“Kingsman: Serviciul Secret” este o abordare modernă a filmelor de spionaj clasice, care prezintă englezi care salvează lumea. Ca cele mai multe filme de spionaj, Kingsman relatează o poveste complicată, care are loc pe plan internațional, completată de politica cu mize mari și de gadgeturile high-tech. Contrar filmelor cu James Bond, Kingsman are o abordare tinerească, „urbană”, pentru a ajunge la un număr cât mai mare de oameni. Protagonistul principal, numit Eggsy, este un londonez tânăr, care frecventează pub-uri, provine dintr-un cartier rău-famat și are un caracter dur cu care se pot identifica generațiile mai tinere, genul de audiență pe care elita ocultă dorește să o formeze s-o influențeze. Și, în spatele tuturor acestor prostii de gadget-uri, costume realizate la comandă, filmul comunică cu ușurință o mulțime de mesaje către spectatori, prezentând în mod eficient filozofia Elitei, Modus Operandi și Agenda sa pe termen lung.
De la început până la sfârșit, Kingsman transmite mesaje de propagandă unul după altul, culminând cu o „curățire” masivă a populației lumii, un genocid gigantic care ar ucide pe toată lumea, cu excepția Elitei. Aceasta este povestea favorită a elitei oculte pentru masele de oameni.
Chiar de la început, filmul intră pe teritoriul propagandei de război pe măsură ce vedem doi arabi uciși de un elicopter.
Statele Unite, Marea Britanie și alte națiuni occidentale au fost implicate în diferite războaie în Orientul Mijlociu în ultimii ani. Pentru asigurarea sprijinului public pentru aceste războaie filmele continuă să promoveze conceptul potrivit căruia să ucizi arabi este justificat.
Restul filmului nu are nimic de-a face cu Orientul Mijlociu. A fost doar o introducere în lumea propagandei pe care urmează să o asculți.
Conflictul se învârte în jurul unui „eco-terorist” puternic și extrem de bogat, numit Richmond Valentine (jucat de Samuel Jackson), care încearcă să reducă drastic populația lumii folosind microcipurile încorporate în telefoanele mobile. Eroul filmului salvează în cele din urmă lumea, dar prin acțiuni și explozii este trimis un mesaj clar: Kingsman și Richmond Valentine sunt două fețe ale aceluiași clan – Elita ocultă. Kingsman, cu agenții săi și tradiția sa medievală, reprezintă partea mitică a Elitei oculte, o fațadă fictivă și eroică care distrează masele, inspirând admirație și respect. Richmond Valentine este partea adevărată, urâtă și rea a elitei, deoarece lucrează în mod activ cu cei mai puternici oameni din lume pentru a abuza, înșela și anihila majoritatea rasei umane – care este considerată a fi un virus care ucide Pământul. În timp ce Kingsman și Valentine sunt afișați ca dușmani în film, există destule conexiuni între cele două părți pentru a înțelege că acestea sunt două fețe ale aceleiași monede.
Să aruncăm o privire mai întâi la modul în care Kingsman este o versiune romantică a liniilor de descendență a elitei oculte.
Kingsman: Cum dorește Elita să fie percepută
Pur și simplu, prin disecarea numelui serviciului secret, înțelegem că Kingsman sunt oamenii regelui. Aceștia există pentru a proteja interesele regalității mondiale, descendenții Elitei care s-au aflat la putere de secole. Numele de cod „Kingsman” este luat din legenda regelui Arthur și a Cavalerilor Mesei Rotunde, un mit vechi care încă trezește imaginația și astăzi. Cu toate acestea, majoritatea oamenilor nu își dau seama că cercurile oculte atribuie o semnificație ezoterică poveștii regelui Arthur, deoarece simbolismul său reflectă gândirea societăților secrete.
