Din interiorul STS, organismul care gestionează serviciul de urgență 112, vin acuzații năucitoare la adresa lui Raed Arafat, care s-ar servi de anumite apeluri pentru a-și lustrui imaginea publică. Dezvăluirile sunt făcute de chiar fosta purtătoare de cuvînt a STS, col. Daniela Tobă, într-o postare pe Facebook, transmite Inpolitics.
”Ar fi fain ca nişte foste cadre din 112 să povestească cum erau direcţionate apelurile 112 legate de cazuri spectaculoase către SMURD, astfel încît Arafat să poată chema presa şi să se erijeze în mare salvator. Asta în timp ce submina de zor activitatea Ambulanţei pentru a pune mîna pe instituţie, ocazie cu care trebuie să-mi scot pălăria în faţa doamnei Grasu (șefa serviciul Ambulanței n.n.) care a rezistat eroic presiunilor. Şi poate ar fi la fel de fain ca nişte foşti angajaţi din MAI să povestească despre implicările brutale ale lui Arafat în nenumărate achiziţii dubioase de-a lungul anilor. Că d-aia a şi fost permanent susţinut de sistem, nu doar fiindcă are nişte epoleţi sub pulover.
Şi poate nişte medici ar putea să povestească de ce au respirat uşuraţi cînd Arafat a zburat din ministerul sănătăţii. Am avut la APSF, în urmă cu niscai ani buni, cîteva cazuri legate de pompieri şi de abuzurile din IGSU, ocazie cu care am putut afla inclusiv despre lipsurile serioase şi ordinele tembele cu care aceşti oameni se confruntă zilnic. Poate şi aici ar trebui ca nişte foşti pompieri să iasă să povestească, fiindcă nimic nu s-a schimbat de atunci.
Sînt mulţi, foarte mulţi cei care ar avea cîte ceva de spus despre acest despot căruia i s-a dat mînă liberă şi la picioarele căruia s-au ploconit media şi politicienii. Un prefabricat, un construct de imagine fără nici un fel de substanţă. Un mincinos fabulos. Un pericol pentru sistemul de urgenţă, construit şi acesta după chipul şi asemănarea lui, cu serioase probleme ale mecanismelor de funcţionare, precum şi pentru vieţile oamenilor în nevoie de ajutor, aşa cum s-a văzut de prea multe ori şi despre care am tot scris, chiar şi în anii cînd ploconeala era maximă şi românii chiar aveau convingerea că individul ăsta e ditamai salvatorul naţiunii. Însă am aşa, un feeling super optimist, că de data asta i s-a cam înfundat.
Pompierii sînt printre cei mai curajoşi oameni din ţara asta. Să capete acum curaj şi în a ridica fruntea, nu numai în a stinge incendii, fiindcă e vorba, în fapt, de însăşi viaţa lor. În oricare altă ţară, pompieri răniţi lăsaţi pe caldarîm şi căşti topite ar duce responsabilii direct la puşcărie” mai scrie colonelul(r) Tobă.
Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum sprijinul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.
De ce se insistă asupra ID-urilor digitale?
Rolul Organizației Mondiale a Sănătății.
Într-o altă încercare de a-și spori puterile centralizate – și de a reduce puterile statelor membre – Organizația Mondială a Sănătății a contractat cu filiala Deutsche Telekom, T-Systems, pentru a dezvolta un sistem global de pașapoarte de vaccinare, cu planuri de a conecta fiecare persoană de pe planetă la un ID digital cu un cod QR
Organizația Mondială a Sănătății (OMS) a anunțat planurile pentru un tratat internațional privind pandemiile,
https://www.who.int/news/item/01-12-2021-world-health-assembly-agrees-to-launch-process-to-develop-historic-global-accord-on-pandemic-prevention-preparedness-and-response
legat de pașaportul digital și sistemul de identificare digitală.
La reuniunea sa din decembrie 2021, într-o sesiune extraordinară – pentru a doua oară de la înființarea OMS în 1948 – Sesiunea de sănătate a OMS a adoptat o unica rezoluție intitulată „Lumea împreună”.
https://apps.who.int/gb/ebwha/pdf_files/WHASSA2/SSA2_3-en.pdf
OMS intenționează să finalizeze tratatul până în 2024.
Acesta va urmări să transfere puterea guvernamentală, acum învestită în state suverane, către OMS în timpul unei pandemii, obligând din punct de vedere juridic statele membre la Regulamentul sanitar internațional revizuit al OMS.
https://thecountersignal.com/who-allows-brief-feed-back-on-global-pandemic-treaty/
În ianuarie 2022, Statele Unite au prezentat propuneri de modificare a Regulamentului sanitar internațional din 2005, care obligă toate cele 194 de state membre ale ONU, pe care directorul general al OMS le-a acceptat și le-a transmis celorlalte state membre.
Spre deosebire de amendamentele la constituția noastră, aceste amendamente nu vor necesita voturile a 2/3 din Senatul nostru, ci o majoritate simplă a statelor membre.
Cea mai mare parte a populației nu este deloc conștientă de aceste schimbări, care vor avea un impact asupra suveranității statelor membre.
