Iata parea celor de la Vigilant Citizen despre clipul de mai sus, publicata in articolul Donatella Versace: Mind Control Handler in H&M Ad:
Donatella VERSACE: Manipulator al controlului minții într-un spot publicitar H&M
Această reclamă Versace pentru H&M cu manechinele Lindsey WIXSON și Daphne GROENEVELD este burdușită cu declanșatori ai controlului minții și cu simbolism. Regizat de Johan RENCK, clipul o portretizează pe Donatella VERSACE ca pe o a-tot-controloare, și a-tot-văzătoare manipulatoare care manevrează modelele în tot felul de situații restrictive și dezorientante.
Câteva dintre scene:
Alter-persoane care sunt scoase pe o bandă rulantă sub ochii “a-tot-văzători” ai Donatellei VERSACE
Controlarea manechinelor ca pe niște păpuși vii, care respiră
Modelul aleargă într-o scenă inspirată din pictura “Relativitate” a lui ESCHER – cunoscută că este realmente folosită în controlul minții. O mână umbroasă (manipulatorul) ridică manechinul.
Alter-persoane modele defilând fără discernământ într-o cușcă. Sclavii MK adevărați sunt de asemenea închiși în cuști ca animalele.
Există de asemenea un labirint (declic MK tradițional), o roată pentru hamsteri și multiple alte simboluri în legătură cu neputința și confuzia sclavilor MK.
Apoi Donatella se întoarce și spune: “Casa mea, regulile mele, plăcerea mea”. Exact asta ar afirma un manipulator în controlul minții.
Tradus & adaptat de Cristian
Anularea vointei.