„În personalitatea lui Arthur trebuie să găsim o nouă formă a mitului cosmic tot mai recurent. Prințul Marii Britanii este soarele, cavalerii săi sunt zodiacul, iar sabia lui strălucitoare poate fi raza soarelui cu care luptă și învinge dragonii întunericului sau poate reprezenta axa pământului. Masa rotundă a lui Arthur este universul; Siege Perilous locul rămas liber la masa rotundă rezervat de Vrăjitorul Merlin pentru cavalerul care într-o zi va descoperi Sfântul Graal. În sensul său terestru, Arthur a fost Marele Maestru al unei frății creștino-masonice secrete a misticilor filozofi care s-au numit Cavaleri. Arthur a primit poziția înaltă a Marelui Maestru al acestor Cavaleri pentru că a îndeplinit cu fidelitate retragerea sabiei (spiritului) de la nicovală a metalelor de bază (natura inferioară). După cum se întâmplă invariabil, istoricul Arthur în curând a fost confundat cu alegoriile și miturile ordinului său, până acum cele două sunt inseparabile. După moartea lui Arthur pe câmpul lui Kamblan, misterul lui a încetat și în mod esoteric a renăscut și a fost purtat de o șalupă neagră, așa cum este descris atât de frumos de Tennyson în Morte d’Arthur. Sabia Excalibur a fost aruncată înapoi în apele veșniciei – toate acestea reprezintă o reprezentare vie a coborârii nopții cosmice la sfârșitul Zilei Manifestării Universale. Corpul istoric al lui Arthur a fost probabil îngropat în Glastonbury Abbey, o clădire apropiată de rituarile mistice ale ciclului Graal și Arthurian.
Rozicrucienii medievali s-au aflat, fără îndoială, în posesia adevăratului secret al ciclului arthurian și legendei Graal, o mare parte din simbolismul lor fiind încorporat în cultul lor.”
– Manly P. Hall, Învățăturile secrete pentru toate vârstele
În Kingsman, liderul este desigur numit Arthur, iar Eggsy, tânărul erou, aspiră să devină noul Lancelot.
La un moment dat, agentul Galahad, mentorul lui Eggy, explică originea lui Kingsman, o poveste care se referă la descendenții de Elită. La început, el afirmă că Kingsman a început prin a funcționa ca breslă de croitori pentru Elită.
„Începând cu 1849, croitorii Kingsman au îmbrăcat cei mai puternici indivizi din lume.”
Începuturile Kingsman în domeniul croitoriei reprezintă ceva extrem de simbolic. Prin îmbrăcarea celor mai puternici oameni ai lumii, ei îmbracă simbolic Elita în articole de îmbrăcăminte nobile și frumoase, „acoperind-o” în mod efectiv și ascunzând-o în spatele a ceva frumos. În film, Kingsman glorifică descendenții Elitei și filozofia lor prin intermediul prezentării lor ca agenți de spionaj eroici.
Galahad explică apoi cum, de la croitorie, Kingsman a devenit un actor puternic pe scena internațională.
„Până în 1919, un număr mare de indivizi puternici și-au pierdut moștenitorii în primul război mondial. Asta însemna că o mulțime de bani au rămas fară moștenitori. Și o mulțime de oameni puternici, cu dorința de a păstra pacea și de a proteja viața.
Fondatorii au realizat că ar putea să canalizeze acea bogăție și influență pentru binele tuturor. Așa a început și celaltă aventură: O agenție independentă, de informații internaționale, care funcționează la cel mai înalt nivel de discreție, mai presus de politica și birocrația care subminează integritatea organizațiilor guvernamentale.”
Această poveste descrie cum nu se poate mai bine Elita ocultă. Cu sprijinul averii incredibile a câtorva familii de elită, Kingsman operează la un nivel care este „deasupra” guvernului ales democratic și acționează în secret total (veți observa că, în tot filmul, nu există absolut niciun respect pentru guvernele democratice). Elita ocultă decide politicile mondiale la întâlniri secrete, cum ar fi Comisia Trilaterală și conferința Bilderberg, așa și Kingsman operează la nivelul de mai sus al guvernului. Dacă Kingsman ar fi evoluat în „lumea reală”, principalii săi contribuabili ar fi probabil Rothschilld, Rockerfeller și Dupont, linii genealogice de bogăție extremă care au modelat lumea folosind un nivel de putere care depășește guvernele naționale și partidele politice.
Conceptul de „linie de sânge” este extrem de important pentru Kingsman. Când Arthur discută despre moartea unui agent Kingsman cu Galahad, el spune:
„Dar nu era unul dintre noi, nu-i așa?”
Acest lucru implică faptul că agentul Kingsman care a murit a fost un „outsider” și nu un descendent de sânge al familiei „privilegiate” Kingsman. De aceea acești agenți par să aibă puteri speciale?
Chiar dacă Eggsy vine dintr-un cartier sărac, tatăl său face parte din linia de sânge, ceea ce înseamnă că și el face parte din linia de sânge. De aceea, el nu trebuie să trăiască ca ceilalți sărmani din cartierul său – este un privilegiat.
