Scoasă la rampă de PSD, care e în picaj liber în sondajele reale, Dana Budeanu este dispusă să-și nege și originile semite, dacă la schimb i se dă cât mai mult cașcaval. A figurat în plandemie ca un pion alb, cumva criticând unele restricții, oricum absurde pentru orice om sănătos la cap, însă a lăsat totul în aer, față de promisiunile pe care le făcea, că va da în judecată pe Arafat, Voiculescu, Gheorghiță etc. sau că va lua urma banilor sifonați în acea perioadă. DOAR vorbe, că doar la asta se pricepe, pentru cei care ‘halesc’ balivernele ei.
În urma unei postări virale a Oliviei Steer, cu privire la chemtrails, care a dat titlu de știri în toată presa sistemului, Budeanca a ieșit la atac, în stilul ei caracteristic, adică pervers și cocalar:
Ce mai poți spune față de un asemenea caracter infect și degradant, promovat tot mai asiduu de unele latrine tv, unse bine de către urmașii comuniștilor din PSD?
Rolul acestei vampe este de a prosti lumea cum că PSD este un partid anti-sistem, că așa garantează ea, important fiind ca voturile să nu ajungă la partidele naționaliste, un pericol tot mai mare pentru finanțatorii ei. Cu ce să se mai ducă individa pe plaje și ce să mai tragă pe nas, că din vândut țoale nu-și ia nici bilet de tramvai. Nu e decât o croitoreasă ratată, care se prostituează pe scena politică. Bine că nu sunt mulți care se uită la vorbele ei ctpiste, deși poate atrage destui gură-cască care se duc după fentele ei „anti-sistem”.
Sau poate, când rămâne fără cașcaval, Budeanca trage așa ceva pe nas:
Este o tactică diversionistă veche: atunci când nu poți combate o opinie a cuiva, prin contraargumente valide, murdărești,prin toate mijloacele,imaginea persoanei care a formulat acea opinie. În rest,ce se poate spune? Ținând cont de „calitatea” limbajului și „eleganța” exprimării, de „nivelul intelectual” extrem de ridicat, D.Budeanu se încadrează, singură, într-o categorie de mitocănie suburbană,din păcate, din ce in ce mai numeroasă.
Conform practicii Adunării Generale a Sinodului Episcopilor, delegații fraterni din diferite „Biserici” și comunități ecleziale vor participa la cea de-a 16-a Adunare Generală Ordinară a Sinodului Episcopilor cu tema „Pentru o Biserică sinodală: comuniune, participare și misiune”, a cărei primă sesiune va avea loc în Vatican între 4 și 29 octombrie. Pentru a avea o reprezentare mai largă, au fost invitați reprezentanți ai celor patru confesiuni tradiționale creștine majore:
trei din partea Bisericii Ortodoxe, trei din partea „Bisericilor” Ortodoxe Orientale, trei din partea „Bisericilor” Protestante principale și trei din partea „Bisericilor” Libere.
Conform tradiției Sinodului, delegații frati nu sunt numai observatori, ci sunt invitați să participe la discuții, în special în cercurile mici.
Lista celor 12 delegați frati care vor participa la prima sesiune a celei de-a XVI-a Adunări Generale este următoarea:
BISERICA ORTODOXĂ
– Patriarhia Ecumenică Înaltpreasfințitul Părinte Iov (Ghecea), Mitropolit de Pisidia, Co-președinte al Comisiei Mixte Internaționale pentru Dialogul Teologic dintre „Biserica” Catolică și Biserica Ortodoxă – Biserica Ortodoxă Sârbă Excelența Sa NEKTARIJE (Samardžić), Episcop de Jegar, Vicar al Sanctității Sale Patriarhul sârb Porfirie – Biserica Ortodoxă Română Înaltpreasfințitul Părinte IOSIF, Mitropolitul Ortodox Român al Europei Occidentale și Meridionale
2023 09 25 Fraternal delegates to the General Assembly of the Synod of Bishops
http://www.christianunity.va/content/unitacristiani/en/news/2023/2023-09-25-delegati-fraterni-all-assemblea-generale-del-sinodo-d.html
Lista liderilor creștini care și-au confirmat participarea:
Din partea Bisericii Ortodoxe: Sanctitatea Sa Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I;
Preafericitul Teofil al III-lea, Patriarhul Ierusalimului; Înaltpreasfințitul Părinte GHENADIE Stantzios, al Patriarhiei Ortodoxe Grecești a Alexandriei; Excelența Sa NEKTARIE, al Bisericii Ortodoxe Sârbe; Înaltpreasfințitul Părinte SERAFIM, al Bisericii Ortodoxe Române.
2023 09 25 „Together” Gathering the People of God
http://www.christianunity.va/content/unitacristiani/en/news/2023/2023-09-25–together–raduno-del-popolo-di-dio.html
Moisiuc, așa-i ca nu exista chemtrails, ci numai contrails?
Ai inteles intrebarea? Astept raspuns.
Singurele chimicale pe care le arunca avioanele in aer sunt cele rezultate din arderea de kerosen.
Ioane, ce-ai băut, da-ne si noua?!
Sunt inginer aerospatial, e jobul meu sa construiesc avioane. Singurele lucru pe care le poti „ejecta” dintr-un avion de linie sunt noxele de la arderea kerosenului sau kerosen in sine cand avionul e prea greu sa aterizeze (de exemplu, cand trebuie sa aterizeze dupa ce tocmai a decolat).
Ce se vede in video este un avion Emirates care manevre. Cand face asta, presiunea aerului de sub aripa creste, si, depinzand de conditiile atmosferice, apa din aer se condenseaza si formeaza nori. Poti sa faci si tu asta daca iei o seringa transparenta (desigur fara ac), o acoperi, si apesi pe ea cat de tare poti. O sa se abureasca partea de jos a seringii.
