X

Magneziul este o necesitate în toate protocoalele medicale

Dr. Mark Sircus AC., OMD, DM (P) Profesor de Oncologie Naturală, Institutul de Medicină Holistică Da Vinci Doctor în Medicină Orientală și Pastorală Fondatorul medicinei alopate naturale

În urmă cu aproape zece ani, dr. Mark Hymen a scris: „Mi se pare foarte amuzant că mai mulți medici nu sunt la curent cu beneficiile magneziului, deoarece îl folosim în medicina convențională. Dar nu ne oprim niciodată să ne gândim de ce sau cât de important este pentru sănătatea noastră generală sau de ce ne ajută corpul să funcționeze mai bine.” Magneziul este pentru oameni, așa cum uleiul este pentru o mașină care funcționează corect.

Deficitul de magneziu provoacă multă durere și suferință, așa că nu vrem să fim ignoranți. Nenumărate milioane de persoane au murit din cauza stopului cardiac în ultimele decenii, deoarece cardiologii nu prescriu magneziu. Chirurgia este, de asemenea, mai sigură cu magneziu. Viața este mai sigură și mai prelungită dacă cineva are suficient magneziu în celule și sânge.

Concentrațiile scăzute de magneziu seric și intracelular sunt asociate cu rezistența la insulină, toleranța redusă la glucoză și scăderea secreției de insulină. Magneziul îmbunătățește sensibilitatea la insulină, reducând astfel rezistența la insulină. Magneziul și insulina au nevoie unul de celălalt.

Fără magneziu, pancreasul nostru nu va secreta suficientă insulină – sau insulina pe care o secretă nu va fi suficient de eficientă – pentru a ne controla zahărul din sânge. Rezistența la insulină și epuizarea magneziului au ca rezultat un cerc vicios de agravare a rezistenței la insulină și o scădere a Mg(2+) intracelular.

Nu trebuie mult pentru a convinge lumea că magneziul este un mineral semnificativ și vital. Nu există egal pentru magneziu, cu siguranță niciun înlocuitor. Cu cât consumi mai mult între dietă și suplimente abundente, cu atât vei trăi mai mult. Este la fel de simplu. Imaginați-vă că schimbați uleiul din mașină la fiecare mie de mile. Doar că va dura mai mult. Dar cu corpul nostru, cel mai bine este să ne creștem nivelul de magneziu în fiecare zi.

Scriind Forbidden Cures (sperăm că este disponibil într-o lună până la șase săptămâni), ocazional mi-am împărțit mintea pentru a comunica cu două comunități diferite de persoane. Pe de o parte sunt toate persoanele care vor citi cuvintele mele și care nu au folosit niciodată dioxid de clor, iar pe de altă parte sunt multe mii sau milioane care l-au folosit deja pentru sănătatea lor.

„Am făcut Adreas Klacker’s Parasite Protocol timp de trei luni, finalizat în aprilie.
Nu am văzut niciun rezultat dramatic, în afară de faptul că am mai multă energie pentru a rămâne treaz mai mult noaptea. În schimb, soția mea a făcut să răsară fântâna tinereții în ea! Ea mergea în față obosită cronic la jogging dimineața.”

Este ușor să devii pasionat de dioxidul de clor. Este atât de bun. Cu toate acestea, ar trebui să ne rezistăm să trecem peste bord (fanatici) și să rămânem raționali pentru a vedea și înțelege cea mai bună cale de a merge mai departe. Informații cuprinzătoare despre dioxidul de clor și toți partenerii săi de ajutor, cum ar fi magneziul și bicarbonații, trebuie să ajungă la miliardele care au nevoie de el.

Liderii dioxidului de clor au greșit

Când vine vorba de magneziu, nu ne putem baza pe Mark Grenon, Jim Humble sau Andreas Klacker. De exemplu, Grenon spune: „Obțineți magneziu și alte nutrienți din alimentele reale, așa cum a ordonat Dumnezeu și nu mai pierdeți banii pe vitamine și suplimente! Alimentele bogate în magneziu includ legume cu frunze verzi închise, semințe, fasole, pește, cereale integrale, nuci, ciocolată neagră, iaurt, avocado, banane etc.”

Potrivit Scientific American, fructele și legumele cultivate cu zeci de ani în urmă erau mult mai bogate în vitamine și minerale decât soiurile pe care majoritatea dintre noi le obținem astăzi. Principalul vinovat al acestei tendințe nutriționale tulburătoare este epuizarea solului: metodele moderne de agricultură intensivă au îndepărtat cantități tot mai mari de nutrienți din solul în care crește hrana pe care o mâncăm. Din păcate, fiecare generație succesivă de morcov cu creștere rapidă, rezistentă la dăunători este cu adevărat mai puțin bună pentru tine decât cea anterioară.”