La început, Eggsy nu se identifică cu comportamentul sofisticat al lui Galahad, care este în opoziție cu educația sa brută. Eggsy este obișnuit să frecventeze pub-uri și să intre în altercații cu vagabonzi care se comportă precum animalele sălbatice. Prezentând masele ca o turmă stupidă în timp ce elitele apar ca oameni stilați, industria cinematografică promovează Elita ocultă.
Înainte de bătaia din pub, Galahad îi spune lui Eggsy:
„Lipsa unei lingurițe de argint te-a pus pe anumită cale, dar nu trebuie să rămâi pe ea. Dacă ești pregătit să te adaptezi și să înveți, te vei putea transforma.”
Cu alte cuvinte, Eggsy, care a crescut în sărăcie, este destul de norocos să facă parte din linia de sânge care îi dă posibilitatea să „urce” la un nivel de Elită. El trebuie totuși „să se transforme” și să fie inițiat în Elită. Ca și în societățile secrete oculte, inițierea lui Kingsman implică un jurământ de a ține secretul sub pedeapsa morții. De fapt, recruții Kingsman primesc fiecare câte un sac mortuar pentru a-și reprezenta simbolic soarta dacă își calcă jurământul.
Instruirea recruților a fost filmată la Wrotham Park – un conac gigantic construit în 1754.
Conacul Wrotham Park a fost proiectat de Isaac Ware, un arhitect englez renumit și totodată mason. El este responsabil de aducerea în Anglia a Arhitecturii Palladiene, inspirată de lucrările arhitectului italian Andrea Palladio, un favorit al Elitei oculte.
Cultul Masonic al rațiunii și admirația pentru legile geometriei și-au găsit expresia în arhitectura italiană a Renașterii târzii, cu lucrările lui Andrea Palladio (1508-1580). Masonii englezi au jucat un rol semnificativ în popularizarea cultului său. Mulțumită membrilor Marii Loji din Londra, stilul lui Palladio a devenit dominant în Anglia și mai târziu și în Statele Unite.
– Mikołaj Gliński, adevărata față a masoneriei
Eggsy este dus la conac folosind un tunel subteran secret și descoperă că sub această clădire sunt ascunse resurse incredibile.
În timpul antrenamentului său, Eggsy învață de asemenea că Elita nu folosește mass-media pentru a dezvălui – ci pentru a ascunde.
În cadrul ritualului de iniţiere există un preţ mare de plătit pentru a face parte din acest cerc ocult select.
Sacrificiul de sânge, care implică uciderea unei persoane iubite pentru a-și dovedi loialitatea, este prețul final care trebuie plătit pentru a intra în elita ocultă. Eggsy nu a mers până la capăt, pentru că scena ar fi deranjat spectatorii (spre deosebire de uciderea arabilor). Dar conceptul este prezent.
Kingsman întruchipează partea mitică a elitei oculte, împodobită într-o tradiţie veche. În același mod în care croitorii imbracă clienții cu țesături deosebite, aşa Kingsman împodobește Elita cu eroism. Cu toate acestea, ei se confruntă atunci cu cealaltă parte a Elitei, urâtă, murdară, răutăcioasă, sadică, violentă, manipulatoare și plină de putere, care controlează politica mondială și percepe masele ca o turmă sălbatică. Această parte este întruchipată de ticălosul Richmond Valentine, a cărui agendă malefică se potrivește perfect cu Agenda ocultă a elitei.
Richmond Valentine – faţa adevărată a elitei
Valentine este un agent care efectuează Agenda Elitei și totodată țapul ispășitor pe care oamenii il pot învinovăți de tot ce se intâmplă. Din acest motiv, el este exact opusul laturii mitice a elitei portretizate de Kingsman. E un tip american de culoare, care se îmbracă în haine de stradă, destul de de laș. În timp ce Kingsman are un trecut nobil incărcat cu tradiții arthuriene, Valentine reprezintă în totalitate viitorul. El face referință la Agenda Elitei de astăzi, la utilizarea mijloacelor de informare în masă și a tehnologiei pentru a-și realiza planurile.
Spre deosebire de latura secretă a Elitei Oculte, Valentine se află peste tot în media și își arată în mod constant fața în lumea politică, a divertismentului și a tehnologiei.