Modificările propuse includ, printre altele, următoarele:
OMS nu va mai trebui să se consulte cu statul – sau să încerce să obțină verificarea statului – în cazul în care se presupune că are loc un eveniment îngrijorător (de exemplu, o nouă epidemie de virus) înainte de a lua măsuri, pe baza unor astfel de rapoarte [articolul 9 alineatul (1)].
În plus față de competența de a desemna o urgență de sănătate publică de importanță internațională în temeiul articolului 12, OMS va primi competențe suplimentare pentru a desemna o urgență de interes regional de sănătate publică, precum și o categorie denumită alertă intermediară de sănătate
Statul relevant nu mai este obligat să fie de acord cu decizia directorului general al OMS conform căreia un eveniment constituie o urgență de interes internațional de sănătate publică.
Un nou comitet de urgență va fi înființat la OMS, pe care directorul general îl va consulta în locul statului pe teritoriul căruia a avut loc urgența de sănătate publică de interes internațional, pentru a declara starea de urgență încheiată.
Amendamentele ar oferi, de asemenea, „directorilor regionali” din cadrul OMS, mai degrabă decât reprezentanților aleși ai statelor în cauză, autoritatea legală de a declara o urgență de sănătate publică de interes regional.
De asemenea, atunci când un eveniment nu îndeplinește criteriile unei urgențe de sănătate publică de interes internațional, dar directorul general al OMS consideră că necesită o conștientizare sporită și un posibil răspuns internațional de sănătate publică, acesta poate decide în orice moment să emită un „avertisment interimar de sănătate publică” statelor și să consulte Comitetul de urgență al OMS. Criteriile pentru această categorie sunt simple:
„directorul general a stabilit că este nevoie de o conștientizare internațională sporită și de un posibil răspuns internațional în materie de sănătate publică”.
Prin aceste amendamente, OMS, cu sprijinul SUA, pare să răspundă barierelor ridicate de China în primele zile ale Covid.
Aceasta este o preocupare legitimă. Dar efectul general al amendamentelor propuse este un transfer de putere de la statele suverane, inclusiv al nostru, la birocrații nealeși din OMS.
Impactul fiecăreia dintre aceste schimbări este în direcția unor competențe sporite și centralizate conferite OMS și retrase statelor membre.
Leslyn Lewis, membru al parlamentului canadian și avocat cu experiență internațională, a avertizat că tratatul va permite, de asemenea, OMS să definească unilateral ce constituie o pandemie și să precizeze când apare o pandemie. „Vom veni cu o abordare unică care se aplică tuturor, în întreaga lume”, a avertizat el.
Conform planului propus de OMS, pandemiile nu trebuie să se limiteze la bolile infecțioase și ar putea include, de exemplu, declararea unei crize de obezitate.
Ca parte a acestui plan, OMS a încheiat un contract cu filiala Deutsche Telekom,
https://www.telekom.com/en/media/media-information/archive/covid-19-who-commissions-t-systems-648634
T-Systems, pentru a dezvolta un sistem global de pașapoarte de vaccinare, cu planuri de a conecta fiecare persoană de pe planetă la un ID digital cu un cod QR. „Certificatele de vaccinare, care sunt incontestabile și verificabile digital, creează încredere.
Prin urmare, OMS sprijină statele membre în crearea unor rețele naționale și regionale de tehnologie de încredere și verificare”, a explicat Garret Mehl, șeful diviziei de sănătate digitală și inovare a OMS. „Serviciul gateway al OMS servește, de asemenea, ca o punte între sistemele regionale.
De asemenea, poate fi folosit ca parte a viitoarelor campanii de vaccinare.”
Acest sistem va fi universal, obligatoriu, transnațional și condus de birocrați nealeși într-un ONG capturat de interese, care a greșit deja în gestionarea Covid.
[ Pentru mai multe articole similare, selectați fila „Coronavirus” din partea de sus a paginii de pornire X-press ]
Aaron Kheriaty, cercetător senior Brownstone și bursier Brownstone 2023, este psihiatru care lucrează cu Proiectul Unity.
Este fost profesor de psihiatrie la Universitatea din California, Irvine School of Medicine, unde a fost director de etică medicală.
https://nikosmaris.substack.com
Inca un exemplu, pe langa multe altele, care dovedesc caracterul mafiot-criminal-satanist-masonic al Coloniei antinationale romane, o adevarata Camorra ridicata la rang de stat si care trebuie destructurat prin orice mijloace, iar cei vinovati ce au facut parte din ierarhia lui, prinsi si executati, si cu familiile lor mafiote lasate fara nici o letcaie si aruncate in strada! Eu unul sunt convins ca acest moment este foarte aproape si nu ar trebui sa-l ratam sub nici o forma!
Să fi sosit oare momentul scoaterii din scenă a acestui actor ( puțin apreciat de public , după cum se vede) , nu mai are oare nici un alt ” rol” în viitoarea orînduire pe cale să se nască?
În ce mă privește , nu sunt nici pe departe partizana conduitei sale, nici de acum, nici de la prima serie a covidului , însă nu cred că a făcut vreun gest ori vreo acțiune care să nu îi fi fost dictată. De cei ce l-au pus peste tot pe unde a fost, ajuns așa ca din senin, ca din pălăria scamatorului. Însă nu cred ca vreodată să aibă decenta să spună cine sunt cei ce l-au constrîns să aibă atitudinea pe care a avut-o mereu. Ori pe care îi servește.