Ceeeee?
Ioane, mai studiaza…pozele de pe net cu duzele de diametru cca 1000mm de pe fuselajele avioanelor respective,cu rezervoarele din interior,cu drki cu piele de om care opereaza avioanele si care ranjesc in poza la sol cu duzele pe fundalul pozei,cu darele lasate pozate chiar de sub avion in zbor de pulverizare.
In fine,cum explici diferenta de persistenta in aer dintre condensul kerosenului ars si otravurile si chimicalele de concentrare a umiditatii?!Vorbim aici de zeci de ore….
Daca nu esti in misiune de trolare pe aici,las-o balta cu explicatiile tale !!!
Nu sunt in misiune de trolare, ci doar pasionat de avioane.
Pot sa existe duze, cu urmatoarele functii:
1. Motoarele au nevoie de duze pentru ca au nevoie de aer ca asa arda combustibil. Deci, la spatele lor, o sa fie o duza interioara de unde iese mixul de aer si kerosen ars (adica noxele), si o duza in jurul acestuia pe unde este iese restul aerului pe care motorul il impinge si accelereaza cu ventilatorul din fata lui.
2. Mai exista duze pe unele avioane pentru a ventila interiorul avionului. Aerul proaspat este luat din fata (in fata motoarelor), iar aerul vechi din cabina este eliminat in spate.
3. Mai exista o duza de evacuare in spate. Orice avion de linie are un generator diesel de reserva in spate, care poate fi activat ca sa produca electricitate in momentul in care motoarele nu functioneaza.
Fenomenul de contrail din cauza manevrelor poti sa-l vezi foarte usor la avioanele de vanatoare:
https://www.youtube.com/watch?v=l2Y_I0Igl2E
In videoul asta, acest F35 face manevre agresive si reuseste sa condenseze aerul la altitudini mici. La altitudini mai mari, este mult mai usor de codensat, de aceea se intampla la avioanele de linie chiar daca nu fac manevre asa de agresive.
Poti sa vezi cat de subtiri sunt aripile unui F35 (deci fara loc de vreo duza), si poti sa vezi de aproape ca vaporii de apa creati la varful aripilor (unde se creaza presiuni mai mari) sunt persistenti, in timp ce vaporii de apa din alte locuri nu sunt persistenti (pentru ca condensul nu e la fel de mare din cauza presiunii mai scazute).
In plus, pe un F35, abia de ai loc de un pilot, daramite de un rezervor intreg separat si vreun sistem de „chemtrail”.
Dar persistența? Cum rămâne cu persistența ?Cum e cu acumularea de nori între 8 și 12 ore de la pulverizare? Timpul de acumulare noroasă s-a scurtat mult, de la 48 de ore acum 7-10 ani la 8-16 ore în prezent.
La altitudine mare, unde se formeaza de obicei contrail-urile (9-12 km) vantul este de obicei uniform, si atmosfera destul de stabila si rece (-60 grade Celsius). De aceea si norii naturali care se afla la altitudini mari se disperseaza foarte greu.
Nimeni nu neaga ca norii rezultati din contrail-uri nu exista, sau ca nu exista mai multi nori din cauza avioanelor in zilele de azi. Este un fenomen activ studiat. Dar realitatea este ca acei nori (rezultati din contrails) sunt numai vapori de apa la o altitudine inalta.
Si da, se dovedeste ca acei nori sunt probabil o problema, si lumea cam ignora asta. Dar se lucreaza la moduri in care avioanele ar putea evita zonele cu conditii atmosferice de formare de contrails cu minime deviatii de la cursul lor normal.
Dar despre condensul ăsta prezentat aici : https://odysee.com/@PrinceActarus74:a/CHEMTRAILS-NOIR:7 ce zici?Tot apă chioară e ?! Cam neagră, ce-i drept…
https://odysee.com/@WeatherWar101:3/Difference_Contrails_Chemtrails:3
Mai joacă una : În iunie 2016, directorul CIA de atunci, John Brennan, într-un discurs despre amenințările globale, susținut la Consiliul pentru Relatii Externe (CFR), a recunoscut că chemtrails sunt reale. Numele oficial pentru acestea este Injecția de Aerosoli Stratosferici, sau SAI, care are loc de ceva timp.
Cu asta ți-ai dat examenul despre aviație:”se lucreaza la moduri in care avioanele ar putea evita zonele cu conditii atmosferice de formare de contrails cu minime deviatii de la cursul lor normal. ”
De parcă culoarele de zbor sunt așa, niște piese de puzzle sau paravane- le mută unii ca să nu producă contrails. Ha!
@San
Da, cu asta mi-am dat examenul. Poti citi despre „Free flight” si „climate-optimized air traffic routing”. Si SAI n-ar putea fi facut cu avioane civile. Este fizic imposibil. Probabil ar trebui facute niste avioane speciale doar pentru asta, fara pasageri, bagaje, presurizare, etc.
Ma rog, simt ca deja si-a cam urmat discutia cursul, si nu doresc sa se transforme intr-un fir unde tu imi dai fel si fel de linkuri si eu comentez ca e doar apa + noxe. Iti doresc o saptamana placuta.
Pentru Ion – este de apreciat efortul tău de a lămuri niște proști, dar crede-mă, nu merită. Din păcate internetul a democratizat prostia. Și unii indivizi, cum este San, dacă înainte de internet nu erau auziți mai departe de coada vacii pe unde sălășluiau, acum prind din zbor o idee și o înfulecă convinși că au descoperit miezul din dodoașcă și o trâmbițează mândri pe internet, convinși că au descoperit lumina adevărului absolut.