Chiar dacă el reprezintă aparent opusul Elitei oculte, el își desfășoară totuși planul. Scopul lui principal: Uciderea tuturor pe pământ, cu excepția câtorva aleși. Nedeosebindu-se cu nimic de ceea ce face Elita acum, el justifică depopularea masivă folosind argumente ecologice, cum ar fi încălzirea globală.
„Când ai un virus, faci febră. Acesta este corpul uman care își mărește temperatura pentru a ucide virusul. Planeta Pământ funcționează la fel. Încălzirea globală este febra. Omenirea este virusul. Facem planeta noastră bolnavă. O selecție este singura noastră speranță. Dacă nu reducem noi înșine populația noastră, există doar unul din cele două moduri în care lucrurile pot funcționa. Gazda ucide virusul sau virusul ucide gazda. În orice caz … rezultatul este același. Virusul moare. Uneori, un sacrificiu este singura modalitate de a asigura supraviețuirea acestei specii.
Vă invit să fiţi parte a unei lumi noi.”
Observați că Richmond utilizează termenul „selecție” pentru a descrie planul său, care este definit ca: „sacrificarea selectivă a animalelor sălbatice”. În creșterea animalelor, sacrificarea este „procesul de înlăturare sau segregare a animalelor dintr-un material de reproducere pe baza unor criterii specifice. Acest lucru se face fie pentru întărirea sau aplificarea caracteristicilor dorite, fie pentru eliminarea caracteristicilor nedorite din grup”.
Prin urmare, „selecția” (eng. culling) descrie cu exactitate gândirea Elitei: Ei văd masele ca pe o rasă de animale sălbatice care a scăpat de sub control și care trebuie să fie redusă și sacrificată selectiv. Ghici cine va fi „selectat” pentru a supraviețui? Nu tu!
Valentine încearcă să reducă populația lumii prin introducerea microcipurilor care controlează mintea în interiorul telefoanelor mobile. Odată cu mișcarea unui comutator, cipul face ca oamenii să înnebunească și să se omoare unul pe celălalt.
Ca agent al elitei, planurile lui Valentine operează la un nivel superior guvernului național. La un moment dat îl vedem chiar în Casa Albă vorbind cu președintele Obama.
Imediat după acea scenă de la Casa Albă, vedem o tranziție interesantă care are un sens simbolic important:
Elita nu numai că desconsideră guvernele, dar la fel se comportă cu religia, pentru că în „noua lor lume” ar exista doar o singură religie mondială. O scenă din film rezumă întregul plan asupra religiei al elitei.
În film, capela este un grup de ură din Kentucky pe care Valentine îl folosește pentru propriile sale scopuri. Atunci vedem un predicator cu părul plin de grăsime care vorbește despre tot, cu excepția lui Iisus.
„Guvernul nostru murdar aprobă sodomia, divorțul, avortul. Și totuși, există încă îndoială că aceasta este lucrarea antihristului! Nu trebuie să fii evreu, un negru, un ateu, un evoluționist …”
Producătorii filmului au făcut predicatorul să pară îngrozitor și ofensator pentru a-l face pe spectator să-l urască și, prin asociere, să-i urască pe toți creștinii in general. Galahad, care a fost trimis la acea capelă, nu este de acord cu ce ascultă și se ridică. Apoi îi spune unei femei:
„Sunt un catolic care, în prezent, am un iubit evreu negru care lucrează într-o clinică de avort militar. Deci, slavă lui Satana și să ai o după-amiază frumoasă.”
Apoi, Galahad continuă să omoare fiecare persoană din acea capelă, într-o scenă lungă cu muzică rock pe fundal.
Deși violența a fost raționalizată de faptul că Galahad era sub influența cipului lui Valentine, filmul totuși a pus ceva foarte specific pe ecran: Unul dintre eroii filmului spune „slavă lui Satana” și apoi ucide fiecare persoană din interiorul unei capele. Aceasta este ceea ce Elita vrea să vedem și să absorbim.
Richmond reușește în cele din urmă să-și strângă oaspeții de elită într-o locație subterană secretă, unde toți sărbătoresc în timp ce lumea se prăbușește.
Valentine apoi spune un discurs oaspeților săi care reflectă gândirea elitei oculte:
„Vreau doar să vă reamintesc că astăzi este o zi de sărbătoare. Trebuie să lăsăm la o parte toate gândurile morții și să ne concentrăm asupra nașterii. Nașterea unei noi ere. Nu trebuie să-i plângem pe cei care își dau astăzi viața. Ar trebui să le onorăm sacrificiul și rolul lor în salvarea rasei umane.
