David Bennett, pacientul în vârstă de 57 de ani care suferea de o maladie cardiacă în fază terminală şi a intrat în istorie drept primul om care a primit un transplant cu o inimă de la un porc modificat genetic, a decedat.
În ultimele zile starea lui medicală s-a deteriorat rapid, conform unui comunicat al centrului medical în care se mai precizează că pacientul a primit îngrijiri paliative din momentul în care a devenit clar că nu se mai poate recupera.
Această intervenţie chirurgicală a avut intenţia de a demonstra în premieră că inima unui animal poate continua să funcţioneze într-un corp uman fără respingere imediată, conform unui comunicat dat publicităţii de instituţia medicală după realizarea transplantului.
Porcul din care provenea inima a fost modificat genetic pentru a nu mai produce un tip de zahăr care este prezent în mod normal în toate celulele porcilor şi care provoacă respingerea imediată a organului de către corpul uman. Această modificare genetică a fost efectuată de compania Revivicor, care a furnizat şi un rinichi de porc pe care chirurgii l-au conectat cu succes la vasele de sânge ale unui pacient aflat în moarte cerebrală, în luna octombrie, la New York.
Xenogrefele – grefele de origine animală – nu sunt o noutate. Medicii au încercat transplanturi între specii încă din secolul al XVII-lea, cele mai vechi experimente concentrându-se asupra primatelor.
În 1984, o inimă de babuin a fost transplantată unui copil, însă acesta, supranumit „Baby Fae”, a supravieţuit doar 20 de zile.
Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum sprijinul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.
Instrumentalizarea pandemiei de coronavirus pentru transformarea digitală a societății.
Articol scris de Demetrius Nick. Daskalakis, avocat în Atena
Η εργαλειοποίηση της πανδημίας του κορωνοϊού για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας. | ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
https://tasthyras.wordpress.com/2022/03/09/%ce%b7-%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%af%ce%b7%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%af%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%bf/#more-46144
În decembrie 2020, a fost publicat Documentul privind transformarea digitală 2020-2025 sub responsabilitatea și grija Ministerului Guvernanței Digitale, care descrie obiectivele, principiile directoare și filozofia generală a guvernului pentru transformarea digitală a societății elene.
Acest text identifică necesitatea de a exploata potențialul extins al tehnologiei digitale pentru a permite tranziția sectoarelor critice de activitate economică și socială către un nou mediu al economiei digitale și al administrației publice, cu accent pe transformarea întreprinderilor în cele digitale, precum și pe cultivarea și dezvoltarea competențelor digitale pentru toți cetățenii.
Documentul de transformare digitală consemnează în mod clar intenția guvernului că „transformarea digitală a țării nu este o condiție viitoare, este nevoia și prioritatea noastră imediată”.
În aprilie 2021, în plină pandemie, Parlamentul European a adoptat programul Europa digitală pentru a sprijini și a consolida transformarea digitală a societăților și economiilor europene.
În perioada 4-2-2021, în cadrul unei discuții online desfășurate în contextul conferinței „Europa 2021” la care a participat domnul Mitsotakis, acesta a declarat, printre altele, următoarele:
„Am folosit pandemia ca pe o oportunitate de a oferi o serie de servicii digitale cetățenilor. Prin transformarea digitală remodelăm țesătura statului grec”. (Vezi aici
https://www.naftemporiki.gr/story/1688827/kurmitsotakis-sto-diadiktuako-europe-2021-i-pandimia-den-anekopse-tis-metarruthmiseis
)
Ministrul Educației Naționale și Cultelor, doamna Niki Kerameos, s-a mișcat și ea pe aceeași lungime de undă, iar în contextul unui eveniment online organizat în perioada 24-2-2021 de Fundația pentru Cercetare Economică și Industrială (I.O.B.E.) a declarat următoarele:
„Pandemia, dincolo de consecințele dramatice incontestabile la nivel mondial, îndrăznesc să spun că ne-a oferit o oportunitate. Să reflectăm asupra priorităților noastre, să le redefinim, să creăm noi instrumente și metode, să ne adaptăm – literalmente peste noapte în domeniul educației – la un nou model, să ne schimbăm paradigma, să transformăm transformarea digitală în realitate”. (Vezi aici
https://www.pentapostagma.gr/politiki/kybernisi/6992336_kerameos-ston-iobe-ayti-einai-i-stratigiki-mas-gia-tis-prokliseis
)
Prin urmare, pandemia de coronavirus nu poate fi abordată doar în termeni de protecție a sănătății publice, ci trebuie înțeleasă în contextul mai larg al unui efort coordonat al elitei supranaționale antihristice care vizează răsturnarea fundamentală a structurii și funcționării tradiționale a activității sociale și economice a cetățenilor și impunerea unilaterală a unui model obligatoriu de guvernanță digitală care va reduce interacțiunea socială și va să supună tot comportamentul uman controlului digital absolut al Statului.
Prin urmare, elita politică și economică aflată la guvernare provoacă în mod deliberat cetățenilor falsa impresie că gestionează pandemia de coronavirus ca pe o criză sanitară care amenință sănătatea publică, când, de fapt, o folosește ca pretext și ca pe o „oportunitate”, adică ca pe un „instrument”. O instrumentalizeaza pentru a-și atinge obiectivul preexistent de transformare digitală a societății.