Andreas Ludwig Kalcker recomandă utilizarea apei de mare cu CDS, dar aceasta nu este suficient de bună pentru a satisface nevoia organismului de magneziu. Ar trebui să bei multă apă de mare pentru a obține suficient magneziu. Kerri Rivera, care lucrează cu MMS și copii cu autism, avertizează că apa de mare poate nu este o idee bună din cauza poluării și radiațiilor care pot fi găsite acum în apa de mare, în special în Pacific. Ea recomandă în schimb minerale fulvice. Ele provin din subteran adânc, cum ar fi uleiul de magneziu, deci sunt excepțional de pure. Din păcate, totul deasupra solului este contaminat cu substanțe chimice și metale grele, cu mercur demn de o atenție critică.

*Vezi și În Brazilia începe legalizarea dioxidului de clor pentru pacienții cu COVID

  • Ultima lucrare a doctorului Andreas Ludwig Kalcker a fost lansată şi este disponibilă acum şi în Romania ! Conține toate informațiile despre efectele pozitive ale dioxidului de clor. Notă: O căutare în Google şi toate articolele despre medicamente ieftine care vindecă bolnavii de coronavisrus sunt etichetate de FALS. La fel şi medici ca Andreas Ludwig Kalcker. Toate argumentele împotriva versiunii oficiale a OMS şi a guvernelor globaliste, sunt fake news. Vaccinarea trebuie să continue încă nişte ani.

Jim Humble avertizează lumea să nu ia suplimente în general. „De fapt, poate fi util să evitați să luați suplimente nutritive pentru un timp. Acest lucru se datorează faptului că agenții patogeni de asemenea se hrănesc cu o bună nutriție, așa că, într-un anumit sens, dacă luați suplimente nutritive în timp ce agenții patogeni sunt încă în viață, construiți cu o mână și distrugeți cu cealaltă. În plus, unele suplimente nutritive neutralizează MMS-ul”, scrie Jim Humble. Îmi pare rău, Jim, dar acestea sunt nisipuri mișcătoare conceptuale. Nu există niciodată un motiv pentru a nu oferi corpului ceea ce are nevoie.

Cât despre metalele grele, nu văd nimic în literatură care să mă facă să informez că dioxidul de clor elimină sau chiar mută efectiv metalele grele – nu există teste reale de măsurători înainte și după. În această carte, veți vedea paragrafe care indică ceea ce dioxidul de clor nu face, ceea ce este esențial pentru a ști dacă cineva dorește să-l folosească corect.

Deci chelarea metalelor grele este doar o speranță în comunitatea dioxidului de clor care nu se bazează pe dovezi. Cu toate acestea, este ușor de crezut că dioxidul de clor ar ajuta organismul să facă față metalelor grele cu care este împovărat, chiar dacă nu scăpa de ele.

Dacă dioxidul de clor nu face totul și stabilim ce nu face, ne putem ajusta protocoalele pentru a include substanțe care fac ceea ce nu poate face dioxidul de clor. De exemplu, CDS sau MMS nu pot face ceea ce face Magnesium. Astfel, magneziul ar trebui inclus în toate protocoalele de dioxid de clor.

Singura întrebare despre magneziu este doza necesară pentru ca acesta să-și facă treaba pentru fiecare persoană. Când le spun persoanelor un gram pe zi minim, ma refer la medicamente cu magneziu, nu suplimentarea cu magneziu. Puțini încă știu sau înțeleg că magneziul poate și ar trebui să fie utilizat ca medicament principal. Despre recomandări de dozare și suplimente vom vorbi mai târziu în carte, dar când vorbesc cu lumea, le spun să-și inunde corpul cu magneziu.
Magneziul îndeplinește sute de funcții esențiale în organism, iar una dintre ele are de-a face cu eficiența globulelor roșii și capacitatea lor de a transporta oxigen. (De aceea nu s-a administrat bolnavilor Covid, trebuia să li se dea oxigen prin întubare)

Cunoașterea dozelor adecvate este esențială pentru medici și pacienți, deoarece dozele sunt esențiale pentru obținerea efectelor terapeutice. Dozele mici nu obțin rezultate clinice! De-a lungul anilor, greșeala pe care am văzut ca lumea o face în mod repetat este subdozarea. Substanțele vindecătoare, cum ar fi magneziul, devin medicamente de primă linie atunci când dozele sunt luate la nivelul pe care medicii l-ar putea folosi în timpul stopului cardiac în UTI și secțiile de urgență. Deci, dacă produsele farmaceutice obișnuite nu fac treaba și pacientul este pe moarte, un medic rezonabil de la camera de urgență ar apela la magneziu. L-ar injecta sau administra intravenos.

