X

România nu va intra în Schengen. Motivul: UCRAINA!

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

„Politica este cea mai concentrată expresie a economiei”, vorbele lui V I Lenin, spuse acum mai bine de 100 de ani. 

Doar banii contează. În curând începe reconstrucția Ucrainei, un efort de sute și mii de miliarde de Euro – așadar, toată lumea vrea să prindă o bucățică. Miliarde de tone de materii prime, materiale, combustibili, absolut tot ceea ce va fi folosit pentru reconstrucție, cu sursă China, India și Țările Arabe, „fabricile lumii”, vor fi încărcate în containere pe vase gigantice și tancuri petroliere spre a fi trimise către Ucraina.

Există două rute de transport:

1. Fără România în spațiul Schengen. Vasele gigantice vor porni din China și India pe mările lumii. Marea Chinei de Sud, Oceanul Indian, Marea Arabiei (unde se vor întâlni cu tancurile petroliere), Marea Roșie, Canalul Suez, Marea Mediterană, Oceanul Atlantic, Marea Mânecii, Marea Nordului, Marea Baltică. Vasele gigantice și tancurile petroliere vor descărca containerele în porturile din Europa de Vest, iar de aici transportatori din Europa de Vest le vor duce către Ucraina, pentru reconstrucția țării.

Costul pe container: în jur de 10.000 $, durata transportului pe mare + uscat = circa 80 de zile.

2. Cu România în spațiul Schengen. Vasele gigantice vor porni din China și India pe mările lumii. Marea Chinei de Sud, Oceanul Indian, Marea Arabiei (unde se vor întâlni cu tancurile petroliere), Marea Roșie, Canalul Suez, Marea Mediterană, Marea Egee, Marea Marmara, Marea Neagră. Vasele gigantice și tancurile petroliere vor descarcă containerele în porturile din Europa de Est și Turcia iar de aici transportatori din Europa de Est și Turcia le vor duce către Ucraina, pentru reconstrucția țării. Costul pe container: în jur de 8.000 $, durata transportului pe mare + uscat = circa 50 de zile.

Eventuala intrare a României (și Bulgariei) în Spațiul Schengen ar putea  schimba radical rutele maritime și vor avea de suferit interese de afaceri de zeci și sute de miliarde. România (și Bulgaria) au șanse minime de a intra în Spațiul Schengen în următorul ciclu al Parlamentului European.

Doar banii contează, sunt deasupra acordurilor politice, securității frontierelor sau politicilor de coeziune….

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Un comentariu

  1. Da Da Da
    Până atunci vrem lista cu produse și firme Austriece să facem un boicot silențios

    Nu am mai alimentat la Petrom din 8 decembrie
    Prefer LUKOIL și SOCAR

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button