CNAIR vrea să implementeze un nou sistem prin care șoferii vor fi taxați pe drumurile publice. Acest nou sistem va ține cont de timpul petrecut pe șosea, dar și de numărul de kilometri parcurși, printr-o monitorizare totala a vehiculului.
Pentru a facilita acest proces, compania a inițiat o licitație publică în valoare de peste 250 de milioane de lei, având ca obiect achiziționarea unui nou sistem de tarifare, care include camere de supraveghere si senzori prin care toate vehiculele care se deplasează pe drumurile publice vor fi supravegheate începând cu 2025 și probabil le vor fi calculată cota de carbon.
„Acest sistem va superviza tariful de utilizare a infrastructurii rutiere atât pe baza timpului (sub forma unei viniete), cât și pe baza distanței parcurse de către autoturisme.”, transmite CNAIR in caietul de sarcini de pe SEAP.
Noul sistem de tarifare va include un mod de tarifare bazat pe perioada de utilizare a infrastructurii rutiere (time-based) pentru autoturisme, autobuze, autocare și autovehiculele de transport de marfă cu masa totală maximă autorizată (MTMA) ≤ 3,5 tone, precum și un mod de tarifare în funcție de distanța parcursă (distance-based) pentru autovehiculele de transport de marfă cu MTMA > 3,5 tone.
Caietul de sarcini menționează, de asemenea, că pentru autoturisme, autobuze, autocare și autovehicule de transport de marfă cu MTMA ≤ 3,5 tone se va aplica și un tarif de trecere (peaj) pentru utilizarea podurilor, tunelurilor și trecătorilor de munte. Licitația are termen de depunere a ofertelor până pe 7 martie 2024. Implementarea software-ului la nivel național va fi ulterior necesară pentru a transforma această schimbare în realitate.
Nu mai acceptă numerar:
În SUA, au început să pună în aplicare această măsură, excluzând efectiv persoanele care nu au conturi bancare sau alte mijloace moderne de plată.
https://www.economistas.gr/epiheiriseis/56053_den-dehomaste-pia-metrita-ashima-ta-nea-gia-ekatommyria-amerikanoys-poy-den
Strategia si standartul UE ca pe autostrazi sa existe camere de luat vederi din kilometru in kilometru, si fibra optic pe intreaga lungime este de dinainte de 2010. Proin urmare infrastructura exista de mult timp. Acum se dau legile si sunt extinse si la drumurile publice.
Ciolacu mana dreapta a lui antihrist. Se duce in Atos sa le impuna ciocu mic.
Traim in sekuristan.
Pana nu se desfiinteaza serviciile si nu se incrimineaza comunismul, bolsevismul nu va pleca din Romania.