Antidotul universal

Aceste prime trei medicamente din protocolul meu alopat natural reprezintă trei substanțe medicale super-eroi care se unesc ca egali în ochii medicinei. Și apoi, dintr-un motiv întemeiat, vom adăuga iod și seleniu pentru a reuni șase substanțe medicinale uriașe pentru recuperarea sănătății. Toate sunt necesare pentru o existență sănătoasă, iar atunci când sunt date împreună, este greu să nu experimentezi o vindecare profundă.

Pentru cei care vin pentru prima dată la dioxidul de clor, primul loc la care v-aș trimite la Curious Outliers The Universal Antidote Documentary, iar apoi la seria sa de videoclipuri pentru începători. Atunci ar trebui să ne uităm la munca lui Jim Humble și Andreas Klacker, știind că ei oferă informații minunate despre doze, dar pot induce în eroare cu privire la alte subiecte, așa că luați ceea ce ei spun despre anumite lucruri cu penseta.

Dioxidul de clor epuizează magneziul?

Cineva m-a întrebat dacă dioxidul de clor epuizează nivelul de magneziu. I-am răspuns: Da, viața epuizează magneziul, așa că orice care stimulează energia ar epuiza magneziul, dar otrăvurile epuizează magneziul mult mai mult pentru că magneziul se epuizează cu detoxifierea. Realitatea clinică este că pentru cel puțin 30%, nivelurile de magneziu sunt deja extrem de scăzute. O scădere ușoară și de multe ori se plătește scump.

Vaccinurile sunt intervenții agresive și adesea electrocutează organismul.
Organismele cu deficit de magneziu nu răspund bine la stress, deci deficiențele de magneziu pot fi o chestiune de viață sau de moarte pentru unele persoane.

Rinichiul are o capacitate extraordinară de a reduce pierderile de magneziu în urină și, astfel, de a atinge echilibrul magneziului pe o mare varietate de aporturi. Totuși, acel echilibru este menținut doar în sânge pentru a evita stopul cardiac instantaneu dacă nivelurile de magneziu se prăbușesc în sânge. Corpul va fura întotdeauna magneziu din oase și celule pentru a menține nivelul din sânge, motiv pentru care medicii care folosesc testele de magneziu din serul sanguin dau rezultate înșelătoare.

Deficiența de magneziu este adesea diagnosticată greșit, deoarece nu apare în analizele de sânge – doar 1% din magneziu din organism este stocat în sânge.

Majoritatea medicilor și laboratoarelor nici măcar nu includ stadiul magneziului în analizele de sânge de rutină. Astfel, majoritatea medicilor nu știu când pacienții lor au deficit de magneziu, chiar dacă studiile arată că majoritatea nordamericanilor au un nivel scăzut de magneziu. Dr. Norman Shealy afirmă: „Fiecare boală cunoscută este asociată cu o deficiență de magneziu. Magneziul este cel mai important mineral necesar pentru stabilitatea electrică a fiecărei celule din organism. Prin urmare, o deficiență de magneziu poate fi responsabilă pentru mai multe boli decât orice alt nutrient.”

Deoarece deficiența magneziului este în mare măsură trecută cu vederea, milioane de nordamericani suferă inutil. Trebuie să recunoaștem singuri semnele de sete sau foame datorate magneziului, deoarece majoritatea medicilor sunt pierduți în acest sens. După oxigen, apă și alimente de bază, magneziul poate fi cel mai esențial element de care corpul nostru are nevoie, de o importanță vitală. Cu toate acestea, milioane de oameni suferă zilnic deficit de magneziu fără să știe.

Cu peste un deceniu în urmă, procentul 67% a fost lansat pentru a descrie dimensiunea populației cu deficit de magneziu. Și asta depindea mult de tipul greșit al analizei de sânge pentru a-l măsura. Aș spune, „toată lumea are nevoie de mai mult magneziu.” Este o presupunere medicală sigură. Ar fi greu să găsești multe persoane care mănâncă spanac toată ziua, pentru că asta ar trebui să faci pentru a ține pasul cu nivelul necesar de magneziu pentru a suporta expunerile cronice toxice și stresul crescut al vieții moderne.

