Din acest an școlar, 2023-2024, elevii de clasa a XI-a vor studia o nouă disciplină. Este vorba despre materia numită „Istoria Evreilor. Holocaustul”. Anunțul a fost făcut pe o rețea de socializare de ministrul Ligia Deca.
„Noul curriculum propune elevilor nu doar cunoașterea istoriei evreilor și a momentelor tragice petrecute la jumătatea secolului trecut, ci și dezvoltarea unor valori umaniste și al toleranței, respectiv atitudini specifice cetățeniei democratice care trebuie formate și consolidate pe parcursul anilor de liceu. Programa cuprinde conținut care va ajuta elevii să înțeleagă mai bine originea și cultura evreilor, provocările contemporane (antisemitism, xenofobie, genocid și amenințările la adresa normelor și a valorilor democratice) și memoria Holocaustului în secolul al XXI-lea”, susține ministrul Ligia Deca.
Pentru învățământul profesional de stat cu durata de 3 ani, disciplina va fi studiată în clasa a XI-a, fiindu-i alocată o oră pe săptămână.
În anul școlar 2022-2023, elevii clasei a XI-a din învățământul profesional au 330 de ore pe an școlar în trunchiul comun. Numărul orelor din trunchiul comun va crește și va ajunge la 360 de ore, începând cu anul școlar 2023-2024.
Dacă ceilalți liceeni vor studia noua disciplină în clasa a XI-a, elevii din învățământul profesional special se vor întâlni cu această materie în clasa a XII-a.
Elevii de clasa a XI-a de la filiera teoretică, profilul real (cu specializările matematică-informatică și științe ale naturii) și profilul umanist (specializările filologie și științe sociale) vor studia „Istoria evreilor. Holocaustul” tot timp o oră pe săptămână.
Același regim este valabil pentru cei de la filiera vocațională, cursuri de zi, cu specializările Muzică, Coregrafie, Arta actorului, Arhitectură, Arte ambientale și Design, Arte plastice, Arte decorative, dar și pentru elevii de la profil sportiv, toate specializările.
CITEȘTE ȘI AUR cere explicații Ministerului Educației privind educația sexuală în școli: Să spună ce nivel de implicare are în acest proiect. Nu suntem de acord
Tot o oră pe săptămână vor trebui să studieze noua disciplină și liceenii de la profilul pedagogic, precum și liceenii filierei tehnologice, cursuri de zi și seral, menționează EduPedu.
Președintele Klaus Iohannis a promulgat în noiembrie 2021 legea privind introducerea în programa școlară a studierii istoriei evreilor și a Holocaustului.
Nu, în ROMÂNIA nu a fost vreun holocaust legat de secta evreilor , iar în Germania NU A FOST ÎNCĂ DEMONSTRAT IN MOD INDUBITABIL SĂ FI FOST.
În afară de asta, învață elevii evrei despre holocaustul comunist din țările Europei de Est de după 1945?
În afară de asta, am scris cu puțin timp în urmă ca Guvernul Mondial ce se pregătește va servi Eretz Israel – Marele Israel, Republica Universală . Articolul este confirmarea .
asa si ce o sa faceti in afara de plans pe tastatura?
În sfârșit!
Era nevoie de studierea „Istoriei evreilor în România”.
Elevii trebuie să învețe numele celor care au adus comunismul în România, regim mulțumită căruia țara noastră a pierdut o întreagă generație de intelectuali de nivel mondial în închisori ca Aiud, o întreagă generație de elevi și studenți de top în închisori ca Suceava, Târgșor, Pitești, morți cu miile în închisori pentru faptul că nu au rezonat cu regimul bolșevic.
Poate așa vor afla elevii și despre rezistența împotriva acestui regim, mii de partizani morți în munți, mii de exilați, sute de mii de români torturați și umiliți în țoață țara. Aplaudăm decizia introducerii acestei materii în scoli și vrem să îi ajutăm pe cei care vor concepe programa școlară, așa că vom enumera mai jos doar câteva nume ale celor care au adus comunismul în România, unii veniți direct pe tancurile sovietice, toți oameni cheie ai partidului comunist, coșmarul țarii noastre timp de 50 de ani și vinovatul pentru jumătate de secol de stagnare (asta pentru cei care se plâng că România este înapoiată).
Evrei care au făcut istorie în Romania:Saul Bruckner (Silviu Brucan), Jakob Roitman, Moise Dulberger, Alexandru Nicolski (Grunberg), Ana Pauker, Walter Roman(Neulander), Nicolae Goldberger, Grunsperger Mihaly, Lonea Oighenstein, Mihail Roller, Laszlo Luka, Leonid Tisminetki.Se vede că istoria românilor este strâns legată de cea a evreilor și nădăjduim că adevărul va ieși la iveală în urma introducerii aceste materii.10:02
Adica este un fel al urmasilor criminalilor celor in cauza de a-si cere scuze acestora si de a declara indirect ca sunt capabili sa procedeze exact la fel cu propriile lor natiuni, doar sa fie scuzati si lasati sa respire. O gluma proasta, desigur. Un fel de ”facem ce vreti voi dar lasati-ne sa fim si noi tortionari precum inaintasii nostri in noul holocaust, nu victime”.
