”Desecretizarea” dosarului care se află la Î.C.C.J.
În momentul de față, ”Oculta mondială” lucrează cu motoarele turate pentru bulversarea totală a populației lumii. Gândiți-vă numai la entitățile de tip ONG, gestionate și finanțate de Soros. Sunt câteva zeci de bază, apoi, pe orizontală, în fiecare nivel piramidal, ajung la câteva zeci de mii de ONG-uri, Asociații, Fundații…
Acum mă refer la societatea românească. Aceasta este inundată, prin intermediul entităților specifice ”intoxicării”, plătite substanțial, cu informații false, alarmiste, manipulatoare. Informațiile reale pe care anumiți oameni corecți, patrioți sau naționaliști vor să le aducă în atenția societății civile sunt ”astupate” de generarea manipulării de tip sorosist. Nivelul de dezvoltare al caracatiței informaționale false și manipulatoare este imens! Omul normal, de un anumit nivel intelectual sau cu un acces restrâns la informațiile adevărate, reale și argumentate valid, este bulversat, este manipulat.
De foarte mulți ani, sistemul legislativ, sistemul juridic și legic din România a cunoscut și cunoaște bulversări, modificări, adăugiri, eliminări, special făcute pentru ca ”virgula”, ”punctul”, ”frazarea” să fie interpretabile, să fie utile celor care dețin puterea sau fac parte din ”sistemul funcțional al acesteia”.
Proverbul popular ”Cine împarte, parte-și face” se aplică perfect sistemului legic din România. Codul Penal, Codul de Procedură Penală, Codul Civil și Codul de Procedură Civilă au cunoscut, în mod special, o seamă de adăugiri și modificări, fără a se elimina în mod corect interpretările prevăzute în alte legi făcute pe aceeași temă.
Legislativul – adică Parlamentul – cu toate că are tot felul de ”Comisii”, inclusiv ”Juridică”, de ani de zile a emis tot felul de legi care se bat cap în cap cu alte legi, iar unele sunt de-a dreptul anti-constituționale! La fel și Executivul – Guvernul – care a emis și emite O.U.G. și O.G.-uri cretine, neconstituționale și nevalide din punct de vedere al armonizării și respectării legilor emise de Parlament.
Totul este făcut intenționat! Numai că, chiar și prin hățișul acesta scabros și interpretabil, uneori încălcările legilor și Constituției în vigoare sunt evidente! Este cazul loviturii de stat date de Iohannis, CSAT, CCR, Parlament și Guvern: ”anularea turului întâi al alegerilor prezidențiale”!
Ce are de judecat, de fapt, Î.C.C.J.?!!! O evidență!
Lovitura de stat vi-o explic juridic:
- CCR nu a judecat o fraudă electorală concretă, ci doar niște acuze nedovedite prin instanță, despre folosirea în campania electorală a unor așa-ziși algoritmi de pe platformele de socializare, prin nemarcarea corespunzătoare a clipurilor. (Pe înțeles, dacă dvs. candidați și anumiți oameni vă promovează voluntar prin tot felul de clipuri video, chiar dacă nu fac parte din partea oficială a campaniei dvs., sunteți sancționat pentru ”popularitatea pe care o aveți”).
- Hotărârea CCR nu a fost luată în urma sesizărilor celor în drept: candidați, partide.
- Termenul sesizării CCR nu a respectat limita de trei zile maximum pentru depunere, prevăzută în Legea 370/2004, Art. 52.
- CCR a luat hotărârea pe baza unor înscrisuri așa-zis desecretizate, ale unor servicii de securitate și siguranță națională, fără confirmarea ulterioară a instanței. (Pe înțeles, dacă dvs. candidați și Iohannis nu-i de acord cu rezultatul votului, ordonă respectivelor servicii să întocmească niște ”note informative”, care sunt suficiente ”să vă dea la cap”).
- Termenul prevăzut după ce BEC și AEP au validat rezultatul alegerilor a fost și acesta depășit!
Acum, aș vrea să vă pun în fața ochilor următoarele:
Legea nr. 182/12.02.2002 (Legea privind protecția informațiilor), Art. 24, alin. (4) și (5), spune:
(4) Informațiile clasificate potrivit art. 15 lit. f) pot fi declasificate prin hotărâre a Guvernului, la solicitarea motivată a emitentului.
(5) ”Se interzice clasificarea ca secrete de stat a informaţiilor, datelor sau documentelor în scopul ascunderii încălcărilor legii, erorilor administrative, limitării accesului la informaţiile de interes public, restrângerii ilegale a exerciţiului unor drepturi ale vreunei persoane sau lezării altor interese legitime”.
Așadar, ori ”organele secretoase de stat” nu aveau voie să ascundă ”așa-zisa viciere a exercițiului electoral”, ori le-au declasificat ilegal, prin nerespectarea procedurii și a legii!
Așadar, revin cu întrebarea:
De fapt, ce are de judecat Î.C.C.J.?!! Poate, într-un alt dosar, condamnarea celor care au făcut ilegalitățile, abuzurile și care au ucis democrația…
de Horațiu Rădulescu