Ar putea fi o ușoară exagerare, dar tot aș presupune că 95% ar avea unele deficiențe celulare (nu ser sanguin). Este dificil, cu excepția cazului în care un supliment să țină pasul cu nevoile zilnice de magneziu. Așa că, chiar dacă rămânem puțin în urmă, lipsa se acumulează în timp, creând deficite cronice profunde care ne aruncă pe covorașele mizeriei.

Primele simptome ale deficienței pot fi subtile – deoarece majoritatea magneziului este stocat în țesuturi, crampele în picioare, durerile picioarelor sau „contracțiile” musculare pot fi primul semn. Alte simptome precoce ale deficienței includ pierderea poftei de mâncare, greață, vărsături, oboseală și slăbiciune. Pe măsură ce deficitul de magneziu se agravează, apar amorțeală, furnicături, convulsii, modificări de personalitate, ritm cardiac anormal și spasme coronariene.

Dr. Sidney Baker: „Deficitul de magneziu poate afecta practic toate sistemele de organe al corpului. În ceea ce privește mușchiul scheletic, unu poate experimenta convulsii, crampe, tensiune musculară și dureri musculare, inclusiv dureri de spate, dureri de gât, dureri de cap tensionate și disfuncție a articulației maxilarului (sau ATM). De asemenea, cineva poate experimenta apăsare în piept sau o senzație specială că nu poate respira adânc. Uneori o persoană poate suspina mult.”

„Simptomele care implică contracția afectată a mușchilor netezi includ constipația; spasme urinare; crampe menstruale; dificultăți la înghițire sau un nod în gât – provocat în special de consumul de zahăr; fotofobie, în special dificultăți de adaptare la farurile strălucitoare care se apropie în absența bolii oculare; și sensibilitatea la zgomot puternic datorită tensiunii mușchilor stapedius din ureche.”

Alte simptome și semne ale deficitului de magneziu, în ceea ce privește modul în care acesta afectează sistemul nervos central, includ insomnia, anxietatea, hiperactivitatea și neliniștea cu mișcare constantă, atacurile de panică, agorafobia și iritabilitatea premenstruală. Simptomele deficitului de magneziu care implică sistemul nervos periferic includ amorțeală, furnicături și alte senzații anormale, ca senzații de vibrație.”

Magneziul este esențial datorită rolului său vital în sute de sisteme enzimatice și funcții legate de reacțiile din metabolismul celular. Este esențial pentru sinteza proteinelor și utilizarea grăsimilor și carbohidraților. În plus, magneziul este necesar pentru a produce enzime specifice de detoxifiere și este, de asemenea, crucial pentru producerea de energie legată de detoxifierea celulară. Prin urmare, o deficiență de magneziu poate și va afecta practic toate sistemele corpului.

Ca și apa, avem nevoie de magneziu în fiecare zi. Este o nevoie eternă de magneziu, la fel ca de apă, și când magneziul este prezent în viața apei sănătatea este îmbunătățită.

Unul dintre motivele principale pentru care medicii scriu milioane de rețete pentru tranchilizante în fiecare an este nervozitatea, iritabilitatea și nervozitatea cauzată în esență de dietele inadecvate, lipsite de magneziu. Persoanele care au chiar puține deficiențe de magneziu devin iritabile, foarte încordate, sensibile la zgomot, hiperexcitabile, temătoare și beligerante. Dacă deficiența este mai severă sau prelungită, aceștia pot dezvolta convulsii, tremurături, puls neregulat, insomnie, slăbiciune musculară, și crampe la picioare și la laba piciorului.

Dacă magneziul are un deficit sever, creierul este afectat în mod deosebit. Gândirea tulbure, confuzia, dezorientarea, depresia marcată și chiar halucinațiile terifiante ale delirium tremens sunt provocate în primul rând de lipsa acestui nutrient și remediate atunci când se administrează magneziu.

Semne sugestive de avertizare timpurie ale insuficienței de magneziu:

  • Oboseală fizică și psihică
  • Convulsii persistente sub ochi
  • Tensiune în partea superioară a spatelui, umerilor și gâtului
  • Dureri de cap
  • Retenție de lichide premenstrual și sensibilitate a sânilor

Posibilele manifestări ale deficitului de magneziu includ:

  • Energie slabă
  • Oboseală
  • Slăbiciune
  • Confuzie
  • Nervozitate
  • Anxietate
  • Iritabilitate
  • Convulsii (și crize de furie)
  • Digestie proastă
  • PMS și dezechilibre hormonale
  • Incapacitatea de a dormi
  • Tensiune musculară, spasme și crampe
  • Calcifiearea organelor
  • Slăbirea oaselor
  • Ritm cardiac anormal

Deficiența severă de magneziu poate duce la niveluri scăzute de calciu în sânge (hipocalcemie). Deficitul de magneziu este, de asemenea, asociat cu niveluri scăzute de potasiu în sânge (hipokaliemie). În plus, nivelurile de magneziu scad noaptea, ceea ce duce la cicluri slabe de somn REM (Rapid Eye Movement) și somn nereparator. Durerile de cap, vederea încețoșată, ulcerele bucale, oboseala și anxietatea sunt semne timpurii de epuizare.