Documentul privind transformarea digitală 2020-2025, care este un text cu adevărat voluminos de 346 de pagini, descrie în detaliu și în detaliu direcțiile, principiile și obiectivele de bază pentru transformarea digitală completă și absolută a tuturor sectoarelor vieții economice și sociale a cetățenilor. Ministerul Guvernanței Digitale a elaborat și implementează deja, fara vointa poporului elen (care, totuși, asista indiferent și pasiv la fiecare evoluție care îi afectează viața) un plan strategic pentru transformarea digitală completă a întregii societăți și economii elene, creând „Grecia digitală”.
Afacerile, tranzacțiile economice, serviciile financiare, administrația publică, energia și transporturile, munca și afacerile sociale, activitatea maritimă, dezvoltarea rurală și sectorul alimentar, sectorul turismului, chiar și educația, sportul și cultura, precum și justiția vor suferi transformarea digitală extremă, radicală și inechitabilă imaginată de dl Pierrakakis, împotriva liberului arbitru al cetățenilor, marea majoritate a acestora confruntându-se cu schimbări fără precedent și colosale în ceea ce privește activitatea lor personală, socială, economică și profesională.
Strategia pentru „justiție digitală” în conformitate cu viziunile domnului Pierrakakis include utilizarea tehnologiilor avansate, cum ar fi crearea „JUSTIȚIEI -CLOUD”, până când este încorporată în cloud-ul sectorului public guvernamental, omogenizarea procedurilor și crearea „Inteligenței artificiale pentru justiție” -Inteligența artificială pentru justiție- adică pregătirea dosarelor și pregătirea deciziilor de către un chatbot.
(Chatboții sunt roboți online, adică programe de calculator sau mobile care imită vorbirea și chat-ul cu oamenii, folosesc editări tehnice de vorbire, parghii de luare a deciziilor și inteligență artificială și pot răspunde la întrebări, precum și pot servi interlocutorului lor, în funcție de scopul pentru care au fost construiți).
O dovadă tangibilă a intrării în noua eră digitală este digitalizarea tuturor documentelor referitoare la circulația vehiculelor (permis de conducere, permis și taxă de drum etc.), astfel încât șoferul să aibă totul condensat pe telefonul mobil prin aplicația digitală specială „Portofel auto”.
În deceniul al treilea al secolului 21, amenințarea excluziunii sociale nu îi va viza pe șomeri sau pe cei fără adăpost sau pe cei slab educați, ci pe cetățeanul care nu își va sincroniza ritmul cu realizările tehnologiei digitale.
În opinia autorului, peste un timp, fenomenul excluziunii sociale nu va fi legat de mediul educațional sau economic al oamenilor, ci se va regăsi în principal în acei cetățeni care vor refuza să se predea necondiționat dictatelor tehnologiei digitale, pretinzând că mențin mijloacele tradiționale de identificare și exercitare a activității lor profesionale sau de afaceri.
Acei cetățeni care nu adoptă aplicațiile digitale moderne de „facilitare” impuse autoritar de stat împotriva liberului lor arbitru, vor fi stigmatizati ca negaționiști ai „revoluției digitale” și vor fi, inevitabil, conduși la excluziune socială și economică. Ei vor fi „adigitali fără adăpost” ai secolului 21.
La presupușii „negaționiști ai vaccinurilor” se vor adăuga negaționiștii „revoluției digitale” și, inevitabil, societatea civilă va aluneca spre un apartheid digital prin excluderea și sufocarea oricărei expresii și voci a diversității care provoacă și contravine narațiunii dominante a puterii.
Prin urmare, „stigmatul” excluziunii sociale va deconecta omul de la situația educațională, economică și profesională și va pătrunde pe toate nivelurile stratificării sociale și va stigmatiza cetățenii (chiar și cei cu un nivel educațional și economic ridicat) care, totuși, nu vor consimți să fie supuși controlului și supravegherii digitale constante a statului, prin refuzul de a introduce informațiile lor cu caracter personal într-o bază de date digitală.
Astăzi, cetățenii nevaccinați servesc, din păcate, și ei, chiar dacă în necunoștință de cauză, și la planificarea elitei antihriștilor pentru transformarea digitală a societății, deoarece acceptă să fie supuși în mod constant testelor preventive de diagnosticare a bolii, cu obligația in consecință de a-și înregistra datele cu caracter personal într-o bază de date electronică, știind că acestea sunt supuse unei prelucrări și un control constant.
Prin urmare, cetățenii vaccinați prin prezentarea certificatului digital de vaccinare, mențin o iluzie de regularitate artificială (care va fi supusă stării constante a următoarelor doze ale vaccinării) și respectiv cetățenii nevaccinați (cu excepția celor din motive sănătate) prin prezentarea, de la caz la caz, fie a certificatului digital de boală, fie a certificatului negativ de control al diagnosticului de boală, evitarea temporară a excluziunii economice și sociale amenințate, dar ambii (vaccinați și nevaccinați) își dau deja acordul și acceptă (fie din teamă, fie din constrângere) controlul, monitorizarea și supravegherea lor digitală.