Trebuie să lăsăm la o parte îndoiala și vina. Sunteți poporul ales. Când oamenii le spun copiilor povestea despre Arca lui Noe, este Noe tipul rău? Nu! Este Dumnezeu tipul rău? Nu!”
Observați cum se referă Richmond la Arca lui Noe pentru a descrie ce se întâmplă. Așa cum am afirmat în alte articole, elita iubește povestea Arcei lui Noe, deoarece se referă și la o „curățire” a omenirii (vezi articolele despre filmele 2012, Noah, etc.). Valentine se compară, de asemenea, cu Dumnezeu, pentru că a început a doua „curățare”.
Richmond activează apoi comutatorul. Apoi vedem o secvență cu oameni obișnuiți care se plimbau cu telefoanele lor, făcând selfie-uri și postând pe Tweeter (sau orice fac copiii în zilele noastre). Ei devin repede animale.
Din fericire, Eggsy își pune un costum, își pieptănă părul și îi ucide pe toți cei din adăpostul lui Valentine, pentru a salva lumea.
În cele din urmă, „băieții buni” au câștigat, dar … până la urmă sunt de aceeași parte cu băieții răi. Deși planul lui Valentine a eșuat, O MULȚIME DE OAMENI au murit în întreaga lume. Nimănui nu pare să-i pese. Eggsy servește chiar și niște șampanie și face sex cu Regina Danemarcei … simbolizând reproducerea Elitei cu ea însăși.
În concluzie
Pentru un film de spionaj comic, care nu se ia prea în serios, Kingsman: Serviciul Secret, este, cu toate acestea, încărcat simbolic cu mai multe straturi de mesaje. Filmul rezumă tot ce a cultivat Elita ocultă în privința Aurei Mitice ani de zile, în timp ce, dezvăluie planurile întunecate ale elitei prin intermediul unui personaj negativ de tip hip-hop.
În cele din urmă, filmul este un curs „Elite 101”, o expoziție a tot ce vor ca spectatorii să absoarbă. În timp ce planurile Elitei sunt încorporate de tipul rău din film, ele sunt totuși acolo pentru spectator ca să le vadă și să le memoreze. Deci, în timp ce credeți că vă distrați, primiți și o mare cantitate de programare predictivă, care contribuie la formarea atitudinilor și opiniilor dvs. față de anumite probleme. Ce altceva ai aștepta de la oamenii regelui?
Cam in toate filmele sf de top se promoveaza ideea ca suntem prea multi, prea rai si trebuiesc eliminati toti oamenii pentru a pune un inceput bun. De fapt inceputul bun pentru elite este de a se simti atotputernici si dumnezei, in final autodistrugandu-se ca si satana-lucifer, ca si Iuda – tradatorul lui Mesia-Hristos, ca toti cei ce lupta impotriva Adevarului si ajung in final in iadul vesnic.
Cărți bune de citit pt vremurile viitoare Sven Hassel : General SS , imperiului iadului , Comisarul , Blindatele morții , Gestapo , Drum sângeros către moarte , Monte Casino , Închisoarea OGPU , Camarazi de front etc sunt vreo 12 cititile Vor fi foarte utile
Dar Sfânta Scriptura ai citit? Scrierile Sfinților Părinți?
Bre, astea sant de gradinita, le-am citit cand eram copil ateu. Sant zero. Adica acum sant sub zero, ca pierzi timp aiurea daca citesti asa ceva.
De ce se promovează prin toate mediile noua ordine mondială? Pentru că „vechea” ordine, cea creștină, trebuie înlocuită cu cea satanică, pentru a pregăti astfel omenirea în vederea venirii antihristului ca „salvator” din infernul pe care chiar ei în construiesc pas cu pas. Totul trebuie întors pe dos.Tot ceea ce știm că este bine trebuie înlocuit. Anormalul trebuie să devină normal. Răul trebuie văzut ca bine, și binele ca rău. Prin intermediul Hollywood-ului ni se arată care sunt următorii pași pe care vor să-i facă. Par niște povești sf, dar de fapt ne arată ceea ce ne așteaptă, pentru ca astfel să ne obișnuim, și să ajungem să acceptăm tot ceea ce vor să facă. Ceea ce părea sf acum 20, sau 30 sau chiar 50 de ani a devenit realitate, o realitate pe care oamenii o acceptă fără împotrivire.