Auzim mereu despre cum bolile de inimă sunt criza de sănătate numărul unu în țară, despre cum hipertensiunea arterială este „ucigașul tăcut” și despre cum un număr tot mai mare din cetățenii noștri își duc viața lor și viața familiilor distruse de diabet, boala Alzheimer și o serie de alte boli cronice.

Semnele deficienței severe de magneziu includ:

  • Sete extremă
  • Foame extremă
  • Urinare frecventa
  • Răni sau vânătăi care se vindecă încet
  • Piele uscată, cu mâncărimi
  • Pierdere în greutate inexplicabilă
  • Vedere încețoșată care se schimbă

Oboseală sau somnolență neobișnuită
Furnicături sau amorțeli la nivelul mâinilor sau picioarelor
Infecții frecvente sau recurente ale pielii, gingiilor, vezicii urinare sau vaginale

Dar stai puțin, nu sunt aceleași simptome pentru diabet?

Mulți lume are diabet de aproximativ cinci ani înainte de a prezenta simptome intense. Până în acel moment, unele persoane au deja leziuni ale ochilor, rinichilor, gingiilor sau nervilor cauzate de deteriorarea stării celulelor lor din cauza rezistenței la insulină și a deficienței de magneziu. Aruncă niște mercur și arsenic pe amestecul de etiologii și imediat avem boala pe care o numim diabet.
Deficitul de magneziu este sinonim cu diabetul și se află la baza multor, dacă nu a tuturor, problemelor cardiovasculare.

Magneziul este medicamentul suprem pentru inimă.

Patruzeci la sută din toate primele atacuri de cord se termină cu moartea! Cea mai importantă acțiune a magneziului sunt efectele sale vasodilatatoare, care îmbunătățesc aportul de sânge în zonele ischemice și reduc dimensiunea infarctului. Un studiu de zece ani pe 2.182 de bărbați din Țara Galilor a constatat că cei care consumau diete sărace în magneziu au un risc cu 50% mai mare de moarte subită din cauza atacurilor de cord decât cei care consumau cu o treime mai mult magneziu. Din cauza lipsei de magneziu, mușchiul inimii poate dezvolta un spasm sau crampe și poate opri bătăile. Majoritatea oamenilor, inclusiv medicii, nu știu asta, dar fără suficient magneziu, vom muri. Când cineva moare din cauza unui atac de cord, oamenii nu spun niciodată: „A murit din cauza deficienței de magneziu”.

Magneziul, probabil, ar merge un drum lung cu sportivii și tinerii care suferă de inflamația inimii din cauza injecțiilor cu COVID.

Tradus de Karen Smith de la Dr. Mark Sircus

invictuswebmedia.com

Știrile sunt sub cenzură! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în cea mai mare provocare pe care o trăim. Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.


Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Articole asemănătoare

3 comentarii

  1. Un articol foarte interesant și constructiv în același timp! Trebuie că toți sa avem grija și de trup, nu doar de spirit. Dumnezeu îți dă, dar nu îți bagă și în traistă!

  2. La noi sunt și medici cardiologi care pe lângă medicamente precum enap,tertensif ,metroprolol… prescriu Aspacardin cu Mg și K și Aspenter
    De asemenea se poate lua preventiv panangin K și Mg 2tb pzi și Omega 3 Cps ,de preferat de consumat peste 1-2 pe săptămâna și vitamine din surse naturale .
    In medie un adult trebuie sa consume 300-400 mg/zi Magneziu din alimente și sau suplimente pt o. Stare fizica si psihică buna ..

    PS :sper ca acest comentariu sa nu mai fie cenzurat!!!Am observat ca multe comentarii apar după 3-4 zile sau deloc ,destul de neplăcut..

    Sănătate și Doamne ajuta!!
    Amin!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și reclamele, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea de către dvs. a site-ului nostru cu partenerii noștri de rețele sociale, de publicitate și de analiză. View more
Cookies settings
Accept
Politica de confidențialitate
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings