioada în care a fost lansat albumul său. Ascunderea unui ochi = supunerea față de elita ocultă.
Cel mai recent videoclip al lui Paul, Who Cares (Cui îi pasă) este un alt exemplu al acestor fapte. În timp ce melodia are sentimentul distinct al 1985, videoclipul este foarte modern, de 2019. Într-adevăr, are tot simbolismul și toate mesajele de control al minții, regăsite în nenumărate videoclipuri pop din zilele noastre.
Cui îi pasă
Spre deosebire de videoclip, versurile cântecului sunt destul de simple: se referă la cei cărora nu le pasă de ceea ce cred ceilalți. Corul cântă:
Who cares what the idiots say (Cui îi pasă ce spun idioții)
Who cares what the idiots do (Cui îi pasă ce fac idioții)
Who cares about the pain in your heart? (Cui îi pasă de durerea din inimă?)
Who cares about you? (Cui îi pasă de tine?)
I do (Mie îmi pasă)
În videoclip, actrița Emma Stone joacă rolul unei femei anxioase, care solicită tratament lui Paul McCartney, care joacă rolul unui ”hipnotizator comportamental”. Apoi lucrurile se scufundă rapid în lumea întunecată a programării Monarch (dacă nu știți ce înseamnă asta, citiți mai întâi acest articol). De fapt, el se transformă într-un manipulator de control al minții.
Chiar de la început, videoclipul folosește o mulțime de imagini, referințe și simboluri care au legătură cu controlul minții.
Videoclipul începe cu diverse imagini simbolice care prefigurează ceea ce urmează să se întâmple. Aici, un model de spirală hipnotică deasupra unei pagini de text.
Ecranul de titlu are o spirală și un fulger – două simboluri care vor reapărea în videoclip și care vor avea un sens important. Există și o pereche de foarfece antice model barză. Acestea au fost inițial folosite de moașe, pentru a prinde și tăia cordonul ombilical al nou-născuților. De ce se află acolo?
Video-ul propriu-zis începe cu Emma Stone intrând într-o clădire, pe ușa de ieșire de urgență. Chiar de la început, lucrurile sunt pe dos.
Emma este udă de ploaie pentru că nu are o umbrelă. Acest detaliu va deveni important mai târziu.
Apoi, Emma găsește biroul lui Paul McCartney, care funcționează sub un pseudonim simbolic.
Pe ușa biroului lui McCartney spune: ”Dr. Lorenz, Hipnotizator Comportamental, Meteorolog”.
Deci, de ce McCartney este numit Dr. Lorenz și de ce este el și meteorolog? Aceste indicii sugerează o persoană anume: Edward Norton Lorenz.
Una dintre cartile de seminar ale lui Edward N. Lorenz.
Este o coincidență că videoclipul se referă în secret la programarea Monarch?
Edward Norton Lorenz a fost un matematician și meteorolog american, care a întemeiat teoria modernă a haosului, din care derivă efectul ”fluture”, care teoretizează faptul că bătăile aripilor unui fluture pot duce la o tornadă. În Who Cares, domeniile psihologie și meteorologie sunt combinate, pentru a spune o poveste plină de viață în lumea interioară a Emmei Stone.
Când Emma intră în biroul lui McCartney (aka Dr. Lorenz), vedem imediat multe obiecte simbolice.
În stânga este un tablou al unei figuri joker, desenată într-un model dualist alb-negru (simbolism pur al programării Monarch). Desigur, are un ochi ascuns. Alături de pictura este o statuetă a lui Pan – zeul pe jumătate capră și jumătate om – o figură favorită a elitei oculte. În stânga este o umbrelă care în final va reprezenta programarea Emmei.
În timp ce Emma stă lângă Dr. Lorenz, vedem echipamente vechi, cum ar fi televizorul CRT care arată ceva static și o pereche de căști pe capul unui manechin. Este vorba de curățarea minții.
Apoi, Dr. Lorenz începe să interacționeze cu pacienta sa, cu propoziții care amintesc de NLP (programarea neuro-lingvistică).
”E un pic de indisciplină aici, dar așa merge. Dezordine. În afara ordinii. Fă ordine în dezordine. Totul devine câteodată haotic, nu-i așa?”
(N.t.: în engleză – Disorder. Out of order. Order out of disorder. – este un joc de cuvinte. Disorder înseamnă dezordine, dar și tulburare, confuzie. Out of order poate însemna și scos din uz, cum sunt aparatele vechi, dar și fără ordine.)
Toate acestea se referă la teoria haosului a adevăratului dr. Lorenz. De asemenea, după cum se vede în articolele anterioare, motto-ul principal al elitei oculte este ”ordine prin haos”.
Emma bea o ceașcă de ceai pe care i-a oferit-o dr. Lorenz.
Imediat după ce a băut ceva ceai, Emma devine absentă. Ceaiul a fost dres cu ceva? Droguri precum LSD sunt folosite în programarea Monarch reală, pentru a facilita programarea sclavilor MK.
Apoi doctorul deschide o cutie care dezvăluie un model spiralat hipnotic.