Întreaga societate, copiii mici, elevii, studenții, angajații din sectorul privat și public, persoanele care desfășoară activități independente și, în cele din urmă, pensionarii, sub pretextul protejării sănătății publice, au ajuns să accepte pasiv ca „condiție sine qua non”, adică ca o condiție fundamentală pentru participarea lor la orice activitate economică, socială și profesională, înregistrarea prealabilă a datelor lor personale de identitate într-o bază de date digitală, deși par să nu fie preocupați de siguranța, controlul și prelucrarea continuă a datelor înregistrate privind starea lor de sănătate.
În minunata lume cu susul în jos și în acest deceniu, cei fără adăpost nu vor mai fi caracterizați ca fiind excluși social, ci integrati social. Eșecurile economice, nivelul scăzut de educație și educație, comportamentul delincvent ușor nu vor fi motive suficiente pentru intrarea unei persoane într-o stare de marginalizare socială.
Pe de altă parte, cei care decid (freelanceri, privati și cetățeni obișnuiți) să se opună în mod conștient aplicării și utilizării nesăbuite și totalitare a noilor forme de tehnologie digitală (cum ar fi platformele digitale, dispozitivele mobile, cloud computingul, volumele mari de date – volumele mari de date – inteligența artificială, internetul obiectelor) care produc un fel de „cultură digitală” și impun fără consimțământul cetățenilor un nou mod de digitalizare din viață, aceștia vor fi tratați ca „vagabonzi digitali” care vor fi chemați să se adapteze la noua realitate digitală.
Prin urmare, spectrul marginalizării sociale și economice nu va mai amenința persoana fără adăpost care va fi acceptat prin înregistrarea sa în registrul digital al persoanelor fără adăpost și se va bucura de alocația socială folosind cartea de identitate digitală, ci acel cetatean nesupus care va fi privat de singura semnătură și identitate digitală, si care va duce la un declin economic și social.
Fiecare cetățean fără adăpost care utilizează tehnologii digitale se va bucura de un minim de acceptare și integrare socială, în timp ce „rebelul” care nu va consimți la pătrunderea tehnologiei digitale în viața și acțiunea sa profesională se va afla în curând într-o stare de izolare si marginalizare economică și socială.
Cetățenii care decid să nu-și declare amprenta digitală în fiecare manifestare a vieții lor sociale, economice și personale vor fi acei paria moderni ai statului totalitar digital, care vor suporta marginalizarea socială, ca un factor de descurajare, ca o lectie pentru oricine se va gândi să scape din inchisoarea lor digitală.
Ei vor fi „contestatarii” erei digitale care vor vorbi despre drepturile omului și libertățile individuale în era sclaviei digitale voluntare. Cu toate acestea, trebuie subliniat și cetățenii sunt chemați să reflecteze și să aprofundeze serios asupra posibilității ca, în transformarea digitală a societății elene, atât de fervent promisă de dl Pierrakakis, să existe un climat global neobosit și inuman, care să controleze și să înăbușe libertatea de gândire și de exprimare.
În transformarea digitală a societății și economiei grecești, care este deja pusă în aplicare odată cu integrarea obligatorie a formelor moderne de tehnologie digitală în fiecare sector al vieții socio-economice și este promovată ca „avantajul comparativ” pentru realizarea creșterii economice și a prosperității sociale, ascunde în realitate aspirația ascunsă a elitei supranaționale a lui antihrist de a transforma întreaga lume într-un lagăr invizibil de concentrare digitală globală, în care cetățenii vor fi monitorizați, controlați și supravegheati prin punerea în aplicare și utilizarea sistemelor cu un nivel ridicat de digitalizare.
Va reuși încercarea de transformare digitală să transforme mințile oamenilor până în punctul în care vor accepta oferta inteligenței artificiale ca o „tehnologie subversivă” care contribuie la creșterea productivității, astfel încât cooperarea și coexistența oamenilor și a mașinilor, așa cum aspiră inițiatorii răi ai Marii Resetari, să poată fi apoi promovată ca o dezvoltare deterministă?
VIN DUPĂ NOI: Cercetătorii dezvoltă o AI care te va diagnostica cu boli psihice pe baza postărilor tale pe internet – Mucenicul’s Blog
https://mucenicul.wordpress.com/2022/03/10/vin-dupa-noi-cercetatorii-dezvolta-o-ai-care-te-va-diagnostica-cu-boli-psihice-pe-baza-postarilor-tale-pe-internet/
Pai si atunci cum sa susti ca un „virus” se poate transmite de la animal la om, sau invers, asa cum sustin marii specialisti (de mucava) ?!? :)) Nu se poate transmite nimic pentru ca adn-ul fiecarui individ si al fiecarei specii este cu totul si cu totul diferit si, deci, incopatibil unul cu altul. Doar frica se transmite in cadrul aceleiasi specii, de la individ la individ… mai ales prin televizor :)))) Indolenta, frica si prostia sunt cele trei cauze ale tuturor bolilor existente pe planeta Pamant