Dar istoria reală a Românilor când se va preda in scolile Românești?Din păcate 50% din materiile care se predau în școala sunt instrumente de spălat creierele tinerei generații.
Invata istoria satanelor!Mai rau e ca noi avem astfel cozi de topor!Strabunii nostrii se intorc in mormant!!!!
O nemernica globalista pupatoare de dosuri straine ! Sa faca materia bobardamentelor aliatilor asupra ROMANIEI . Mama lor de pupincuristi.
Retarzi!Nu poți face o materie din asta, cel mult o lecție în cartea de istorie.De ce nu fac o materie din cei 200 000 de români omorâți în primul război mondial în lagărele din Ungaria, lagăre comandate de jidani.De ce nu fac o materie din genocidul făcut de unguri în al doilea război mondial, genocid asupra romanilor din Ardeal.De ce nu fac o materie cu stenogramele din Parlamentul României de după primul război mondial în care generalii și ofițerii români au depus mărturie cu privire la faptul că multe mii de români au murit din cauza trădării evreilor pe linia frontului (de aceea în al doilea război mondial nu a mai avut nimeni curaj săi bage în linia întâi) .De ce nu se face o materie în care să se arate câți evrei au fost în funcții de conducere în Uniunea sovietică în perioada de după octombrie 1917,in perioada cu cele mai mari crime, dar în România între 1945-1965,dar în România după 1989.
Daca tot se va invata istoria recenta a evreilor sa adauge in manual si perioada in care li s-a dat o bucata de tara locuita deja, ca doar nu trebuia sa-i astepte nimeni 2000 de ani cu locul gol si cum, incetul cu incetul i-au decimat pe palestinieni si le-au furat trei sferturi din tara. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca sunt amestecati pana in gat in toate comflictele din tarile vecine.
interesant cum din toate manualele de istorie de clasa a patra nu exista cam 250 de ani foarte importanti. Dupa unirea lui Mihai Viteazul in 1600 si moartea lui in 1601, nu mai e nimic semnificativ, pana la A I Cuza. Adica au scos tot ce tine de lupta oamenilor din popor care erau asupriti: haiducii, Horia , Closca si Crisan, Avram Iancu, Tudor Vladimirescu, Constantin Brancoveanu….Acestia nu sunt importanti pentru a fi onorati, pentru ca licul in manual e ocupat de infintarea UE.
Dar despre apartheidul din Africa de sud (Mandela) nu se scrie un manual? Dar despre furtul pamantului populatiei maori si decimarea lor, din Noua Zeelanda, nu se scrie? Dar despre istoria tragica a colonialismului si neo-colonialismului nu se scrie? Evreii nu sunt nici pe departe singurii care au suferit.
Cît rău au putut să facă jidanii ăstia în lume mai ales în ultimi 300 de ani,și acum vor să ne bage pe gît istoria lor inventată și mîrșavă,să învățăm noi despre ei?ei care ne consideră pe noi insecte? NICIODATĂ! Apropo, lovitura de teatru (holocaustul) organizată în Germania lui Hitler a fost organizată tot de aceeași farsanți mondiali, ca în 1948 să își ceară și ei dreptul de a avea o țară. Ne învață asta la școală?,nu!În schimb vor să ne bage pe gît minciunile lor. Au provocat războaie mondiale cu milioane de morți doar pt a se îmbogăți și pentru scopurile lor mîrșave! Asta este Istoria modernă a evreilor ce trebuie predată în școli!
Culpabilizarea românilor în legătură cu Holocaustul are rolul de a spori avantajele evreilor. Ei știu foarte bine care este adevărul, dar au găsit oameni slabi care îi ajută să-și impună punctul de vedere.
În anii comunismului au fost întemnițați două milioane de români. Unii – pentru că au fost prea bogați material, alții – pentru că au fost prea bogați spiritual, iar alții – pentru că au fost patrioți. Despre ei când li se vorbește elevilor?
Oile sunt fortate sa invete istoria lupilor…
Imparatia sionistilor are zilele numarate.
Vino Doamne!
Astazi, elevii romani nu mai inavata despre marii voievozi patrioti, Mircea cel Batran, Stefan cel Mare sau Mihai Viteazul, ci despre HoloCash-ul jidanilor, adica despre contributia in bani, bunuri, resurse naturale si ideologie pe care o impun jidanii, slugoilor lor ordinari si tradatori din fruntea Coloniei bananiere, Romanica!
Daca ar fi avut un minimum de corectitudine in ei, ar fi fost normal ca slugoii si bestiile din fruntea Coloniei dambovitene sa introduca ca materie, ‘Holocaustul Vaccinarii Covid”, dar cum ar fi putut sa faca asta, cand ei insisi au fost si sunt in continuare partasi la acest Genocid!
România – ţara fără de duşmani:
https://theodosie.ro/2023/08/11/romania-tara-fara-de-dusmani/