Pe lângă Pepper, la Mastercard Technology Exhibition au mai fost prezentate, în premieră în România, şi alte tehnologii de plată inovatoare dezvoltate de companie, printre care se numără:
– Retail Mirror – oglinda inteligentă creată de OAK Labs, beneficiază de RFID – înglobează tehnologia identificării prin radiofrecvenţă. Retail Mirror este destinată cabinelor de probă şi poate să înregistreze dimensiunile şi preferinţele de culoare ale clienţilor, să recomande ce alte articole de îmbrăcăminte din magazin se potrivesc cu produsele adăugate în coş şi pemite plata direct în cabina de probă.
– Cardul Biometric, care combină tehnologia cu cip cu autentificarea biometrică, prin intermediul amprentei, pentru a identifica într-un mod uşor şi rapid, în condiţii de siguranţă posesorii de carduri atunci când fac achiziţii din magazin.
– Dreamhome AR – cu ajutorul Artificial Reality (AR), această tehnologie transformă experienţa de mobilare a unei case într-una care le permite consumatorilor să-şi aleagă obiectele de mobilier şi să facă teste personalizate în timp real, în funcţie de spaţiul pe care îl au la dispoziţie şi, la final, să plătească.
– Fly Faster Chatbot – chatbot-urile reprezintă una dintre cele mai noi tendinţe tehnologice în e-commerce. Un bot este, în esenţă, un asistent automat, care le răspunde consumatorilor folosind informaţii programate. Mulţi dintre aceşti asistenţi comunică cu clienţii prin intermediul unor mesaje de tip text şi prin alte aplicaţii de mesagerie, prezente pe platforme pe care consumatorii le folosesc în mod frecvent. De exemplu, le permit clienţilor să efectueze rezervări pentru biletele de avion şi să plătească pentru ele, printr-un proces rapid şi la îndemână.
– Smart Table – masa inteligentă este o masă interactivă inovatoare concepută şi dezvoltată de Mastercard pentru zonele de relaxare şi pentru zonele cu restaurante din aeroporturi; aceasta oferă meniuri personalizate în funcţie de ora de îmbarcare a călătorilor, astfel încât procesarea comenzii şi servirea mesei să nu depăşească timpul de aşteptare, permiţând totodată plăţile contactless şi prin intermediul aplicaţiilor mobile.
– Wearables – device-uri precum inele, ceasuri şi alte accesorii care includ sau cărora li se pot ataşa cipuri şi funcţii de plată prin intermediul platformei de securizare a datelor de plată Mastercard Digital Enablement Service (MDES).