El îi spune să se concentreze asupra modelului.
Apoi, decorul videoclipului se modifică drastic. Emma disociază complet de realitate (scopul controlului minții Monarch) și intră într-o dimensiune alternativă bizară, care este plină de simbolism. Fără deosebire față de povestile clasice MK, cum ar fi Vrăjitorul din Oz și Alice în Țara Minunilor, această lume alternativă reprezintă percepția disociată a sclavilor despre realitate, în timp ce aceștia sunt programați prin traume.
Lumea de disociere este drastic diferită de ”lumea reală”. Totul se bazează pe modele dualiste.
În timpul disocierii, Emma este înconjurată în mod constant de indivizi cu fețe vopsite pe jumătate negru și pe jumătate alb, nefiind diferiți de pictura văzută în biroul dr. Lorenz.
Această pictură a lui Kim Noble (o supraviețuitoare a controlului minții bazat pe traumă) folosește exact același model dualist, pentru a se reprezenta pe sine ca sclavă MK.
În film, acești ”demoni” dualiști o chinuiesc pe Emma și le face plăcere să o supună diferitelor forme de traumă. Criticii spun că acești tipi sunt ”idioții” despre care McCartney cântă în refrenul cântecului.
Dr. Lorenz este manipulatorul șef responsabil de ”idioți”.
La valoarea nominală, dr. Lorenz o învață pe Emma să nu-i pese de ceea ce spun și fac idioții. Ăsta-i un sfat grozav. Cu toate acestea, având în vedere simbolismul MK regăsit în videoclip, există un înțeles mai profund. În timp ce este disociată, Emma este de fapt supusă traumelor, de către ”idioți”.
Idioții străpung inima expusă a Emmei – o modalitate simbolică de a reprezenta abuzul fizic.
Emma este blocată pe o roată și învârtită. Rotirea sclavilor pentru a le determina dezorientare este o tehnică clasică de programare. Semnul de întrebare inversat face aluzie la starea avansată de confuzie a sclavului.
Emma este apoi blocată în interiorul unui lift cu ochi și fulgere pe post de sprâncene (mai mult despre asta mai târziu).
În interiorul liftului: mai multă traumă din partea idioților.
În timp ce programarea progresează, Emma poartă o mască care prezintă un semn mare, uriaș, cu un singur ochi. În timp ce, la valoarea nominală, umbrela reprezintă faptul că este ”imună” la ceea ce spun ”idioții”, contextul general MK al videoclipului și modelul dualist al umbrelei ar putea însemna că umbrela reprezintă de fapt internalizarea programării realizate de manipulator.
Apoi, Emma este lovită de fulger. Este un mod minunat de a reprezenta o altă tehnică de inducere a traumei: electroșocurile.
La final, vedem produsul final al programării:
Dacă ați citit și alte articole de pe acest site, știți că acesta este simbolism MK pur: Dualitate, cu un ochi ascuns și gura acoperită. Aceste simboluri reprezintă orbirea și lipsa de putere a sclavului programat.
Apoi Paul face un ultim semn cu un ochi ascuns (înconjurat de spirale), pentru a se asigura că înțelegeți că el a jucat rolul manipulatorului MK în videoclip.
Apoi videoclipul se întoarce la realitate.
Emma se află singură în cameră. Nu mai există mobilier. Cât timp a fost disociată?
Doctorul i-a lăsat pe Emmei un bilet ce spune: ”Nu-ți uita umbrela”, deasupra ziarului pe care ea l-a folosit ca umbrelă. La un nivel mai profund, ”Nu-ți uita umbrela” înseamnă ”Nu-ți uita programarea”. Semnătura este destul de enigmatică.
Videoclipul se încheie cu o imagine prelungită, înfățișând niște obiecte curioase.
”Dozele recomandate de medicamente pentru copii”. Deci, dr. Lorenz ”tratează”, de asemenea, și copii? Hmmm…
În concluzie
Who Cares (Cui îi pasă?) reușește să împacheteze în 6 minute o mulțime de simboluri, care sunt direct asociate cu elita ocultă. Paul McCartney joacă rolul unui hipnotizator, care se folosește de premisa falsă de a-i trata anxietatea Emmei Stone, ca să o conducă spre disociere și controlul minții bazat pe traumă.
Pe o scară mai largă, acest videoclip demonstrează că agenda elitei este inevitabilă, chiar și pentru artiștii veterani de felul lui Paul McCartney. Pentru a rămâne în industrie, toți artiștii trebuie să respecte regulile orwelliene și totalitare ale elitei, care îi obligă pe toți artiștii să adopte un set specific de simboluri și narațiuni. Și asta include promovarea celei mai îngrozitoare practici a elitei: controlul minții prin programare Monarch.
Cui ii pasa? Nouă ne pasă.
P.S. If you appreciated this article, please consider showing your support through a small monthly donation on Patreon. If you prefer, you can also make a one-time donation here. Thank you.
Citiți vă rugăm și:
Origini și tehnici de control al minții: PROGRAMAREA MONARCH – o continuare a proiectului MK-ULTRA
Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum sprijinul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.